Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Sinds Odido T-mobile overgenomen heeft is het mobiel bereik afgenomen.
Gesprekken vallen weg.
Na 25 jaar volle tevredenheid bij T- mobile toch maar een overstap gemaakt.
Nu dan maar iets meer betalen en over gegaan naar KPN.
Al een paar jaar klant bij tele2. Ineens is het bedrijf overgenomen door Odido. Ik had al aangegeven dat ik geen bereik had in België. Dat was allemaal maar normaal. Contact opgenomen met Odido 30 min moeten wachten tot ik een keer iemand aan de telefoon kreeg. Toen ik aan gaf dat ik geen bereik heb in België werd ze geïrriteerd en zetten ze haar stem op. Toen ik aan gaf dit al langer te hebben wou ze het op een betalingsregeling afschuiven wie ik niet had. Mevrouw kon de discussie niet winnen en ging op en zij’’ toedeloe’’. Te triest dit. Ik heb per direct een nieuw abonnement afgesloten ergens anders. Kut bedrijf.
Sinds augustus 2023 is mijn maandbedrag ineens verhoogd, zonder toestemming uiteraard. Ze hebben mij niet op de hoogte gebracht. 25 minuten aan de telefoon gehangen voordat er eindelijk opgenomen werd. Krijg ik een mevrouw aan de telefoon die er niks vanaf weet. Hetzelfde is bij mijn vriend gebeurd, die stond ook in de wachtrij met bellen. Werd er bij hem opgenomen, hoor je iemand op een toetsenbord tikken en een collega op de achtergrond bellen. Er werd voor 5 minuten lang niet gereageerd en hij word zo opgehangen. Zeer slechte klantenservice! ook sinds dat ze overgestapt zijn van tele2 naar odido slecht bereik, langzaam internet. Als mijn contract is afgelopen ga ik hier weg. Wat een slechte zaak. Ik ben erg ontevreden en raad iedereen af om naar odido te gaan.
Nergens problemen mee gehad tijdens de overgang.
Alleen de app werkt nog niet bij mij maar daar hangt m’n leven niet vanaf.
Ik belde om mijn contract te verlengen en ben echt zo super goed én leuk geholpen door Demet!
Zij is enorm behulpzaam! Top ervaring!
Als werkgever zou ik zuinig zijn op mensen zoals zij.
Heel erg bedankt!
Eerst beweren dat je in aanmerking komt voor klantvoordeel ook met abonnementen bij Ben.
Als dat niet lukt contact opgenomen met de klantenservice, met als resultaat dat ik €10,- meer ga betalen i.p.v. minder.
Waardeloos ik ben op zoek naar een andere provider.
Ik wilde overstappen met nummer behoud. Vervolgens heb ik een dag later geen netwerk meer en ben niet bereikbaar. Maar SIM kaart is nog onderweg. Via klantenservice case nr en kan in T mobile winkel in Heerlen sim kaart halen. Helaas daar heeft de medewerker nog nooit gehoord van het woord service. Abonnement opgezegd wat weer voor nieuwe problemen zorgt bij aanmelden nieuwe provider. Gelukkig nog geen tv en internet besteld en volgend jaar wordt abonnement van mijn echtgenoot opgezegd en mijn kinderen volgen.
11-2022 geprobeerd een zakelijk abonnement af te sluiten.
Ging niet, had mij vergist abonnement bij KPN liep nog.
Niks meer over gehoord geen sim kaart ontvangen.
Maar deze maand zag ik op mijn zakelijke rekening dat ze wel geld af aan het schrijven zijn.
Gebeld met de vraag waarom ze geld af aan het schrijven zijn.
Was vanwege mijn abonnement?
Ik heb ze uitgelegd hoe en wat.
Dik een kwartier in de wacht gestaan.
Antwoord was helaas kon niks voor mij doen bedenktijd was over.
Ik heb duidelijk aangegeven dat ik daar niet met eens ben.
Aangegeven dat ik niets over het abonnement heb ontvangen geen sim kaart heb, waarmee ik niet eens gebruik kan maken van het zogenaamde abonnement.
Maar helaas kon evengoed niks doen.
Dit pik ik niet heb alles door mijn bank laten terugstorten en hun gelijk geblokkeerd.
Dit is pure oplichting dit krijgen ze niet rond met een rechtzaak.
Vreselijke Telefoon Provider! Arrogant! Zijn niet welwillend om tot conclaaf te komen. Ze doen je Afsluiten en je Telefoon werkt niet meer. Al je Kennissen heb je het nummer gegeven, wat niet meer werkt. Ze gooien de hoorn op. Mensen kijk uit! Zorg dat je er gauw weggaat.
Ze beloven dat de blokkade binnen 3 dagen is opgelost. We zijn nu al meer dan 8 dagen verder en kunnen nog steeds niets. Terwijl alles al 14 dagen geleden betaald is.
Telefoon wordt opgegooid bij klantenservice als ze het even niet meer weten. Zeer slechte service. Beloven van alles maar maken niets waar.
T-Mobile verkoopt dus eigenlijk geen echt unlimited abonnement. Ze willen klanten die wel de unlimited prijs betalen, maar niet unlimited data verbruiken. Dus alleen de krenten uit de pap. Een klant die ook echt veel gebruikt wordt gewoon ontbonden.
Ik heb twee uur meer gebeld met familieleden in NL dan normaal. Ik krijg daar €70 boete voor.
Op 24 feb 2023 een iwatch ultra gekocht met multisim, op contract basis, in de T mobile winkel van Hoogezand. Hoewel goed doorgegeven werd de iwatch aangekocht op het 06 nummer van mijn vrouw. De medewerker vertelde ons dat de multisim eenvoudig te switchen was van het ene naar het andere toestel. Dit bleek dus niet waar en moest het contract ontbonden worden om de multisim van het toestel van mijn vrouw afgekoppeld te krijgen. Dit hield tevens ook in dat de iwatch retour moest. Verzendkosten voor eigen rekening terwijl de fout bij T Mobile lag. Ik wacht af wat er nog meer volgt. Ik ben zeer teleurgesteld in T Mobile en durf het niet meer aan nog wat bij T Mobile te bestellen.
Ik zat bij tele2 en toen ik las dat t-mobile tele2 had gekocht ben ik overgestapt met alles naar T-mobile, ook mijn vrouw, kinderen en familieleden laten overstappen. Na een maand of twee zie ik dat ik iiv 2, 3 abonnementen van mijn rekening werden afgeschreven. Een paar keer naar de klantenservice gebeld en hadden me belooft het op te gaan lossen. Ik vertrouw de het op en deed verder niets meer. Nog een half jaar later zag ik dat ze nog steeds 3 abonnementen werden afgeschreven dus weer gebeld, helemaal boos waardoor hun medewerker ook boos op me werd en wilde niets voor me doen. Dus een brief naar t-mobile pijnacker gestuurd en nooit een antwoord op mijn brief gekregen. Ik heb de betalingen voor die onbekende abonnement laten blokkeren en nu heb ik een brief ontvangen met sim blokkade en verplicht om alles te gaan betalen en ben aangemeld bij een of andere stichting als wanbetaler. Ik heb die brieven beantwoord en mijn verhaal voor de zoveelste keer verteld maar verwacht niets van.
Incapabale en koppige medewerkers.
Weigeren simpelweg te erkennen dat ze een fout hebben gemaakt in de facturatie waardoor er een 'betalingsachterstand' is ontstaan. Ze hebben (zonder mijn medeweten en toestemming) drie maanden lang niet afgeschreven maar met een andere factuur (die voor iets anders was bedoeld) verrekend. Nu moet ik opeens 3 maanden in 1 keer betalen en anders dreigt afsluiting. Het woord 'sorry' komt niet in hun vocabulaire voor. Incapabele en koppige medewerkers.
Door mijn werkgever verplicht overgestapt naar T-mobile. Nog nooit zo’n slecht bereik gehad thuis voor mobiel bellen en internet. Bij Vodafone en KPN dit probleem nooit gehad. Reactie van de klantenservice: “Op jouw adres kan een verminderde dekking worden ervaren. Helaas is er op korte termijn geen verbetering gepland.” Een bekend probleem dus maar ze willen het niet eens veranderen. Hun landelijke dekking is dus een wassen neus. Waardeloos bedrijf!
Slechte service. Als je de telefoon opwaardeerd met een beltegoedbon, in mijn geval 20 euro. Krijg je opeens via een robot stem te horen dat de opwaardering is mislukt. Geld weg en klantenservice niet te bereiken. Wat is dit een slecht bedrijf zeg!
Ik snap veel revieuws niet hier ik ben echt tevreden problemen met mijn nummer gehad waardoor ik gratis nieuw nummer kreeg super goed geholpen. Paar weken later mijn abbenement en die van me man mogen verlegen ook super goed afgehandeld. Super vriendelijk en ja het enige min puntje dat je wat langer moest wachten als je beld maar ja denk met het personeel te kort wat er momentheel over al is is dat over al. Maar al met al ben ik super geholpen. Alleen meneer belooften ons dat we €100 casch back samsung en oordoppen van samsung zouden krijgen dat klopte niet helemaal. Alleen geld maar oordoppen niet maar ik blijf het zeggen zijn verder goed geholpen. Bedankt voor alles.
Zeer slechte klantenservice,.t bekende riedeltje. eerst via robotchat,.dan vervolgens via live chat, .onbeschofte en onkundige medewerkers met een klote service en nog slechtere dienstverlening
een unlimited simkaart gekocht,.functioneert niet of amper in België,.ze zeggen dat hij voor 1 jaar is blijkt achteraf een contract verstuurd van 2 jaar. Je kunt geen account aanmaken met een datanummer omdat die slimmeriken een bevestigingscode sturen naar een antenne die je vervolgens niet kunt uitlezen, .advies, .sim uit de antenne halen (gebouw 100km verderop) in de telefoonduwen code uitlezen en dan weer terug plaatsen,. .code via mail vertrekken gaat niet .
Ik ben er 1000% klaar mee,.er komt hier geen T-mobile meer t huis of t bedrijf in. Nog niet eens als t gratis is of sterker nog al kreeg ik er geld bij uit
Goede service gekregen van medewerker T-mobile winkel in Roermond naar aanleiding van storing in software mob.telefoon.
Niet aan beginnen! Zij faciliteren oplichting via advertentie banners. Overigens heb ik nooit op advertentie banners geklikt maar volgens t-mobile dus wel en bij iedere klik betaal je €5 en dat wordt uiteindelijk aan het einde van de maand gefactureerd.
Hierover gebeld met afdeling facturen en toen is mij uitgelegd dat je standaard toestemming geeft en hiervoor apart een online formulier voor moet invullen om het stop te zetten.
Online diefstal dus!
Vervolgens werd er een onderzoek ingesteld op 9 nov en 2 weken later nog steeds niks gehoord…
Behalve van de onjuiste factuur