Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik ben op 10 april overgestapt met 1 mobiel abonnement en volg met het 2e op 10 juni. Het was de bedoeling dat we vanaf dan MB zouden delen.
In de tussentijd zouden we voor het 1e abonnement tijdelijk MB's kopen (geen probleem volgens de winkel).
Inmiddels zijn er meerdere toezeggingen niet nagekomen omdat medewerkers niet van elkaar weten wat wel en niet kan; ze afspraken niet respecteren en met (schijn)oplossingen komen. Toezeggingen zijn helemaal NIETS waard en de samenwerking tussen chat/facebook/telefoon is waardeloos. Ik kan aan deze 3 kanalen geen woorden koppelen als klantenservice of helpdesk omdat deze begrippen daar volstrekt onbekend zijn of geen inhoud hebben. ADVIES: Laat KPN links liggen
Wil jij klant worden bij Kpn? Niet doen! Ze smeren je van alles aan en zijn goed in de mensen die er geen verstand van hebben het duurste van het duurste aan te bieden. En dan aan de telefoon zeggen ze: Maar mevrouw wij mogen dat niet doen hoor. wij willen juist dat jullie klant blijven. nou kpn sinds vandaag zijn jullie 4 klanten kwijt ;)
Zenderpakket oke. Prijsverhoging? Waardeloos. Looptijd abon. 1 jaar is te lang. Wij als watersporter konden het abon. vroeger afsluiten voor een half jaar. nu niet meer. houd in dat we nu 93 euro gewoon weggooien. Zo gauw ik en alternatief heb gevonden ben ik weg. En met mij vele andere watersporters en kampeerders.
Ben altijd bij Ziggo aangesloten geweest. Het afgelopen jaar werd het internet en vooral WiFi steeds trager. Herhaalde malen met de service desk gebeld. Meestal erg vriendelijk, maar vaak onkundig. Bij mijn laatste kontakten maakte de medewerker het wel erg bond. Hij adviseerde mij om zelf maar een andere router moest kopen, als ik de WiFi niet goed vond. Deze viel namelijk constant uit. Ben daarop overgestapt naar KPN. Wat een verademing. De overstap verliep vlekkeloos. Internet en WiFi perfect. Had dit veel eerder moeten doen. Ben ook nog goedkoper uit. Alleen de tv kanalen zijn vreemd ingedeeld. Niet er lochies Wel even wennen. Tot op heden geen enkele spijt.
Ik kreeg de kans mijn abonnement te wijzigen. Op zich prima. Maar kreeg verkeerde telefoon die dus teruggestuurd moest worden en het gekoppelde abonnement moest geannuleerd worden. Hier zouden 4 dagen overheen gaan maar die 4 dagen zijn al bijna vier weken en nog geen stap verder. Elke dag bellen en elke dag wordt er iets anders beloofd of gezegd.en nog vreender steeds weer hetzelfde verhaal uitleggen terwijl er uhmmm notities worden gemaakt op computersysteem.Inmiddels al 5 formulieren aangemaakt maar ook geen resultaat. Met andere woorden een waardeloze service en dus voor mij reden hier weg te gaan. Ze zeggen bij KPN je betaald ook wat meer voor de goede service. Nou volgens mij is deze afdeling nog niet opgezet.
Enkele jaren geleden werden opeens alleen nog mobiele contacten aangeboden met veel hogere databundel voor dezelfde eprijs. Aan nieuwe klanten. Want bestaande klanten moesten het met hun lopends contract doen. Vorig jaar konden nieuwe klanten binnen de EU al roamapen vanuit hun Nederlandse databundel. Voor bestaande contracten was dit niet mogelijk. Die moesten maar een extra buitenlandbundel kopen. Op 1 juni 2017 gaat KPN de datavolumes van hun abonnementen 2x - 2,5x verhogen. Een leuk voordeel voor nieuwe klanten. Raad eens: als je een abonnement hebt dat geen onbeperkt SMS heeft, geldt dit niet, omdat deze contracten straks niet meer bestaan. Dus die worden niet meer ondersteunt. Bestaande klanten? Stik er maar in. Dien je contractlooptijd vooral uit en betaal (veel) meer voor de diensten die andere klanten voor (veel) minder geld krijgen.
Bij ons thuis hebben wij enkel zeer goede internet genomen. daarintegen loopt de internet anders dan beloofd. het is onstabiel en zeer slecht vergeleken met anderen providers. ik ben terug geswitched naar ziggo en daar loopt mijn internet weer helder waar iedereen weer tevreden en tegelijke tijd iets op kan doen.
Blijkbaar kan je een klacht alleen schriftelijk indienen hetgeen ik heb gedaan ; een gedetailleerd verslag van wat er mis is gegaan sinds de overstap van Ziggo in Februari '17, ondersteund met gerelateerde documentatie zoals copie chat gesprek en andere communicatie. Vanmiddag om 16.30 belde een vrij onbeschofte medewerkster met de mededeling dat KPN niets gaat ondernemen en een verder verloop op de klacht niet in behandeling zal worden genomen. WAARDELOZE ORGANISATIE! Zo ga je niet met klanten om!
Simm kaarten verkopen en het gratis beltegoed niet verstrekken door technische problemen en het verzoek om het formulier voor het gratis tegoed later nogmaals in te vullen. Na uren later nogmaals invullen is het tegoed niet bijgeschreven.
KPN mobiel abonnement afgesloten in combinatie met internet van mijn vorige huiseigenaar. Echter bij verhuizing vervielen alle voordelen.
Logisch dat er iets minder voordeel aan zit. Ja. maar dit.
- DE MAANDELIJKSE KOSTEN van 19 naar 50 EURO!
- BELBUNDEL VAN 300 naar 150 MIN!
- INTERNET BUNDEL van 1 GYG naaar 500 MB
NICE NICE NICE
Ben al vele jaren klant van KPN in Arnhem. Prima internet, telefonie en TV.
Welk elk jaar even bellen om een korting te vragen maar dan wordt je prima geholpen.
Onderstaande reviews vrij negatief. Vreemd joh. Blijkbaar toch veel verschil in ervaringen.
Wat mij betreft niet twijfelen en proberen.
Traag internet klantenservice wachttijd iedere dag minimaal 5 min standaard , met verkoop worden er dingen belooft die niet kloppen
ik vind het waardeloos en ga weer lekker terug naar ziggo daar is het stukken beter en ook klantvriendelijk ben erg teleurgesteld is kpn ,, erg jammer nogmaals
Website coach gehad geen aanrader wil er vanaf
Op 15 maart heb ik gebeld naar KPN omdat ik mijn mobiele abonnement wilde verlengen maar helaas KPN had geen goeie aanbod toekom de medewerker over mijn alles in een televisie en internet voor mijn woning daarvoor had ze mij een korting aangeboden voor zes maanden lang.
in eerste stands hij ben ik daar akkoord mee gegaan late krijg ik een offerte in mijn mail binnen waar ik in zag dat ik ook nog eens korting krijg op alles op een als ik ook mijn mobiele netwerk de bijhou dus mocht ik mijn abonnement van mijn telefoon niet verlengen betekent dat mijn alles in een kilo
zaterdag 15 gebeld naar KPN klantenservice, kreeg een email binnen waar op stond dat mijn contract voor alles in 1 is verlengd waar ik helemaal geen goedkeuring voor heb gegeven.
heb klantenservice gebeld om het ongedaan te maken maar dat ze het niet moeten beëindigen dus dat ik zelf maandelijkse kan opzeggen, na een lang gesprek met medewerker younes zou het opgelost zijn.
Enkele minuten later heb ik een e-mail weer ontvangen waar in stond dat alles per direct is beëindigd dus geen tv geen internet meer helemaal niets , ik ben afhankelijk van mijn internet vanwege mijn werk, ik terugbellen krijg ik een collega Wouter aan de lijn aan wie ik de situatie heb uitgelegd, na zeker 10 minuten in de wacht heb gestaan heb ik de verbinding verbroken en weer eens opnieuw gebeld kreeg ik medewerker Kirsten aan de lijn die het heel vreemd vond waarom ik zo lang in de wacht heb gestaan, het moment dat ik met Kirsten in gesprek bent belt collega Wouter wel netjes terug nu heb ik twee medewerkers aan de lijn aan wie de situatie heb uitgelegd, het medewerker Kirsten even gevraagd of ze in de wacht dat ik medewerker Wouter even te woord sta dat was geen probleem, wouter heeft me uitgelegd dat hij een mail gaat sturen naar spoed en herstel om dit zo snel mogelijk ongedaan te maken maar heeft ook aangegeven dat het 48 uur kan duren voordat er contact wordt opgezocht met mij, heb direct aangegeven dat ik daar niet van gediend ben dat het 48 uur kan duren aangezien ook de paasdagen en tussen zitten dus dat zou betekenen dat ik pas dinsdag gebeld kan worden.
Ondertussen is collega Kirsten met collega Wouter in gesprek om te kijken waar Wouter nu precies mee bezig is misschien dat Kirsten mij nog ergens mee kan helpen, ondertussen sta ik weer in de wacht en ben ik ook een keer van gesprek aan het wisselen dan ben ik weer terug bij Kirsten dan weer terug bij Wouter op een gegeven moment heb ik het gesprek gewoon samen toegevoegd Wouter heeft aangegeven dat hij uit dat hij uiterste best zou doen om dit vandaag nog ongedaan te maken dat ze voor zes uur terug zouden bellen, het is toch niet mogelijk dat je alles moet ik wat kan beëindigen maar niet met één of twee knoppen weer kan herstellen dit is toch te absurd vooral dat ik het internet nodig heb voor mijn werk die ik vaak vanuit huis doe.
Wouter heeft mij verzekerd dat hij een mail naar spoed een herstel heeft gestuurd om zaterdag 15 april dus contact met mij op te nemen om het zo snel mogelijk te herstellen, heb aangegeven dat Wouter dit toch niet zegt om van mij af te zijn, zodat ik weer rustig bent en niet meer geïrriteerd ben dat ik denk dat het vandaag opgelost wordt maar in werkelijkheid niet zo is.
medewerker Kirsten heeft alles gehoord omdat ik de gesprekken samengevoegd heb dus al die tijd ben ik met twee collega's in gesprek allebei hebben ze mij beloofd dat ze een mail sturen naar spoed een herstel medewerking Kirsten heeft mij nog wel eens beloofd dat ze mij om 16:30 uur dezelfde dag terug zou bellen om te kijken wat de situatie dan is. Heb tegen Kirsten gezegd dat ik dat heel erg op prijs zou stellen heb ook tegen de medewerkers van KPN mijn excuus aangeboden mocht ik wat verkeerds hebben gezegd wat we niet toepasselijk is, heb je nog de opmerking gemaakt met Kirsten en Wouter ben nu echt benieuwd of de service van KPN goed is aangezien een zelfde fout heb er maakt.
Zoals kirsten mij heeft beloofd om om 16:30 uur terug te bellen is niet gebeurd ik heb zelf nog om 16:45 uur gebeld en gevraagd naar collega Kirsten andere collega Linda heeft aangegeven dat Kirsten met een klant in gesprek is en dat zij mij zo terug zou bellen, 17:15 nog steeds niet gebeurd ik nog een keer terugbellen krijg ik een andere collega aan de lijn die mij gelijk heeft aangegeven dat spoed een herstel helemaal niet aanwezig is en dat collega Kirsten allang al naar huis is gegaan dus ik ben de hele dag voor niet aan het lijntje gehouden internet afgesloten, minuten lang in de wacht gestaan voor helemaal niks voor Jan lul heb gelijk aan collega aangegeven dat ie een notitie kan maken dat ik de rekening niet betaal aangezien mijn internet en televisie is afgesloten en mijn verkeerde informatie te hebben verstrekt ben ik hier helemaal niet van gediend, hebt gelijk het rekening van KPN geblokkeerd mocht er al wat geïncasseerd zijn zal ik dat zeker laten storneren.
ook heb ik al een hele lange periode last van internet die telkens weg valt in mijn woning ook daarvan zijn notities van gemaakt, KPN super slechte service super slechte netwerk dure prijzen en wat krijg je ervoor terug en afsluiten voor je internet, door een fout van KPN zelf
Bij deze bedankt KPN voor jullie slechte service!
Wat je ook doet. Neem NOOIT kpn. De service is goed maar voor gamen en internetten is het absoluut waardeloos.
WANNEER JE NOG KLANT MOET WORDEN ZIJN ZE BEHULPZAAM, MAAR DAARNA ZIT JE VAST AAN EEN CONTRACT EN ALS JE ZE DAN NODIG HEB HEBBEN ZE SCHIJT AAN JE!
Het is ongelooflijk hoe vaak het internet eruit gaat en hoe vaak het internet ontzettend langzaam werkt. Ik kan wel vertellen dat dit zorgt voor veel ergernis in het huis. Ik kan er met mijn pet niet bij hoe zo'n grote, bekende internet-provider als KPN zulk zwak internet heeft. Een 2 als cijfer is nog mild.
Ik had bij KPN ingepland om 2-3-2017 over te stappen, na 3x de monteur datum te verplaatsen en een nood-pakket sturen wat dan ook nog is aangesloten moet worden door de monteur ( ook al heb ik fysiek all zelfs aangesloten werkt de verbinding niet)
Ik heb vandaag nog contact opgenomen en ze komen nu 19-4-2017 pas langs, anderehalfe maand na de afgesproken datum.
Dit is een schande, als ik had geweten dat al deze fiasco zou gebeuren had ik nooit overgestapt. Dit allemaal om een paar euro per maand te besparen. Waardoor ik al langer dan een maand geen internet toegang heb.
Bedankt KPN, Fijn dit.
Zonde van de falende service diensten. Zelfs met zeer gerichte vragen geen duidelijk antwoord. Een afspraak met een monteur is eigenlijk geen afspraak. Wanneer dan wel? Dat weten we niet. We houden u op de hoogte. Wat betekent dat? Dat weten we niet. En zo gaat dat door. Jammer KPN . dit kan stukken beter.