Slechte bedrijf! Word word je mooi contact belooft daarna komen ze niets na enkel dat je maandelijks meer gaat betalen! Voor jaar lang!
160 klantvoordeel door toegegeven schuld van Odido (actief uitgezet door foutje Odido). Odido wil maximaal 60 vergoeden. Ik start procedure. Odido zet klanten onderaan, niet aan beginnen, arrogantie ten top.
NOU wat een ramp zeg kut odido
Ik heb geen enkele openstaande premie
Alsnog Sturen ze bericht
Als k niet nu betaal 28 euro betaal
Sluiten ze me abonnement
Terwijl er staat letterlijk niets open
Factuur van maart s niet eens binnen! Of beschikbaar op hun app
En moet opeens 28 euro betalen anders sluiten ze me abo
Foei zeg en vertikken om in systeem te kijken
Of et echter klopt of niet
Ik belde na odido ik.legde uit dat mijn telefoon niet meer oplade ik heb deze telefoon nog maar een paar maanden ze gaf aan dan moet je hem opsturen en formulier in vullen via telefoon hoe kan ik een formulier in vullen als mijn acu bijna leeg is dan moest ik dat maar via de laptop doen moet je die wel hebben inmiddels ik zelf na een tekefoonwinkel geweest goed geholpen lag aan de oplader zelf gelukkig dat had odido ook als optie kunnen zeggen slechte Servische voor abonementen zijn ze snel met aanpraten
Vijf weken geleden te horen gekregen dat mijn order geannuleerd zou worden, nog steeds geen geld terug. Inmiddels meerdere keren gebeld maar nergens actie.
"U kunt het deze week op uw rekening verwachten" is geen oplossing, heb nu geen geld en geen nieuwe telefoon. Wacht al ruim een maand op meer dan €1200.
Wat een k#t provider zijn jullie zeg. 3 jaar lang tele2 klant geweest voor thuis internet en mobiel. Vorig jaar al gestopt met tele2 thuis internet. Omdat de modem op NAT type strikt staat ingesteld. En niet aangepast kan worden. En zins mij mob provider is veranderd naar odido, is het ook een ramp. Thuis slecht tot geen berijk. Bellen via wifi verbreekt onverwacht het verbinding. Vandaag wil ik het voicemail beluisteren moet ik opeens een wachtwoord intoetsen. Of nieuwe wachtwoord aanvragen. Heb ik aangevraagd. Krijg sms met wachtwoord Voicemail gebeld. Wachtwoord ingetoetst. Krijg ik te horen dat me voicemail 24 uur is geblokkeerd. Vandaag is het zondag dus kon ik klantenservice niet berijken. Ik heb langetijd met klantenservice over mij slechte berijkbaar besproken en gekeken naar oplossingen maar niks heeft geholpen. Ik heb zelf een lebara simkaart getest op mij mobiel en werk gewoon goed.11 maart stap ik over naar kpn. Wat heb een slechte ervaring met odido. Bah.
Ik krijg geen provider in azie. Om dingen te bekijken krijg ik een sms, zonder provider geen sms. Odido doet niet aan chat. Op Instagram zeggen ze de klachten in volgorde te verwerken. 4 dagen laten nog niets gehoord. Stop met de Chat als het geen chat is. Waardeloze "service"
0 sterren waard, hele bijdehante en onbeleefde klantenservice personeel, slechte regelingen, midden in de nacht onterecht sim blokkeren meerdere keren en ik mag een paar dagen wachten tot ik weer word aangesloten, omdat ik alleen handmatig kan betalen en dit voor odido 5 dagen duurt, dus nu voor de 5e keer sinds odido er is een paar dagen onbeikbaar! Ook worden er elke keer extra kosten toegevoegd als ik wat later betaal, hiervoor bij t mobile was dit nooit zo! Nooit problemen mee gehad. Walgelijke provider.
Waardeloos! Via telefonisch contact en een brief wordt mij iets beloofd, vervolgens na betaling kan dit ineens niet meer en gaan ze hier ook niets aan doen. Dag geld. Klantenservice sluit gewoon doodleuk de chat en lost de klacht niet op. Belachelijk! 0 sterren!
Telefonisten stalken je tot je akkoord gaat met verlenging en beloven je vervolgens klanten voordeel die ze dezelfde dag nog eraf halen. Zou willen dat ik een grapje maakte. Vervolgens betaal je 40 euro voor een sim only abbo. Het zijn zwiebertjes daar. Niet doen. Echt.
Heletijd geen bereik meer, als je klantenservice probeer te bereiken sta je een uur in de wacht.
Wat een slecht bedrijf is dit. We konden altijd 3 voicemail Welkomst boodschappen in spreken, maar nee hoor, nu nog maar 1, Gewoon waardeloos als je vaak in het buitenland zit.
Mijn heeft een sim only. Ze is 82 jaar en dementerende.
Meermaals heeft een verkoper van odido gebeld naar mijn moeder , voor een contract af te sluiten. Meermaals gezegd dat ze dat niet moeten doen omdat ze dementerende is .
Nu hebben ze wederom gebeld toen ik er niet was . En volgens odido is ze akkoord gegaan met een 2 jarig contract. Nooit geen brief over gehad . Omdat mijn moeder niet meer kan praten dacht ik , ik zeg de sim only op . Daar word mij verteld dat er een contract op zit en dat deze moet worden afgekocht.
Geen stok tussen te krijgen.
Advies aan iedereen stop je contract bij dit bedrijf.
ODIDO Ga je schamen.
Gewoon een vreselijk bedrijf nóóit meer
Slechte ervaring met Odido Vanaf oktober 2023 problemen met mijn netwerkverbinding . er zijn inmiddels zes cases aangemaakt maar niemand die er verder iets mee doet of kan . vriendelijke medewerkers die echt hun best doen maar geen bevoegdheden hebben.
Ik ben ook overgenomen door odido en door een fout van hun een rek van 290 al 4 mensen gesproken die zouden het oplossen dsn wordt der bij onze andere abbonment 75 afgehaald en dan moet ik in ene 105 betalen dan bel je gaan ze het weer oplossen en dan wordt weer een ander bedrag maar betaal iedere maand 38 euro waarom nu 298 oh ze dreigen ook als ik niet betaal mee aan te melden al in totaal 5 mensen gesproken niemand snapt het en zeggen dat ze gaan oplossen en dan kijk ik in mijn overzicht is het nog meer een zooitje blij als ik kan overstappen nooooooit geen odidio meer noooooit meer en 50 min in de wacht om iemand te kunnen spreken is voor hun normaal
Niet alleen de naam is wazig geworden.
Blijkt dat er iemand met mijn telefoonnummer belt, terwijl de simkaart hier in de kast ligt. De behulpzame mevrouw van de klantenservice zakelijk zei alleen maar: Dat kan niet. Vertikte te luisteren, bleef herhalen en weigerde hier iets aan te doen.
Lekker zo'n bedrijf.
Wanneer ik bel val ik heel vaak weg. De ander hoor ik nog wel. Maar zij mij niet. Hebben hier meer last van?
Wat een waardeloos bedrijf!
Sinds aanschaf van mijn nieuwe telefoon ervaar ik alleen maar Wifi problemen.
Hiervoor is de telefoon nu al 3 keer opgestuurd ter reparatie maar helaas nog steeds geen werkende telefoon.
Ondertussen zegt Odido nu dat zij niks meer kunnen betekenen vanwege een barst in het scherm terwijl de telefoon nog in de garantie van en al vanaf dag 1 problemen met de telefoon ervaar.
Ik word van de klantenservice naar de winkel gestuurd en die sturen mij weer naar de klantenservice. Echt top!
Na meer dan anderhalf uur aan de telefoon te hangen voor de zoveelste keer word er gezegd stuur maar een E-mail.
Toen het nog T-mobile was heb ik geen enkel gedoe gehad. nu het Odido is geworden alleen maar gezeik en gedoe.
een oplossing creeren ho maar, maar factureren kunnen jullie als de besten
Geen verbinding. Geen bereik. Klacht ligt er al maanden, doen er niks mee, vragen steeds voorbeelden. Vervolgens krijg je te horen dat je voorbeelden niks voorstellen of al te oud zijn. Bespaar jezelf de moeite en geen zaken met odido doen. Wanneer contract voorbij is stoppen wij per direct bij odido.