Odido reviews

2.1
Positief10%
Neutraal0%
Negatief90%
Laatste 12 maanden20232022
Geen lid

Recente Odido Telecom ervaringen

Dieuwe
08-11-2024

Een maand wachten op een afspraak met een monteur. Thuis blijven voor de installatie van internet en tv en anderhalf uur na de afspraak nog steeds geen monteur. Bellen en dan blijkt het probleem al de gehele dag bekend te zijn omdat de monteur helemaal niet aan het werk is gegaan. Er kan geen nieuwe afspraak ingepland worden en wij worden wel een keer weer gebeld voor een nieuwe afspraak. Zeer teleurstellend en slecht. Nooit meer Odido

Marc
08-11-2024

Mensen ga niet met ODIDO in zee!

Het is een slechte provider die zijn afspraken niet nakomen, ze zijn misschien goedkoop maar daar blijft het ook bij. Apparatuur wat niet werkt. Monteur die niet komt opdagen en bel afspraken komen ze ook niet na.

Heb alleen maar gezeik met ODIDO!

Tal van kastjes terug moeten sturen en ze komen niet tot een oplossing.

Mensen kies niet voor ODIDO je gaat er spijt van krijgen!

Inge
09-10-2024

Bij zowel het aansluiten op mijn mobiel zakelijk als internet thuis ging er vanalles mis. Kan gebeuren. Maar het oplossen van deze problemen lukt ze ook niet. Ik heb vandaag 1x 1.20min met ze getelefoneerd en ben zeker 8x doorverbonden van kastje naar muur. Ander moment van de dag 17 minuten en werd de verbinding verbroken en bij een derde gesprek zou mij een email gestuurd worden voor het opnieuw inplannen voor een instalatiemonteur. (Is vandaag zonder enig bericht niet op komen dagen) en deze email is niet verstuurd.

Mijn simkaart voor mobiel bellen en internet hebben ze naar een verkeerd adres gestuurd. Een nieuwe zou er op gestuurd worden. Zonder medeleerling niet gebeurd, ik moest naar een winkel. In de winkel proberen ze me ook af te schepen en toen opeens kon het wel. (Eerst zien dan geloven)

Aloys
11-09-2024

Afgelopen maandag een verkoop adviseur aan de deur over Odido. Een kort gesprek aan de deur gehad en we waren erg enthousiast. Vanwege tijdgebrek bij ons gevraagd om de volgende dag terug te komen om e.e.a. te bespreken. Dit werd positief beantwoord en om 17.00 uur zou de persoon komen. Helaas niemand meer gezien of gehoord. Een zeer slecht begin van Odido. Maar na het lezen van de reviews ( ook op trustpilot ) hadden wij niet anders hoeven te verwachten.Voor ons blijft de voordeur voor Odido dus gesloten. Wat een prutsers.

Eva
14-08-2024

Ik heb abbonement aangevraagd met overstap service. Deze is door het systeem automatisch geannuleerd omdat Odido de glasvezel niet op orde had. Zowel het aanleggen als de kabel zelf moest 3x een monteur voor komen. Daarna bleek dat oude abbonemnt niet was opgezegd en nu blijkt dat ik die kosten niet vergoed krijg. Het ruim 100euro teveel betaald omdat zij niet hebben opgezegd en nu krijg ik de kosten (50eu) vergoed die ik bij Odido heb gemaakt. Beetje vreemd dat ik opdraai voor de fouten die zij maken. Daarnaast is wifi om te janken. 5m naast modem. Zowel met wifi repeaters van hen zelf als van de winkel. Andere kanalen etc alles geprobeerd. Monteur en vergoedingen worden toegezegd maar actie blijft uit. Zsm terug naar online.nl wat een drama. Tientallen keren gebeld echt om te huilen wat een ellende

Raymond
13-08-2024

Komen met valse voorwendselen aan de deur om je te strikken voor een afspraak te maken voor glasvezel. Verkoper kwam heel opgefokt over. Verplichte mij bijna om gegevens te geven. Schaamteloos Odido. Contact gehad met hun klantenservice. Ze doen hier geen reet mee en gasn gewoon door. Blijf hier ver vandaan

Aashaikh
10-08-2024

Select service. slecht internet verbinding.belofte komen ze niet na. mobiele internet is zeer slecht seeds valt uit. ik heb heel erg spijt van bij Odido. T. Mobile en met Tele2 waren de beste had ik geen problemen gehad. sinds Odido heeft overgenomen heel veel problemen.

Caroline
30-07-2024

Met t mobile nooit problemen, nu is het een ramp. In april online een unlimited bundel aangevraagd voor het gezin. Nooit doorgevoerd, sterker nog, ons oude huisadres staat nog vermeld (toch doorgegeven vanwege internet op ons nieuwe adres); honderden euros worden nu elke maand afgeschreven van mijn rekening, we kunnen de boodschappen amper betalen door odido nu. Net klantenservice aan de telefoon gehad: een jonge arrogante jongen die denkt dat hij een volwassen vrouw kan vertellen hoe ze moet reageren. "Niet zo lacherig doen" zegt hij nog. "Lacherig? Ik ben laaiend!" Zei ik. Hij wist niet op welk adres we woonden en wat mijn telefoonnummer is, omdat mijn minderjarige zoon als hoofdaanvrager van ons account staat. Niks klopt wat bij ze geregistreerd staat. Toen ik aangaf dat ik een bevestiging van Unlimited in mijn email heb, zei hij 'dat is niet wat hier staat'. Ik zei niks wat daar staat bij jou klopt. Hij sloot af door te gillen en op te hangen. Dat wordt n advocaat inschakelen.

Damia
04-07-2024

Odido Schalkwijk de jongens die daar werken zijn toppers en vriendelijk. Ik kom graag daar als ik een vraag of iets heb. Top top top

Harold
02-07-2024

Waardeloze organisatie die klanten volledig in de steek laten

Larissa
29-06-2024

Mogelijk dat mensen alleen een review achter laten als het fout gaat. Bij mij is de overstap naar glasvezel prima verlopen. Alles deed het meteen en na een half jaar nog steeds. Goede service. Ook met betrekking tot overstap mobiel.

Moslim
29-06-2024

Wat een vreselijk nare ervaring

Bij odido zijn ze er niet voor je echt niet

Weg er mee. Tot nooit

Lars
20-06-2024

Na T-Mobile overname, is de prijs van mijn 1GB internet zonder mededeling verhoog. Sindsdien ook meer problemen met internet thuis (wifi en kabel). Download snelheid bij mobiel internet ook zeer langzaam. Na overname meldt Odido dat ik weer een 2 jaar contract heb, zonder daarvoor gekozen te hebben). Klantenservice heel moeilijk te bereiken en ze bellen niet terug na dat toegezegd te hebben. Absoluut waardeloos en bijna crimineel.

Bryan
14-06-2024

Opdringerig irritant bedrijf wat maar blijft bellen ondanks verzoek om niet meer te bellen.

Quinn
14-06-2024

Overgestapt van KPN ( mobiel + internet/tv ) naar Odido mobiel + internet/tv. De nieuwe telefoon lag dezelfde middag al klaar in de Odido shop. De overstap is snel en goed geregeld, verbinding is goed. Vandaag is de monteur geweest om alles in de meterkast te installeren. Per sms dagen van te voren op de hoogte gehouden in welk tijdslot ik de monteur kon verwachten + 15 minuten voor aankomst een sms ontvangen dat de monteur onderweg was. De avond voor de installatie heb ik een sms gekregen met een code waarmee je 24 uur onbeperkt internet kan gebruiken/streamen tot de installatie voltooit is en je niet zonder internet zit! Top. Tv kijken zonder kabels en kastjes op de Odido tv app werkt razend snel als je een smart tv hebt. De installatie was binnen 15 minuten klaar en werkend, vriendelijke monteur. Door alle negatieve reviews verwachtte ik het ergste maar ik heb het tegenovergestelde ervaren. Bedankt!

Tim
07-06-2024

Vreselijk bedrijf, reageren nergens op weigeren mijn abonnementen aan te passen, ik ben jn een odido internet abonnement gestonken dat niet actief lijkt te worden, ik betaal al maanden alles dubbel en odido negeert me compleet. Ze sturen wel aanmaningen want ik heb de betalingen inmiddels gestorneerd. Zo jammer na 15 jaar klant bij t-mobile te zijn geweest met volle tevredenheid.

Ik probeer al maanden in contact te komen over een oplossing maar wordt doorverwezen naar een formulier waar ze niet op reageren.

Toch maar besloten te gaan overstappen

Olivier van den hurk
20-05-2024

Na een 4g voor thuis systeem besteld te hebben bij Odido werd het apparaat niet geïnstalleerd omdat de bezorger/monteur om 17;00 lekker naar huis wou gaan. Nu heb ik dit zelf geprobeerd en bleek dat het abbonoment nooit geactiveerd te zijn. Nu heb ik 6 maanden lang €40 per maand betaald voor helemaal niks. Ook het apparaat 4g voor thuis werkte niet. Dit apparaat kost ook €175. Kortom ik krijg nog €415 van Odido. Na precies te zijn 12 keer met Odido telefonisch contact te hebben gehad is dit probleem nog steeds niet opgelost. Ook ben ik 2x naar een fysieke winkel gestuurd maar ook hun konden mij niet helpen. Nu zou ik afgelopen week 20/05/2024 terug gebeld worden voor de 5e x ook dit is niet gebeurd.

Schaam je kapot Odido! Oplichters!

Ninotsjka
16-04-2024

Wegvallend geluid tijdens bellen

Haperende verbinding tv en internet

Niet tevreden

Johanna
29-03-2024

Slechtste service ooit!

Ik ben al super lang met ze in discussie. Als je iets moet betalen dan houden ze het meerdere keren per maand af. Maar als je geld terug hoort te krijgen gebeurd het pas twee maanden later. Te idioot voor woorden!

Marc
10-03-2024

Slecht internet. En bij mobiel abonnement bieden ze 3 verschillende unlimited bundels aan, onzin. en op tv dat 18+ pakket is waardeloos, zit alleen maar naar zwqrt of lesbisch te kijken. Kortom odido veel betalen en nul kwaliteit, haperende verbinding op vast en mobiel internet

Meer Odido Telecom reviews