Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik nam een sim only abonnement. ik kon toen inloggen op de site ,maar aanvraag nummerbehoud lukte maar niet. heb contact gehad toen en dit verteld maar moest nog wachten zeiden ze. volgende dag met de sim binnen lukte het ook niet, internet deed het ook niet. waarop ik weer contact nam en dit vertelde, ze zeiden dat nummerbehoud niet is gelukt! ik zei dat ik dan niet verder wil bij hun en dus wil stoppen. medewerker zei dat het goed is en annuleerde gelijk. ik kreeg een mail dat het is geannuleerd op het moment dat we nog contact hadden, wat ook vreemd is want ik verwachte ook dat ze zouden helpen en oplossen.
ik kreeg die dag later een bericht dat mijn nummer word overgezet. ik heb weer contact opgenomen en dit verteld en ik het raar vond omdat ik geen klant meer ben, ik gaf aan dat mijn nummer gewoon moet blijven bij mijn huidige provider omdat ik hier gewoon verder ga. ze zeiden dat het gewoon was geannuleerd dus geen probleem zou zijn.ik kreeg toch steeds berichten&mails binnen komende dagen. ik heb daarna meerdere keren contact gehad en duidelijk gemaakt dat het al is gestopt en ik blijf bij mijn vorige provider. ik kreeg gewoon bevestigingen hiervan op mijn mail (waren ook chats) .
maar vandaag kreeg ik een factuur binnen waarin staat dat ik moet betalen en ook dat ik geen recht meer heb op korting enzo. mijn abo was 13,95 pm en nu moest ik de volledige bvedrag van 33eu betalen! in chat zeiden ze net dat ik toch moet betalen!
heb vorige week en vandaag meerdere klachten gestuurd via hun klachtenformulier. nog steeds geen antwoord&hulp op mijn klachten. ook gaf ik aan dat ik niet kan bellen om dat mijn tel is afgesloten. en verzocht of ze mij konden bellen en dit probleem die zij hebben veroorzaakt kunnen oplossen, ze zieden in de chat gesprekken dat ze niet kunnen bellen, ik verwachtte eerlijk gezegd wel dat ik gebeld zou worden en zo beter geholpen zou worden.
vandaag heb ik weer contact gehad en verteld over de factuur die ik binnen krijg en dit niet wil (en niet kan) betalen. ik moest het toch betalen en later zou het geregeld worden. ik zei dat ik dit echt niet meer leuk vind en onrecht vind, en dit niet wil en kan betalen. maar ze konden niets doen. Tmobile is echt niet service vriendelijk en ze doen onrecht aan vind ik!
Fijn word mij verteld in de winkel met deze verzekering ACE. Als je telefoon kapot is dan komen ze de zelfde dag of de dag erop je telefoon omwisselen voor een nieuwe. Nou ik laat mijn tel vallen barst in het scherm. Ik ga langs bij t mobile daar verwijzen ze me door naar ACE. Ik gebeld moet ik een hele lijst in gaan vullen net of je een crimineel bent. Nou na mijn verklaring eindelijk kon ik afspraak maken voor het op halen van mijn telefoon. Wat zie ik nu dat ze helemaal niet een nieuwe tel mee nemen nee je bent hem die tijd kwijt als hij gemaakt word. Ik weer gebeld naar T mobile nou blijkt dat alleen voor zakelijke klanten zo te zijn. Nee ik ben geen zakelijke klant. Maar had juist het afgesloten voor dat ik meteen een nieuwe heb. Dus mooi voor gelogen dat ik ben. En dan nog het ophalen zit al 2 dagen thuis en ze zijn nog niet langs geweest K*t bedrijf. krijg elke keer te horen er is iets fout gegaan pfff Meteen alles opgezecht van de verzekering. En dit ga ik ook doen met T mobile zo dra mijn contract is afgelopen. Was altijd zo te spreken over T mobile maar zo nooit meer
De titel zegt alles. Opzeggen per direct kan ook niet, alleen met een maand vooruit vanaf einde van die maand. Oftwel twee maanden. Onvriendelijke mensen aan de telefoon en complete des-interesse of geduld. Slechtse ervaring ooit
Slecht behandeld door klanten service Slecht contracten Slecht kwaliteit Oplichters t-mobile Duits bedrijf Beter KPN Nederlands bedrijf
Advies ga nooit bij t-mobile
T-mobile liegt haar klanten voor als het gaat om de belkosten. Die zijn veel hoger, dan wordt aangegeven. Ze misleiden de klant. Volgens mij is dat zelfs strafbaar, in ieder geval behoorlijk asociaal.
Kijk uit voor T-mobile !
T-mobile berekent voor het bellen vanuit Nederland naar het buitenland buitensporig hoge kosten.
Volgens EU-afspraak mogen ze niet meer dan €0,06/min. rekenen voor het bellen in het buitenland binnen je bundel.
Maar als je vanuit Nederland belt naar het buitenland, heeft de EU geen limietprijs opgesteld.
T-mobile maakt daar handig gebruik van door hiervoor maar liefst €0,51/min. te berekenen aan de klant. Dat is 8,5 keer zowel als bellen vanuit het buitenland (!)
T-mobile maakt dat niet zichtbaar op hun site (alleen in een downloadbaar pdf-bestand).
Als je hierover contact opneemt met T-mobile, geven ze niet thuis.
Wat een slecht bedrijf zeg eerst mij als klant triggeren om van KPN over te stappen naar T-mobile en vervolgens zo met klanten omgaan ongehoord. Vandaag heb ik T-mobile nog de kans gegeven om het nog enigszins te herstellen maar ook daar geven ze geen gehoor aan. Nee ze laten liever een zakelijke klant in de kou staan (zonder telefonie), ongehoord zeg wat een kut bedrijf.
Niet normaal dat je een telefoon hebt van de T-mobile wat na 7 maand niet goed functioneert, ze gewoon doodleuk zeggen we gaan hem maken dat is service, maar je moet hem wel zelf ff naar de dichts bij zijnde shop brengen, vervolgens zit je 14 dagen zonder telefoon........
Nee dat is waar je als zakelijke klant op zit te wachten. Ow ja het is wel garantie, maar je moet wel ff een nieuwe telefoon kopen anders ben je 14 dagen niet bereikbaar. Ongekent wat een kut service.
T-Mobile naait klanten dmv leugens te verkopen.
Ze reageren niet op klachten
Ze zijn er moedwillig op uit je dingen te verkopen die niet waar zijn
Abonnementen kloppen niet, zitten anders in elkaar dan verteld
Klachten worden niet verholpen
Verkoper krijgt altijd het gelijk, naar de klant word niet geluisterd
Klacht via facebook ingediend, 1 keer een antwoord dat ze wilde helpen, daarna nooit meer war gehoord
Idem via Twitter, geen antwoord.
Ik vertel uit eigen ervaring, ga niet met T-mobile in zee, je krijgt spijt van je beslissing en je kan nergens terecht, geld ook voor de zakelijk afdeling
Klachten afdeling is een lachertje, er is nog nooit iemand geweest die me fatsoenlijk te woord heeft gestaan, alleen als ze je wat verkopen..
Check alles goed in je contract of bij verlengen want je zit aan deze oplichters vast.
Ze verhogen tarieven, staat in kleine lettertjes
Ze doen maar wat
Vreselijk bedrijf T-mobile, blijf er weg.. Bel met ieder ander maar nooit via dit geldklopperij bedrijf.
Ze zijn heel veel klanten verloren en dat is niet voor niets, het is zelf heel terecht. Schande dat ze mogen opereren en legaal klanten bestelen.
Echt zeer slecht!
Iets gekocht op de webshop en de levering was super snel. Alleen het retour sturen is echt drama. Op emails krijg ik geen reactie en heb het toen via de facebook pagina geprobeerd. Dit lukte naar mijn verbazing wel en kreeg een rma nummer. Heb het product opgestuurd maar na 14 dagen nog geen reactie gehad! Hopelijk krijg ik snel reactie want heb nu geen hoesje en ook nog geen geld terug.
Eens maar nooit meer!
Echt niet te geloven. Bestel ik een Apple SE grijs en ontvang ik vervolgens een Gold. Vervelend, maar dit kan natuurlijk een keer gebeuren. Vervolgens heb ik vier dagen achter elkaar s morgens moeten bellen om eindelijk een retour formulier te krijgen op de mail. En wat blijkt dan risico bij terugsturen is voor degene die het terugstuurt. Verzendkosten zijn voor rekening van degene dit het terugstuurt. Niet te geloven. Wie heeft de fouten gemaakt, en wie is er traag in het oplossen en wie schuift vervolgens alle risico's op de koper. T-MOBILE hoe bedoel je klant- en oplossingsgericht denken.
Gewoon perfect ik ben net overgestapt van telfort (telfort is slechtste profider ooit)
Helaas is toch het ondenkbare gebeurt, Scherm kapot. Duizend stukjes. Direct T-Mobile gebeld, doorverwezen naar Dynasure. Nadat het bandje is omgezet in een vriendelijke meneer wordt ik snel geholpen. Zo ver zo goed. Het blijft vervelend, ik krijg te horen dat ik min 3 dagen zonder telefoon zal zitten en 65,- moet betalen. Gek genoeg betaal je al ruim €334,- (24 maanden a 13,95). Helaas wordt alles heel pijnlijk wanneer Dynasure aan Dynalogic een fout adres doorgeeft. Ik woon in Rotterdam, zij staan in Den Haag! Pijnlijker nog dat het mij 50 min. kost a 45 cent pm (€22,50) om hun dit te kunnen melden! en dan de klap, omdat zij de fout hebben gemaakt, komen ze deze een dag later pas oplossen en dus worden de 3 dagen zonder telefoon 4 dagen. tussenstand: €334,- verzekering + €65,- eigen risico (niemand verteld) €22,50 aan belkosten om service te krijgen. Totaal €421,50. reparatie had 130,- gekost om de hoek. Omgerekend had ik het toestel ruim 3 keer kunnen laten repareren. Hoe kom ik hier van af? en hoe komen zij hiermee weg?
Mijn 2 jarig contract loopt af. Maandelijks betaal ik € 54,= voor bellen, internet en mijn toestel. Ik betaal per maand € 27,75 voor mijn toestel. Totaal over 2 jaar € 666,- zoals in mijn contract staat. Gelijk aan de kostprijs van mijn telefoon. Na afloop wil ik mijn contract door laten lopen in de veronderstelling dat mijn maandfactuur dan € 27,75 per maand lager is. Ik heb immers mijn telefoon volledig betaald. Ik wil mij niet voor een jaar vastleggen met een nieuw contract omdat ik wil wachten op de iPhone 7. T-Mobile deelt mij echter mede dat de toestelkosten niet vervallen. Ik betaal weliswaar € 27,75 voor mijn toestel maar ik ontvang ook € 27,75 korting op mijn abonnement. Na afloop van mijn contract vervallen de kortingen moet ik de € 27,75 blijven betalen ik ga ik € 59,= per maand betalen! Voor hetzelfde bel en internet gebruik betaal ik bij een sim only bij T-Mobile € 30,-. Dus adviseert T-Mobile mij een nieuw 1 of 2 jarig contract af te sluiten. Contractverlenging is dus een "verplichting" voor T-Mobile klanten om niet teveel te betalen. Ik voel mij genaaid door T-Mobile.
-Dingen beloven maar niet nakomen.
-klantenservice die niet bereid is om dingen op te lossen, alleen sorry kunnen wij niks aan doen.
Zolang je geen problemen heb is het een prima provider, maar als je problemen heb verwacht niet dat ze deze zomaar voor je op gaan lossen. Als ze het al op lossen heb je minimaal 10x iemand aan de telefoon gehad die niks voor je kan doen
Ik heb op vrijdag 4-12-2015 mijn toestel telefonisch als gestolen opgegeven. Hierna naar de T-Mobile winkel in Sittard geweest en heb daar een nieuwe simkaart gekregen met de vermelding dat ik na ca. 1 uur wee kon bellen. helaas de hele avond gewacht op een functionerende telefoon maar helaas................ Zaterdag 5-12-2015 was ik in Utrecht dus maar weer een T-Mobile shop opgezocht. Moest aanhoren dat er waarschijnlijk iets misgegaan was maar (alweer) binnen het uur zou ik weer kunnen bellen, helaas................ Maar weer terug naar die winkel, wat er misgegaan was wisten ze niet maar binnen maximaal 3 uur zou het allemaal verholpen moeten zijn, helaas................ Omdat ik toch nog in Utrecht was maar weer een keertje terug. Tja, storing in het aanmeldsysteem maar uiterlijk zondagmorgen zou het weer moeten werken, sorry mijnheer voor de storing, we doen er alles aan hoor, helaas................ Maandag 7-12-2015 maar gebeld met jullie. Ik kreeg te horen dat de medewerkers mij dat toch nooit hadden kunnen beloven want hier staan toch echt 3 werkdagen voor hoor mijnheer. Zaterdag werken we helaas niet maar Dinsdag kunt u met alle zekerheid weer bellen hoor, helaas................ Donderdag nog maar eens gebeld met een zekere Delano die sprak over allerlei technische problemen, hij zou van alles navragen en mij binnen 1 uur terugbellen want ik zat ja toch al zolang zonder mijn telefoon maar (je raadt het al) helaas................ Tevens gevraagd of mijn nummer doorgeschakeld kon worden naar een ander nummer zodat ik voor het ziekenhuis bereikbaar ben, kon helaas niet omdat mijn nummer geblokkeerd was, helaas................ Later een voicemail van Delano gekregen maar hij heeft waarschijnlijk een defecte microfoon gehad (waarschijnlijk is daar zo ongeveer van alles kapot) want slechts enkele halve woorden zijn maar te horen en er is geen enkele zin van te naken wat hij bedoelt, helaas................ Nog maar een keertje met T-Mobile gebeld. Melanie (waarschijnlijk met het verkeerde been uit bed gestapt of ruzie met partner of zo) was gebelgd dat ik toch langzaam wel een beetje kwaad begon te worden na een weekje geen telefoon (die ik vanwege ziekte en spoedoproepen van het ziekenhuis perse nodig heb) zou navragen. Het computersysteem zou een probleempje hebben en de heren van de technische dienst zouden mij wel handmatig weer aansluiten zodra zij daar tijd voor hebben. Waarschijnlijk zijn ze daar zwaar onderbezet want helaas................ Ook gevraagd of ik iemand van de technische dienst zelf kon spreken zodat er misschien iets van vaart achter gezet kon worden omdat ik het telefoonnummer gewoon nodig heb maar helaas................ Dat kan helaas alleen maar per interne mail. Mag ik dan een supervisor spreken die wel inziet dat ik een probleem heb? Helaas................ Hoe durf ik het te vragen zeg? Nu op vrijdag 11-12-2015 in de late namiddag nog geen telefoon en we kunnen toch niet verwachten dat iemand dit in het weekeinde kan oplossen, helaas................ Schijnbaar tel je dus niet mee als klant met privé 3 telefoonabonnementen en zakelijk nog eens 4 erbij. Wordt het toch tijd om na zoveel jaar eens op zoek te gaan naar een andere provider in plaats van T-mobile? Wat is nu de moraal van dit verhaal? Als je telefoon gestolen wordt, neem allerlei onkosten van misbruik maar voor lief, koop een nieuw toestel en haal een nieuwe simkaart want anders weet je nog niet meer wat een telefoon is voordat je weer kunt bellen.
Nog iemand een providertip?
Hans.
Moest naar het buitenland,ging met de auto en had mijn mobieltje met een beltegoed van 80 euro in de auto voor noodgevallen,belde s,avonds naar huis dat ik goed was aangekomen maar bleek dat mijn beltegoed was ingepikt door T-mobile omdat ik twee dagen te laat mijn verplichte telefoontje pleegde,bij thuiskomst naar de winkel in A,veen waar een wel zeer simpele medewerker mij smalend vertelde dat dit stom was,einde gesprek.De klachtenafdeling van T-mobile stuurde als antwoord op mijn mail een standaard mailtje.Ben 20 jaar klant,mijn vier medewerkers mogen van mij iedere maand voor 50 euro hun beltegoed opwaarderen bij T-mobile op mijn kosten,dit is natuurlijk afgelopen,ga nu naar Simyo die ook nog eens de helft goedkoper is.T-mobile is een vreselijke firma zonder service,nooit aan beginnen.
Ik had een heel goedkoop abonnement en na 1 jaar werd het geld verdubbeld omdat de abonnement was afgelopen. Een belletje gepleegd en het geld krijgt ik vergoed en ik hoefte niet eens een abonnement af te sluiten, maar ik heb het wel gedaan meteen
Ik heb nu 2 maanden T Mobile.
Voor maar € 35,-- per maand
1 nieuwe Samsung Galaxy S5 zonder bijbetaling
Onbeperkt bellen binnen Nederland naar vaste en Mobiele nummers
120 minuten bellen binnen EU.
500 mb gratis
Toestel mag ik houden na afloop van het contract.
Ik ben Super tevreden over T mobile.
De verbinding is goed.
Internetten ook prima
bellen ook prima.
De klantenservice ook al eens gebeld. Zeer snel en vakkundig personeel
Ga zo door jullie hebben een dikke 10 verdient.
Internet is ook prima
Ik raad dit bedrijf iedereen aan.
Henk
Helaas kan ik na jaren klant te zijn van T-Mobile mijn data abonnement niet aanpassen.
DIT IN TEGENSTELLING TOT DE TELEVIESIE COMMERCIALS DIE ZE MAKEN,
Jammer,,,,,,,,,
Als mijn abonnement afloopt dan.......
Ik heb een vroegtijdig contract bij T-Mobile verlengt onder het mom van een super mobiel met een super abo aabieding. Inmiddels heb ik het toestel bijna een klein jaartje en heb ik het toestel al 4x ter reparatie aan kunnen bieden. T-Mobile heeft mij inmiddels al 2x beloofd het toestel te vervangen naar een ander toestel zodat mijn klachten eindelijk de wereld uit zouden zijn. Dit is geen enkele keer gebeurd. Daarnaast heb ik meerdere malen een terugbel afspraak met T-Mobile ingepland die Geen Enkele keer gehonoreerd geworden is. Toen ik T-Mobile hier op aansprak werd ik afgescheept met een bedrag van €10,- korting op mijn eerstvolgende factuur uit "coulance". Toen ik mevrouw hier op aansprak dat ik dit geen oplossing vond en dat ik graag een klacht in wou dienen hier over wou ze dit in eerste instantie niet eens doen. Ik heb veel moeten zeuren voor mevrouw pas haar werk als klantenservice medewerker wou doen. Op dit moment twijfel ik nog altijd of de klacht überhaupt ingelegd is.