Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Op 6 september 2019 moest ik overgaan op t-mobile. Vanuit KPN. Bij de winkel te Zuidplein waar ik alles een maand van te voren, op 6 augustus 2019, had geregeld zou alles in orde zijn om over te stappen. Ten eerste heb ik geen nieuwe simkaart ontvangen van T-mobile - 2e Ik moest 3 dagen van te voren checken of alles in orde was voor de overstap, de winkelbediende zij dat dat allemaal automatisch zal verlopen. (niet dus) 3e: zij hebben mij inmiddels al 2 prepaid kaarten gegeven dat ik via My T-mobile niet kan registreren omdat de verloopdatum al voorbij is. 4e: ik heb honderden keren gebeld naar Klantenservice en zij verzoeken mij om naar de winkel te gaan. En daar ben ik al teveel gegaan. 5e: ik vroeg om deze overstap op te heffen daar werken ze ook niet aan mee. Ik ben het meer dan zat met dit systeem. Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij geen enkele provider. Ik wil graag een oplossing hiervoor. Ik vind dat als de medewerkers in de winkels hun werk niet naar behoren kunnen doen, dat de werkgever ze trainingen moeten laten doen. Ze hebben alles automatisch laten doen zelfs een robot die de telefoon beantwoord, lijdt jullie eigen medewerkers om klanten beter van dienst te zijn. Het kan niet zo zijn dat een klant een abonnement neemt /overstapt dat er zoveel gedoe is en alsnog kan ik niet opzeggen. Het lijkt op een manipulatie met klanten.
Wat een waardeloos bedrijf! Al een paar keer een nieuwe simkaart ontvangen en iedere keer krijg ik geen netwerk. Simkaart al verwisseld met telefoon, aan de telefoon licht het ook niet. Iedere keer wordt het probleem voorgelegd aan de technische dienst en dan wordt er beloofd terug te bellen. Dat gebeurd ook niet. Ook in de winkel geweest, daar word ik ook naar huis gestuurd met lege handen. Uiteindelijk vraag ik of het abonnement opgezegd kan worden, daar willen ze ook niet aan meewerken! Inmiddels zit ik al een week zonder netwerk. Ronduit een waardeloos bedrijf!
Was al jaren lang klant bij T-mobile maar nu niet meer. moest een andere simkaart waar ik nummer behoud voor heb aangevraagd, wat keer op keer mislukte. hierdoor heb ik zo vaak moeten bellen en in de wacht moeten blijven staan dat ik nooit meer klant ga worden en ander dit ook zeker af raad.
Gevraagd of de verkoper een paar dingen uit wilde leggen i.v.m aanschaf eerste smartphone. Dat deed hij niet en ik moest maar op Google kijken of een cursus gaan volgen. Deed eerst moeilijk over nummerbehoud, ik heb toen gezegd als dat niet kan ga ik wel naar een ander, toen kon het wel! Ook zette hij toen de contacten over op de nieuwe simkaart, maar bij thuiskomst bleek er niets op te staan, nu maar weer handmatig invoeren, ook mijn oude simkaart heb ik niet terug gekregen, slechte service!
Heb nu een abonnement voor 2 jaar afgesloten, heb de telefoon zelf betaald maar als die tijd voorbij is dan denk ik er toch aan om een ander provider te nemen. Ik heb de telefoon bij T- mobile besteld en in de winkel opgehaald, dacht meer service te krijgen maar dat viel tegen!
Deze organisatie is de echt totaal onbetrouwbaar en liegt letterlijk tegen klanten. Bij een gedwongen overstap met een zakelijke account (tele2 heeft geen zakelijke abbo's meer) waren de gegevens incorrect overgenomen van een eerdere account en nam de bezorger de telefoon weer mee retour.
Bij telefonisch contact hier over zou er een nieuwe bestelling binnen een half uur geregeld worden en zou er binnen het uur een mail moeten komen. (was haast bij ivm vakantie).
Na 4 uur maar weer eens gebeld waar de mail bleef om er na bijna een uur aan de telefoon achter te komen dat de order net pas aangemaakt was. Bij navraag naar waarom dat niet eerder was gebeurd werd de verbinding verbroken.
Na even afkoelen wederom teruggebeld, 15 minuten in de wacht en wederom iemand die beloofd het te regelen en terug te bellen. Op dat belletje zit ik nog steeds te wachten.
Echt verreweg de slechtste ervaring, zeker zakelijk, die ik heb gehad met een provider. Ik zou er verre van weg blijven, keihard liegen en bedriegen is echt op geen enkele manier goed te praten. Zonde dat Tele2 hierdoor is over genomen.
T mobile adverteerd rondom met unlimited abonnementen. unlimited is het niet. 5 gb per dag en daarna elke keer unlimited idd 1gb via de app erbij regelen. Daarvoor krijg je een sms vooraf dat het op is, achteraf een bedankje en veel plezier (al irritant na een paar keer) en de volgende dag om het af te leren nog een reeks van die bedank smsjes. Dat noem je meer 5G internet met unlimited gezeik erna (ja staat ergens wel in de voorwaarden) Voor 4G thuis werkt het net zo geloof ik als je denkt de oplossing te hebben gevonden alleen is het dan 100 gb? met unlimited gezeik erna. Met veel gedoe en platgespammed worden met ontmoedigings smsjes kan je het juridisch wel "unlimited" noemen.
Voor de rest van het network ben ik overigens zeer tevreden dus nog een 7, maar unlimited is bull shit
Al een hele tijd lang storing op de site en wordt zo je klantvoordeel en extra 2 gb eraf gehaald, vervolgens bel je ze en zouden ze het regelen maar er gebeurt helemaal niets! Als Dit niet gauw wordt opgelost kunnen ze van mij de boom in en zijn ze mij als goede klant kwijt!
We zijn al jaren klanten bij T-mobile en het is altijd alleen ellende. We wonen buitenaf en kunnen helaas geen andere provider ontvangen en hebben dus geen andere keuze om bij hun te blijven. We hebben al zo vaak gebeld omdat we nog niet eens 10% van de snelheid krijgen waarvoor we betalen. Dan neem je toch een goedkoper abonnement zou je zeggen. Nou nee want zelfs dan is het alsog 10% van waarvoor we betalen. Elke keer beloven ze dat ze er wat mee gaan doen maar 8 jaar later is er nog steeds niks veranderd. Echt belachelijk. Nu hebben we sinds een half jaar geleden maar besloten om maar een 4g modem te kopen en elke dag €3,- te betalen voor unlimited data, eindelijk snel internet. Elke avond om 00:00 moeten we dus weer een niewe bundel kopen. Het enige probleem hiervan is dat T-mobile bijna 2x in de week onderhoud doet. De eerste paar keer dachten we; "Oh dat is toevallig." maar het begint nu echt hinderlijk te worden smsen kan namelijk ook niet dus dan zit je weer zonder internet en kan je lekker je eigen telefoon bundel gebruiken. We betalen daardoor dus meer als €120,- elke maand voor alleen maar internet waarvan we dus 2 dagen in de week met frustratie zitten dat er weer onderhoud is. Hoe kan het dat zo'n groot bedrijf als T-mobile zich niet kan bedenken om het onderhoud te doen om bv 1:00? We leven niet in een wereld waar iedereen om 00:00 in bed ligt.
Bij de aanschaf van een nieuwe telefoon hebben ze verzuimd de verzekering van de oude naar de nieuwe telefoon om te zetten en daar omtrent ook geen informatie over gegeven. Toen ik schade had en deze niet omgezet bleek te zijn naar het nieuwe toestel .niks coulance , gewoon €300,- pech. En ook niet op hun bedrijfsschade verzekering willen claimen , totaal star en onwillend met meedenken
Hallo
Wij hebben nu ongeveer 1,5 jaar een mobiel abonnement op T-Mobile
Bij ons in de buurt buiten de bebouwde kom in de achterhoek geen enkele ontvangst
Het gaat vooral om de Veldhoek gemeente bronckhorst en het buurtschap Linde ook bronckhorst.
In febr 2020 loopt onze abonnementen af en ik weet nog niet of weer bij jullie blijven het is kloten
Toch maar weer naar KPN het betere netwerk
Met vriendelijke groet
Gerrit Hietbrink
Na het overnemen van een contract wat verlengt kon worden na me vakantie beindigd en opgezegd wat een ellende geen 4 g netwerk in delen van zuid limburg terwijl me maatje met kpn wel 4 g had kon geen app versturen en was ook in sommige delen niet bereikbaar en ja kpn wel? T mobil beste netwerk provider echt niet zit nu bij de kpn en geen problemen meer nooit meer deze provider afrader
Ging woensdag met een probleem naar mijn Provider T-Mobile. Nadat alle instellingen waren gecontroleerd de SD card eruit werd gehaald, de Whatsapp werd verwijderd en zonder historie opnieuw werd geïnstalleerd maar ook de camera app werd verwijderd en weer geïnstalleerd bleek de euvels niet te zijn verholpen. Meldingen zoals downloaden mislukt in de whatsapp of een foto maken of iets terugvinden in de fotogalerij was allemaal niet mogelijk. Een hardware probleem was de eindconclusie van de twee T-Mobile experts.
Nou mooi niet. Gisteren had een medewerker van de Superservice van Mediamarkt het probleem in no time verholpen. De SD card was beschadigd, die werd nog extra doorgemeten en na het plaatsen van een nieuwe SD card verdwenen alle problemen als sneeuw voor de z☀️n.
Een slechte zaak zogenaamdeT-Mobile smartphone experts. Ik ga liever naar Mediamarkt .ben toch niet gek?
Abonnement verlengd, nieuw toestel uitgekozen. IPhone xr zou 30min een meter onder water moeten overleven. Telefoon in de badkamer gelegd en gaan douchen twee weken later toestel kapot. Toestel opgestuurd, valt niet onder garantie. U kunt het gewoon opgeven bij de verzekering hoor. Oké dit gedaan claim wordt afgewezen.
U moet er even bij melden dat het toestel in waterdamp heeft gelegen. Prima doen we. Resultaat claim weer afgewezen want er heeft geen incident plaats gevonden dus valt het onder de garantie. Dus weer terug naar de winkel met de afwijzing van de verzekering. Manager erbij gehaald die bevestigd nog dat het nu wel goed komt. Helemaal blij.
Niet dus. Weer bericht dat schade niet onder de garantie valt.
Contact met t-mobile gehad. Kunnen niks voor u betekenen want ja het toestel kan niet tegen waterdamp en moest het maar via de verzekering regelen.
Aangegeven dat in dat al twee keer gedaan had, krijg je als antwoord: nogmaals u zult het via de verzekering moeten oplossen
Dan zo'n trut aan de telefoon die nog niet eens wil proberen je te helpen. Hoezo klanten service
Geen hulp geen medeleven helemaal niks.
Hoezo van kastje naar de muur gestuurd.
Zsm weg daar
Ik heb een tablet abonnement onbeperkt internet bij T-Mobile met zeer slecht bereik. Ook ben je met het "onbeperkt internet" soms 3x per Netflix aflevering aan het "bijvullen" in hun app, wat niet erg relaxed kijkt, naast dat het beeld dan al niet goed is door de slechte verbinding. Miskoop!
Ik heb 16 februari mijn abonnement verlengt bij t mobile telefoon met tablet ze vertelde mij dat het 16 juni in zou gaan want dan is mijn oude abonnement af gelopen nu betaal ik dus voor 2 abonnement als ik dit had geweten had ik nooit een tablet er bij genomen boel me genaaid door tmobile
Ben 15 jaar klant bij T-mobile. Nieuw Abonnement afgesloten met telefoon. Naar een paar weken de telefoon in gebruik gehad kreeg ik er problemen mee. Op advies telefoon opgestuurd en een nieuw toestel gekregen deze had het zelfde problemen. Moest het toestel weer opsturen voor reparatie. Na het toestel weer opgehaald was het probleem nog niet verholpen. De T-mobile shop wil de klant niet helpen. De klantenservice luisterd ook slecht naar het probleem van de klant. Ze beloven iets wat ze niet waar kunnen maken. Kun je er weer achteraan bellen kun je alles weer op nieuw uitleggen en ben je weer geen stap verder gekomen. Klachten brief geschreven en daar afspraken mee gemaakt dat ik het toestel een paar weken moet gaan proberen als die niet goed is zouden ze met een oplossing komen. U raad het toestel werkt niet goed weer gebeld en de oplossing was weer opsturen voor reparatie. Hier was ik het niet mee eens dit is geen oplossing. Ze laten de klant gewoon in de kou staan. Ik heb uiteindelijk voor mekaar kunnen krijgen om mijn contract te laten ontbinden. Heb een mail ontvangen dat alles goed was binnen gekomen en binnen 2 werkdag mijn abonnement werd geannuleerd. Na 3 dag heb ik gebeld dat dit nog niet was gebuurd. Kreeg te horen dat ze de gegevens niet weer konden vinden. Werd hierover later op de avond terug gebeld dat het abonnement is geannuleerd en werd mij verteld dat als ik niet had gebeld dat er niet wat gedaan werd. Ik vind dat ze zeer slecht omgaan met het behandelen van de klachten en de klant. Ik ben inmiddels overgestapt naar een andere provider
Laatst abonnement verlengd voor 2 jaar met een nieuwe telefoon. Ik wilde de Huawei Mate 20 Pro. De Tmobile medewerker gaf mij de Mate 20. Omdat ik er verder niet veel verstand van heb geloofde ik het allemaal wel.
Toen thuis aangekomen na openmaken zagen we dat het de verkeerde telefoon was.
De volgende dag weer naar de shop gegaan en verteld dat ik de verkeerde telefoon heb gekregen.
Toen werd mij verteld “meneer u kunt hem wel ruilen maar u krijgt de korting niet”, “u betaalt de volle prijs”. Ik zei toen: “maar het is toch jullie fout?” “Nee meneer dit is de policy”.
Omdat in geen keuze had heb ik gewoon 300 euro erbij moeten betalen.
Ik voel met echt OPGELICHT door tmobile.
Ik raad iedereen af om hier een contract mee te sluiten.
Daarna mij verhaal verteld aan klntenservice op facebook en die dame genaamd Zoe maakt mij gewoon voor leugenaar uit?
Nooit meer Tmobile voor mij!
2 abo's 2 telefoons. Beide telefoons met dual sim. Oke , contractje blah blah.zijn dit dual sims? ja meneer.u voelt hem al aankomen.thuis bezig met installeren. 2 sims geplaatst.1 sim wordt code van gevraagd andere niet. Toevallig wist ik dat bij een dual ook 2 sim codes gevraagd wordt en deze verschijnen uiteindelijk boven in het scherm. Niet dus. Terug naar de winkel van t. Zijn geen dual sims wat nou?.blahblkh morgen krijg ik nieuwe duals binnen. Oke de volgende morgen, geen ontvangen. De dag erna, nee meneer ze hadden er moeten zijn vandaag. Morgen komen ze en dan bel ik u. Ze komen vaak tussen 11 en 12 uur de foons brengen. Geen telefoon gehad toch even gechecked in de winkel nee maar we zouden u bellen. Ja dat weet ik maar ze zouden er ook gisteren en eergisteren al zijn en nu kan ik jou niet meer op je woord geloven. Maandag zijn ze er zeker.ok tis maandag en weer geen foons.u zou ze eventueel in een andere stad kunnen halen.ik bel even voor u.oke ze hebben er nog maar 1.oke annuleer de mijne dan haal ik die andere voor mn vrouw.moet ik nog wat bijbetalen als ik daar kom (ivm prijsverschil) nee hoor. Gewoon ruilen dan maak ik dat inorde. Oke fijn. Op naar de andere winkel. Blahblah ja er was idd gebeld. Das dan 70 euro meneer.wtf.dat was niet de afspraa.dave zou dat zelf regelen.terug naar de andere t winkel.annuleer deze ook maar want nu moet ik ineens bijbetalen terwijl ik jou nog vroeg of ik moest bijbetalen. Je zei nee; was mijn fout dat t geen dual is dus daarmee wilde ik dat herstellen. Annuleer die hele shit maar dave t mobile maastricht.
Na een moeizame start bij T-mobile sim only denk aan verkeerde rekeningen enz. Daarna bijna nooit storing en heeft de sim only goed gewerkt. Ik heb het nog opgezegd omdat de combi deal met Telfort vele malen beter is voor Thuis internet/tv dan T-mobile
Al jaren klant bij T-mobile. Niet al te veel problemen gehad tot nu toe. Echter, het bereik in onze nieuwbouwwoning is om te huilen (we wonen nu zo'n 5 maanden in de nieuwbouwwoning). Daar ga ik binnenkort een klacht over indienen. Echter, waar ik nu mee te maken heb (sinds 3 weken!) is een afgesloten abonnement. Ik kan wel gebeld worden maar ik kan zelf niet bellen. Ik wil namelijk het zakelijke abonnement overnemen van mijn werkgever (i.v.m. nummerbehoud: omdat het abonnement nog doorloopt tot oktober 2019, kan ik mijn nummer niet zomaar meenemen naar een andere provider. Omdat nummerbehoud zo belangrijk voor me is, ben ik bereid om het contract over te nemen).
Echter, wat duurt het lang voordat ik reactie krijg! Superslechte service!