Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik ben al een tijdje klant bij kpn en ben helaas over mijn belminuten heen gegaan van 5 uur.
Ik werd gebeld door een medewerker van uw bedrijf dat ik €172 euro aan kosten heb gemaakt omdat ik door mijn belminuten heen was.
Ik heb dit per direct rechtgezet door contact op te nemen en mijn abonnement over te zetten naar onbeperkt bellen.
Tot mijn verbazing blijkt dat ik voor maar €1,00 extra per maand onbeperkt kan bellen.
Ik ben hiervoor nooit benaderd om dit om te zetten en vind dit toch eigenlijk wel heel erg extreem dat ik nu financieel zo in de problemen kom door deze zeer hoge kosten terwijl ik voor 1 euro extra in de maand dit nooit zou hebben gehad. En ook dan had veranderd.
Helaas kan kpn niks hieraan doen
Begin december heb ik bij T-Mobile voor glasvezel aangesloten. 15 jan heeft KPN mijn tv en internet afgesloten. Tmobile en kpn uren lang gebeld, maar ze lossen niks op. Een week later hebben wij besloten om alles te annuleren en naar andere provider te gaan. Na annulering heeft de klote KPN gewoon mijn abbonement doorgezet. En nu moeten wij 1 maand extra betalen omdat ze zeggen dat ik heb de opzegging geannuleerd had. Terwijl ze binnen die week ze dat zij ons niet meer kan helpen. heel erg frustrerend want ik als gewone burger niks kan doen.
Juni 2021: Contract afgesloten met KPN.
12 juli 2021: Afspraak met monteur, monteur niet op komen dagen
juli-september: Tot 6x toe alles open gegraven ivm glasvezel
2 september 2021: Startpakket opgehaald en gegeven aan monteur
monteur bleek geen monteur maar glasvezellegger: pakket zoek
1 oktober 2021: Facturatie KPN van start (maar nog geen internet)
oktober - december: meerdere telefoontjes, pakket wordt opnieuw opgestuurd.
2 januari 2022: Pakket kan opgehaald worden bij Primera.
Medewerker Primera: Sorry meneer, ik met het niet mee geven, je dient de oude terug in te leveren.
13 januari 2022: Pakket retour naar KPN, er wordt een nieuwe opgestuurd.
Vandaag: nog maar eens bellen: Nee meneer, er is nog niks opgestuurd, we zullen er vandaag eentje opsturen. Afspraak met monteur kan pas gemaakt worden als pakket er is.
Bedankt KPN
Slechte actie van kpn om het abonnement voor Viplay voor nieuwe klanten gratis aan te bieden en bestaande klanten de volle prijs te laten betalen
Blijkbaar zijn bestaande klanten niet echt in tel bij dit bedrijf
Dus OVERSTAPPEN
Ja hoor het is weer zover haast geen Wifi meer. Vaker problemen met de Wifi van KPN nu toch maar eens de Wifi Manager van KPN proberen dan. Nou lekker na alle stappen was er 1 ding wat ik moest doen en dat was hun Wifi versterker kopen uhu .natuurlijk voor een oppervlakte van 75 vierkante meter, geeft al aan hoe slecht de verbinding van KPN is. Mijn verbinding is nu gehalveerd na 11 Mbps.joepie! Mijn modem is niet neer te bereiken en mijn mobiel kan geen website meer openen op mobiel GEWELDIG KPN. Goed Werk! Tijd voor een andere provider Henk
Zeer slechte service een samsung z fold gekocht en toen helaas aan de buiten een beschadiging opgelopen van het stoten aan een tafel ofzo binnenkan van de telefoon zit een groot vouwbaar scherm en die is op de naad op gaan bollen of verbrandt van binnen uit maar omdat de telefoon van buiten een beschadiging heeft vervalt dan maar je garantie dus dat kost je dan even €1900 en dat binnen een halfjaar dus ruim in de garantie tijdt dus kpn raadt ik je niet aan zeer slechte service
Niet Geholpen
Vrijdag viel internet uit, moesten wachten tot maandag de monteur zou komen. Jammer en lastig zonder internet in het weekend maar opzich kon ik dit nog begrijpen. Maandag 4 uur thuis gezeten bellen ze op het laatste moment af dat het toch dinsdag gaat worden. Dinsdag kwamen ze dan eindelijk wel langs maar konden ze het probleem niet oplossen en zijn gegaan. En ik moet nu maar wachten tot ik terug gebeld wordt en weer een nieuwe afspraak kan inplannen. De eerst volgende monteur die hier langskomt zet ik zijn auto klem en die gaat pas weg als het probleem is opgelost. Wel lekker makkelijk zolang het niet hun probleem is rijden ze gewoon weg zeggen ze sorry en gaan ze weer verder! Ben KPN klant voor mobiel internet en Tv maar wil alles elders gaan onderbrengen.
Hierbij wil ik mevr. Debbie van KPN Klantreacties hartelijk
dank zeggen. Zij nam de tijd en hoorde ons verhaal met alle aandacht aan.
De attentie die wij daarna mochten ontvangen, was een warme verrassing!
Mevr. Debbie van KPN Klantreacties, nogmaals hartelijk dank!
Bagger wifi. Waar ik bij ziggo bereik had, had ik met kpn ineens wegvallende wifi. Nee, hoor kpn had geen slechtere wifi volgens de klantenservice, het lag aan de apparatuur in huis, aan dat er zoveel mensen in de buurt thuis werkten. Buiten gewoon brutale en arrogante mensen daar. Nooit een passende oplossing aangeboden.
Nu bij opzeggen brengen ze een hele maand in rekening voor 2 dagen internet. Ja, dat zal ik toch helemaal moeten betalen anders kan er een deurwaarder komen. Over een maand zullen ze het teveel betaalde bedrag terug storten. Toen ik vroeg of ze daar dan rente over gingen betalen kreeg ik doodleuk te horen: mevrouw we zijn geen bank.
Inmiddels weer internet van ziggo en het wifi problrrm is opgelost.
Kpn nooit meer!
Ik heb de overstap deal van ziggo naar KPN omdat ik glasvezel wou hebben. De streefdatum voor de ingang van KPN was 29 november, nu is het 12 januari, nog steeds geen KPN. Ik heb in totaal 8 keer moeten bellen, om erachter te komen dat KPN netwerk had moeten contact opnemen maar dat hebben ze niet gedaan. Dan kwam de info dat ze vertraging hebben en ze hun afspraken niet nakomen. Oke kan gebeuren, maar dan heb ik eindelijk een afspraak voor de glasvezelmontage en er komt niemand, geen oproepverzoek of mail dat er een fout is gebeurd, ze hebben mijn afspraak over het hoofd gezien (jaja) en je moet zelf weer bellen en 1 uur in de wachtrij wachten tot dat je iemand kan spreken. Nu 4 dagen later 3 keer te horen gekregen binnen 1 uur is er zeker iemand voor uw deur, niemand! NU zou er wel echt iemand iemand binnen een uur langs komen, ik ben benieuwd.
Door nieuw glasvezel bij ons in de straat kregen wij van KPN een mooi aanbod om over te stappen. Ziggo zou door KPN worden afgemeld zodra we waren aangesloten. Tot onze verbazing kregen wij een week voordat de aansluiting door de monteur van KPN zou worden gedaan een mail van KPN dat onze modem was geactiveerd en daarom de monteur geannuleerd was. Direct gebeld met KPN, reactie was dat er waarschijnlijk een foute koppeling was gedaan. Oplossing een nieuwe afspraak op de oorspronkelijke datum. Tot onze verbazing was ons internet een uur later afgesloten. Direct met Ziggo gebeld om te vragen hoe dit mogelijk is. KPN had heit opdracht voorgegeven was de reactie. Herstellen van signaal niet mogelijk omdat we inmiddels geen klant meer waren. Weer bellen met KPN met verzoek om met spoed te zorgen voor een monteur om alles weer aan te sluiten. 1,5 uur bellen, en 45 minuten in de wacht te hebben gestaan is er geen enkele oplossing mogelijk. Een week zonder internet en tv door toedoen van KPN.
Slechte wifi, valt heel vaak uit. Tv blijft haperen.
I think 2.2 average score for KPN is way too much - I needed to cancel their subscription because they sent wrong switch date to my other provider. There was no other way to change this date, so KPN asked me to cancel service and apply for it again!
It took me more than 2h on the phone to do cancelation :)
Oplichters! Dwingen voor extra abonnement betaling terwijl ik wacht voor contract overstap van andere provider.
Geen internet en tv. Ligt altijd aan jou, je kabels, je modem, je tv. Totdat er na een half uur toch een switch verkeerd blijkt te staan in de wijkkast.
Drie maanden uit de problemen en nu begint t hele gezeik weer van voren af aan.
Het gaat KPN allang niet meer om de klant. 10 keer bellen mag je. Maar een klant in een keer goed helpen is er niet meer bij.
Aansluiting en service 1 groot drama ,wees verstandig en neem maand overlap als je naat kpn zou willen!
NA de overgang naar KPN alleen maar periodiek problemen. Kastjes die ineens niet meer werken of verouderd zijn, zonder nadenken vervangen worden, idem kabels, onvriendelijke servicelijn, twee afstandbedieningen en onduidelijk hulpsite.
Als je over wil stappen naar glasvezel, denk dan twee keer na als je dit wil doen bij KPN. Wij hebben dit aangegeven bij KPN waarbij zij aangaven dat dit allemaal binnen 1 maand geregeld kon worden. Eenmaal een maand verder hadden we nog geen glasvezel internet en proberen wij contact hierover op te nemen. We worden van het kastje naar de muur gestuurd en wordt er zelfs meerdere keren opgehangen bij de klantenservice omdat ze het bij KPN ook niet weten (iets met geregel met onderaannemers etc.). SCHANDALIG! We zitten inmiddels al vier maanden zonder internet en tv en we worden nog steeds niet geholpen.
Ga dus niet naar KPN. De service is slecht, komen afspraken niet na, onprofessioneel en wordt niet geholpen.
Ik ben al jaren bij KPN klant. Telefoon, internet. Al maanden bezig om glasvezel te krijgen. Brief ontvangen dat het geregeld wordt. Nog gratis ook, want er komt een verhuizing aan. Tot zover gaat het goed. Maar als je gaat bellen waar ze blijven, kom je in een schimmige wereld terecht waar ze toezeggingen doen. Die komen ze niet na. Weer bellen. Eindeloos. Het is onbegrijpelijk hoe ze met klanten omgaan. Maar goed. Wie ben ik. Een klant. Al bijna 30 jaar, maat heb geen keuze om weg te gaan. Wat een klantonvriendelijkheid mensen aan de telefoon. Geen inlevingsvermogen, niet meeveren. Het empathies vermogen van een kind van 3. Dat wat het
Al een hele poos bij kpn mobiel zonder te vragen krijg ik per post mn factuur steeds binnen terwijl ik met automatische incasso betaal. alles word zonder er naar om te kijken steeds netjes afgeschreven brengen ze voor 2 ruk a4tjes per maand even 1,95 in rekening jaren lang heb dit zelf nooit aangezet en de kosten nu vergoeden hooooo maaaar! schandalig kpn net overgestapt ook met de tv en internet nu al spijt van lekker makkelijk de kosten ongevraagd bij mensen neer leggen!.
mensen pas hier mee op kijk goed of je het uit of aan hebt staan en naar wens hebt staan bij mij is het zonder te vragen aangezet!