KPN reviews

2.2

19-01-2013

Ik had mijn digitene opgezegd en wilde over op interactieve tv, nou dat kon wel op mijn adres. Niet dus! Om 4 maanden wachten in te korten in 1 bericht, het resulteerde er in dat ik 2 pakketten heb lopen, waarvan allebei dus zogezegd op het zelfde adres, terwijl ik alleen mijn tv wilde wijzigen; nu betaal ik 2 pakketen, en waarvan 1 niet eens in gebruik, maar omdat ik er maar 1 betaal, omdat hun zo dom zijn om mijn oude abbo door te laten lopen, hebben ze me afgesloten omdat ik zogenaamd achterstallige betaling heb! Nu kan ik dus nergens meer een abonnement normaal afsluiten binnen nu en 5 jaar! Ik sta op de lijst als wanbetaler, hun bij deze op de lijst van geld klopperij!

03-12-2012

Ik heb een abonnement bij KPN, hierbij heb ik op aanraden van de verkoper, voor de Nokia E7-00 DARK GRAY gekozen. Ik het toestel nu een goed jaar en het is al 4 keer terug gegaan naar de fabriek, dan kon ik niet bellen of ik kon niet gebeld worden, lag altijd eruit met internet. IK was het goed zat want ik had het toestel hard nodig voor mijn werk, balen was het. Nadat het derde toestel terug was gegaan kon ik naar drie weken weer een nieuw ( zelfde ) toestel halen bij servies centrum Nuth.

Ik heb toen gebeld met klachtenservice van KPN maar werd hier heel onvriendelijk behandeld, ik kwam er niet verder mee.

Op zaterdag 1 december werd mij bij het servies centrum Nuth toegezegd ( door de manager )dat ik maandag om 2 uur terug moest komen dan zouden zij het in orde maken. Dan kon hij bellen met KPN klantenservice en overleggen welk toestel ik hiervoor in de plaats kon krijgen. Ik heb dit ook gedaan maar er werd heel vervelend met name door de manager gereageerd. Hij was onbeschoft en absoluut niet klantvriendelijk. Ik moest het zelf maar oplossen en contact opnemen met de klantenservice. Ik kon wel weer een nieuwe Nokia krijgen, maar dit wilde ik absoluut niet, naar drie Nokia's had ik het wel gehad met dit toestel. Helemaal over de rooien thuis gekomen en zelf KPN klachtenservice opgebeld. De eerste mevrouw die ik aan de lijn kreeg was zeer beleefd en zeer klantvriendelijk, het was een verademing na de onbeschofte manager in Nuth.

De mevrouw van de klantenservice heeft mij uiteindelijk door verbonden met haar meerdere, deze mevrouw was ook zeer correct en klantvriendelijk. Uiteindelijk heeft zij voor mij geregeld dat ik een ander toestel krijg, dus na veel ergernis hoop ik dat ik nu kan bellen en gebeld worden, daarvoor sluit je toch tenslotte een abonnement af. Als ik iemand de koude douche moest geven dan was het toch wel de manager van het servies centrum Nuth, heeft zich totaal niet ingezet voor mijn klacht, dit moest ik zelf maar oplossen. Het cijfer 8 is voor de vrouwen van klachtenservice KPN die mij wel mijn klacht serieus namen en dit probleem oplosten.

09-10-2012

2x verhuizing doorgegeven en gevraagd of telefoon en internet overgezet kon worden. Zou geregeld worden. Na 3e keer worden we teruggebeld dat het nieuwe huis glasvezel is en daarom niet omgezet kan worden maar via ander nummer aangemeld moet worden. Gedaan en afspraak gemaakt en vrij genomen voor monteur op dag van afspraak. Krijg je 2 dagen tevoren een berichtje dat afspraak 2 weken wordt uitgesteld. Heb ondertussen buik vol van KPN omdat we nu al 2 maanden aan de gang zijn en geen vaste telefoon en internet meer hebben wat heel lastig is. Wordt dan gebeld door vreselijk irritant persoon die " probleem wil oplossen" wat neerkomt op gratis monteur (wist niet eens dat ik monteur moest betalen trouwens). Gezegd dat we ondertussen internet en telefoon van Ziggo gaan nemen (wat ook nog eens goedkoper is trouwens). Man blijft maar doorzagen en zegt dat we jaar aan KPN vastzitten en contract voor een jaar moeten afkopen. Dit terwijl ik dus al 2 maanden betaal voor iets dat niet geleverd wordt en ook nog eens kosten moet maken om internet te hebben (dongel via Vodafone) en dag vrij kwijt ben. Wil KPN aansprakelijk stellen !! Wat een ROTBEDRIJF !!! Klant onvriendelijk, arrogant, asociaal. Hebben een vijand voor het leven !!!

22-09-2012

Alweer teleur gesteld bij KPN, beloven dingen die ze niet waar kunnen maken. In de winkel in Eindhoven werd me verteld dat ik via de telefoon een vervangend toestel kon bestellen om toch optimaal berijkbaar te zijn ik heb dus het leentoestel in de winkel niet aangenomen omdat hij me vertelde een gelijkwaardig toestel thuisgestuurd te krijgen als ik hier voor belde. Eenmaal thuis aangekomen heb ik hier over gebeld en blijkt het niet waar te zijn. Dit is helaas niet de eerste keer dat ik problemen heb bij KPN, vorige keer zou mijn toestel binnen 2weken klaar zijn en dat is ruim 7weken geworden, dan blijkt dat hij niet meer gemaakt kan worden en geven ze me een (nieuw) toestel mee.Dit bleek achteraf een 2e hands toestel te zijn met eveneens defecte, de oude eigenaar heeft me verteld dat hij hem voor reperatie weg heeft gebracht en ook een (nieuw) toestel kreeg.

06-08-2012

Waardeloze kpn eerst 4 x een nieuwe afspraak maken om vervolgens voor niks

Te komen zit je al twee weken zonder tv interne t en telefoon lekker dan

Kan je nog een maand wachten voor je wordt aagesloten

Nooit meer kpn

Mensen wees slim neem geen kpn !!!!

26-11-2011

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van KPN. Ik gebruik KPN zowel privé als op het kantoor en in de winkel. Ik maak gebruik van de diensten Internet en Telefonie. Waarom zit ik bij KPN en niet bij een ander bedrijf? KPN is iets duurder dan andere bedrijven, maar bied wel snelle, goede, betrouwbare service aan. Ik heb nog nooit een probleem gehad met KPN. Wel met andere bedrijven, al die kleinere bedrijven doen maar wat, en geven geen service. Dit in tegenstelling tot KPN zoals eerder genoemd snel, goed en vooral betrouwbaar personeel. Telefonie, ik bel ’s avonds en in het weekend gratis met KPN en ik heb bijna nooit last van een storing (die zijn er bij elk bedrijf). Internet, iets minder snel dan verwacht en aangeboden maar wel ruim voldoende voor privé en ook voor onze werkzaamheden op kantoor en in de winkel.