KPN reviews

2.2
Positief10%
Neutraal0%
Negatief90%
Laatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Recente KPN ervaringen

Peter
15-11-2024

Verschrikkelijk kut internet hele slaapfeestje naar de klote kut wifi stelletje oplichters met die kat in die reclame ja stik erin kut bedrijf. Doei!

Ro
12-11-2024

Erg slecht product. Tv kijken werkt via streams en dat loopt constant vast en hapert hulp krijg je niet want kpn kan je niet bellen en ook chatbot loopt vast. Neem geen abonnement bij kpn

Guy
07-11-2024

In het algemeen de klantenservice reageert snell maat ze zijn idioten als je iets van ze nodig hebt. Administratie echt een drama. Ik heb glasvezel bekabel met 100mbps en ik krijg 35mbps dus het is tijd om afscheid van de onbetrouwbaar en dure KPN.

Janna
07-11-2024

Al jaren hebben wij KPN. Heb voor bijna 2 jaar een mobiel abonnement afgesloten voor € 25.00 en nu betaal ik € 28.29 dus ja je kunt je wel voorstellen dat ik niet tevreden ben.

Want dat is € 3.30 in nog géén 2 jaar tijd en dan heet het zogenaamd inflatie.ammehoela met je inflatie. Voor mij géén KPN mobiel abonnement meer.

Marnix
31-10-2024

Van eind Mei tot midden augustus internet problemen gehad met de iPhone 11 en bellen ook. Heel veel op en neer gebel later omdat ik niks hoorde mocht ik in eens de 11 omruilen naar een 13. Netjes aangegeven joh heb onderhand zelf de 13 al gekocht na maanden geen oplossing gehad te hebben en de 11 niet meer in mijn bezit. Ik zou sowieso geld terug krijgen tot op de dag van vandaag nog niet gehad trouwens en een passende oplossing. Meneer goed nieuws ik mag uw abonnement openbreken voor een nieuw toestel met korting. Kwam op het zelfde uit als ik een los toestel ergens anders gewoon haal niet eens in een aanbieding! Heb sinds 2017 ook kpn thuis betaal al jaren voor 100mb krijg er 20 binnen er is nooit gekeken voor een oplossing of tegemoet naar een klant. KPN is steeds verder achter uit gegaan te triest voor worden , meneer je kan je 80 euro krijgen maar wat wil je nog meer van ons? Hoop dat ze maandag snel terug bellen dat ze eindelijk al me contracten opgezegd hebben zodat ik weg kan.

Justus
31-10-2024

Op zich niets mis met de dienst zelf. Mits goed geïnstalleerd (wat niet het geval was).

Een andere keer al 3 kabeltrekkers aan de deur gehad, inclusief capuchon op het hoofd. Toen maar de voortuin uitgestuurd.

Nu na een contractverlenging z'n 10 á 15 belletjes later over geleverde apparatuur dat niet werkt. Maar vooral toezeggingen die niet worden nagekomen.

Ben inmiddels kotsmisselijk van deze club.

Tip: begin er niet aan. Gaat je hoofdpijn schelen.

Mar
21-10-2024

Al decennia lang zijn wij hier klant van KPN mobiel met meerdere abonnementen. Nu er een probleem is ontstaan, blijkt er geen mogelijkheid een klacht in te dienen. Ik heb het hele weekend gezocht en niets kunnen vinden. Daarom dan maar online een belafspraak gemaakt, maar die werd niet nagekomen.

Uiteindelijk zelf gebeld en een medewerkster aan de telefoon, die niet veel meer deed dan een script voorlezen. Een lesje opdreunen eigenlijk.

Zij gaf mij een URL naar een niet bestaand klachtenformulier. Je komt gewoon terecht in hetzelfde cirkeltje waar ik het hele weekend al in zat. En aan het eind van het gesprek, toen zij kennelijk dacht dat de verbinding was verbroken, lachte ze me uit.

Schokkend dat een dergelijk bedrijf zijn contactmogelijkheden zo afschermt.

Wij overwegen sterk om maar te gaan overstappen. Even googelen wijst al uit dat je dan ook nog véél goedkoper uit bent.

Remy
09-10-2024

Betalingsregeling door ziektekosten paar factuure niet kunnen betalen afspraak van 50 exstra per maand uit niet wordt je thuis geblokeerd zonder enig bericht gebeld zeggen ze dat ik eerder contact op moest nemen als het niet zo lukken qangegeven dat ik de regeling van 50 niet kon betalen vanwegen dat ik exstra kosten moets maken vul je contact fomilier in wordt er contact met je opgenomen zeggen ze we kunnen niks doen ik maak een melding dat je 23 ocktober betaald uiteindelijk 06 toch blokeerd 10 jaar vaste klant geweest maar nu zijn ze die kwijt en stap ik metballes over want rekening met de medemens en hun woorden wordt niet met jou rekening gehouden

Roos
08-10-2024

Ik was jaren klant bij KPN voor internet thuis en dat ging prima. Om kosten te besparen overgehaald door een telefonische Odido verkoper, super veel spijt van. Kpn is altijd snel telefonisch te bereiken, de medewerkers helpen met een goede oplossing en meestal is er een vervangende verbinding binnen een dag, of een monteur op de stoep de volgende dag. Bij odido heb ik nu al 8 dagen geen internet en de monteur komt pas over 10 dagen, als zakelijke klant onacceptabel. Oh en odido is totaal niet te bereiken telefonisch. Ik was zoveel beter gewend bij KPN dat ik probeer zo snel mogelijk weer terug te gaan - als we ooit onder dit contract uitkomen. KPN is super!

Constance
01-10-2024

Veel te lang wachten bij klantenservice

Heb Disney op 1 oktober 2924 opgezegd per 11 oktober 2024 . Vervolgens was Disney gelijk weg. Wel betaald tot 11oktober. Kan hekaas nig niet weg bij kpn . Wat een klote bedrijf is dit. Eens maar nooit meer

Faiz
30-09-2024

Heb nu al meerdere malen afspraken gemaakt die niet worden nagekomen. Monteurs die langs zouden komen en niet langskomen, monteurs die niet op de afgesproken tijd komen. Tevens is heb ik via de mail een klacht ingediend en na een week nog niet eens een reactie of bevestiging dat ze mijn klacht in behandeling gaan nemen. Het lijkt een beetje op een kastje naar de muur verhaal en niemand kan me echt een eenduidig antwoord geven of het probleem oplossen. Beetje jammer van een bedrijf zo groot als KPN dat dingen zo amateuristisch verlopen.

Probleem is namelijk nog steeds niet opgelost.

Nieuwe kpn vijand
28-09-2024

Oplichters zijn het! de glasvezelkabel was losgeraakt van het kastje want deze zat zonder pluggen in een muur van gips. Nou hebben die vuile teringlijers een extern bedrijf ingehuurd en moet ik zelf 700euro betalen! als ik dit zelf of mijn verzekering moet gaan betalen ga ik voor minstens 70.000euro aan kpn spullen, auto's en materiaal slopen! al moet ik ook nog iemand van kpn total loss slaan. Ik ga dat doen! jullie naaien nu de verkeerde kpn. Vuile oplichters!

Gert-Jan
23-09-2024

Ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN maar heb nog voor het overgezet is al spijt als haren op mijn hoofd. De 20e zou het omgezet zijn, heb daar een sms over gekregen. Sluit het glasvezelmodem aan.geen signaal. Bel de klantenservice en die zeggen dat het nog wel een dag kan duren (stuur dan geen bericht!). Na het weekend nog geen signaal, weer gebeld. Afspraak met monteur gemaakt maar dat kreeg de persoon aan de telefoon niet voor elkaar.weer wachten en toen eindelijk een formulier ingevuld door de servicemedewerker. De monteur zou woensdag 25/9 komen tussen 8 - 12 uur. Krijg ik een bevestigingsmail met de datum dinsdag 1 oktober en dan is er niemand thuis. Proberen online de afspraak te verzetten naar 2 oktober en dat is na 3 pogingen en apps downloaden gelukt. Dus gewoon weer een week verder. Wat een drama. Aan de telefoon beloven ze dat het allemaal goed en probleemloos wordt omgezet maar de praktijk is dus gewoon ruk. Echt spijt van deze actie. Mensen ga of blijf alsjeblieft b

Robin
23-09-2024

Slechtste provider waar ik ooit heb gezeten, ik heb al 4 maanden slecht of geen bereik en KPN doet er niks aan. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd en als je wordt teruggebeld krijg je een onsympathieke medewerker aan de lijn die zegt dat ik een nieuwe telefoon moet kopen omdat KPN er een zooitje van maakt. Ga absoluut NIET bij deze provider.

Mink
21-09-2024

Geven aan om de overstap van je vorige provider te regelen, maar doen dat vervolgens niet en geven ook niet je geld terug.

Joeri
18-09-2024

Stap niet over! want kpn levert niet!

Eén ster is een ster teveel voor kpn. Je zou toch van een organisatie als kpn mogen verwachten dat ze hun zaken op orde hebben. Niets is minder waar. Het is een totale puinzooi. Had ik toch maar eerst even op trustpilot gekeken.

We zouden vorige week donderdag al overstappen. Vanochtend eindelijk een sms gekregen. Werkt nog steeds niet. Ik heb al 2 uur met allemaal verschillende kpn'ers aan de telefoon gehangen, zonder resultaat.

We krijgen continu mails en meldingen in mijnkpn. Maar volgens de medewerkster is dat allemaal spam of nep, omdat zij het niet in het systeem ziet. Er gaat dus overduidelijk wat fout, wat we geduldig proberen uit te leggen. Maar de medewerkster blijft erbij dat het nepmails zijn. Wij worden totaal niet serieus genomen, belachelijk. Volgens haar moeten we maar geduld hebben. En af en toe de stekker uit het stopcontact halen. Goh, daar had ik nog niet aan geda

Suzan
31-08-2024

Al jaren klant van kpn, met drie mobiele abonnementen voor de dochters. Sinds een paar maanden heeft 1 dochter geen enkel bereik als ze onderweg is, wat natuurlijk super onhandig is. Ze heeft onbeperkt internet.

Bij navraag kreeg ik eerst te horen dat het probleem speelt sinds 20 juni en dat ze het aan het fiksen zijn. Na een tijdje weer gebeld, toen zeiden ze dat het aan de iPhone 11 lag en dat het een bekend probleem was. Ze beloofden de telefoon kosteloos om te ruilen voor een iPhone 13. Inmiddels weer een paar weken verder en nog steeds niks gebeurd. Los van dat ik het belachelijk vind dat ze zelf nooit een bericht hebben gestuurd met excuses of wat dan ook, wachten we nu al zo lang en betalen we voor onbeperkt internet terwijl ze alleen op de wifi kan. We zijn er klaar mee en zijn aan het zoeken naar een andere provider.

Matz
26-08-2024

Leuke bedrijf alleen ben overgestapt naar Delta. Ze hadden beloofd dat ik mijn nummer mocht behouden aan delta en dan nu is opeens de datum verstreken. Ik moet een hele andere nummer krijgen dus betekent ook veel aanpassen bij accounts. Jammer weer dit

Danny
08-08-2024

Heb bij kpn een glasvezelverbinding aangevraagd omdat er bij ons glasvezel gelegd werd. Ik kon alles netjes aanvragen en zou pas in gaan op moment dat glasvezel binnen zou liggen.Vervolgens krijg ik van kpn de apparatuur en heb meteen gebeld om te vragen of dit een fout was. Er werd gezegd dat alles oke was en ik moest afwachten. Op een gegeven moment kreeg ik van mijn oude provider een opzegging en van kpn een bericht dat alles zou werken.

Ik gebelt om te zeggen dat er geen glasvezel in huis ligt. Nu blijkt dat kpn er een 100mbit verbinding van gemaakt te hebben i.p.v glasvezel.

Ik heb alles ongebruikt geretourneerd en alles opgezegd. Vervolgens krijg ik wel een maand factuur van 42 euro. Ik heb toen weer contact opgenomen daaruit bleek dat ik die 42 euro toch eerst moest betalen anders ging het op mijn kosten naar de deurwaarder. Ik heb de factuur toen toch maar betaald. Paar dagen later kreeg ik 30 euro terug reden ik had er gebruik van gemaakt.

Denise
07-08-2024

KPN heeft mijn oude tante, die slecht Nederlands spreekt, aan de deur misleid. Ze beloofden haar van alles, maar lieten haar alleen een duur WiFi-abonnement afsluiten, terwijl ze een totaalpakket had bij haar vorige provider. De router werd ook nog eens buiten haar huis geplaatst, waardoor het bereik slecht is. Ondanks meer dan een maand proberen om via de klantenservice en klachtenlijn hulp te krijgen, weigert KPN iets te doen. Ze willen haar niet helpen, ook al is ze duidelijk misleid. KPN is een onbetrouwbaar bedrijf dat misbruik maakt van kwetsbare mensen. Vermijd dit bedrijf ten koste van alles!

Meer KPN reviews