Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
me toch laten verleiden,had beter moeten weten!Zou dit keer absoluut goed gaan ,excuus,excuus!'
zo mogelijk nog veel erger dan de eerste keer dat ik me een kpn abonement aan heb laten smeren,
zeer veel telefoontjes en frustraties en als een pingpongbal heen en weer geslingerd worden tussen de
diverse kpn afdelingen (met mijn mobieltje)heeft uiteindelijk de technische helpdesk mij prima geholpen,alle lof! Maar kpn?alleen de naam al doet mij de bloeddruk stijgen!nooit meer!!!!!!!!!!!!!!
Wat een vreselijk *** bedrijf is het ook. Het nummer van de klantservice is amper te vinden en het personeel heeft zelf de ballen verstand ervan. Afspraken worden gemaakt om langs te komen maar achteraf zijn ze die dan toch vergeten in te plannen. Op dit moment weer 40 MINUTEN aan de telefoon.
Ik heb nog nooit zo'n waardeloos bedrijf meegemaakt!
Nadat ze ongeveer 20x gebeld hadden was ik overstag gegaan (op 10-06-2013) om een contract aan te gaan bij KPN.
Mijn UPC liep tot 03-07-2013 en mijn KPN kon exact een maand na aanvraag pas ingaan (10-07-2013). Maar goed, die week kon overbrugt worden met een digitenne-aansluiting. Dat werd dan als enigste wel goed geregeld.
Rond 25 juni werd ik gebeld door een medewerker met de vraag waarom ik mijn contract bij hun had opgezegd. Ik zei dus dat ik juist net een abonnement met hen was aangegaan en dat deze op 10 juli in zou gaan. De betreffende vrouw zou ervoor zorgen dat het dan weer juist in de computer kwam staan bij hun.
Op 09-07-2013 had ik nog steeds geen pakket van KPN in huis, dus ik bellen. Daar kreeg ik te horen dat ik niet in hun bestand stond (terwijl ik bevestigingsbrieven incl. klantnummer had ontvangen). Mijn contract werd opnieuw opgenomen en ik zou de aansluiting hebben per 20-08-2013. Je begrijpt al dat ik daar niet mee accoord ging, aangezien het om een fout vanuit KPN was.
Dag later kon ik nog eens terugbellen en dan zou de datum alsnog naar voren gehaald kunnen worden. Dus ik dag daarna bellen, maar er was niets meer mogelijk qua aanpassing van de datum.
Dus de door hun gemaakte fout werd gewoonweg helemaal niet gezocht naar een goede oplossing. Ik kon gewoon simpelweg nog eens zo'n 40 dagen langer wachten alvorens ik gebruik kon maken van het alles-in-1 pakket van KPN.
Uiteindelijk ook nog eens héél onvriendelijk telefonisch te woord gestaan door ene Chantal (Klantenservice KPN) en uiteindelijk gooide ze ook nog eens express de hoorn erop.
Dat was voor mij definitief de doorslag om helemaal niks meer van KPN af te nemen en heb hen ook laten weten dat ik hun digitenne net zolang in huis zouden houden, totdat ik via een andere provider een abonnement ben aangegaan en het geheel in huis heb.
Oh ja, en ik heb KPN laten weten dat ik helemaal niets ga betalen voor de digitenne-aansluiting!
Ik heb nu sinds een week Telfort alles-in-1 pakket en ben daar tot dusver heel goed tevreden over.
Dus voor mij NOOIT geen KPN meer!!!
de dienstverlening is volledig onder de maat. telefonisch wordt je pas na meerdere telefoontjes en klachten geholpen.
bestel je het pakket halverwege februari en ontvang je het pakket pas in april...
blijkt KPN continu alles naar het verkeerde adres te sturen, na 10x een adres wijziging te sturen komt het nog steeds bij een verkeerde buurvrouw aan,
zit in een appartementen complex en blij dat je eindelijk internet hebt, wordt er iemand met een andere toevoeging aangemeld bij KPN en weg is je interactieve televisie en internet,,
na meerdere klachten in te dienen over de hoge kosten die gemaakt zijn,
wordt je dus ook niet terug gebeld!!!
het enigste wat KPN mij levert zijn hoge kosten door het continu bellen naar de klantenservice! het mag dan wel een 0800 gratis nummer zijn, maar al mijn belminuten waren er binnen een week doorheen!
en dan nog niet gesproken over ruzie met de buren waar ik toch 24/7 mee in aanraking kom.
al met al zou ik dus nooit meer voor KPN kiezen aangezien je niet als klant wordt behandeld!
de klachtenservice kunnen ze ook opdoeken aangezien ik al een aantal weken wacht op een telefoontje maar me klachten dus na weken nog niet behandeld worden.
had een vraag over instellingen tablet icm outlook; via telefonisch helpdesk werd ik uitstekend geholpen
De dienstverlening van KPN is onder de maat. Telefonisch word je als klant onvoldoende geïnformeerd over de vraag of internet plus bellen wel kan. KPN verkoopt deze dienst graag, zonder na te gaan of dit wel kan. Dit betekent dat het kan voorkomen dat de klant de dienst internet plus bellen afneemt en er bij installatie achter komt dat dit helemaal niet kan. Vervolgens verschuilt KPN zich door te stellen dat zij ook niet beter wisten...
Slechte ervaringen met KPN eigenlijk te veel om op te noemen.
Dan liggen ze er weer uit. Dan beloven ze je oude netmail er uit te halen (dat beloven ze nu al 3 jaar) En nog steeds is het niet gelukt
En zo klantvriendelijk zijn ze helemaal niet.
Hun toonzetting bevalt me hoegenaamd niet.
We zijn nu ook eindelijk van plan om over te stappen naar een andere provider.
Ik had mijn digitene opgezegd en wilde over op interactieve tv, nou dat kon wel op mijn adres. Niet dus! Om 4 maanden wachten in te korten in 1 bericht, het resulteerde er in dat ik 2 pakketten heb lopen, waarvan allebei dus zogezegd op het zelfde adres, terwijl ik alleen mijn tv wilde wijzigen; nu betaal ik 2 pakketen, en waarvan 1 niet eens in gebruik, maar omdat ik er maar 1 betaal, omdat hun zo dom zijn om mijn oude abbo door te laten lopen, hebben ze me afgesloten omdat ik zogenaamd achterstallige betaling heb! Nu kan ik dus nergens meer een abonnement normaal afsluiten binnen nu en 5 jaar! Ik sta op de lijst als wanbetaler, hun bij deze op de lijst van geld klopperij!
Ik heb een abonnement bij KPN, hierbij heb ik op aanraden van de verkoper, voor de Nokia E7-00 DARK GRAY gekozen. Ik het toestel nu een goed jaar en het is al 4 keer terug gegaan naar de fabriek, dan kon ik niet bellen of ik kon niet gebeld worden, lag altijd eruit met internet. IK was het goed zat want ik had het toestel hard nodig voor mijn werk, balen was het. Nadat het derde toestel terug was gegaan kon ik naar drie weken weer een nieuw ( zelfde ) toestel halen bij servies centrum Nuth.
Ik heb toen gebeld met klachtenservice van KPN maar werd hier heel onvriendelijk behandeld, ik kwam er niet verder mee.
Op zaterdag 1 december werd mij bij het servies centrum Nuth toegezegd ( door de manager )dat ik maandag om 2 uur terug moest komen dan zouden zij het in orde maken. Dan kon hij bellen met KPN klantenservice en overleggen welk toestel ik hiervoor in de plaats kon krijgen. Ik heb dit ook gedaan maar er werd heel vervelend met name door de manager gereageerd. Hij was onbeschoft en absoluut niet klantvriendelijk. Ik moest het zelf maar oplossen en contact opnemen met de klantenservice. Ik kon wel weer een nieuwe Nokia krijgen, maar dit wilde ik absoluut niet, naar drie Nokia's had ik het wel gehad met dit toestel. Helemaal over de rooien thuis gekomen en zelf KPN klachtenservice opgebeld. De eerste mevrouw die ik aan de lijn kreeg was zeer beleefd en zeer klantvriendelijk, het was een verademing na de onbeschofte manager in Nuth.
De mevrouw van de klantenservice heeft mij uiteindelijk door verbonden met haar meerdere, deze mevrouw was ook zeer correct en klantvriendelijk. Uiteindelijk heeft zij voor mij geregeld dat ik een ander toestel krijg, dus na veel ergernis hoop ik dat ik nu kan bellen en gebeld worden, daarvoor sluit je toch tenslotte een abonnement af. Als ik iemand de koude douche moest geven dan was het toch wel de manager van het servies centrum Nuth, heeft zich totaal niet ingezet voor mijn klacht, dit moest ik zelf maar oplossen. Het cijfer 8 is voor de vrouwen van klachtenservice KPN die mij wel mijn klacht serieus namen en dit probleem oplosten.
2x verhuizing doorgegeven en gevraagd of telefoon en internet overgezet kon worden. Zou geregeld worden. Na 3e keer worden we teruggebeld dat het nieuwe huis glasvezel is en daarom niet omgezet kan worden maar via ander nummer aangemeld moet worden. Gedaan en afspraak gemaakt en vrij genomen voor monteur op dag van afspraak. Krijg je 2 dagen tevoren een berichtje dat afspraak 2 weken wordt uitgesteld. Heb ondertussen buik vol van KPN omdat we nu al 2 maanden aan de gang zijn en geen vaste telefoon en internet meer hebben wat heel lastig is. Wordt dan gebeld door vreselijk irritant persoon die " probleem wil oplossen" wat neerkomt op gratis monteur (wist niet eens dat ik monteur moest betalen trouwens). Gezegd dat we ondertussen internet en telefoon van Ziggo gaan nemen (wat ook nog eens goedkoper is trouwens). Man blijft maar doorzagen en zegt dat we jaar aan KPN vastzitten en contract voor een jaar moeten afkopen. Dit terwijl ik dus al 2 maanden betaal voor iets dat niet geleverd wordt en ook nog eens kosten moet maken om internet te hebben (dongel via Vodafone) en dag vrij kwijt ben. Wil KPN aansprakelijk stellen !! Wat een ROTBEDRIJF !!! Klant onvriendelijk, arrogant, asociaal. Hebben een vijand voor het leven !!!
Alweer teleur gesteld bij KPN, beloven dingen die ze niet waar kunnen maken. In de winkel in Eindhoven werd me verteld dat ik via de telefoon een vervangend toestel kon bestellen om toch optimaal berijkbaar te zijn ik heb dus het leentoestel in de winkel niet aangenomen omdat hij me vertelde een gelijkwaardig toestel thuisgestuurd te krijgen als ik hier voor belde. Eenmaal thuis aangekomen heb ik hier over gebeld en blijkt het niet waar te zijn. Dit is helaas niet de eerste keer dat ik problemen heb bij KPN, vorige keer zou mijn toestel binnen 2weken klaar zijn en dat is ruim 7weken geworden, dan blijkt dat hij niet meer gemaakt kan worden en geven ze me een (nieuw) toestel mee.Dit bleek achteraf een 2e hands toestel te zijn met eveneens defecte, de oude eigenaar heeft me verteld dat hij hem voor reperatie weg heeft gebracht en ook een (nieuw) toestel kreeg.
Waardeloze kpn eerst 4 x een nieuwe afspraak maken om vervolgens voor niks
Te komen zit je al twee weken zonder tv interne t en telefoon lekker dan
Kan je nog een maand wachten voor je wordt aagesloten
Nooit meer kpn
Mensen wees slim neem geen kpn !!!!
Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van KPN. Ik gebruik KPN zowel privé als op het kantoor en in de winkel. Ik maak gebruik van de diensten Internet en Telefonie. Waarom zit ik bij KPN en niet bij een ander bedrijf? KPN is iets duurder dan andere bedrijven, maar bied wel snelle, goede, betrouwbare service aan. Ik heb nog nooit een probleem gehad met KPN. Wel met andere bedrijven, al die kleinere bedrijven doen maar wat, en geven geen service. Dit in tegenstelling tot KPN zoals eerder genoemd snel, goed en vooral betrouwbaar personeel. Telefonie, ik bel ’s avonds en in het weekend gratis met KPN en ik heb bijna nooit last van een storing (die zijn er bij elk bedrijf). Internet, iets minder snel dan verwacht en aangeboden maar wel ruim voldoende voor privé en ook voor onze werkzaamheden op kantoor en in de winkel.