Odido Mobiel reviews

1.5
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid
Willemijn
06-01-2024

Zeer slechte service. Ik heb een abonnement van €16. Deze keer een rekening van €90,00 daarvoor €87,00 . En dan de smoesjes waarom het zo duur is, WAARDELOOS. Slechter kan niet!

Willem
05-01-2024

Op reis in Portugal deed mijn telefoon niets meer, de simkaart weigerde contact te maken met een portugees netwerk. Het duurde welliswaar drie telefoontjes met de klantenservice maar bij de derde keer werd mijn probleem heel serieus genomen en hoog op de prioriteitenlijst geplaatst mede omdat ik gehandicapt ben en zelfs geen noodnummers kon bellen als dat nodig zou zijn. Binnen een paar uur deed mijn telefoon (simkaart) het weer! Waarvoor mijn hartelijjke dank! Een dikke 10!

Samir
28-12-2023

Gewoon slecht, erger kan niet

Ingrid
27-12-2023

Ik moet zeggen dat ik het bereik en internet op mijn mobiel bij Tmobile velen malen beter vond, zodra het contract afloopt, stap ik over. Al jaren klant van Tmobile. Super veel (nogal domme) reclames, stop het geld liever in een veter product, houd je tenminste jouw klanten.

Diana
22-12-2023

Al jaren telefoon van t mobile naar volle tevredenheid.

Toen het Odido werd begonnen de problemen na ongeveer een week. Ik kon niet bellen of gebeld worden. Geen internet op mijn telefoon. Na een week ging het beter maar nu alweer 5 dagen onbereikbaar. Als een telefoontje al lukt wordt de verbinding steeds verbroken.

Zodra mijn jaarcontract afloopt ben ik weg.

Onbegrijpelijk hoe zo'n sterke merknaam zo snel kan worden afgebroken. Als ik al die vernietigde reviews zie heb ik medelijden met iedereen, en met mezelf.

Ik zeg wegwezen.

Anna
19-12-2023

Zonder met mij te overleggen is mijn opzegdatum verschoven. Ongelooflijk triest! Hoe verdien je dan aan je klanten. De adviseur Ronald was erg onbekwaam en zette mij in de wacht die eeuwigheid duurde ( terwijl ik een vrij simpele vraag had), totdat ik uiteindelijk op moest hangen.

Inge
18-12-2023

Dames en heren mocht u zich ooit eens machteloos, voorgelogen, en geridiculiseerd willen voelen moet u vooral klant worden van odido. Zelf kruip ik nog liever door de schijt dan ooit nog iets te maken te hebben met dit bedrijf. Lang verhaal kort: mijn telefoon was gestolen en er waren €300 aan kosten op mijn rekening gemaakt. De klantenservice was onbereikbaar en zodoende kon ik mijn simkaart niet blokkeren. Odido heeft die kosten pas na meerdere telefoontjes over dit incident gemeld, heel fijn dat zij zo goed op fraude letten. Na drie lange maanden aan bellen, mailen, en loze beloftes (lees: leugens) kreeg ik prompt te horen: “maar mevrouw, uw simkaart is uw eigen verantwoordelijkheid, wij kunnen niets voor u doen”. Uiteraard hoeft odido zelf geen verantwoordelijkheid te nemen voor het überhaupt proberen te helpen van hun klanten…. Uiteindelijk weer een belofte gekregen dat ik deels vergoed zou worden, uiteraard heb ik dat geld nooit ontvangen. Fijne kerst allemaal.

Nanny
15-12-2023

Na weken ellende door geen gebruik te kunnen maken van bellen sms'en WhatsApp waarvoor ik geen compensatie heb gehad,krijg ik zojuist m'n maandelijkse factuur voor mobiele telefoon t.w. is en blijft €18,66 nu plotseling €23,85.zonder enige uitleg. Dacht ik vd stress af te zijn doordat eindelijk alles weer werkt,schiet ik weer in de stress.wat een schandalig onbetrouwbaar bedrijf.Ook ik ga stappen ondernemen. Allemaal naar radar mensen, want dit moet stoppen. Ik ga m'n abonnement hierna onmiddellijk stopzetten! Weg met die stress.

Alicia
15-12-2023

Nieuwe mobiel besteld in september, krijgen we bericht dat er een storing was geweest in hun systeem en de telefoon opnieuw moesten bestellen, dus ook voor de tweede keer betalen, maar er werd beloofd dat we binnen 2 weken het bedrag teruggestort zouden krijgen. Na heel veel mails, telefoontjes en beloftes zijn we nu half december, geld nog niet terug gestort gekregen en er wordt nergens op gereserveerd. Nu een jurist er op gezet, na een week nog geen reactie. Dus dit zal op een rechtszaak uitdraaien, terwijl ze weten dat ze verliezen. Alle betaal bewijzen zijn in hun bezit, maar mijn vertrouwen is 0,000. Echt te walgelijk voor woorden dat ze je geld gewoon niet terug geven, ik noem dit diefstal.

John
13-12-2023

Kon vandaag mijn sim only abonnement verlengen weer en die van mijn vrouw. We wonen op het zelfde adres en krijgen dan korting. Gebeld en afdeling verlenging (Rixt) zou het allemaal regelen, maar we moesten een nieuw simkaartje voor mijn vrouw halen bij de Odido winkel in de Kalverstraat 25 te Amsterdam. Raar verhaal, maar het zal wel. We wilden graag naar sim only unlimited plus ons abonnement upgraden en dat zou bij elkaar dan 30,- + 20,- Euro, totaal 50,- gaan kosten. Het nieuwe sim kaartje moest even nummerbehoud hebben en dat zou binnen een paar dagen geregeld zijn en dan kon de oude sim kaart weg. Enfin. winkel in en de jonge knaap zit wat met z'n computer te rommelen en ja, morgen hebben jullie allebei unlimited plus en mijn vrouw moest op de 19de december 2023 haar simkaartje even vervangen. Makkelijk want dan kunnen we 'm meteen in Amerika gebruiken dachten we. We komen thuis, lezen onze mail, blijkt het nieuwe simkaartje pas 13-1-2024 het nummerbehoud te krijgen en in de tus

Martha
11-12-2023

Sterk af te raden.

Altijd een tevreden tele 2 klant geweest. Ben automatisch overgeschakeld naar Odido. Reis veel binnen Europa. Was bij tele 2 nooit een probleem. Nu idioot hoge rekeningen. Wil overschakelen naar een andere provider maar heb blijkbaar een contract met odido waar ik niets van weet. Moet 146 euro aflos kosten betalen of lid blijven tot september 2025. Belachelijk. En dit voor iets waar ik nooit mee ingestemd heb. Heb geprobeerd te bellen maar krijg een meisje aan de telefoon wat daar gewoon is neergezet met standaars antwoorden en die je totaal niets verder helpt. Idioot dat zo iets gewoon kan en dat je als klant zo voor het blok wordt gezet.

Ik heb nog nooit een negatieve review geschreven. Omdat bedrijven meestal behulpzaam zijn om dingen op te lossen. Maar iemand zo maar 146 laten betalen bovenop al die idioot hoge rekeningen van de laatste maanden is gewoon onacceptabel.

Gonnie
05-12-2023

Al lange tijd problemen met de internetverbinding. Telefonisch wordt mij medegedeeld dat ik door de technische dienst terug gebeld zal worden. Er gebeurt niets. In de winkel een zeer botte medewerkster die alvorens ik iets uit kan leggen zegt dat het aan mijn telefoon ligt en mij verder gewoonniet helpt. Om te kotsen.

Jacqueline
01-12-2023

Een paar maanden geleden mijn Mobiel- abonnement weer verlengd voor 2 jaar. Ben al járen tevreden klant van Tele2 en had een telefonisch gesprek met een dame die mij aanraadde om ook voor internet en tv over te stappen naar Tele2. Ze zei niks over een overname en naamsverandering die in feite al beslist was. Ik ben erg blij dat ik haar advies niet opvolgde want al gauw was er die email waarin aangekondigd werd dat Tele2 nu opeens Odido (een idiote naam!) was geworden.

Ik vind het een slechte zaak dat Tele2 haar klanten zo voor het blok zette, en ik heb spijt dat ik mijn abonnement heb verlengd. Want sinds Odido heb ik regelmatig geen bereik op plekken waar ik voorheen altijd bereik had met Tele2.

Het bereik is dus gewoon slechter geworden, in huis zowel als daarbuiten.

Zelfs mijn GoogleMaps- navigatie viel daardoor uit, lekker handig als je onderweg bent in onbekend gebied!

Waardeloos en ik zeg dan ook zodra ik kan mijn abonnement bij Odido op.

Kaya
01-12-2023

Ik had een vraag met betrekking tot mijn telefoonabonnement, dus belde de klantenservice. Zeer onvriendelijke vrouw genaamd Jolanda. Ze sprak uit dat ze het maar raar vind dat ik mijn tweede woonadres benoemde toen ze vroeg naar mijn postcode. Vroeg vervolgens naar mijn persoonlijke situatie, omdat ze ‘het apart vind dat ik eerst een ander adres geef’ (gescheiden ouders dus 2 woonadressen.).

Ze klonk erg geïrriteerd aan de telefoon en heeft niet kunnen helpen, ook niet wanneer ik duidelijk mijn vraag stelde. Kan nergens een feedback formulier vinden op de site van Odido zelf, dus doe het via hier.

Des
29-11-2023

Was tevreden over tele2, maar blijk ineens Odido klant. Geen informatie over gekregen, maar mijn abonnementskosten zijn wel ineens hoger. Ben maar naar een winkel gegaan om te vragen hoe ik ze nu kan bereiken (telefonisch of ergens inloggen (oude tele2 site?). Toch wel triest dat dit nodig is. Ga een andere provider zoeken.

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Leendert
14-11-2023

Ik zat bij tele 2 als te vrede klant ik betaalde rond de 19 euro per maand netjes! Nu het odido is geworden dan betaal ik 75 euro per maand voor dezelfde diensten dus oplichting ik ga zo vlug mogelijk weg bij dit zooi,tje oplichters! .

Rogier
14-11-2023

Mobiel internet sinds maandag erg slecht. Zou komen door werkzaamheden hier in de regio. Aangekondigd staat dat het 3 dagen gaat duren. Welke provider denkt dat hun klanten wel even 3 dagen met brak internet door kunnen? Dan leef je toch echt nog onder een steen?

Ria
13-11-2023

Ik wilde .ijn mobiel verlengen met mobiel zij hebben gevraagt ales mijn loon en mij man waren goed werd keihard afgewezen na al die jaren schandalig odddio

Petra
10-11-2023

Sinds T-Mobile is overgegaan in Odido valt het me op dat wanneer ik bel er soms in het scherm "WIFI-"staat, terwijl ik niet via Whatsapp of iets bel, maar gewoon met de smartphone. Weet iemand wat dit inhoudt?

Lize
07-11-2023

Sinds de overstap naar de naam Odido heb ik 1 streepje of geen streepje bereik. Ik kan niet betalen of dingen naar mijn klanten sturen!