ANWB reviews

4.0
Jo
30-05-2023

Super en heel erg snel geholpen. Ontzettend aardige en vriendelijke monteur. Nog op tijd ons vliegtuig gehaald.

Pa
30-05-2023

Vreselijke verzekeraar! Absoluut nooit hier een auto verzekeren. Ze doen er alles aan om NIET klantvriendelijke te zijn. Voor mijn gevoel ook totaal anders dan de goede eerdere ervaringen met de wegenwacht.

Na een aanrijding met een ree heeft mijn auto erge startproblemen, een kapotte uitlaat en kapotte bumper. Eerst via hen naar een ABS bedrijf gegaan. Hier is pas ruimte voor reparatie over 9! weken. Daar heb ik natuurlijk niets aan. Verder weten ze mij daar al meteen te melden dat de startproblemen niets te maken kunnen hebben met de aanrijding met de ree? Bijzonder. Dan is er nog geen expertise bij geweest.

Dan maar naar mijn eigen, vertrouwde garage, het eigen risico dan maar voor lief nemende: hier komt dan wel de expert kijken: alleen de bumper willen ze vergoeden. Resterende schade zal wel liggen aan de leeftijd van de auto. Absoluut onacceptabel en schandalig!

Loes
14-05-2023

Lekke band met fiets in Amersfoort.

Pluim voor de monteur die mijn fietsband kwam repareren .

Keurig geholpen door deze jongeman 👍

Tessie
27-04-2023

Schandalig behandeld door pech dienst ANWB. Al jaren klant. Tijdens een recente reis met pech langs de weg komen te staan in Italië. De ANWB zorgde er nog net voor dat we (na 4 uur wachten!) met een sleepwagen werden opgehaald, maar verder konden we het zelf uitzoeken. We waren op weg naar huis, maar de ANWB weigerde om vervangend vervoer voor ons te regelen. Er werd doodleuk gezegd dat we maar 4 dagen langer moesten blijven zodat we onze auto, waarvoor een nieuw onderdeel nodig was dat niet op voorraad was, zelf naar huis konden rijden. Of we wel wisten wat het kost om een auto terug naar Nederland te laten vervoeren. De oppas voor ons kind en de extra vakantiedagen die daarvoor nodig waren, moesten we dan zelf maar even regelen volgens de “hulp” dienst. Schaamteloos. Het abonnement wordt beëindigd en ik zal de ANWB NOOIT meer bij iemand aanbevelen.

16-04-2023

Vanmorgen 16.04.2023 met pech in Drunen gestaan en super geholpen. Ben helaas vergeten de naam van de monteur te vragen. Hij krijgt een 10+ en heeft mijn zondag goed gemaakt. Hopenlijk leest die dit bericht of hoop dat jullie hem dit toe kunnen sturen.

Groetjes, Wim.

Steph
12-04-2023

Helaas is de wachttijd best lang. Maar medewerker Roy heeft dat allemaal goed gemaakt met zijn service en hartelijkheid. De auto kon ter plekke gemaakt worden, maar hij gaf aan voor de zekerheid een klein stukje mee te rijden. Achteraf een goed plan want helaas toch weg gesleept. Maar het gevoel van veiligheid stond voorop dus helaas voor de wachttijd geef ik het algeheel een 8, maar de medewerker zeker een 10+ nogmaals bedankt Roy!

Et
29-03-2023

32 jaar lid (platinum), nu eindelijk een keer pech in Almere. Auto geparkeerd, zelf taxi genomen naar mijn werk in Amsterdam. Dochter (heeft geen rijbewijs) achtergelaten bij de auto. ANWB gebeld, moet ikzelf terugkomen vanuit Amsterdam, anders komen ze de auto niet ophalen. Ik geef aan dat de kosten dan voor mij zijn, prima, maar regel het. Maar ze komen dus niet! Fantastisch dit na 32 jaar. Zelf garage Van de Roest in Naarden gebeld; binnen no time geregeld. ANWB = trekken aan een dood paard, dying business. Wie trekt daar de stekker eruit?

GJ Euser
27-03-2023

Op 5 Jan een fietsendrager gekocht, en op 21 maart voor het eerst gebruikt. Ebikes met de accu in het voorframe, de drager danst gevaarlijk op en neer tijdens het rijden. Het gaat om een Thule geen lullig merk. Tijdens de rit heeft er een klem losgelaten en ik heb het echt vast gezet. Helaas mag na 2 maanden de drager niet retour dag 349 euro! En echt pas deze week gebruikt. Zet dan op de site dat die NIET geschikt is voor dat type Ebike.

Yvonne
16-03-2023

Geholpen met mijn elektrische fiets. Supermonteur uit Den Oever heeft mij in Den Helder perfect geholpen.

Dank!

Glen
13-03-2023

Vandaag had ik een zeer onaangename ervaring met de wegenwacht. Ondanks dat ik een persoonsgebonden abonnement heb, kreeg ik pech met de auto van mijn moeder. Toen ik om hulp vroeg, werd mij verteld dat de auto niet op mijn naam stond en dat ze mij daarom niet konden helpen. Als klap op de vuurpijl werd mij ook nog eens geadviseerd om de auto naar de sloop te brengen omdat de koppelingsplaten versleten zouden zijn, terwijl deze auto uit 2009 nog prima enkele jaren mee kan.

Ik ben van plan mijn lidmaatschap op te zeggen en wil niet vastzitten aan het jaarcontract. Als dit niet mogelijk is, zal ik verdere stappen ondernemen.

Klaas
09-03-2023

Helaas een zeer slechte ervaring met de anwb. Niet aangesloten bij de anwb. Toen ik pech had moest ik hulp hebben. Toen de anwb kwam gaf hij door dat dit een zakelijke auto was en dat ik dit om moest zetten. Keurig volgende dag gebeld en het verhaal doorgeven. Anwb zou me hier over terug bellen. Helaas niet gebeurd en kreeg de factuur doorgestuurd. Weer gebeld en gemaild en gevraagd dat dit omgezet mocht worden. Elke keer zou ik terug gebeld worden. Ik betaal niet eerder als dit is opgelost heb ik gezegd. Alles werd daarna doorgestuurd naar TKB Incasso. Ook hier aangegeven meerdere keren maar ook zij konden niks voor mij betekenen. Zo jammer dat dit niet word opgepakt. Nu heb ik wel betaald omdat er andere dingen gebeuren maar door een recensie te schrijven hoop ik dat dit word opgepakt.

M.Barto
10-02-2023

Grootste fout van mijn leven was om lid te worden van de ANWB en de wegenwacht! Na stranding 3 uur moeten wachten tot ik een huurauto aangeboden heb gekregen. Transport van mijn auto kon niet naar de garage gebracht worden die ik wenste. In het duurste pakket zou de haal en brengservice van de huurauto van toepassing moeten zijn. In de ochtend afgemeld bij zowel Logicx en de ANWB, reactie van de ANWB : Sorry meneer er is geen personeel om de huurauto op te halen en u moet hem zelf terug brengen ondanks dat ik aangaf ik geen tijd had en niet 12 km naar huis kon lopen, was het probleem niet van de ANWB en alle kosten zouden voor mijn rekening zijn! Ik heb ook gevraagd of iemand mij naar huis kon brengen als ik zelf de auto terug bracht, ook dit was niet mogelijk en moest ik het zelf maar uitzoeken en toen was het tuuuuuut tuuuuut de haak opgegooid. Dan heb je een compleet pakket afgenomen wat 268 Euro heeft gekost! Ook transport van mijn eigen auto heb ik zelf moeten betalen. Bedankt Y

Mbt
07-02-2023

Totaal onbereikbaar

Geen antwoord op meer complexe

Vragen

Geen kennis van zaken

Maikel
31-01-2023

Bromfietsverzekering Anwb niet doen!

Telefonisch Bromfietsverzekering afgesloten voor mijn dochter en haar nieuwe scooter

Nu 2 later na een ongeluk blijkt niet verzekerd te zijn geeft de ANWB niet thuis

Leen
21-01-2023

Je kunt met een paar muisklikken een lidmaatschap afsluiten doch opzeggen kan alleen via irritant bellen, wachten en dan vervolgens een chagrijn aan de lijn te krijgen.

Dit terwijl het wettelijk verplicht is indien je digitaal kunt aanmelden je ook digitaal moeten kunnen stoppen.

De tel. mw. zei dat ze het wist maar dat hier aan gewerkt wordt terwijl het al jaren verplicht is.

En dat voor een zeer grote consumenten organisatie

Lidi
20-01-2023

Wat een vervelende nare club, ik wil opzeggen voor mijn 96 jarige vader, kan niet

sowieso irritant dat je niet online op kunt zeggen, wat trouwens moet kunnen als je online aan kunt melden

het enige dat ze bereiken is dat je noooooit meer iets met ze maken wilt hebben

Floor
16-01-2023

Miscommunicatie geweest met de ANWB en alle verantwoordelijkheid wordt bij mij gelegd. Dick van de ANWB is echt een Dick

05-01-2023

NOOIT MEER een ANWB Autoverzekering!

Schade door achteruitrijden tegenpartij moet eerst voor eigen risico gerepareerd voordat tegenpartij aansprakelijkheid kan erkennen, daardoor voor mij het risico op daling trede 27 naar 10

Contact uiterst moeizaam en na ruim 3 weken na laatste mailcontact met ANWB nog steeds geen antwoord.

Inmiddels zijn we ruim 3 maanden verder zonder oplossing.

Freek
31-12-2022

Meerdere keren geprobeerd te bellen ivm vakantie boeking, na ontzettend lang wachten meerdere keren er mee gestopt, niet bereikbaar!

Sander
24-12-2022

We hebben rond juni prive een andere auto aangeschaft. Nu heb ik ook een bedrijfsauto.

Allebij, is de anwb een keer bijgeweest. Kapotte startmotor voor de een, en verkeerde brandstof andere. Nu een lekke band, en een te slecht reservewiel (das stom natuurlijk maar nóóit aan gedacht.) We zijn al zeker 20 jaar lid. Denk bij elkaar 6 keer de wegenwacht nodig gehad. Nu 150 euro ieigeb bindrage moeten betalen, omdat het de derde kenteken is dit jaar. Hou hier rekening mee.