Ik heb een Esim van Simyo aangeschaft. De installatie procedure vraagt dat je met de klantenservice belt voor een code. Vervolgens kan je dus niet bellen omdat je je normale simkaart eruit moet halen en het wordt dus erg ingewikkeld gemaakt. Ik heb andere esim kaarten gehad die het wel gewoon deden en die makkelijk te installeren waren. Dit kost mij minstens 1,5 uur om die e-simkaart aan het werken te krijgen en 3 telefoontjes met de klantenservice.
Na 2, 5 maand maar even weergebeld met SIMYO. Na 45 minuten eindelijk iemand aan de lijn.
De strekking van dit verhaal was anders dan voorheen WANT het protocol vanaf 14 augustus hanteren we nu.
Conclusie: Je kunt een software update doen en als dit niet werkt zoek je het maar uit tot er iemand van KPN gaat bellen.
Eerdere toezeggingen ten spijt was de reactie.
Maar er is mij telefonisch medegedeeld dat ik een andere iPhone ontvang als de netwerkspecialist er geen oplossing voor heeft.
Nee, hoor u komt nergens voor in aanmerking was de reactie.
Bedankt voor alle leugens van de afgelopen tijd Simyo
Nu wilde ik op normale toon nog even wat zeggen en toen werd de haak er opgegooid.
Voor eur12,50 een 2GB bundel voor beide dochters gekocht. Mobiele data werkt af en toe wel maar meestal niet in het buitenland. Uren bezig geweest met instellingen aanpassen, telefoon resetten en in de wacht hangen met klantenservice. Verzoek om geld te retourneren of nieuwe bundel aan te schaffen wordt niet gehonoreerd (klantenservice: we kunnen niks voor u doen). Totale verkwisting van geld en tijd (klantenservice reageert pas na 1 dag op WA, telefonisch hang je een uur aan de lijn)
Zal prepaid bij een hopelijk meer betrouwbare provider onder gaan brengen)
Horrible, absolutely the WORST provider! Stay as far as possible from this fraud company… Before our flight I turned off the roaming like 100% off! But when we arrived at Mexico they automatically turned on the roaming and charged me over 40 euros for sending one WA message! Guess that’s how they make money. The customer service is unhelpful, slow and even rude! This company should and will go bankrupt soon I believe.
Zeer slecht bedrijf!
Nieuwe telefoon besteld maar krijg een toestel met deukje.
Contact met”klantenservice”gezocht maar liefst 3 dagen wachten op reactie via watsapp.
Daarna weer weken wachten op een reactie die maar niet komt van de afdeling die het zouden uitzoeken.
Geen reactie tot ik zelf weer achteraan moet gaan en zeggen dat ik pech heb en dat ik maar binnen 2 weken moest aangeven.
Ze verkopen toestellen met gebreken maar willen het niet op een nette professionele manier oplossen zoals de echte bedrijven het wel doen!
Belachelijk bedrijf hier moet je niet zijn als je service zoekt of communicatie op een vlotte klantvriendelijkheide manier.
Pure legale oplichters.
Je koopt voor 10 euro prepaid tegoed bij Simyo en daar koop je een 1GB Simyo internetbundel van van 10 euro.
Echter die is niet te gebruiken want je tegoed staat dan op '0 euro' en dan wordt je om 'administratieve redenen' geblokkeerd. Hoe op te lossen? Nog eens 10 euro storten! Maar dat zetten ze er niet bij!
TERRIBLE. Felt completely scammed by being charged an insane amount of out of bundle data at an extremely high cost. Worst experience of my life with a company. Definitely DO NOT recommend it to anyone!
Wat een slechte ervaring met Simyo. Ik had een prepaid eSIM, waarbij ik had gekozen voor een onbeperkt data lage snelheid bundel van €10. Internet was me toch wat trager dan ik nodig had, dus overgestapt naar een abonnement aanbieding met snel internet. Dat snelle internet kwam echter niet. Na dagen contact met Simyo klantenservice (inclusief soms 24uur geen reactie van hun kant), alles te hebben geprobeerd (apn instellingen, eSIM verwijderen en opnieuw installeren, etc) heb ik maar gebeld naar de klantenservice ipv de whatsapp. Misschien zou dat wat sneller gaan… Daar werd mij beloofd dat mijn casus over ging naar de netwerkspecialisten en dat ik dezelfde dag zou worden teruggebeld. Het is vandaag 4 dagen later, en je raad het al, nog steeds niet teruggebeld. Ik heb inmiddels mijn Simyo opgezegd (wat overigens ook niet al te makkelijk is) en https://globalyo.onelink.me/oRcE/33tdx2rc geïnstalleerd. In 1 klik klaar, snel internet en opgelost. Dag Simyo! Nooit meer.
Simyo is supergoedkoop en toch is de service bijzonder goed! Er wordt heel erg snel en meedenkend gereageerd. De klant staat echt centraal, dat zie je niet vaak bij zulke grote bedrijven! Absoluut een aanrader.
Dit is geen telefoon provider maar oplichters!
Ga niet in zee met deze dieven ze plunderen je leeg als je 500 mbs extra hebt gebruikt stuur ze een rekening van €1000,- 🤬😡🤢 en vervolgens wordt je nummer geblokkeerd ivm zogenaamde hoge kosten! Als je ze belt gaan ze zeggen " u krijgt 50% korting op de gehele koste " en als je verder dreigt gaan ze daar €100, of een vergelijkbare bedrag aanbieden met zogenaamde bundel en administratie kosten 🤣😂🤣😂🤬😡 ik had simkaart voor mijn zoontje inmiddels hebben ze binnen een jaar €200,- extra kosten in rekening gebracht en nu pas komen ze met een zogenaamde nieuwe optie internet plafond die kan je op de app aanzetten en jaja daar betaal je extra kosten voor €0,50 extra!
Gewoon oplichters!
Uitstekende ervaringen met deze provider. Goedkoop en kwaliteit is zeer goed, nooit geen problemen mee en heb het nu al 3 jaar.
Extreem hoge kosten bij overschrijven bundel, in een split second 100 euro armer.
Licensed scammers! Bogus packages. I paid for an e-sim and a so called unlimited data bundle. The data package specified it’s good for lite browsing and email checking. I couldn’t open a single website. I couldn’t even access Simyo website. On top of that they kept charging me from the balance I had topped up. I ended up spending €15 for nothing in one day. Upon complaining and requesting for refund the next day, they didn’t even have the decency to refund my full amount. Had to go back multiple times to remind them. Still no luck.
Heb een nieuw Motorola 54 g toestel gekocht met een Sim Only abonnement bij Simyo. De eerste 2 dagen kon ik er niets mee, geen netwerk bij Simyo. Dus balen wel.
Vandaag teruggebeld door Fatima van Simyo klantenservice en het is zo dat Simyo geen 5 G neterk heeft. De Sim kaart werkte ook niet.
Na ongeveer een uur en de instellingen veranderd te hebben en op 4 G ingesteld en op een andere Sim kaart geswitcht, heb ik dus weer een werkende Motorola telefoon. Blij natuurlijk.
Fijn dat Fatima met mij samen met mij alles doorgenomen heeft tot de telefoon met Simyo netwerk werkte. Vreemd dat er geen 5 G netwerk beschikbaar is want is het KPN netwerk. Toch blij met een werkende telefoon. Bedankt Fatima. En nu naar 5 G nog. 😊
We zijn al 5 maanden met Simyo bezig over een netwerkklacht maar ze verschuilen zich achter de netwerkspecialisten van KPN die schijnbaar het probleem niet kunnen vinden. Zelf vergeten ze de netwerkklacht door te sturen naar KPN zodat de benodigde gegevens voor het onderzoek ouder zijn dan 3 dagen dus dan begint het verhaaltje opnieuw en moeten we wederom nieuwe gegevens doorsturen, dat tot 4x toe. Nieuwe simkaart opsturen, telefoon is niet goed (maar das n gloednieuwe). Blijkbaar durft/wil/mag niemand daar een beslissing nemen en blijven ze wachten op de netwerkspecialisten van KPN en laten niks weten. Je moet maar blijven afwachten en betalen en dan gaan ze het achteraf wel eens bekijken wat ze ermee doen. En dat het al 5 maanden duurt geven ze niets om
Oplichters! Zodra je buiten je bundel internet rekenen ze maar liefst 8,79 euro per 59 mb. kijk aub naar alternatieven val niet voor deze oplichters.
Echt wat een bedrijf is dit zeg. Zit je al onder bewind krijg je een rekening van 86,66 euro.
Voor jawel 500 mb in ongeveer 1 minuut. Mijn vrouw dacht wat ze haar simkaart er in kon doen om te activeren. Maar nee we kregen een mail waar in stond dat de simkaart er nog niet in mocht pas na dat het was nummer was over gezet. Wat bieden ze aan: de helft van het bedrag. Echt ik word er kots misselijk van. Ons week geld is 60 euro en dan zo iemand bestelen van zn geld. Chapeau wees er trots op. Ik hoop dat er nog meer word opgelost en dat ze dit bedrag gaan vergoeden en gewoon kwijtschelden. Voor degene die bij Simyo werken het factuur nummer is 78644284.
Nogmaals ik hoop op een oplossing want dit is hooguit schofterig.
Mensen mensen, Simyo is de grootste oplichters bende van onze planeet, Pas Op. Ik heb 4 jaar geleden simyo drie maanden uitgeprobeerd en gelijkt had ik gemerkt dat het niet klopte, Mijn internet ging te snel op en zelfs als ik verbonden was met wifi ging mijn internet op, Bewust maken ze alles traag, hun App was nooit up to date soms wel dagen niet, Dit doen ze zodat je ver buiten je bundel gaat, Zo kunnen ze jou elke maand een dikke vette factuur opsturen.
Waardeloze provider. ‘Legale oplichters’
Klanten lokken met lage tarieven, zodra je een beetje over de 4G gaat (onbewust? Software update?) worden er torenhoge kosten doorberekend en afgeschreven. Verbruik wat niet te herleiden is, ivm privacy kan Simyo niet zien waar het aan verbruikt is. Nu al 3 keer een hele hoge rekening gehad, en 1 keer afgesloten geweest. Denk je even goedkoop uit te zijn met een Sim only abonnement. Ik had wel 3 nieuwe iPhones kunnen kopen sinds ik bij Simyo zit 😡 ik heb mijn contract, na 8 maanden PER DIRECT opgezegd! Vreselijk wat een oplichters.
Wat een waardeloze organisatie!
Er worden continu MB's afgeschreven ook als ik aangesloten ben op de WIFI. Bij navraag zei de dame van de klantenservice dat alle updates altijd via het mobiele netwerk moeten!? Waar komt dat vandaan?
Vervolgens voeren ze een inflatie correctie door terwijl in mijn contract staat dat ze dat niet zullen doen als je nog geen 3 maanden klant bent.
Bij navraag willen ze uit coulance (!?) wel de komende 10 maanden niet verhogen maar de 2 die al in rekening zijn gebracht kunnen ze niet terugdraaien.
Hoezo klantvriendelijk? Mij zien ze hier niet meer terug!