Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Jaren lang klant geweest. Maar nooit meer T-mobile!
Zonder mijn weten en toestemming heeft T-mobile mijn telefoonnummer vrijgegeven aan KPN. Ik heb geprobeerd om mijn telefoonnummer terug te krijgen,
Maar T-mobile wilde niets voor mij doen. alleen de mensen van de klantenservice krijg je te spreken. Maar zij hebben geen enkele bevoegdheid. De boodschappen die zij aan andere afdelingen doorgeven worden genegeerd.Ik ben vier volle dagen bezig geweest om mijn telefoonnummer terug te krijgen. Zelfs KPN , waar ik helemaal geen klant was, is hier dagen mee bezig geweest om het op te lossen. Zelfs nadat KPN contact heeft opgenomen met T-mobile, wilde T-mobile niets voor mij als klant betekenen. Terwijl T-mobile de fout is ingegaan door mijn nummer weg te geven. Pas svp op. Als iemand jouw klantnummer weet te ontfutselen bij T-mobile en jouw telefoonnummer weet, kan diegene jouw nummer overnemen. Het gevaar is dat al jouw belangrijke gegevens hierdoor op straat liggen. Bedenk bijvoorbeeld dat digi d, e-maiil of je bank een code per sms naar je stuurt ter verificatie. T-mobile heeft mij vervolgens zo laten zitten! Dat is onbegrijpelijk. Ik heb nooit wat van hen gehoord. Ik heb uiteraard een klachtenbrief gestuurd. Zelfs daar heb ik in eerste instantie niets van geboord. Na ruim drie weken heb ik zelf weer contact gezocht met de klantenservice. Ik werd uiteindelijk gebeld door de klachtenafdeling. Maar ik word niet serieus genomen. Maar op mijn vragen kan geen antwoord worden gegeven. Ik voel me door T-mobile in de steek gelaten. T-mobile heeft niets gedaan om mij te helpen. Als het aan T-mobile lag was ik nu nog onbereikbaar. Na het telefoongesprek volgt er nog een briefwisseling met de afdeling Privacy& complaints specialist. Maar de laatste brief die ik krijg, staat vol met leugens en fouten. Slordig en snel opgesteld. Ik word nog steeds niet serieus genomen! T-mobile zo ga je niet met je klanten om! Wij zijn er niet alleen om abonnementsgeld te betalen. Als bedrijf hoor je ook je verantwoordelijkheid te nemen bij problemen! Jullie zouden lering moeten trekken uit hetgeen mij is overkomen. Ik ben uiteraard geen klant meer bij T-mobile. KPN heeft er een nieuwe klant bij! Ik heb nog steeds goed contact met KPN. Echt een verademing dat het ook anders kan dan bij T-mobile! Laat dit een waarschuwing zijn voor anderen. Neem geen abonnement bij T-mobile!
Snelheid is voor "onbeperkt" internet slechts 25Mbps in plaats van de normale 4G van 200Mbps.
Daarnaast hebt je slechts 100GB per maand en vervolgens een 5GB per dag aan data.
Als dat op is, kun je voor de rest van de maand gratis "aanvullers" van 2GB halen, als je op internet komt.
Beperkte hoeveelheid data en beperkte snelheid.
Mooi onbeperkt.
Vandaag in apeldoorn om over verlenging en een nieuwe telefoon te overleggen.
Ik had goed reviews gelezen, en tot de conclusie gekomen, dat de Samsung s10e de juiste telefoon zou zijn. Na een Sony xa2 die multitasken niet mogelijk maakte.
Wat zegt de verkoper:met deze Samsung heb je dezelfde specs en problemen, en probeert me de S20 aan te smeren.
Je word voor volslagen idioot aangezien zonder kennis van zaken.
Ik verleng mijn kontrakt daar nooit meer
Betaal voor 100mb en ontvang niet eens 25mb.
Gister vertelde ik dat ik geen internet had op de eerste dag dat ik het zou moeten hebben.
Vanmorgen (11-04) gebeld en ik werd vriendelijk geholpen. De mevrouw zij dat het technische team het na het weekend op zou pakken omdat zij opdat moment alle opties had toegepast om mij te kunnen helpen. Ik kreeg dan ook een code voor mijn mobiele abonnement voor onbeperkt internet voor een week wat op zich al een nette compensatie is. maar na twee uur ontdekte ik dat er opeens verbinding was gemaakt met het internet. Kennelijk hebben ze achter de schermen toch wat zitten knutselen.
Ik kan met mijn ervaring dus niet anders zeggen dat het prima geregeld is.
Ik heb een Iphone 8 via T-mobile en natuurlijk een Tmobile-abonnement.
Deze telefoon is vaak slecht bereikbaar. Ik mis telefoontjes. Dit schijnt een bekend probleem te zijn van Tmobile icm Iphone 8( en nog een paar iphones).
Meerdere malen heb ik hierover contact gehad met T-Mobile.
Het enige wat ze aanbieden is een reparatie waarbij ik het toestel zo'n 2 weken kwijt zou zijn.
Daar ik geen 2e toestel in de kast heb liggen , vind ik dit eigenlijk geen oplossing.
Vandaag heb ik geprobeerd om mijn abonnement op te zeggen maar zelfs daar word ik aan gehouden.
T-Mobile levert een productcombinatie die slecht werkt , biedt geen reële oplossing en wil dan ook nog eens het abonnement niet ontbinden.
T-mobile,
Wellicht dat jullie mij via deze weg wel willen helpen, daarom zal ik het kort mijn verhaal uitleggen.
Sinds 1 februari 2020 heb ik een abonnement bij jullie. Gewoon lekker simpel, alles onbeperkt zodat ik mij nergens zorgen over hoef te maken.
Echter zijn de zorgen qua bereikbaarheid nu groter dan ik me ooit had kunnen voorstellen. Vanaf maandag avond 24 februari 2020 ben ik namelijk op geen enkele manier telefonisch bereikbaar.
Inmiddels zijn we dagen verder alleen zonder oplossing. De ‘case/ticket’ zoals jullie aangeven zal pas over 19 dagen geopend worden, dat is wat jullie onvriendelijke service lijn mij wel kan vertellen. Echter het probleem is dan nog niet opgelost, zei meneer.
Alle mogelijke opties, volgens jullie, hebben we inmiddels gehad. Denk dan aan fabrieksinstellingen resetten, Sim swap, prepaid kaartje en nr doorschakelen, Sim blokkeren en weer deblokkeren, alle systemen zijn na gekeken en natuurlijk ook alle simpele handeling hebben we uitgevoerd.
Hoe zouden jullie het vinden om onbereikbaar te zijn met alle eventuele gevolgen van dien?
Is er iemand binnen dit hele bedrijf die wél iets voor mij kan betekenen en serieus neemt ipv alleen maar ‘sorry mevrouw heel vervelend voor u, nog even 19 dagen wachten dan word u geholpen’ kan zeggen?
Dadelijk ben ik langer uit de lucht dan ik ooit via jullie in de lucht ben geweest.
Deze keer wil ik wel graag geholpen worden en correcte oplossing.
Ohja, de maandelijkse factuur hoef ik natuurlijk niet te ontvangen neem aan dat jullie dat wel begrijpen.
Ook ontvang ik graag duidelijkheid waar ik alle kosten kan indienen voor het rond blijven rijden naar jullie winkels, parkeerkosten, uren die ik moet opnemen van mijn werk, de belkosten die ik maak omdat ik jullie 34 x moet bellen met een ander toestel etc etc etc.
Ik verneem graag van jullie.
Dit is er mis met Tmobile: Je zet automatisch opwaarderen stop, hier heb je bewijs van, en vervolgens wordt er toch 20 euro afgeschreven. Vervolgens kan het geld niet worden teruggestort, maar alleen als prepaid tegoed worden gecompenseerd. Zo verdient T mobile dus haar geld! Geld = prepaid te goed zeggen ze dan. En dat terwijl mijn geld, wat ik niet aan Tmobile heb willen uitgeven, nu verplicht aan hun moet worden besteed. Wat een bende en ik zal hier nooit meer klant worden. Geniet van mijn 20 euro.
Mijn moeder van 88 heeft 2 x per jaar een pre-paidkaart van 10 euro voor de weinige keren dat ze gebruik maakt van haar mobiele telefoon( geen smartphone want wil ze niet)
Kwam in de t-mobile shop in Zwijndrecht voor een prepaidkaart en wordt er een abonnement aangesmeerd voor 2 jaar, die ze niet echt nodig heeft
Kan niet teruggedraaid worden, maar wat een losers om zo’n oud mens iets aan te smeren, waarvan zij weten dat ze dat niet nodig heeft
Bah! Wat een slechte actie!
1 dag te laat met betalen van mijn rekening voor mijn mobiel, dit kwam ook nog eens omdat mijn bankrekening bevroren was door internetfraude! Maar alsnog zegt T-Mobile dat er 15 euro betaald moet worden voor incasso kosten! Je kunt ook werkelijk niks met ze regelen want alles is jouw schuld, sympathie ook niks van te merken.
Het wordt echt tijd dat ze klanten gaan vertellen dat ze niet kunnen waar maken waar een klant voor betaald.
En.dan geven ze toe.en bieden ze je 7 euro korting aan per maand of ontbinding van contract maar dan moet je wel voor je toestel betalen?
Mijn abonement kost 39 euro - 7 = een nog steeds een ondeugdelijk product? 32 euro.weggegooid geld.
Of ik moet bijna 100 euro betalen.
Het bedrijf waar ik werk is overgestapt van KPN naar T-Mobile.
Gevolg: nauwelijks dekking, dus gemiste oproepen, als ik wel verbinding heb dan hapert en stottert het constant en moet ik mensen op de vaste lijn laten terugbellen, en regelmatig geen internet als ik geen wifi heb.
De helpdesk wil me niet helpen (zakelijk abonnement, mag alleen via de zaak aangekaart worden).
Aantal mobiele abonnementen zouden van KPN naar T-Mobile gaan. Nadat de bezorging van de SIM kaarten al een drama was, zouden we op 18 juni 2019 overgezet worden naar T-Mobile. Dit gebeurde niet en na vele telefoontjes, excuses enz. enz. is het tot op heden nog steeds niet overgezet.
Lijkt wel of ze genoeg klanten hebben.
Overigens sturen ze al wel facturen voor datgene wat ze niet leveren.
Kortom een klucht van de eerste orde.
Kom voor mijn werk sinds 1,5 in regelmatig in Duitsland en constateer regelmatig dat ik uit het netwerk Telekom.de 4G wordt geknikkerd en in Telekom.de 2g wordt gezet wat natuurlijk resulteert in een geweldige snelheid verlaging of zelfs helemaal geen internet en vaak ook niet mobiel bereikbaar.
Klacht ingediend bij T-mobiel en die zeggen ja je moet bellen als het niet werkt dan kunnen wij dat uitzoeken. Hoe kan dit als je niet kan bellen, dus beetje irritatie naar de helpdesk toe en die lieftallige dame zegt dan gewoon nu gaan wij het gesprek beëindigen omdat zij dat vind en mij niet verder wil helpen.
Vind dat een heel goed idee om maar over te stappen naar een andere provider toch.
Heb twee maanden gewacht op internet aansluiting. Letterlijk alles ging mis. Mijn telefoonnummer stond incorrect in hun systeem en het is niet gelukt om het te corrigeren. Talloze keren met klantendienst gecommuniceerd via telefoon en twitter (hun chat systeem werkt ook al niet). Na twee maanden heb ik het opgegeven en ben ik overgestapt op een andere provider.
Werkelijk niks gaat zoals afgesproken of verwacht. Nu begrijp ik het prijsverschil met Kpn.
- overstap gsm abbo: eerste afspraak afleveren simkaar geannuleerd wegens niet geleverd aan bezorgdienst.
Twee afspraak, werkt pin apparaat tbv controle rekeningnummer niet.
Dan wordt door overijverige medewerker het hele abbo gecanceld. Kan ik alsnog naar fysieke winkel. Eindelijk na een maand alsnog gsm abo geregeld. Blijkt een week later dat in het buitenland bellen drie maanden geblokkeerd is voor nieuwe klanten. Ook dat uiteindelijk opgelost. Dan de glasvezel aansluiting: TV box geeft een opgewaardeerd 720p beeld lijkt het wel. Écht minder dan de kpn box. Snelheid is wel oké. De verbinding viel eerst een paar keer per week weg, nu paar keer per dag. Tv box wilde opeens enkel met begin gemist tv afspelen, maar niet de live uitzending. De box zit weer in een retourdoos, waardeloos ding, zo een 2005 apparaat. Serieus, T Mobile zuigt mateloos. Ik heb heeeeeeel veel spijt van deze overstap.
Op 01-09-2019 zijn wij klant geworden met tv en internet. Wij hebben al jaren een mobiele aansluiting bij jullie dus kregen wij een mooie aanbieding voor tv en internet erbij. Top! Zeker omdat telfort niet meer stabiel was en wij wilde gaan overstappen. Maar jeetje jeetje jeetje wat zijn jullie een flut organisatie. Een klantenservice van niks, beloftes welke niet nagekomen worden. Vanaf dag 1 hebben wij een onstabiele wifi verbinding. Er is al 3x een monteur langs gekomen en deze heeft al 3x het modem verwisseld. Deze beste monteur was ook nog zo asociaal als maar zijn kan. Geen tijd, snel alles afhandelen zodat hij door kon gaan. Raakte enorm geagiteerd wanneer wij hem erop wezen dat hij niet kon gaan voordat alles netjes werkte. Is vervolgens vertrokken met de mededeling dat alles aan ons lag, of aan onze windows pc. (Ik heb een zelf gebouwde pc hier staan welke PRO presteert ivm eigen onderneming.) Tot zover de klacht over deze man. We zitten nu inmiddels op 18 oktober en wij hebben nog altijd geen stabiel internet. Het ene moment werkt het prima, halen wij ook de beloofde snelheid over de wifi, en vervolgens valt alles weg. Wanneer wij dan WEER gaan bellen wordt het protocol weer opnieuw doorlopen. Want dat is het enige wat ze vanuit de klantenservice voor je kunnen betekenen. Er werd zelfs een belofte gedaan dat wij door het management terug gebeld zouden worden voor een passende oplossing. Hier hebben wij nu 3 weken op gewacht en vandaag toch maar weer eens gebeld met de klantenservice, gezien onze wifi verbinding weer weg is. En tot mijn grote verbazing, is er nooit een notitie van gemaakt en worden wij echt niet terug gebeld hierover door het management. Sterker nog, de klantenservice is de hoogste rang welke wij kunnen bereiken hierover. MAAR zij komen NIET met een oplossing. Elke keer wordt het hele riedeltje opnieuw gedaan om vervolgens te zeggen, probeer het even 3 tot 5 dagen uit en dan belt u ons weer terug. Met als gevolg wanneer ik terug bel, ze geen idee hebben waar het aan ligt en weer een monteur langs gaan sturen. Met als gevolg dat alles gewoon steeds in hetzelfde cirkeltje blijft ronddraaien en niemand ons daadwerkelijk helpt. En daar betalen wij dan voor? Ik heb een prima passende oplossing. Het hele contract wordt met ingang van 01-09-2019 ontbonden en wij gaan overstappen naar een andere provider. Dit is de enige oplossing die wij nog willen vanuit tmobile ipv. steeds lekker gehouden te worden met allerlei beloftes welke niet na gekomen worden.
Hallo, ik woon in maasbree, ik kan met mijn zakelijk t mobile telefoon , i phone 5. Geen éen fatsoenlijk gesprek meer voeren sinds een klein half jaar.
5 dagen lang is mijn simkaart offline en niemand lukt het binnen dit bedrijf om het te activeren, en niemand weet wat het probleem is en al 5 dagen lang hoor ik dat ik geduld moet hebben, en sorry dit en sorry dat en vervolgens wordt er opgehangen omdat ze geen andere antwoord hebben,
Ik ben al jaren klant van t mobile mobiel en sta te kijken van de slechte reviews. Ik woon in de randstad en heb vakantiehuisje naast het bos in Noord-Holland.
Zakelijk heb ik een Vodafone abonnement welke betaald wordt door mijn werkgever. Ik heb een veel beter bereik met mijn tmobile privé abonnement dan met mijn Vodafone zakelijke telefoon!
Daarnaast is tmobile ook echt niet zo duur.