Van eind Mei tot midden augustus internet problemen gehad met de iPhone 11 en bellen ook. Heel veel op en neer gebel later omdat ik niks hoorde mocht ik in eens de 11 omruilen naar een 13. Netjes aangegeven joh heb onderhand zelf de 13 al gekocht na maanden geen oplossing gehad te hebben en de 11 niet meer in mijn bezit. Ik zou sowieso geld terug krijgen tot op de dag van vandaag nog niet gehad trouwens en een passende oplossing. Meneer goed nieuws ik mag uw abonnement openbreken voor een nieuw toestel met korting. Kwam op het zelfde uit als ik een los toestel ergens anders gewoon haal niet eens in een aanbieding! Heb sinds 2017 ook kpn thuis betaal al jaren voor 100mb krijg er 20 binnen er is nooit gekeken voor een oplossing of tegemoet naar een klant. KPN is steeds verder achter uit gegaan te triest voor worden , meneer je kan je 80 euro krijgen maar wat wil je nog meer van ons? Hoop dat ze maandag snel terug bellen dat ze eindelijk al me contracten opgezegd hebben zodat ik weg kan.
Betalingsregeling door ziektekosten paar factuure niet kunnen betalen afspraak van 50 exstra per maand uit niet wordt je thuis geblokeerd zonder enig bericht gebeld zeggen ze dat ik eerder contact op moest nemen als het niet zo lukken qangegeven dat ik de regeling van 50 niet kon betalen vanwegen dat ik exstra kosten moets maken vul je contact fomilier in wordt er contact met je opgenomen zeggen ze we kunnen niks doen ik maak een melding dat je 23 ocktober betaald uiteindelijk 06 toch blokeerd 10 jaar vaste klant geweest maar nu zijn ze die kwijt en stap ik metballes over want rekening met de medemens en hun woorden wordt niet met jou rekening gehouden
Heb nu al meerdere malen afspraken gemaakt die niet worden nagekomen. Monteurs die langs zouden komen en niet langskomen, monteurs die niet op de afgesproken tijd komen. Tevens is heb ik via de mail een klacht ingediend en na een week nog niet eens een reactie of bevestiging dat ze mijn klacht in behandeling gaan nemen. Het lijkt een beetje op een kastje naar de muur verhaal en niemand kan me echt een eenduidig antwoord geven of het probleem oplossen. Beetje jammer van een bedrijf zo groot als KPN dat dingen zo amateuristisch verlopen.
Probleem is namelijk nog steeds niet opgelost.
Ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN maar heb nog voor het overgezet is al spijt als haren op mijn hoofd. De 20e zou het omgezet zijn, heb daar een sms over gekregen. Sluit het glasvezelmodem aan.geen signaal. Bel de klantenservice en die zeggen dat het nog wel een dag kan duren (stuur dan geen bericht!). Na het weekend nog geen signaal, weer gebeld. Afspraak met monteur gemaakt maar dat kreeg de persoon aan de telefoon niet voor elkaar.weer wachten en toen eindelijk een formulier ingevuld door de servicemedewerker. De monteur zou woensdag 25/9 komen tussen 8 - 12 uur. Krijg ik een bevestigingsmail met de datum dinsdag 1 oktober en dan is er niemand thuis. Proberen online de afspraak te verzetten naar 2 oktober en dat is na 3 pogingen en apps downloaden gelukt. Dus gewoon weer een week verder. Wat een drama. Aan de telefoon beloven ze dat het allemaal goed en probleemloos wordt omgezet maar de praktijk is dus gewoon ruk. Echt spijt van deze actie. Mensen ga of blijf alsjeblieft b
KPN heeft mijn oude tante, die slecht Nederlands spreekt, aan de deur misleid. Ze beloofden haar van alles, maar lieten haar alleen een duur WiFi-abonnement afsluiten, terwijl ze een totaalpakket had bij haar vorige provider. De router werd ook nog eens buiten haar huis geplaatst, waardoor het bereik slecht is. Ondanks meer dan een maand proberen om via de klantenservice en klachtenlijn hulp te krijgen, weigert KPN iets te doen. Ze willen haar niet helpen, ook al is ze duidelijk misleid. KPN is een onbetrouwbaar bedrijf dat misbruik maakt van kwetsbare mensen. Vermijd dit bedrijf ten koste van alles!
Verkopen me een tablet die zowat niks doet. Ik heb zeker 8-10 uur in een paar weken met ze aan de telefoon gezeten, omdat elke keer op 'magische' wijze mijn gegevens en de gemaakte afspraken en kortingen uit hun systeem verdwenen. Ze gaven me kortingen die niet het gehele abbonement doorliepen en hebben me hiervan niet van te voren op de hoogte gesteld. Ook kwam wat in hun systeem stond en wat men mij van KPN aan de deur verkocht en in de e-mail toezond niet overeen.
Ik ken KPN inmiddels als de grootste oplichters waar ik ooit mee in zee ben gegaan en nu zit ii met een tablet die ij heb afbetaald maar waar ik niks aan heb. Geef mij maar Ziggo, die zijn beter en betrouwbaar.
Fuck KPN!
Veel negativiteit over Kpn maar ik ben al 10 jaar klant en en enkel goede ervaring. Altijd bereikbaar en ze helpen vlot. Dan de Kpn winkel om de hoek als ik mensen persoonlijk wil spreken. Ze zijn niet de goedkoopste maar je hebt er wel wat voor.
Wat een drama. 3 dagen aan het bellen, 3u verder. Telkens wanneer je verhaal is gedaan wordt je doorgestuurd naar een ander. Voordat er met een oplossing wordt gekomen wordt er al 3! Keer simpelweg opgehangen. Terugbelverzoeken worden niet nageleefd. Gevolg is dat er nu, na 3 dagen, nog steeds niets is gebeurd. Wel een abonnement blijven afschrijven wat al een jaar niet meer in gebruik is. Hier gaat dus heel snel de stekker uit. Zonde want ik zit al mijn hele leven bij deze provider. Dat er op deze manier met hun klanten om wordt gegaan valt diep te betreuren.
Super slecht bedrijf, komt afspraken niet na en stuur je alleen maar van het kastje naar de muur
Warrig beleid, Ambtelijke organisatie, moeilijk bereikbaar, niet klantgericht, slechte of geen interne afstemming, wachttijden, verkoop zonder praktische vlotte/deskundige uitvoering, Ga ZO door.
Zeer slechte ervaring, slechte verbinding, koppelen van apparatuur met wifi is een grote pijn hoop Zeer slecht.
Ben zeer ontevreden over kpn als ik dit voor die tijd had geweten was ik nooit bij kpn gegaan.
Gr Marcel Nol
Sluit geen overeenkomst met kpn voor tv/internet ingeval van een nieuwbouwwoning.
Het duurt maanden voor je een definitieve aansluiting krijgt, je krijgt een slecht werkende tijdelijke oplossing en de informatieverstrekking vanuit kpn is nihil!
Niet doen dus, ga voor ziggo!
R.p.m. Sneeboer
In tegenstelling tot alle klachten bij de vorige ervaringen, wil ik KPN een 10 cijfer geven. Al lang klant van KPN met tv, internet mobiel. 1 week geleden gebeld (binnen 3 minuten medewerker aan de lijn) en gevraagd of mijn paket gewijzigd kan worden met voordeel, pakket gewijzigd waarbij ik ruim 60€ pm minder ga betalen, nieuwe tv kastje binnen 24uur ontvangen, snel afgesloten, kastje is voorzien van Google Play Store waarbij ik meerdere apps kon instaleren. Wegens fout code met tv vandaag, 24 december, Kerst (zondag) gebeld. Ik kreeg snel (binnen 6 nin) een vriendelijke medewerker aan de lijn. Probleem opgelost. Nooit probleem ervaren met internet of mobiele telefoons, ik blijf voorlopig voor volgende 10 jaar bij KPN.
###Oplichterij dieven###
Kpn gaat onterecht elke maand geld afrekenen van mijn rekening zonder melding wanneer je klantenservice belt om te vragen waarom ze worden boos gaan ze klant onbeschoft te worden en ze gaan smoes bedenken om onderuit te gaan vanaf nu ga ik elke maand mijn rekening in de gaten houden en daar na mag kpn van mij opdonderen.
Waardeloze bedrijf.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Glavezel naar koper kabel gedoe in den bosch voor dorp haaren bewindvoeder en ik mag bepalen zij hei bewindvoedeer boos en mentor ook dus die gezeur van kpn was dit allanger bekend kap is ermee
We hebben meer dan een maand geen internet in onze winkel dus we kunnen geen cent verdinen zo vaak klantenservice gebeld van het kasje naar de muur verstuurd.
Helaas de providers gaan niet leren hoe met de klanten om gaan er is geen wet om dit bedrijven een harde straf geven daarom doen ze wat ze willen en de klant is duppe van.
Fuc. de kpn en providers!
Meer dan 30 jaar abonnee geweest, peperdure vaste telefoon.
Toen ik dit wilde opzeggen i.v.m. goedkoper mobieltje ging dit niet:ik moest me eerst laten uitschrijven bij kamer van koophandel, terwijl ik hier nooit ingeschreven heb gestaan.Ondertussen nog dik een jaar vast gezeten aan dit superdure abonnement. Mede dankzij meneer A.Scheepsbouwer, die bij aantreden aandelen terwaarde van 5 miljoen euro kreeg. Wat er ook gebeurt: nooit of te nimmer ook maar iets met KPN te maken willen hebben!
Blijven me bellen en lastig vallen.
Gaf aan dat ik al heel lang in het bel-me-niet register sta.
Ik kreeg een bijdehante: “het bel me niet register bestaat helemaal niet meer.
Ben zo klaar met deze idiote praktijken.
Had een verkoper aan de deur en zei dat ik geen tijd had maar hij bleef doordrammen deur dicht gegooit stond ie een uur later weer aan de deur hij kloppen op de deur en riepen hoezo brutaal en onbeschoft
Wat een stelletje varkens werken daar vanmorgen iets over 7 uur aan bellen en een zeer slecht nederlands sprekende man auto weg nu commanderen. echt geen goed woord over voor dit soort acties
Kpn behandelt mensen nog slechter dan een slager de beesten behandeld die worden geslacht worden met dieren mishandelingen