Een 1 is nog teveel.
Alles is slecht. Het product zelf. De klantenservice. de afspraken. Alles.
Zelf werkzaam geweest bij ziggo, en wij zouden ons diep schamen.
Houden "perongeluk" ipv 52,50 , €142,50 in. Dit gebeurde in juli. We gaan richting december, en ik wacht nogsteeds op een terugbetaling, en dit als alleenstaande moeder.
Bizar!
Heb me vorige week laten overhalen om van Ziggo naar Odido te overstappen maar wat heb ik een spijt. TV kan totaal niet Ziggo evenaren, niet een beetje. Constant ligt de wifi eruit en laat ik maar mijn mond houden over de klantenservice. Die weten totaal niet waar ze het over hebben. Helaas hang ik er een jaar aan vast maar daarna zo snel mogelijk terug naar Ziggo.
Ik sluit mij aan bij de slechte ervaringen die op deze website staan m.b.t. odido.
klik en klaar gekocht via odido website en thuis geïnstalleerd. Echter het product werkte niet telefonisch contact opgenomen ik kon in een odido winkel een vervangend apparaat ophalen. Ik dit apparaat werkte niet. Winkel medewerker wil het apparaat niet terugnemen ik moest het maar terugsturen. Echter op de website aangegeven dat ik apparatuur wil terugsturen geen reactie.
Vele uren in de wacht gestaan en na contact wordt de verbinding zomaar verbroken.
Al met al zeer slechte bereikbaarheid en after sale service ze weten zelf niet hoe ze problemen moeten oplossen.
Conclusie geen producten van odido afnemen
Maand lang elke week meerdere keren telefonisch contact gehad maar alleenmaar valse beloftes
Je krijgt de odido app voor terugkijken enzo maar die is echt stront, als je de tv bijv in de avond uitzet dan als je hem de volgende morgen weer aanzet dan doet die het niet voor 10 minuten tot een half uur en zelfs een uur. Dit kan oom gebeuren als je de tv uitzet voor bijv 6 uurtjes. Dit gebeurt niet regelmatig maar elke dag weer hetzelfde gezeik. Ook als je niet terugkijkt heb je dit probleem. Het is gewoon een probleem met heel die app. Het probleem is ook dat ik de rest van de zenders niet heb op normale tv en dat het allemaal door deze app heengaat.
Geen tv van odido nemen.
Ik zit hier nu drie weken zonder internet.
Nog nooit zo'n slechte provider mee gemaakt.
Leuk als het werkt.
Maarr na storing is de communicatie een ramp.
Service nul, bii klodidi
Blij dat ik er (hopelijk) 4-11 vanaf ben.,verhuis naar freedom.
Nooit en nooit meer Odido.
Zou het niemand aan raden.
Blijf weg bij die bende!
Helemaal kut! Geen verbinding
Waardeloze klantenservice. 3 dagen eindeloos bellen en wachten zonder dat het klik&klaar modem functioneert. De een zegt dit en de ander weer wat anders. Klantenservice bellen en doorverbonden worden duurt eindeloos, daarnnast is de verbindingen 2 keer spontaan gestopt. We hebben er geen enkel vertrouwen meer in.
Zo slecht hebben we het nog nooit meegemaakt. We zeggen binnenkort abonement op, maar helaas moet dit ook via de klantenservice, zal ook wel weer eindeloos duren
Wat een kutbedrijf!
Na het installeren vh nieuwe modem is het gezeik begonnen. Televisie valt regelmatig op zwart beeld. Alle kanalen door elkaar heen.
Bel je, kunnen ze je niet helpen aangezien ze het zelf ook niet weten
Snel over naar een ander!
Slechtste service ooit. Telefonisch niet bereikbaar en monteur komt pas over 2-3 weken terwijl ik zonder internet zit. Nooit internet thuis afsluiten bij Odido!
Waardeloos, zitten al twee dagen zonder internet en dus ook zonder TV. Belofte na belofte wordt telefonisch gedaan en nooit nagekomen. Kosten worden niet gedekt en contact met hun “partner” guidion kunnen ze niet opnemen. De melding is nog niet eens doorgezet, dus God mag weten hoe lang dit gaat duren. Ipv tijdig een monteur sturen heb ik al 2 uur aan de telefoon gehangen met alle callcenter medewerkers die helemaal niks kunnen.
Waardeloos. Odido besteedt alleen maar geld aan marketing, terwijl de producten dramatisch slecht zijn. We hebben ontzettend veel spijt dat we van Ziggo zijn overgestapt naar Odido. We gaan snel weer terug!
Overweeg je klant te worden bij Odido? Doe het niet! Ik heb zelden zoveel ellende meegemaakt met een bedrijf. Jarenlang tevreden klant geweest van tmobile met internet+tv+mobiel. Nu glasvezel via Odido en niets dan gezeik. Medewekers weten van voren niet of ze van achteren leven. Zeer laag IQ in combinatie met volslagen desinteresse. Al in mei alle apparatuur keurig teruggezonden van de DSL verbinding en mediabox. Herhaaldelijk bevestiging van ontvangst gekregen en evengoed sinds augustus constant dreigende mails dat er 70 euro wordt afgeschreven omdat ik de apparatuur niet heb ingeleverd. Steeds weer alle mails, bevestigingen van ontvangst en verzendbewijzen toegezonden en wederom bevestiging dat de apparatuur wel degelijk ontvangen is maar alsnog proberen ze de 70 euro af te schrijven. Per mail krijg je, om eerder genoemde redenen, geen enkele bevredigende reactie. Dit samen met slechte wifi maakt dat wij nu ons abonnement gaan afkopen en overstappen. Bizar slecht.
Internet valt steeds uit. Oplossing zou zijn volgens Odido om een versterker te nemen ä x euro per maand. Tv en router staan nog geen 5 meter van elkaar af! Op zolder ja, maar kleine bungalow nee. Andere oplossing is er niet. Dus zsm weg!
Als je beveiliging camera's wilt plaatsen gaat dat echt niet lukken, bel je geven ze de camera's de schuld, terwijl de camera's het wel doen op een ziggo netwerk.welke poort ze ook open zetten het gaat niet lukken, ga dan ook mijn contract verbreken, onze veiligheid staat voorop
Veel storingen wifi valt uit dus dan ook geen tv meerdere keren per dag
Ben al een half jaar aan het proberen internet voor thuis aan te sluiten, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Er wordt opgehangen, verkeerde nummers doorgestuurd. Dingen beloofd niet nagekomen. Het is echt meeeer dan slecht! Huilend aan de telefoon uiteindelijk. Echt een vreselijk bedrijf
In juni 2023 een contract voor glasvezel afgesloten. In het begin nog mails ontvangen dat het nu elk moment kon komen. Daar zijn ze na een jaar ook maar mee gestopt. Ondertussen denk ik dat ze ons nooit gaan aansluiten 😂
Had eerst me klachten.
Maar alles werkt nu goed.
Moet ik dan ook laten weten.
En waar ik ineens achter ben wat niet kon.
En waar ik van baalde hier een abonnement nam.
Dat je niet kon doorspoelen. Nu ineens wel.
Super blij mee
Mijn moeder in juni overleden, dezelfde week abonnement opgezegd, daarna nog 2 keer, afdelingen werken schijnbaar niet samen, bleef maar mail ontvangen met betalingen, voorstellen, na 8 keer bellen vorige week(augustus) eindelijk een mail dat alles geregeld is, apparatuur teruggestuurd, komt er vandaag een mail binnen, graag betalen anders aanmaningskosten van 15,- euro.
Weer gebeld, krijg je slap excuus dat de mails zich gekruist hebben, ik hoef niks te doen.
Waardeloos bedrijf.