Waardeloze klantenservice. 3 dagen eindeloos bellen en wachten zonder dat het klik&klaar modem functioneert. De een zegt dit en de ander weer wat anders. Klantenservice bellen en doorverbonden worden duurt eindeloos, daarnnast is de verbindingen 2 keer spontaan gestopt. We hebben er geen enkel vertrouwen meer in.
Zo slecht hebben we het nog nooit meegemaakt. We zeggen binnenkort abonement op, maar helaas moet dit ook via de klantenservice, zal ook wel weer eindeloos duren
Bij zowel het aansluiten op mijn mobiel zakelijk als internet thuis ging er vanalles mis. Kan gebeuren. Maar het oplossen van deze problemen lukt ze ook niet. Ik heb vandaag 1x 1.20min met ze getelefoneerd en ben zeker 8x doorverbonden van kastje naar muur. Ander moment van de dag 17 minuten en werd de verbinding verbroken en bij een derde gesprek zou mij een email gestuurd worden voor het opnieuw inplannen voor een instalatiemonteur. (Is vandaag zonder enig bericht niet op komen dagen) en deze email is niet verstuurd.
Mijn simkaart voor mobiel bellen en internet hebben ze naar een verkeerd adres gestuurd. Een nieuwe zou er op gestuurd worden. Zonder medeleerling niet gebeurd, ik moest naar een winkel. In de winkel proberen ze me ook af te schepen en toen opeens kon het wel. (Eerst zien dan geloven)
Wat een kutbedrijf!
Na het installeren vh nieuwe modem is het gezeik begonnen. Televisie valt regelmatig op zwart beeld. Alle kanalen door elkaar heen.
Bel je, kunnen ze je niet helpen aangezien ze het zelf ook niet weten
Snel over naar een ander!
Slechtste service ooit. Telefonisch niet bereikbaar en monteur komt pas over 2-3 weken terwijl ik zonder internet zit. Nooit internet thuis afsluiten bij Odido!
Waardeloos, zitten al twee dagen zonder internet en dus ook zonder TV. Belofte na belofte wordt telefonisch gedaan en nooit nagekomen. Kosten worden niet gedekt en contact met hun “partner” guidion kunnen ze niet opnemen. De melding is nog niet eens doorgezet, dus God mag weten hoe lang dit gaat duren. Ipv tijdig een monteur sturen heb ik al 2 uur aan de telefoon gehangen met alle callcenter medewerkers die helemaal niks kunnen.
Waardeloos. Odido besteedt alleen maar geld aan marketing, terwijl de producten dramatisch slecht zijn. We hebben ontzettend veel spijt dat we van Ziggo zijn overgestapt naar Odido. We gaan snel weer terug!
Overweeg je klant te worden bij Odido? Doe het niet! Ik heb zelden zoveel ellende meegemaakt met een bedrijf. Jarenlang tevreden klant geweest van tmobile met internet+tv+mobiel. Nu glasvezel via Odido en niets dan gezeik. Medewekers weten van voren niet of ze van achteren leven. Zeer laag IQ in combinatie met volslagen desinteresse. Al in mei alle apparatuur keurig teruggezonden van de DSL verbinding en mediabox. Herhaaldelijk bevestiging van ontvangst gekregen en evengoed sinds augustus constant dreigende mails dat er 70 euro wordt afgeschreven omdat ik de apparatuur niet heb ingeleverd. Steeds weer alle mails, bevestigingen van ontvangst en verzendbewijzen toegezonden en wederom bevestiging dat de apparatuur wel degelijk ontvangen is maar alsnog proberen ze de 70 euro af te schrijven. Per mail krijg je, om eerder genoemde redenen, geen enkele bevredigende reactie. Dit samen met slechte wifi maakt dat wij nu ons abonnement gaan afkopen en overstappen. Bizar slecht.
Wat een prutsers. Er is nul communicatie met Dutch Open Fiber en mijn oude internet provider. ODF kwam niet opdagen op de afspraak maar Odido heeft alsnog mijn contract bij de oude provider opgezegd. Drie uur bellen en veel "ja mevrouw dat gaat nou eenmaal automatisch" verder heb ik het (denk ik) geregeld. Maar overstapservice van Odido ga ik niet meer gebruiken.
Internet valt steeds uit. Oplossing zou zijn volgens Odido om een versterker te nemen ä x euro per maand. Tv en router staan nog geen 5 meter van elkaar af! Op zolder ja, maar kleine bungalow nee. Andere oplossing is er niet. Dus zsm weg!
Als je beveiliging camera's wilt plaatsen gaat dat echt niet lukken, bel je geven ze de camera's de schuld, terwijl de camera's het wel doen op een ziggo netwerk.welke poort ze ook open zetten het gaat niet lukken, ga dan ook mijn contract verbreken, onze veiligheid staat voorop
Veel storingen wifi valt uit dus dan ook geen tv meerdere keren per dag
Afgelopen maandag een verkoop adviseur aan de deur over Odido. Een kort gesprek aan de deur gehad en we waren erg enthousiast. Vanwege tijdgebrek bij ons gevraagd om de volgende dag terug te komen om e.e.a. te bespreken. Dit werd positief beantwoord en om 17.00 uur zou de persoon komen. Helaas niemand meer gezien of gehoord. Een zeer slecht begin van Odido. Maar na het lezen van de reviews ( ook op trustpilot ) hadden wij niet anders hoeven te verwachten.Voor ons blijft de voordeur voor Odido dus gesloten. Wat een prutsers.
Ben al een half jaar aan het proberen internet voor thuis aan te sluiten, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Er wordt opgehangen, verkeerde nummers doorgestuurd. Dingen beloofd niet nagekomen. Het is echt meeeer dan slecht! Huilend aan de telefoon uiteindelijk. Echt een vreselijk bedrijf
In juni 2023 een contract voor glasvezel afgesloten. In het begin nog mails ontvangen dat het nu elk moment kon komen. Daar zijn ze na een jaar ook maar mee gestopt. Ondertussen denk ik dat ze ons nooit gaan aansluiten 😂
Liever -1 maar kan niet .
Word niet goed van elke keer bericht overmatig mobieldata gebruik apps.
Heb mobieldata gebruik uit gezet en toch bericht.
Ook email dat ik lang buiten nederland zit.
Heb klantenservice hierover bericht dat ik met gebroken enkel hier zit vlak voordat ik zou vertrekken.
Dit duurt nu eenmaal wat langer.
Ik lig hier niet voor mijn plezier.
Zou email terug krijgen dat het geregeld zou worden.
NIET DUS.
Binnenkort kan ik opstappen naar Kpn dag odiklo na 18 jaar klant te zijn geweest.
Voor iedereen kijk uit ze zijn nu niet goed bezig.
Ik heb 3 keer gebeld over een probleem maar heels zonder oplossing gaat contact ontbrekende heel respectloos en arrogant personeel .
Vreselijk bedrijf! Slechte internet verbinding en klanten service. Komen niet met oplossingen maar met hoge prijzen. Sluit hier geen abonnement af!
Had eerst me klachten.
Maar alles werkt nu goed.
Moet ik dan ook laten weten.
En waar ik ineens achter ben wat niet kon.
En waar ik van baalde hier een abonnement nam.
Dat je niet kon doorspoelen. Nu ineens wel.
Super blij mee
Ik heb abbonement aangevraagd met overstap service. Deze is door het systeem automatisch geannuleerd omdat Odido de glasvezel niet op orde had. Zowel het aanleggen als de kabel zelf moest 3x een monteur voor komen. Daarna bleek dat oude abbonemnt niet was opgezegd en nu blijkt dat ik die kosten niet vergoed krijg. Het ruim 100euro teveel betaald omdat zij niet hebben opgezegd en nu krijg ik de kosten (50eu) vergoed die ik bij Odido heb gemaakt. Beetje vreemd dat ik opdraai voor de fouten die zij maken. Daarnaast is wifi om te janken. 5m naast modem. Zowel met wifi repeaters van hen zelf als van de winkel. Andere kanalen etc alles geprobeerd. Monteur en vergoedingen worden toegezegd maar actie blijft uit. Zsm terug naar online.nl wat een drama. Tientallen keren gebeld echt om te huilen wat een ellende
Komen met valse voorwendselen aan de deur om je te strikken voor een afspraak te maken voor glasvezel. Verkoper kwam heel opgefokt over. Verplichte mij bijna om gegevens te geven. Schaamteloos Odido. Contact gehad met hun klantenservice. Ze doen hier geen reet mee en gasn gewoon door. Blijf hier ver vandaan