Al jaren hebben wij KPN. Heb voor bijna 2 jaar een mobiel abonnement afgesloten voor € 25.00 en nu betaal ik € 28.29 dus ja je kunt je wel voorstellen dat ik niet tevreden ben.
Want dat is € 3.30 in nog géén 2 jaar tijd en dan heet het zogenaamd inflatie.ammehoela met je inflatie. Voor mij géén KPN mobiel abonnement meer.
Slechtste provider waar ik ooit heb gezeten, ik heb al 4 maanden slecht of geen bereik en KPN doet er niks aan. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd en als je wordt teruggebeld krijg je een onsympathieke medewerker aan de lijn die zegt dat ik een nieuwe telefoon moet kopen omdat KPN er een zooitje van maakt. Ga absoluut NIET bij deze provider.
Al jaren klant van kpn, met drie mobiele abonnementen voor de dochters. Sinds een paar maanden heeft 1 dochter geen enkel bereik als ze onderweg is, wat natuurlijk super onhandig is. Ze heeft onbeperkt internet.
Bij navraag kreeg ik eerst te horen dat het probleem speelt sinds 20 juni en dat ze het aan het fiksen zijn. Na een tijdje weer gebeld, toen zeiden ze dat het aan de iPhone 11 lag en dat het een bekend probleem was. Ze beloofden de telefoon kosteloos om te ruilen voor een iPhone 13. Inmiddels weer een paar weken verder en nog steeds niks gebeurd. Los van dat ik het belachelijk vind dat ze zelf nooit een bericht hebben gestuurd met excuses of wat dan ook, wachten we nu al zo lang en betalen we voor onbeperkt internet terwijl ze alleen op de wifi kan. We zijn er klaar mee en zijn aan het zoeken naar een andere provider.
Leuke bedrijf alleen ben overgestapt naar Delta. Ze hadden beloofd dat ik mijn nummer mocht behouden aan delta en dan nu is opeens de datum verstreken. Ik moet een hele andere nummer krijgen dus betekent ook veel aanpassen bij accounts. Jammer weer dit
Bij KPN een telefoonabonnement afgesloten naar volle tevredenheid. Maanden na afsluiting van het telefoonabonnement word ik opeens lastig gevallen door call centers om mij ook tv+internet van KPN aan te smeren. Ze proberen alles over je te weten te komen, inclusief hoeveel je nu betaalt bij de concurrent. Als je aanggeeft dat je geen telefonisch interesse hebt en ze een mail kunnen sturen met de aanbieding, dan wordt het afgekapt.
Op 2 juni mijn 06 abonement verlengt bij de kpn. Op 3 juni start er een actie met gratis oortjes erbij. Helaas heeft de winkel.niet gemeld dat er een actie start de volgende dag. Net de kpn gebeld . Word gezegd wij zijn het niet verpicht te vertellen. Ben je jaren lang lid en ze doen er niets mee
Sinds mn nummer zakelijk ks krijg ik van kpn smsjes die mij wekken, erg vervelend, eerst ontkennen ze dat zij t zijn, dan weten ze helemaal niks, dan zegt er 1 dat het standaard is, ik verzoek per direkt het nummer te beeindigen, wordt naar n eeuwig durende ringtone doorgeschakeld, dit shit bedrijf wil ik niks meer mee te maken hebben, ga vandaag over laten zetten.
Zeer SLECHT ervaring! Ik ben al 6 jaar klant en sinds vorig jaar krijg ik hele hoge abonnementskosten. In plaats van betere aanbiedingen te krijgen, krijg ik hoge rekeningen.
Ik bel zelden en gebruik meestal het WiFi-internet van mijn werk.
Mijn internetbytes zijn na 1 week leeg, ook als ik het niet vaak gebruik en ben ik dan genoodzaakt om nieuwe gigabyte te bestellen. Mijn abonnement zou 30 euro per maand moeten zijn en ik krijg rekeningen van 90/100 euro. Om deze redenen weiger ik deze maand de extra kosten te betalen, heb ik de klantenservice gebeld voor een onmiddellijke oplossing en in plaats daarvan hebben zij mijn abonnement geblokkeerd. Zeer teleurgesteld en bedrieglijk! Ik zal mijn abonnement opzeggen.
ik raad je dit bedrijf niet aan!
Diana Boros
Net contact opgenomen met kpn over mijn telefoon abonnement, die ik op 19-12-2023 stopgezet had.
Echter gaat kpn gewoon door met factureren.
Nu krijg ik te horen( van een zeer arrogant, onbeschoft en klantonvriendelijk medewerker) dat de abonnement niet stop is gezet, dit terwijl ik gewoon een bevestiging heb gekregen via de mail, de medewerker blijft dat ontkennen, ik heb gezegd dat ik de bevestiging wil doorsturen als ik een mailadres van hem zou krijgen,
Nee hoor dit kan niet volgens hem, mijn abonnement is per vandaag opgezegd en ik moet nog een maand opzegtermijn betalen, dat was het en niet anders.
en je gelooft het niet, mijnheer heeft gewoon opgehangen.
Ik heb hier echt totaal geen woorden voor, totaal gechoqueerd, verschrikkelijk
Datum van ervaring: 08 februari 2024
KPN gebeld, afspraak gemaakt sim only onbeperkt bellen en data voor €25,-/mnd
Heb ook internet thuis van KPN, heb dus ook nog korting van €7,50.
Betaal nu €27,50/mnd, gebeld met hun en zeggen dan, normaal is de prijs €42,50/mnd.
Met de kortingen er af komt men op die €27,50.
Dit klopt in de verste, verte niet.
Als ik dan na ga tellen kom ik op €17,50/mnd uit.
Probeer kpn te bellen met een vraag over het inloggen maar zij zijn niet te bereiken. Verbinnding wordt vErbroken zonder contact.
Sinds augustus bezig om twee mobiele abonnementen af te sluiten wegens emigratie. Online al een keer of vijf alles geregeld. 1 nummer blijft actief met de daarbij horende kosten. Meermaals gebeld, vanuit het buitenland lang in de wacht. De laatste keer werd zelfs de verbinding verbroken midden in het gesprek. Inmiddels is het december en betaal ik helemaal niks meer.
Zeer tevreden, toestel was niet in orde en ontving probleemloos en snel een nieuwe. Service in winkel en telefonisch top.
Nooit een bedrijf meegemaakt dat zo klantonvriendelijk is.
Beloftes om terug te bellen worden niet nagekomen
Bereikbaarheid is zeer slecht. Email sturen kan niet. Bij bellen naar 0800-0402 krijg je bandjes te horen en ontvang je een sms met een link naar de site. (Terwijl je juist belt omdat de site geen antwoord op de vraag geeft) Je kunt een brief sturen (hallo, leven we in de vorige eeuw?) maar daar komt nooit een antwoord op.
Abonnement opgezegd, maar na een maand stuurt KPN gewoon weer een factuur.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Kpn echt oplichters 2 jaar contract sim only €25,- na 1 jaar prijs veranderd naar €27,35 per maand ik heb ze gebeld als antwoord daar kunnen wij helaas niets aan doen
Liegen over kosten mobiel abonnement
24 mnd een vast bedrag "dan weet je wat je de komende 2 jaar betaalt".
Na 5 mnd al 'inflatiekosten' berekenen.
Contract is dus 0,0 waard
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
wat een waardeloze klantenservice die…en grote fouten die dit bedrijf maakt
wat een waardeloze klantenservice die het altijd beter lijken te weten.
Ik wilde mijn internet snelheid verhogen, helaas zit ik op de 4e verdieping en de rest wil het niet. Na 2 x toezeggingen dat dit anders kan is de aanvraag zonder toelichting geannuleerd.
Het ergste komt nog: ik had mijn hussel abonnement niet meer nodig (telefoon als hotspot). Telefonisch opgezegd (een mevrouw die maar niet wilde luisteren). Ik kreeg 2 dagen geleden te horen dat mijn telefoon opgezegd zou worden. Ik eindeloos bellen uiteindelijk zegt een medewerker dat komt wel goed mevrouwtje (!). Helaas vanochtend was mijn telefoon afgesloten
Onbeschofte bedrijf,het volgende al meer dan een jaar,ben aan het geven dat iemand mijn adres gebruikt,al tig keer gebeldt ,nee meneer we halen het uit het systeem,wat gebeurt er nu ,na lekker vakantie kom je thuis ,ligt er een brief van de deurwaarder.weer kpn gebeldt ,het grootse botten antwoord van kpn ,meneer bewijs maar dat U de de persoon bent op dat adres,wij kunnen niks voor u doen
Dramatisch, van het kastje naar de muur gestuurd.
Vervolgens een klacht ingediend, na 6 werkdagen gebeld door een dame, waar de honden geen brood van lusten.
Probleem nog niet opgelost, dus nog maar een keer een klacht ingediend voor het probleem en voor de manier hoe ik te woord ben gestaan.
Ik kreeg telefonisch van meerdere medewerkers een voorstel om een mobiel abonnement te nemen.
Na het laatste belletje ben ik akkoord gegaan De aanbieding was12gb data onbeperkt bellen voor 15 euro en gratis ESPN compleet.
Ik heb dit gesprek zelfs opgenomen., kpn trouwens ook!
Na akkoord te geven kreeg ik het contract en hierin stond uiteindelijk alleen maar 5 euro korting.
Kpn gebeld en zelfs die erkennen dat dit soort oplichtingspraktijken vaker voorkomen.
Ik kon het contact nog annuleren, maar je zult maar niet opletten!
Dit was een bewustje!
Neem nooit, maar dan ook nooit meer iets van KPN!