Verschrikkelijk kut internet hele slaapfeestje naar de klote kut wifi stelletje oplichters met die kat in die reclame ja stik erin kut bedrijf. Doei!
Erg slecht product. Tv kijken werkt via streams en dat loopt constant vast en hapert hulp krijg je niet want kpn kan je niet bellen en ook chatbot loopt vast. Neem geen abonnement bij kpn
In het algemeen de klantenservice reageert snell maat ze zijn idioten als je iets van ze nodig hebt. Administratie echt een drama. Ik heb glasvezel bekabel met 100mbps en ik krijg 35mbps dus het is tijd om afscheid van de onbetrouwbaar en dure KPN.
Op zich niets mis met de dienst zelf. Mits goed geïnstalleerd (wat niet het geval was).
Een andere keer al 3 kabeltrekkers aan de deur gehad, inclusief capuchon op het hoofd. Toen maar de voortuin uitgestuurd.
Nu na een contractverlenging z'n 10 á 15 belletjes later over geleverde apparatuur dat niet werkt. Maar vooral toezeggingen die niet worden nagekomen.
Ben inmiddels kotsmisselijk van deze club.
Tip: begin er niet aan. Gaat je hoofdpijn schelen.
Ik was jaren klant bij KPN voor internet thuis en dat ging prima. Om kosten te besparen overgehaald door een telefonische Odido verkoper, super veel spijt van. Kpn is altijd snel telefonisch te bereiken, de medewerkers helpen met een goede oplossing en meestal is er een vervangende verbinding binnen een dag, of een monteur op de stoep de volgende dag. Bij odido heb ik nu al 8 dagen geen internet en de monteur komt pas over 10 dagen, als zakelijke klant onacceptabel. Oh en odido is totaal niet te bereiken telefonisch. Ik was zoveel beter gewend bij KPN dat ik probeer zo snel mogelijk weer terug te gaan - als we ooit onder dit contract uitkomen. KPN is super!
Veel te lang wachten bij klantenservice
Heb Disney op 1 oktober 2924 opgezegd per 11 oktober 2024 . Vervolgens was Disney gelijk weg. Wel betaald tot 11oktober. Kan hekaas nig niet weg bij kpn . Wat een klote bedrijf is dit. Eens maar nooit meer
Oplichters zijn het! de glasvezelkabel was losgeraakt van het kastje want deze zat zonder pluggen in een muur van gips. Nou hebben die vuile teringlijers een extern bedrijf ingehuurd en moet ik zelf 700euro betalen! als ik dit zelf of mijn verzekering moet gaan betalen ga ik voor minstens 70.000euro aan kpn spullen, auto's en materiaal slopen! al moet ik ook nog iemand van kpn total loss slaan. Ik ga dat doen! jullie naaien nu de verkeerde kpn. Vuile oplichters!
Geven aan om de overstap van je vorige provider te regelen, maar doen dat vervolgens niet en geven ook niet je geld terug.
Stap niet over! want kpn levert niet!
Eén ster is een ster teveel voor kpn. Je zou toch van een organisatie als kpn mogen verwachten dat ze hun zaken op orde hebben. Niets is minder waar. Het is een totale puinzooi. Had ik toch maar eerst even op trustpilot gekeken.
We zouden vorige week donderdag al overstappen. Vanochtend eindelijk een sms gekregen. Werkt nog steeds niet. Ik heb al 2 uur met allemaal verschillende kpn'ers aan de telefoon gehangen, zonder resultaat.
We krijgen continu mails en meldingen in mijnkpn. Maar volgens de medewerkster is dat allemaal spam of nep, omdat zij het niet in het systeem ziet. Er gaat dus overduidelijk wat fout, wat we geduldig proberen uit te leggen. Maar de medewerkster blijft erbij dat het nepmails zijn. Wij worden totaal niet serieus genomen, belachelijk. Volgens haar moeten we maar geduld hebben. En af en toe de stekker uit het stopcontact halen. Goh, daar had ik nog niet aan geda
Heb bij kpn een glasvezelverbinding aangevraagd omdat er bij ons glasvezel gelegd werd. Ik kon alles netjes aanvragen en zou pas in gaan op moment dat glasvezel binnen zou liggen.Vervolgens krijg ik van kpn de apparatuur en heb meteen gebeld om te vragen of dit een fout was. Er werd gezegd dat alles oke was en ik moest afwachten. Op een gegeven moment kreeg ik van mijn oude provider een opzegging en van kpn een bericht dat alles zou werken.
Ik gebelt om te zeggen dat er geen glasvezel in huis ligt. Nu blijkt dat kpn er een 100mbit verbinding van gemaakt te hebben i.p.v glasvezel.
Ik heb alles ongebruikt geretourneerd en alles opgezegd. Vervolgens krijg ik wel een maand factuur van 42 euro. Ik heb toen weer contact opgenomen daaruit bleek dat ik die 42 euro toch eerst moest betalen anders ging het op mijn kosten naar de deurwaarder. Ik heb de factuur toen toch maar betaald. Paar dagen later kreeg ik 30 euro terug reden ik had er gebruik van gemaakt.
Zeer slecht. Terugkijken gaat niet. Kut KPN!
Er een update geweest van de experia box en toen deed mijn FTP het ineens niet meer, na lang zoeken bleek de firewall aangepast. Deze op laag gezet en FTP deed het weer. Maar een simpel formulier invullen op een website of filmpje downloaden werkt niet meer.
Talloze malen gebeld met KPN en na een uur een medewerker gesproken te hebben, steeds doorverbonden naar andere medewerkers die veel meer wisten. Niet dus, de een was nog stommer dan de andere. Naar Harderwijk gereden om de box te ruilen, toen deed de telefoon het niet, rest van de problemen waren hetzelfde. Na 1.5 uur deed de telefoon het weer.
Ik kreeg advies: sluit abonnement af op Service plus van KPN voor 5 euro per maand, die kunnen de problemen wel oplossen zei hij. Op mijn antwoord dat ik het van de zotte vind dat ik moet gaan betalen om een probleem opgelost te krijgen dat door KPN zelf veroorzaakt was, kreeg ik als antwoord dat hij me ook kon doorverbinden met de afdeling opzeggingen!
10 juni plots geen WIFI meer. Na melding kreeg monteur op 11 juni alles weer op gang voor de duur van enkele uren. 12 juni kwamen er 2 monteurs. Sorry, er zit een breuk ergens in de kabel. Krijgen vast meer meldingen. 19 juni gaan we er naar kijken. Net zelf maar met KPN gebeld. Sorry maar het gaat nog 10 dagen duren. Reden " verzopen kabel".
Waar? Nee, niemand anders heeft een melding gedaan. Nu een hulppakket gekregen. Deurbel en zonnepanelen doen niets. TV via digitenne😡. Ik lig op bed. Geen Netflix enzzzz.
Dame aan de telefoon was super maar KPN verder. Waardeloos
The only way to end your subscription by KPN is to call them, and apparently that does not work as well.
I called them to cancel my subscription, and after all interrogation asking me to stick to KPN, the guy accepted my cancellation request. After two months of cancellation, I noticed I have been still receiving bills from KPN. Apparently, they did not process my cancellation.
I called them again, saying that my cancellation is not done & I am still being charged. They blamed me, that it is my mistake and I have no proof of cancellation.
I am so glad I ended my contract with KPN. Wouldn't recommend it to anyone. Ever!
Schade en agressie door aanleg glasvezel KPN.
Zeer dominante c.q. agressieve benadering door mannen die glasvezel aanleggen voor KPN. Ik moest meerdere keren naar buiten komen om de mannen te vertellen dat wij geen gebruik willen maken van glasvezel van KPN. Dus ons tuinpad mag weer worden teruggelegd.Het resultaat is dat ons tuinpad nu schots en scheef erin ligt er een oranje kabel ongevraagd aan onze gevel bungelt en dat de kabelgoot van Ziggo is misbruikt en deze vervolgens beschadigd is achtergelaten. Heb KPN op de hoogte gebracht maar men reageert niet. Heb hen 2 weken gegeven om de schade te herstellen en anders zetten wij onze rechtsbijstand erop.
Eindelijk na de modem update.
super stabiel internet wifi.
voor de update liep het slecht.
veel last van internet verbinding weg vallen.
zowel wifi als kabel.
Na de update geen last meer.
stabiel wifi. speed 90%
via kabel speed 100 %
In december 2023 de aanvraag voor glasvezel gedaan.
En begin juni de aanvraag geannuleerd.
Dit zegt volgens mij wel genoeg.
Over deze zes maanden talloze losse beloftes gehad over de geplande aansluiting. Uiteindelijk na mijn vorige telefoontje dat ik wilde annuleren kreeg ik de vraag voor nog een kans en kreeg hierna een mail dat er contact door de monteur zou worden opgenomen. Anderhalve week later nogmaals bellen om te horen dat er nog niks in de planning staat en er geen datum bekend is.
Waardeloos bedrijf, ze hebben waarschijnlijk genoeg klanten en hebben geen nieuwe nodig. Nooit meer kpn
Een bende bij KPN. Echt ongelofelijk slecht. Eerst door hun administratieve fout 2 maanden lang dubbele facturen betaald. En nu na 6 weken later krijgen ze nog steeds niet meer dan 20MBs internet snelheid geleverd terwijl ik om twee contracten voor 50MBs zit. Word helemaal gek door deze nutteloos organisatie.
Sinds ik met Internet van Ziggo overgestapt ben naar KPN zijn er alleen troubles geweest. Ik stapte over omdat de KPN fiber er al lag en mij gezegd werd dat dat sneller zou zijn - in het geheel niet dus. Direct na aanleg door een monteur (zelf doen onmogelijk, "heel eenvoudig" volgens de beschrijving bij de geleverde spullen, omdat al direct bleek dat mijn aansluitpunt niet in de beschrijving vermeld stond)
begon het gedoe al snel: haperen, 's ochtends niet op gang komen, wegvallen. Klachten bij de klantenservice gaven een wisselend beeld: van heel vriendelijk (maar machteloos), tot ronduit onbeschoft (de hoorn op de haak gooien). Eindelijk vandaag een 2e monteur die constateerde dat zijn eerdere collega er een zooitje van gemaakt had en die vanmiddag iemand anders gestuurd heeft voor heraanleg, Nu werkt alles, maar zit ik aan een 2 jarig abonnement met deze tent vast - ik kan niet wachten tot ik het in 2026 op kan zeggen.(Had ik de reviews maar eerder gelezen!)
Na 2 jaar diverse kabelbreuken verder snapt de klantenservice nog niet dat t daaraan kan liggen maar moet dat rot protocol eerst via de site doorlopen worden . is er geen medewerker die kan helpen, want er moet een ticket, en ze zijn ongemotiveerd en nep getraind, is de wachttijd aan de tel. gemiddeld Wel 15 minuten . komt de monteur gewoon 2 keer niet opdagen. Krijg je nooit excuses.
Een slechter bedrijf ken ik niet. Zo vreselijk dat het ooit ging privatiseren, nu is de consument, wij dus, totaal de sjaak.
Machteloos en moedeloos word ik ervan
En die mensen die er werken zijn vast ook niet blij want ze krijgen nooit blije klanten, negatieve spiraal dit van het neoliberalisme