Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Nieuwe telefoon met verlening abonnement.
Week gewacht op de bezorging, zoek geraakt bij Post NL. Onderzoek gestart, duurt een week. Maar krijg na een week een mail dat het onderzoek langer gaat duren, hoe lang? Geen idee zegt KPN. In de voorwaarden staat dat jaar het abonnement binnen 2 weken kan annuleren. Toch niet! Want dan moet je de zending weigeren maar die komt niet. Klantenservice, winkel niemand kan dit oplossen. KPN is verzekerd maar laat de klant de dupe zijn van de samenwerking met Post NL. Klant staat in de wachtstand en zit klem en kan niet anders dan wachten. De factuur stopzetten is ook niet mogelijk, zucht. Gaan ze eerst afschrijven en daarna moet de klant zorgen dat je je geld maar weer terug krijgt!
Waardeloos bedrijf. Stoppen uit het niets opeens je telefoonnummer zonder iets van te voren te laten weten. Heb dit telefoonnummer 25 jaar gehad en uit het niets verwijderen ze het.
Veels te dure abonnementen en slechte deskundigheid achter de telefoon wanneer je ze aan de lijn hebt.
Ik stap nu over naar Simpel, 10 euro onbeperkt bellen en 14 GB
KPN 54 euro😤
Slecht bereikbaar respectloos personeel en houden zich niet aan afspraken
KPN XL winkel in Breda bezocht voor het verlengen van mijn zakelijke abonnement. Ik had meegenomen een uittreksel van de KvK, mijn legitimatie en mijn telefoon. Het door mij zorgvuldig vooraf uitgezochte toestel is niet op voorraad, kan gebeuren en is ook geen probleem. Vervolgens vraag ik het toestel te bestellen en mij te informeren als ik het in Breda kan ophalen. Onmogelijk krijg ik te horen, het SYSTEEM is zodanig ingericht dat de telefoon alleen gestuurd kan worden naar het zakelijke adres. Ik leg de man uit dat ik vanuit huis werk en dat er op het zakelijke adres niet altijd iemand aanwezig is en bovendien 140 km van mijn woonadres verwijderd is. De man houdt halsstarrig vol dat de telefoon uitsluitend kan worden verzonden naar het zakelijke adres. Ik bestel niets en verlaat het pand, mij afvragend waarom KPN dergelijke "servicepunten" in stand houdt.
Probeer al weken mijn abbo om te zetten naar prepaid. Kom er online en telefonisch nier door. Ook in de winkel geen resultaat! Om te huilen
Kpn heeft me heel goed geholpen met uitleg en het deblokkeren van mijn sim kaart. Harrelijk dank hiervoor
Walgelijk dat je in het buitenland pas een melding ontvangt als je voor 500 euro data hebt verbruikt.
Dat is dan ook meteen volledige opzegging van onze abbos bij kpn.
Dramatisch KPN nieuwe telefoon met verleng abonnement gekocht…
Nieuw telefoon met verleng abonnement gekocht voor 1 jaar. Vervolgens een bericht dat er een 2 jarig abonnement wordt gemaakt, niet goed, dus gebeld, gechat, chat bot allemaal zeer moeizaam en vaag. Maandag zou er geleverd worden ook niet gebeurd. Vervolgens een mail dat de levering is verdwenen bij Post NL. Kan dus het 2 jarig abonnement niet digitaal annuleren want dan moet je de zending weigeren en die komt nooit. Vervolgens 2 keer gebeld door KPN maar die laten slechts 2 keer overgaan en voor je op kan nemen stoppen ze. 2 keer terug gebeld krijg je een bandje waarop te horen is bedankt voor het terug bellen en dat er een sms een mail of een voicemail een nummer gemeld is dat je dan terug moet bellen Ook dat is niet gelukt bij KPN. Het is om knettergek van te worden niemand die je te woord wil staan.
Normaal heel tevreden over kpn. Maar de service en contact krijgen met kpn is echt super slecht geworden!
Kan niet mijn adres wijzigen, ze zijn niet te bereiken op het service nummer. De service chat slaat helemaal nergens op!
Nu moet ik naar een winkel (als je daar al mee geholpen kan worden?!?!) om m’n adres te laten wijzigen. Echt super slecht dit!
Geen service. Niet te bereiken. Een simpel iets als bankrekening nr wijzigen werkt niet via mijn KPN en niemand die je wel kan helpen. Bij telefonische service word je afgeserveerd en opgehangen.
Pas op! KPN maakt gebruik van lokkertjes. Ik heb een bestellingsbevestiging gekregen waar op stond dat ik korting zou krijgen op mijn sim-only abonnement, omdat mijn broertje al KPN onbeperkt internet&data had. In de mail stond dat ik €26 per maand ging betalen en eenmalig €25 aansluitingskosten. Nu zie ik in mijn contract en in de MijnKPN app staan dat het maandelijkse bedrag nog steeds €33,50 is (jaarlijks is dit €90 meer). Na een belletje met de klantenservice bleek dit een fout van KPN zelf te zijn en had deze mail nooit verstuurd mogen worden. De korting zou alleen gelden als ik ook wifi of tv van KPN had. Ondanks dat de fout bij KPN lag, kon hier niks aan gedaan worden. Uiteindelijk is het dus gewoon een lokkertje geweest en ben ik nu €90 extra kwijt. voor niks. Als ik dit had geweten, dan had ik voor Tele2 gekozen (€28 per maand en €0 aansluitingskosten).
De enige manier om contact te krijgen is telefonisch. Als dan blijkt dat er keer op keer fouten gemaakt worden door de klantenservice, kan je ook niet terug reageren op die onpersoonlijke "noreply" mailtjes.
Gewoon een mailtje sturen kan ook niet, want er wordt geen mail adres bekent gemaakt. Chatten met een robot slaat al helemaal nergens op en geeft ook de domste antwoorden. Gegeven moment heb ik hem maar "koeienkop" genoemd uit frustratie.
Dat een bedrijf in communicatie technieken zoals KPN, zo slecht communiceert is de grootste lacher ooit!
De ergste en meest onduidelijke site die ik ooit heb gezien. Hartkloppingen! Dat een bedrijf als KPN niet in staat is een werkende duidelijke site te maken vind ik heel verontrustend.
Ik ga weg bij kpn. Schandalige behandelen mijn moeder (82 jaar oud).
Was toch al niet tevreden.
Bij een nieuwe abonnement met toestel een leeg doos ontvangen en ze laten je tot een maand wachten tot het onderzoek is afgerond in plaats van een nieuwe toestel te sturen en het intern op te lossen. Dit komt doordat ik getekend heb voor ontvangst. Maar met de bezorger naast mij heb ik het pakket geopend en direct de klantenservice gebeld. Ze hebben hier een notitie van gemaakt en weten 100 % dat ik het toestel niet heb. de bezorger gaf me de optie om na het teken dat ik pakket kon weigeren maar de kpn medewerker gaf aan dat ik beter kon accepteren zoals het is omdat anders het onderzoek nog langer kon duren omdat ze een leeg pakket terug krijgen. In tegendeel nu kan het tot een maand duren.
Ik kreeg de optie van een medewerker om de bestelling te annuleren nadat ik later weer gebeld het en na 5 dagen een nieuwe abonnement kon afnemen. Ik gaf aan dat ik erover na wou denken en belde terug en toen kon dat opeens niet meer en moet ik het onderzoek afwachten. Heel slecht dit!
Wat een prutsers bij de KPN
Ik heb al een half jaar problemen met teveel betalen ; als je ze belt dan beloven ze vanalles maar het enige wat ze kunnen is geld incasseren en je voor de gek houden
Asociaal hoe ze met je omgaan ; ze leggen het probleem gewoon bij mij neer
Boycotten die KPN!
Hier een 2 jarig abonnement afgesloten met een Samsung a53 vanaf dag 1 geen netwerk omdat ik geen tijd had en pas na 14 dagen terug kwam konden ze niks meer voor me doen dan alleen me a53 opsturen ter reparatie, om vervolgens de a53 weer terug te sturen naar mij omdat er geen defect is volgens kpn, maar ik heb nog steeds geen internet, en de kpn winkel bevestigd dat het niet werkt en toch blijven ze volhouden dat het werkt en dat het probleem volledig bij mij ligt en kpn er niks mee te maken heeft of er wat aan kan doen, toestel van een maand oud, ze moeten zich kapot schamen bij Kpn. Sluit hier nooit wat af!
Nieuwe Samsung A53 gekocht. Dit toestel maakte alleen Edge verbinding terwijl 4G+ hier normaal is. Klanteservice geeft aan de simkaart in een ander toestel te proberen. Daar doet de kaart het gewoon goed. Andere sim in de A53 gedaan en ook deze kaart werkt niet in dit toestel. Kaartje in de sim2 opening gedaan. toestel werkt nog steeds niet. Ik wil de kaart er weer uithalen. Lukt dat niet meer. Kaart zit muurvast. Klantenservice geeft nu aan naar een kpn winkel te gaan. Daar krijgen we te horen dat ze het toestel niet mogen omruilen omdat er een simkaart in vast zit en dat dat hoogstwaarschijnlijk de oorzaak is. Reparatie kosten mogen we zelf betalen.
Nu net weer met de klantenservice contact gehad. ach, wat zit daar een a-technisch meisje aan de telefoon. Na een stevige woorden wisseling en dreiging met een klacht over haar wordt nu de komende rekening voor de reparatie kwijtgescholden. Maar hé dit is KPN hè. Je weet tegenwoordig bij de KPN maar nooit.
Nieuwe Samsung telefoon vanaf aankoop probleem met netwerk. Kpn klantenservice houdt je 14 dagen bezig met advies en installeren zogenaamde oplossingen. Daarna sturen ze de klant terug naar de winkel. Bij de winkel is ruilen of terug nemen van de telefoon opeens niet mogelijk. de 14 dagen bedenk tijd zijn immers net om. het advies in de winkel reparatie. daarvoor zelf c even bellen met klantenservice. die verwijst vervolgens terug naar winkel.
De winkel kan vervolgens weer niets en verwijst naar aanmelding ter reparatie online. Na ruim 14 dagen komt telefoon met zelfde mankement retour. alleen software update uitgevoerd. Netwerk probleem is bekend bij Kpn en Samsung maar oplossen is problematisch. Opnieuw dus niet werkende telefoon. Probeer aankoop en contract vervolgens te ontbinden bij KPN. opnieuw van het kastje naar de muur.
Slechte en onmogelijke klantenservice. niemand zijn probleem. Kpn is dus dikke no go! Geen aanrader.