Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Wat een slechte klantenservice, meermaals beloftes die niet nagekomen worden en totaal niet willen meedenken met de klant. Mijn telefoon is gestolen maar zonder emei nr kunnen ze niks betekenen voor een aankoopbon oid voor de verzekering. Wat een slechte service. Ga hier niet!
Bestelprocedure is waardeloos.
Voor opa van 84 een vervangende telefoon willen kopen nu 2g is vervallen.
4 weken moeten wachten op afleverdatum.
Blijkt er een machtigingsformulier nodig te zijn, die niemand mij blijkbaar kan geven. Servicedesk wist van situatie. Hadden moeten adviseren op eigen naam te bestellen of mij formulier moeten toesturen.
Voor nieuwe afleverdatum moet je achteraan aansluiten en nu weer nog eens 4 weken wachten. Echt belachelijk. Voor een telefoontje van nog geen € 100,00 nu al 8 weken bezig om het in bezit te krijgen. Absurd gewoon. Nooit meer kopen bij tmobile en nooit nooit meer amp groep!
NEVER make the mistake of using T-Mobile for mobile or house internet. Awful service, and they make it as easy as possible for their customers to spend a stupid amount of money without knowing. Also, when I moved house, it took them one entire month (and hours of waiting on the phone for customer service), for them to install the internet
Super slechte service.
Ze schrijven geld van je rekening en kunnen geen factuur overleggen.
Ik heb een telefoon van mijn werk met T Mobile op het werk gaat het redelijk maar als ik thuis werk in West Friesland geen of nauwelijks ontvangst en bellen lukt ook amper zeer slecht en als je hier over wil bellen vergeet het maar
Beste t mobile
Ik ben al zeer lang lid en al zeer lang fan van samsung maar nu laten jullie echt stikken. Ik loop al maanden met een klacht dat mijn toestel niet goed werkt> niet bereikbaar en nog veel meer. Al 2 x naar samsung repair maar niet het gewenst effect.
Ik loop vast in het systeem van jullie om mijn toestel bij jullie aan te bieden. Echt heel slecht.
Zeg aub mijn abonnement kosteloos op of geen een nieuw toestel.
Gr ed bontenbal rotterdam
Waarom aanbiedingen zoals gogogo deals als je slecht met bestaande klanten omgaat.?
Ik ben al 10 jaar lid bij t-mobile privé en zakelijk. Ik ga een nieuw los toestel kopen en mag deze niet contant betalen. Na een uur wachten in de winkel word ik dus naar huis gestuurd met een verdrietig kind. Het is gewoon geld waar ik voor gewerkt heb en waarover ik belasting betaald heb. Dit is een voorbeeld van absolute arrogantie van de macht! Ga je schamen!
WAARDELOOS BEDRIJF die je aan het lijntje houdt!
Ruim 2 jaar geleden hebben we (na heel veel aandringen) via de klantenservice een claim ingediend voor de zogenaamde "gratis telefoon" die in het verleden bij een abonnement is geleverd.
Afgelopen maanden WEDERON voor de zoveelste keer contact opgenomen met de klantenservice om te vragen hoe het na ruim 2 jaar en 4 maanden radiostilte met mijn case is. De klantenservice kon alleen zien dat mijn klacht "in behandeling" was en kon de betreffende afdeling niet bereiken of mij doorverbinden. En dit krijg ik al jaren te horen!
De oplossing:
Wij willen dat T-Mobile na zoveel jaar eindelijk met een oplossing komt en de claim netjes afhandeld. Alle informatie is digitaal en per post aangeleverd en er is meer dan genoeg tijd geweest om de claim af te handelen!
Als trouwe klant van T Mobile laat je je adviseren bij de continuatie van een contract. Op mijn aangeven dat mijn abonnement bij een andere provider aanmerkelijk goedkoper kon worden werd mij aangegeven gebruik te kunnen maken van de klantkorting. Een bedrag van 10 euro per maand korting. Wat er toen niet bij werd verteld door deze slimme verkoopster, was dat die korting alleen van toepassing was wanneer er meerderde abonnementen aanwezig waren op mijn huisadres. Zij konden in hun systeem zien dat dit niet zo was. Maar wel het advies om de korting in de site aan te passen, zij zeggen nu dat ik dat gedaan heb, maar ik weet zeker dat de verkoopster dat gedaan heeft. Maar terugdraaien niet. Dat had ik binnen de wettelijke termijn van 14 dagen moeten doen. Concreet is dit pure misleiding. Ik waarschuw dus iedereen die een nieuw contract of bestaand contract bespreekt, dit ofwel goed te controleren, of gewoon niet te geloven wat ze zeggen, en te overwegen niet met hun in zee te gaan.
Altijd fantastisch bereik en ook qua prijs blijft het nog leuk. Wel gedoe mee eigenlijk.
Al een half jaar problemen met met mobiel bellen. Een nieuwe telefoon van 200 euro gekocht, probleem nog steeds. Tijdens het bellen stopt het telefoongesprek, veel ruis in de gesprekken, woorden vallen weg. T-mobile medewerkers schrijven geen logs in het systeem. Disinformatie die niet kloppen worden mij verteld. Nog steeds geen oplossing, nog niet eens compensatie. Ik vind het te lang duren anders ga ik naar een andere provider, dit is echt super slecht.
Een maand geleden heb in een belletje gekregen om mijn telefonische abonnement te vervangen. De persoon aan de telefoon heeft mij een tablet aangeboden als ik mijn abonnement wilde aanpassen en ik heb zo gedaan. Inderdaad was de tablet de reden waarover ik mijn contract heb gewisseld, ondanks de nadelen van de nieuwe contract zoals de permanentie. Ik heb nooit eerder permanentie bij een bedrijf gehad. En de beloofde tablet was inderdaad een Samsung.
Drie weken later zonder iets te horen van mijn tablet of van mijn nieuwe abonnement (maar wel de rekening gekregen.) krijg ik een andere belletje met andere persoon van klantenservice die zei dat de Samsung tablet was nier meer op voorrad en dat ik in plaats van de Samsung zou een Lenovo krijgen. Ik vond dat niet erg en ik kreeg een afspraak om de tablet op te halen.
Vandaag, 6 mei, kwam ik naar de winkel (de tweede keer, de eerste keer had de winkel een storing.) en ik heb geprobeerd mijn tablet op te halen en de man aan de balie zei, na 15 minuten, dat de tablet kan niet aangeboden worden aan mensen die geen Nederlandse paspoort of geen Nederlandse identiteit bewijs hebben. Mensen die komen uit andere land kunnen wel de maandelijkse rekeningen betalen maar kunnen geen tablet krijgen? Niemand heeft dat via telefonisch eerder gezegd. T-Mobile heeft sinds lang geleden mijn gegevens, zijn weten precies welke is mijn nationaliteit want ik ben met dit bedrijf bijna 4 jaar al.
Ik heb geprobeerd mijn oude abonnement terug te krijgen en de nieuwe die heb ik al betaald (duurder dan de vorige) afzeggen en dat kon helaas niet in verband met sommige voorwaarden die ken ik ook niet. Ik heb klantenservice gebeld om een oplossing te zoeken. Als ik geen tablet kan krijgen omdat ik niet Nederlands ben, ok, maar ik wilde ook mijn permanentie afzeggen. En dat is helaas ook niet mogelijk.
En nu moet ik twee jaar lang bij T-mobile blijven, zonder tablet en met een contract die wil ik niet want niets die beloofd is gaat komen en zij hebben tegen mij gelogen.
Ik vind deze situatie heel vervelend, helemaal geen klantvriendelijk en ik geloof niet dat niemand niets kan aandoen om deze situatie op te lossen. Zij willen gewoon niet helpen maar meer geld verdienen. Belachelijk.
T-mobile unlimited waardeloos
Met een duur mobiel abonnement (unlimited) van 35 euro mag je de 1e 3 maanden niet naar Duitsland (buitenland) bellen.
Je mag wel de hoofdprijs aftikken, maar van de service gebruik maken mag niet.
Waardeloze provider en helpdesk.
Om de blokkade eraf te krijgen moet je 115 euro betalen
Ik ben al drie maanden bezig om een bedrag teruggestort te krijgen voor het bedrijf waar ik werk.
De retour gestuurde telefoon is ontvangen door T-mobile, bevestiging ontvangen op 24 februari. De klantenservice , overigens hele vriendelijke mensen, bevestigen bij ieder telefoontje (9x) dat wij er recht op hebben en dat ze de fin. afdeling zullen e-mailen. Maar er komt niets terug, en die fin. afdeling is niet te bereiken.
Bloeddruk verhogend zoiets. Om helemaal van uit je vel te springen.
Nu maar weer eens een officiële klacht ingediend.
Wij hebben een vier tal sim-only abonnementen bij T-Mobile en 2twee bij Vodafone. Nu wilden wij de abonnementen samenvoegen naar 1 provider. Aangezien wij geen Ziggo internet kunnen afsluiten ivm met slechte verbindingen en Vodafone icm met Ziggo pas interessant is hebben wij besloten over te stappen naar T-Mobile. Mobiel.nl biedt de overstap aan zonder aansluitkosten in rekening te brengen. Dat is toch weer €50,- minder uitgegeven dacht ik. Zo gedaan zo geregeld. Contact met Mobiel.nl verliep vlekkeloos en de overstap was geregeld dacht ik.
Krijg ik van T-Mobile een mailbericht dat de twee aanvragen afgewezen zijn. Oke, ik gebeld met Mobiel.nl wat er aan de hand was. Ik krijg van hen te horen dat zij mij ivm de privacy geen informatie kunnen geven en ik mij tot T-Mobile rechtstreeks moet wenden. Bij T-Mobile krijg ik ook niets te horen. Zij weten niet wat de reden van afwijzing kan zijn. Het heeft niets met leningen of iets dergelijks te maken wan het betreft hier een sim-only abonnement. Ik moet dan maar een onderzoeksaanvraag indienen dan gaat T-Mobile een onderzoek starten waarom er een afwijzing is. Dat kan twee weken duren.
Nog nooit heb ik zoiets vernederends meegemaakt als ik iets wil kopen. Ik moet als klant formulieren in gaan vullen zodat de verkopende partij een onderzoek kan gaan starten dat twee weken kan gaan duren. Volgens mij is dit de omgekeerde wereld. Er rest mij niets anders dan te moeten concluderen dat, als T-Mobile mij niet netjes kan vertellen waarom de aanvraag is afgewezen ik daar niet als klant moet/wil zijn. Zeer slechte ervaring of zelfs shocking.
Kan al weken sommige sites niet openen. Start ik een vpn verbinding dan openen de sites wel direct. tmobile zegt er mee bezig te zijn, er gebeurt echter geen moer. Kan niet eens meer gmail openen. Kan googleadservices niet openen (door google aangedragen verkopers van een gezocht product). Kan om maar wat te noemen aliexpres, reichlet.nl, reichelt.de, victronenergy.com niet openen. Met de windscribe vpn actief geen enkel probleem. Dagenlang heeft tmobile volgehouden dat het aan safari lag, dan weer aan chrome, dan weer aan firewall, dan weer aan adblocker, dan weer aan virusscanner dan weer aan modem. Maar het ligt nooit aan hun netwerk.
Ik ben prepaid klant. Als er een paar maanden niemand iets inspreekt op mijn voicemail (men belt liever later terug), dan zet T-mobile mijn meldtekst opeens uit. Mensen krijgen dan een algemeen bandje te horen. T-mobile meldt dat niet aan mij via SMS of e-mail, ik moet er maar zelf achter komen doordat een vriend mij vertelt dat hij weer eens een raar bandje kreeg te horen. Hierover staat ook niets op hun website. Heel raar.
Tip: T-mobile, blijf van mijn voicemail af, ik stel dat zelf in. Ik zet dat zelf uit of aan. Niet mee bemoeien!
Vandaag kon ik niet meer inloggen op de website, terwijl mijn wachtwoordmanager gewoon zijn werk doet. Via het formulier 'wachtwoord vergeten' zou ik mijn inlog kunnen resetten. De beloofde mail ontving ik echter niet en moest dus de klantenservice bellen voor het resetten. Als reden gaven ze op dat ze aanpassingen hadden gedaan aan de accounts en dat daardoor alle wachtwoorden gereset moesten worden per 16 maart. Ook hierover heb ik geen bericht per email of sms ontvangen. Ik mag eerst de ergernis meemaken van niet kunnen inloggen en niet zelf kunnen resetten.
Tip 2: T-mobile, communiceer met mij. Als je iets aanpast, meld het mij. SMS mij, Mail mij, Bel mij, stuur een brief per post. Jullie hebben al mijn gegevens. Ik ben bereikbaar!
Als dit toestel het niet meer doet, stap ik over naar een andere provider.
Ondanks de corona was de service en hulp wederom perfect. Martijn en July waren zeer behulpzaam, vriendelijk, kundig en zo wil je het toch graag. Service is vaak ver te zoeken, maar bij T-mobile krijg je die altijd! en ook altijd vriendelijke medewerkers. Dus ga ik altijd met goede zin naar ze toe, want steeds helpen ze me wat er ook is. Had eerst alleen mijn mobiel via T-mobile, maar nu alles. Een blij mens.
Sinds ik een Samsung note 20 Ultra heb is de batterij zeer snel leeg, loopt de telefoon vast en berichtjes sturen en ontvangen lukt soms niet.
Ik word door T-Mobile schofterig behandeld. Een brief die ik heb gestuurd mbt afsluiten brengt ook geen uitkomst. Mensen die ge3n zaken met ze het is uitschot van de maatschappij voor mij.
Ik heb een nieuw toestel ontvangen van tmobile een samsung s21 deze word echter geleverd zonder oplaad stekker aangezien dit een nieuwe oplader betreft 2 platte uiteinden kon ik de stekker van mijn vorig toestel daar niet voor gebruiken. het vorige toestel een s10 plus heeft een plat uiteinde aan de ene kant en een usb uiteinde aan de andere kant. tmobile zegt dat ik daarvoor bij samsung moet zijn aangezien zij de leverancier zijn. op de website van samsung staat inderdaad dat de s21 enkel met een oplaad kabel word geleverd maar dat staat niet vermeld op de tmobile site en tmobile gaat daar niet achteraan voor mij. kosten 25 euro voor een oplaadstekker. dank jewel tmobile!