Odido Mobiel reviews

1.5
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
Laatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Recente Odido Mobiel bellen + internet ervaringen

Sim
10-11-2024

I paid €13.50 for a 20GB plan. I called to ask if I could reduce my subscription to a lower price. The customer service employee said, "Yes, of course!" and changed it to €14 for a 2GB plan. What's even worse, when I called to confront them about this scam, they said, "Sorry, we cannot do anything this month because your subscription was already changed, and you can only change it again next month." So, not only have I been left with no GB for this month, but they even increased my monthly payments. What's worth mentioning more is that I do not understand how they count the GB usage, since somehow they are showing that I'm using 750MB per day when all I do on 4G is listen to my paid Spotify subscription.

Arie
29-08-2024

Liever -1 maar kan niet .

Word niet goed van elke keer bericht overmatig mobieldata gebruik apps.

Heb mobieldata gebruik uit gezet en toch bericht.

Ook email dat ik lang buiten nederland zit.

Heb klantenservice hierover bericht dat ik met gebroken enkel hier zit vlak voordat ik zou vertrekken.

Dit duurt nu eenmaal wat langer.

Ik lig hier niet voor mijn plezier.

Zou email terug krijgen dat het geregeld zou worden.

NIET DUS.

Binnenkort kan ik opstappen naar Kpn dag odiklo na 18 jaar klant te zijn geweest.

Voor iedereen kijk uit ze zijn nu niet goed bezig.

Fardin
27-08-2024

Ik heb 3 keer gebeld over een probleem maar heels zonder oplossing gaat contact ontbrekende heel respectloos en arrogant personeel .

Micheal
25-08-2024

Vreselijk bedrijf! Slechte internet verbinding en klanten service. Komen niet met oplossingen maar met hoge prijzen. Sluit hier geen abonnement af!

Mm
11-08-2024

Super geholpen door Ersin van Odido

Davy
04-08-2024

Sinds t-mobil overnomen is door odido veel meer gezeik met bellen en internet en sim kaart klapt er veel uit echt waardeloos geworden

Paul
10-07-2024

Vorige week een nieuwe telefoon en pad afgenomen, dit besproken over de telefoon, let op je wordt hier opgelicht, je krijgt niet wat ze toezeggen, als je gaat klagen zeggen ze terug te bellen ook dat doen ze niet op de samsung galaxi pad zou ook onbeperkt mb,s zitten, dit is echter niet zo, ook gaan ze dit niet herstellen, ik ben een zakelijke klant al 10 jaar, dit wordt mijn laatste contract bij odidio, ik wordt namelijk niet graag opgelicht, u bent gewaarschuwd er wordt van alles beloofd maar je krijgt het niet!

Toon
03-07-2024

Zeer slecht. Ik ben blij als mijn abonnement afloopt zodat ik kan overstappen

Adriaan
13-06-2024

Kijk uit met Odido

Odido is een meester in het verbergen van kosten of data-limieten als het contract wordt afgesloten. Ikzelf ben verkeerd voorgelicht bij aanschaf van abonnement in een Odido winkel, ik heb idd het contract niet helemaal gelezen maar kom bedrogen uit. Dat kost geld en veel frustratie. Advies; kies een grote partij als Vodafone of KPN, lijkt duurder maar die draaien je geen rad voor ogen en zijn duidelijk en eerlijk.

Co
16-05-2024

Blijkbaar wil Odido geen abonnement verlengen. Door een fout van Odido kan het te betalen bedrag voor het toestel niet betaald of geïncasseerd worden waarna er doodleuk gemeld wordt dat er 2 weken over heen gaat voordat het opgelost wordt. Onvoorstelbaar dat er zo met bestaande klanten wordt omgegaan.

Hilde
16-05-2024

We ended 4 contracts at Odido (we were customer at Tele2 for more than 5 years) on the 23-3 and reverted them to prepaid. Confirmed by Odido via SMS and email this was completed on the 25-3-2024. However somehow their system did not register this. We talked to them beginning of April. Should been changed, but no. Now we received invoices over April. Threats with additional costs. And no solution what so ever. They keep on asking us to pay for a bill for services we cannot use since we migrated to the other side of the world. They say, just pay and we will solve it. Now Today I received the next bill over May. So this story looks like never ending. The IT systems are horrible. And clearly the people at customer service don’t have options to resolve this.

Bas
19-04-2024

Bent al bijna een jaar bezig met geld teruggestort te krijgen van mijn overleden vrouw ze hebben alle papieren doen er geen kloten mee ik zeg odido schaam je diep zo gaan we niet met mensen en gevoelens om

Marcel
16-04-2024

In een woord advies: WEGWEZEN

Een bon van € 2,89 wordt makkelijk 500% duurder met hun incasso beleid. Zonder notie te hebben dat er nog een luttel bedrag open stond duur moeten betalen. Alles direct opgezegd en overgestapt naar een andere provider. T mobile 28 jaar klant geweest nog nooit een aanmaning of incasso gehad. Was een mooie tijd. Dat odidio is niet alleen een idiote naam maar ook een idioot klote bedrijf erg jammer.

Nick
15-04-2024

Zeer slecht!

In maart een nieuwe telefoon uitgezocht voor mijn abbonement, oude telefoon was nog goed dus gekeken naar een verkoop punt en deze gevonden via Odido zelf. alles gegevens ingevuld en oude telfoon netjes verpakt opgestuurd. Na 1 week melding van de status dat mijn telefoon is aangekomen "bij Foxway" sinds dien geen enkel bericht meer gehad na schrijven meerdere mails contact gezocht met Odido maar die konden niet meer dan een telefoon nummer geven naar Foxway bedrijf in duitsland.

Hiernaartoe gebeld en na wat communicatie problemen een ander email adres gekregen en heb ik hier weer een mail naar gestuurd, 2 dagen later mail terug dat het naar een ander email adress moet dus weer de mail doorgestuurd. dit is nu 1 week geleden en tot op heden 0 reactie en als je dan belt met Odido sta je in de wacht word je weg gedrukt! Schandalig bedrijf dit!

Datum van ervaring: 19 maart 2024

Alexander
09-04-2024

Ik werden niet echt geholpen op mijn vragen. Jammer dat t-mobile weg is. Daar werd je wel goed gelopen. Voor mijn mag t-mobile weer terug komen

Genaaideklant
04-04-2024

Waaaaaatdeloze klantenservice, er is niet doorheen te komen en die chatbot zou direct gekild moeten worden , voel me na dagen pogingen echt genaaid en wou dat ik nooit overgestapt was

Claudine
02-04-2024

Wat een vreselijk bedrijf zegt!

Ik heb in september een sim only abonnement angesloten bij Odido en op de contact zal ik 28 euro betalen maar omdat ik tel2 thuis hebt ,zl ik korting kregen van 5 euro. De eerste maand kwam en jahoor 28euro afgeschreven de tweede en deerde maand ook. Ik belde voor een verklaring en toen beloofd ze om het aan te passen! Wij zijn nu 6 manden veder en nog steeds betaal ik hetzelfde bedrag! Vandaag belde ik zeiden ze dat ik had wel 5 euro korting gekregen maar vanwege inflatie in januari, moest ze 5 op rekening brengen 😳 is dit wel wettelijk toegestaan? Sluit nooit jouw abonnement bij Odido

Max
31-03-2024

@odidonederland verschrikkelijke ervaring met Odido Nederland. Dit is een echt oplichters bedrijf zodra het is omgezet van T-mobile. Onprofessionele klantenservice, technische problemen met netwerk, verbreken van verbinding, verstoring van gesprekken. Ze brengen kosten in rekening zonder uitleg. Nog belangrijker, als je contact met ze opneemt voor hulp, geven ze je geen details en juiste informatie. Toen ik ze belde en 1,5 maand wachtte tot mijn technische probleem was opgelost, moest ik ze elke week bellen en pushen om hun werk te doen. Het resultaat was dat er niets veranderde, het probleem met slechte dekking en gespreksonderbrekingen werd niet opgelost. Daarna heb ik gevraagd om een contract te beëindigen en compensatie te vragen. Ze compenseerden gedeeltelijk en stuurden vervolgens een rekening die ik moest betalen voor contractbeëindiging waar geen van hun klantenservice over informeerde. Toen ik om een reden vroeg, konden ze geen goede uitleg geven.

Echte oplichters!

Pat Eli
21-03-2024

Vaak geen bereik in binnen en buitenland

Ouassim
19-03-2024

Odido is zo on proffesioneel geld uitgeven eraan iis zonder je kan beter je geld weg gooien!

Meer Odido Mobiel bellen + internet reviews