Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Verbinding valt telkens weg, ga van provider veranderen na 20 jaar T Mobile!
Ik heb een prepaid kaart van t-mobiel dat is nu Odido ik ga overstappen naar een andere profider maar er staat nog zeven euro op mijn prepaidkaart maar krijg mijn geld niet terug dat is gewoon diefstal
Ik weet dat slechte reviews sneller gegeven worden dan goede, maar schrik toch wel van de slechte score hier.
Maar ik begrijp het wel.
Ik ben al jaren klant bij tele2 geweest, nu verplicht naar ODIDO.
Ik heb de mogelijkheid om gebruik te maken van een verlengings aanbod.
Wat blijkt, het aanbod is slechter als wat ik nu heb.
oude abo is 20GB en 100 min bellen voor 17,95 en mijn verlengings aanbod is 15GB + onbeperkt bellen voor 18,50.
(onbeperkt bellen is mooi, maar heb ik niet nodig)
Ander verlengings "aanbod" is 15 GB + 120 min bellen voor 16,00.
Waardeloos, en dat noem ik geen aanbieding voor een vaste klant die al lang bij tele2 zit.
Dan ben ik beter af bij aanbieding van Simpel, daar is 14GB en onbeperkt bellen voor 10,00.
Handmatig netwerkoperator kiezen krijg ik bij het netwerk vodafone NL en NL KPN de melding "Uw SIM-kaart staat verbinding met dit netwerk niet toe."
Sinds de overname (die ik overigens vanuit de media heb moeten vernemen), kan ik niet normaal telefoneren. Ik krijg herhaaldelijk aan de andere kant van de lijn te horen dat het gesprek wegvalt. Klantenservice is niet te bereiken of verbinding wordt verbroken. Waardeloos!
Heel slecht! dit kan je toch niet verkopen odido, waardeloos gewoon
Sinds de overnamen (waar ik als klant niks van heb gehoord namens hun) is het internet heel erg traag. Belachelijk gewoon. Ik denk echt om over te stappen. Je kan ook niet eens een klachten formulier invullen op de site. Je mag een brief schrijven. Beetje jammer dit allemaal
Ik heb een telefoon gekocht in de winkel in Goes.
Daar werd mij verteld dat ik deze zonder probleem kon retourneren bij ontevredenheid.
Tot 4 keer toe retourformulier geweigerd dus ik blijf met tefoon zitten.
Ga niet in zee met deze leugenaars vreselijke profiteur organisatie met wirg contracten.
Eens maar nooit meer.
Het duurde even voordat ik door had dat de mega slechte internet het gevolg was van de overgang van T-Mobile naar Odido. Slecht internet op mijn IPhone betekent voor mij problemen tijdens mijn werk, CarPlay, Spotify en het huis tuin en keuken internet. Gruwelijk irritant en geef ze nog een maand om de kinderziektes eruit te krijgen zo niet dan stap ik over naar KPN. Een bijkomend voordeel is dat KPN blijkbaar wel internet en bellen in Zwitserland in het pakket heeft. Wat ook een pijnpuntje van T-Mobile voor mij was. Voorheen wel prima ontvangst bij T-mobile maar dat is nu helaas ook verleden tijd
Sinds dat tele2 odido is geworden heb ik net zo’n slecht bereik als in de tijd dat Ben werd geïntroduceerd in Nederland. En dan praat ik over 23 jaar geleden. Als ik dit had geweten was ik niet eens in zee gegaan met tele2, wetende dat ze over zijn genomen door odido
Sinds T-mobile Odido is geworden kan ik niet meer inloggen. Oude account hebben zij bevroren. Hierdoor kan ik de bundel niet aanvullen en ook geen facturen downloaden. Die facturen ben ik verplicht te laten zien aan de belastingdienst. Inmiddels 3 keer met service medewerkers gebeld. Er wordt niets opgelost, sowieso minimaal 50 minuten in de wacht staan. Meest krankzinnige bedrijf dat ik ooit heb meegemaakt.
Sinds Tele 2 nu odido is geworden is het echt een ramp, vaak slechte verbinding tot helemaal geen internet. Bereik is echt heel slecht.
In alle opzichten een drama. Blijf bij Odido uit de buurt. Sluit hier zeker geen abonnement. Ik heb er veel spijt van. De nieuwe investeerders (na Tmobile) zijn geldwolven die niets om klanten geven en dit bedrijf op schofterige wijze uitmelken.
Ze zijn compleet onbereikbaar (ik vermoed inmiddels bewust) en als je ze dan na heel lang wachten te spreken krijgt, geven ze geen antwoorden. Bovendien oplichters. Prijzen zijn eenzijdig plotseling fors verhoogd, en ik betaal nu ineens ook voor Europees bellen terwijl ik een EU abonnement heb. Ook klopt mijn basisfactuur niet. Ga dat maar eens recht zetten met een compleet onbereikbare klantenservice.
Mijn ervaring met Odido was een complete nachtmerrie. Mijn iPhone 15 Pro Pre-Order werd zonder waarschuwing geannuleerd vanwege hun technische fout. Bij het verlengen van mijn abonnement beloofden ze 26 EUR per maand, maar mijn factuur was een schokkende 39.50 EUR - ruim 13.50 EUR meer dan afgesproken.
Telefoongesprekken duurden uren, beloftes om terug te bellen werden genegeerd, en een klantenservicemedewerker maakte een fout waardoor ik opeens 70 EUR moest betalen. Na eindeloze discussies heb ik mijn contract ontbonden en ben ik overgestapt naar KPN voor een betrouwbare service van 25 EUR per maand.
Odido heeft mijn tijd en geduld verspild. Hun onbetrouwbaarheid en gebrek aan klantenservice zijn schandalig. Bespaar jezelf de stress en zoek elders voor je telecommunicatiebehoeften. Je verdient beter dan deze nachtmerrie van een provider.
Elke dag een nieuwe Drama bij Odido!
Na talloze pogingen tot contact met uren wachttijd, lukte het me 1 keer om door te komen. Helaas werd na de begroeting, door Odido de verbinding verbroken. Heel erg slecht.
Al fucking 2 weken bezig om simpelweg telefoonabonnoment te verlengen. Als ik 0 sterren zou kunnen geven had ik 0 gekozen. Eerst is verlengen vertraagd vanwege de verhuzing van Tmobile naar die gare Odido troep, dan is het toestel niet op voorraad, dan kies je voor ophalen in de winkel en bij afhaal zeggen ze dat ik niet voor verlengd heb gekozen maar een nieuw abonnoment, terwijl ik gwn op Verlengen klik in de app en die 100 stappen volg. Dan wordt die bestelling geanulleerd en moet je weer paar dagen wachten voor het verwerkt is. Telefonisch word je van muurtje naar kastje gestuurd. 1 grote poppenkast
Ik was 14 jaar bij T-Mobile en ineens, zonder kennisgeving vooraf, zijn ze Odido geworden. Ik wilde mijn abonnement verlengen maar ga beter naar een andere provider overstappen want de telefoonabonnementen zijn abnormaal duur geworden! Ik keek nog in juli naar een bepaalde telefoon met abonnement, nu kost datzelfe abonnement rond de € 60,= per maand wat eerst ongeveer € 40,= zou kosten bij T-Mobile. Dus binnenkort ben ik geen klant meer van ODIDO.Klinkt bijna als Doei
Sinds de over name slecht berijk geen goede internet verbinden of helemaal niks en nog eens sloom internet ook nog er bij.
En hebben ze zomaar de rekening verhoogt met 9 euro permaand
Ik zat in Wales en zag dat bereik in mijn mobiel erg slecht is. Bijna geen internet, kon niet bellen of een bericht sturen. Toen kwam ik terug naar huis en kon WiFi gebruiken, kreeg ik een bericht van mijn vriendin, dat wij geen t-mobile meer hebben maar Odido. Wat?! De afgelopen dagen ben ik in Polen, Tsjechië en Duitsland geweest en… wat een drama met bereik! Ik kan mijn mobiele internet niet gebruiken, heel slecht bereik of helemaal geen bereik. Met t-mobile had ik deze probleem nooit! Ik was erg tevreden klant… tot nu. Ik zal nog even wachten en als geen verbetering worden, zou ik een andere provider moeten zoeken. En de naam! Pff, klinkt als een goedkoopste merk van de koekjes of zo.
Ik heb een familie abonnement voor 4 aansluitingen waarvan ik de hoofdgebruiker ben. Aangezien mijn kinderen niet op hun telefoon letten heb ik de app geïnstalleerd. Maar 1 account kreeg ik niet erop. Na diverse belletjes, in totaal ruim 3 uur in de wacht, kreeg ik verschillende adviezen: account staat niet op mijn naam maar odido schrijft wel geld bij me af en stuurt mij mails. Het account stond een letter verkeerd, het emailadres klopte niet. Telkens was het weer wat anders maar de klap op de vuurpijl was dat een medewerker mijn account had gedelete en het nummer van mijn dochter was beheerder. Vervolgens bel je om je ongenoegen te uiten, krijg je te horen dat zij de wijziging niet ongedaan kunnen maken en dat je naar de winkel moet. Ze kunnen je niet vertellen op wiens naam het account staat maar ze zien wel dat ik alles betaal {al jaren} en ze hebben de gesprekgeschiedenis staan in hun systeem. Kortom een bar en bar slechte service. Mij zijn ze kwijt!
Bezocht winkel in Heerlen om nieuwe telefoon te bestellen. Oude liet het ineens afweten. Toestel viel uit of scherm begon te flikkeren. Inmiddels denk ik trouwens dat die storingen te maken hebben gehad met de overgang van T-mobile naar Odido, want telefoon werkt nu weer als vanouds. Afijn, de medewerker die ik trof, moet meteen een andere baan gaan zoeken. Werk waarbij hij geen contact heeft met andere mensen. Wat een hork! Totaal ongeschikt voor het vak! Citaat: ' We zijn een provider, we staan hier om abonnementen te verkopen. Kan wel nieuwe telefoon bestellen, maar het kan zes weken duren voordat die wordt geleverd. Probeer het maar bij Bol.com, dat lijk me een beter idee.' Chapeau, dat is nog eens service. Ik dien mijn contract nog uit en dan ishet wat Odido betreft over en sluiten.