Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik ben al jaren klant van Tmobile en ben er eigenlijk altijd wel blij mee geweest.
Nu kon ik 2 weken terug mijn abbonement verlengen, joeppie een nieuwe telefoon.
Dat moet dan weer bezorgd worden door zo'n extern bezorgbedrijf waarbij je een hele dag vrij moet nemen omdat je er zelf bij moet zijn en ze pas de nacht ervoor een kleiner tijdslot geven, maar goed.
Je raad het al, bezorger nooit op komen dagen. Wat doet T-mobile? Ze bezorgen hem later op de dag?Ze bezorgen hem een andere dag? Ik moest hem ergens ophalen?
Nope ze annuleren de hele tering zooi. Nu moet ik een week wachten voordat het apparaat terug naar Tmobile is gestuurd en mijn nummer weer wordt vrij gegeven. En dan moet ik een hele nieuwe bestelling maken.
Wie verzint zoiets.
Op 8 december een Iphone 12 besteld bij T-mobile en € 164,39 aanbetaald. Deze zou op voorraad zijn en binnen 2 dagen geleverd worden.
Op 10 december de telefoon geannuleerd (geen voorraad!). Na 3 telefonische toezeggingen, nog steeds mijn aanbetaling niet ontvangen.
Vandaag weer gebeld en nu voor de derde keer krijg ik te horen dat mijn geld binnen 14 dagen terugbetaald wordt.
Wanneer ik andere klachten op deze site lees, geloof ik er niet meer in!
Ze brengen elke keer 20,- herinneringskosten in rekening terwijl Je niet te laat betaald hebt. Ze hebben geen klantenservice na met een robot te chatten blijf je in cirkels gaan. Frustrerend tot en met. Ook ga je lekker na enkele maanden ineens meer betalen voor je abonnement terwijl je duidelijk aangegeven hebt bij aansluiting dat je daar niet voor gaat. Ineens vervalt toch de “korting” die ineens vermeld staat pas op de laatste factuur! Afzetters! Waar betaal
Je voor 5 mb 150 belmin en 33,50 of meer!? Ik ben echt zeer geïrriteerd. Toch maar weet terug naar kpn voor een nieuwe iphone volgend jaar. Dan wil ik wat meer betalen niet voor een simonly! En leugenachtige kl service! Interbet is vrij snel dat dan weer wel btw
Iphone 12 pro max kon je pre orderen om 14:00, om 14:07 was mijn bestelling afgerond ik bel de klantenservice voor de zekerheid of ik bij de eerste mensen zit, ze geeft me aan je krijgt je toestel op de dag van release, 2 weken na dag van release heb ik nog steeds niks! ik bel ze en vraag waar mn toestel blijft, ja door corona duurt et nu nog 1-2 weken dus ik annuleer mn bestelling en bestel bij belsimpel, dag later heb ik mn toestel binnen. Ik vraag t mobile wanneer ik het geld terug krijg van mn aanbetaling (300 euro) ze zeggen binnen 14 dagen. 14 dagen later heb ik het geld nog steeds niet ik bel ze en vraag ze waar mn geld blijft. Ja door storingen en bla bla bla is iets fouts gegaan we zetten het nu in systeem binnen 14 dagen krijg je je geld. Heb nog steeeeeds niks ontvangen! ik raaaad het af
Wat een achterlijk bedrijf. Ik moet verplicht samenwerken met ze omdat ze Tele2 overnemen (was ook al niet al te best, maar het werkte tenminste). Nu wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en ligt mijn hele telefoonlijn al 2 dagen eruit. Klanten krijgen een voicemail te horen, welke ik niet kan afluisteren. Geen enkele medewerker kan mij helpen, worden constant valse beloftes gemaakt. Nooit in zee gaan met deze mensen, je wordt genaaid waar je bij staat. Ze maken mijn bedrijf in ieder geval kapot op deze manier.
Heb een Oppo Reno4 Z 5 G van T Mobile en deze telefoon was niet goed, camera werkte niet goed.
Ik ben terug gegaan naar de winkel waar ik deze gekocht had en deze werd a la minute omgewisseld.Top service, zo hoort dat.
De tweede telefoon vertoond na 3 weken deze zelfde kuren met de camera ,is smudged fotos lijken wel tekeningen. grainy etc. Ook doet het geluid het soms niet via hoof telefoon als je deze gebruikt, fingerprint scanner heeft zijn eigen plan en touchscreen werk niet altijd.
Weer terug naar de winkel, waar ze niet naar de telefoon hebben gekeken, want die moet nu retour gezonden worden voor reparatie. ze zijn er gewoon niet in geïnteresseerd. Als ik mijn telefoon opstuur. dan moet ik maar afwachten wanneer het terug komt. Sterker nog, het vertrouwen in het toestel is helemaal weg, ik wil het niet meer.
Ik koop een nieuwe telefoon en die is niet goed. ruil hem om! Voor een ander toestel. daar moet ik als klant niet voor moeten doen. het ding is 3 weken oud. dat moet je in de winkel kunnen oplossen!
Super slechte klanten service in de winkel die zich verschuilt.
Verbinding van 4g is zwaarslecht en al deze over gaat naar 5g dan kan het vergeten. Dan is de verbinding lang. Binnen de gebouwen bijna geen verbinding.
Ze nemen gewoon niet op. laat je 45 minuten wachten en hangen op. waardeloos dit.
Erg Jammer. Ondertussen 13 jaar vaste klant bij T-Mobile en eigenlijk nooit écht klachten gehad. Maar nu absoluut wel:
Abonnement verlengd bij t-mobile en nieuw toestel uitgezocht. Kwam er al snel achter dat dit toestel niet aan mijn eisen voldoet qua kwaliteit dus wilden deze graag omruilen voor een ander toestel. Helaas was ik op vakantie dus kon ik dit op het moment zelf niet regelen. Zodra ik terug was gelijk een gebeld of ik mijn mobiel kon wisselen voor een andere. De vrouw waarmee ik belde was wel vriendelijk en vertelde me dat ik een paar dagen over mijn bedenktijd heen zat maar dat ik het wel gewoon kon proberen. Zo stond ik er ook in want het lijkt me dat je best een uitzondering kan maken om een klant te vreden te houden. Jammer genoeg dacht t-mobile hier anders over en zit ik nu aan een toestel vast voor de komende 2 jaar waar ik absoluut niet te vreden mee ben. Dat is natuurlijk heel naar en ik ben erg teleurgesteld in de meedenkendheid van t-mobile. Dit zijn mijn laatste 2 jaar bij deze provider.
Ik heb mijn sony toestel opestuurd naar t-mobile omdat ik een recycle deal had afgesloten. Ik heb mijn toestel 15-06-2020 opgestuurd en op 18-6 heb ik een mailtje ontvangen dat het toestel afgekeurd is en ze zouden het toestel weer na mij terug sturen. Na meerdere mailtjes en telefoontjes met de klantenservice hebben de medewerkers van t-mobile mij herhaaldelijk beloofd mijn toestel op te sporen en beloofd mij een terug koppeling te geven. Dit is door alle medewerkers niet nagekomen. Ik wacht nu dus al bijna 3 maanden op mijn toestel en antwoord . Ik moet 96 euro betalen omdat mijn toestel afgekeurd is en niemand geeft mij antwoord hierop. Ik weiger dit natuurlijk te betalen omdat t-mobile mijn toestel is kwijt geraakt! het ergste van allemaal vind ik nog dat ik meerdere medewerkers heb gesproken en gemaild en niemand belt of mailt mij terug zoals ze beloven. Schandalig! zodra ik kan zeg ik mijn abbonnement stop. Nooit meer t-mobile! groet monica.
Vandaag was ik in tilburg bij een t-mobile winkel om een sim-kaart op te halen. Zoals medegedeeld via telefoon had ik mijn bankpas en id bij. Via mijn bankpas moest ik €0,01 "afrekenen" om te bewijzen dat mijn rekening wel was geactiveerd. Ondanks mijn jarenlange t-mobile geschiedenis zonder rariteiten qua betalen wat ze in de computer konden nagaan moest ik deze transitie uitvoeren anders "kon ik vertrekken". Bij de vraag of die ene cent nog terug kwam op mijn rekening was het antwoord nee. "voor het goed doel" zei een andere verkoop-dodo. Een cent is tegenwoordig niets maar nu de rekensom.laten we uitgaan van een lage klantentoestroom van 20.
20 cent per dag x 30 dagen= 6 euro per maand.valt op zich wel mee maar t-mobile heeft volgens het internet 124 winkels wat neerkomt op een gezamenlijk bedrag van 744 euro per maand.8928 euro per jaar.
Dat is nogal een flink bedrag wat ze bij elkaar schrapen van die ene cent ter controle van de bank pas. Mocht de schatting van klanten te laag zijn, hierbij aangepaste schattingen.
30 klanten per dag.13392 euro p/jr
40 klanten per dag.17856 euro p/jr
50 klanten per dag.22320 euro p/jr
En zo kunnen we wel doorgaan maar overdrijven is een vak apart.net zoals dit staaltje van oplichting wat t-mobile doet
Ik ben overgestapt naar T-Mobile met internet 4G met de router Huawei B818 ik moet nu vaak om de 10 min MB aanvullen die zijn wel gratis maar je moet dan 5 codes invullen nu denk je doe niet zo moeilijk maar geloof me als je kind tv zit te kijken en je hoort om de 10min " Ma wil je bijvullen" dat is héél erg irritant. Dus ik wilde overstappen naar vast internet maar dat gaat niet want ik zit hier 2jaar aanvaard , ik mag ze wel afkopen! ☹️☹️
Ik werd gebeld door t-mobile of ik mijn abonnement wilde verlengen. Afgesproken dat ik 3 GB data en unlimited bellen zou krijgen. Blijkt na een paar weken gebruik dat ik maar 1 GB heb. Vervolgens meermalen gebeld (en dus eindeloos in de wacht gestaan!), tot 4x toe medewerkers gesproken die zeggen het alsnog te gaan regelen, en anderen die beweren dat ze mij terug zullen bellen met de oplossing. Het gebeurt gewoon niet, niemand doet iets. Zeer ontevreden!
Vandaag geprobeerd om de F1 te streamen via ziggo-go op de laptop.
Mijn zoon en ik hebben beide T-mobile unlimited. Om de haverklap geen data meer en dus omschakelen tussen de mobieltjes. Telkens mis je dus een stuk van de race. Op beide hetzelfde probleem. (beiden unlimited abbonnement)
Dat unlimites is overigens een dikke leugen; na 5 gig valt de boel stil en kan je met 1gig opwaarderen. Lekker, als je aan het kijken ben. Welke halve zool heeft dat dan verzonnen!
Bij mijn vorige provider was het 200Gig per maand, en waardeerde je met 10gig per keer op, niet per dag!
Er zijn wel meer dingen die van geen kant kloppen, maar nooooooit meer T-mobile voor ons!
Ik heb een mobile abonnement bij T-mobile en heb me door een medewerker zover laten krijgen dat ik de overstap zou maken naar T-mobile thuis, glasvezel.
Enthousiast ontving ik het installatie pakket en had een afspraak met een monteur. Deze overstap stond gepland in de derde week van de lock-down. Ook toen ik informeerde of de afspraak van 8 april wel door kon gaan, was er geen probleem. Alles zou normaal volgens afspraak doorgaan. Mijn online werk thuis, zou geen probleem zijn.
De dag dat de monteur langs moest komen voor de installatie werd ik gebeld met de mededeling dat de installatie niet door zou gaan. Reden, Corona. Toen ik aangaf dat dit bij navraag een week eerder aangegeven werd dat zolang er niemand in huis klachten heeft, de installatie door kon gaan. Omdat de instantie door een extern bedrijf wordt gedaan belde ik met de klanten service. Die vonden het allemaal wat vreemd, maar ik zou me erbij neer moeten leggen. De overstap verschuiven, nee dat moest ik toch zelf regelen. Ik kon een vougher krijgen om voor internet het probleem op te vangen. Toen ik aangaf dat dit niet klant vriendelijk is en ik nu met een probleem zat, mocht ik het zelf oplossen. Snel nam ik contact op met mijn oude provider, die wel wilde mee werken. Als ik mijn contract met hen maar verlengde met een jaar. Tja, niet voor niks gaat de zon op.
Ik heb zelf alles recht moeten zetten en kreeg aan het eind van de dag een telefoontje dat er een fout in de communicatie was gemaakt. Er kon toch nog een monteur langs komen. Omdat ik aangaf dat ik gedwongen was een oplossing te zoeken, kreeg ik te horen dat ik nu al het contract met T-mobile had verbroken. Dit zou mij € 75,= kosten. Langzaam begon ik mij af te vragen hoe de interne communicatie bij T-mobile is geregeld. Medewerkers geven aan een persoonlijke aantekening te plaatsen, maar de afdelingen onderling lezen de aantekeningen niet, of doen alsof?
Maar goed, ik was allang blij dat ik internet had om thuis te kunnen blijven werken. Dus de boete van €75,= zou ik later wel uitvechten met hen.
O ja, het verzoek was ook nog of ik het opgestuurde installatie pakket retour wou zenden.
Dit heb ik ook netjes gedaan en gelukkig de bewijzen hiervan bewaard. Want wat bleek, ik begon mailtjes ontvangen dat ik de installatie pakket niet retour had gezonden. Het pakket was zoek. Tja dat kan gebeuren. Dat zou mij dus €345 gaan kosten. Na de bewijzen opgestuurd de hebben kreeg ik een antwoord (mail) dat het pakket terecht was. Alles zou goed komen. We waren ondertussen in midden mei. Ik hoefde mij geen zorgen te maken. Er is aangegeven dat ik het pakket heb opgestuurd dus, ik kreeg geen rekening.
Tot 23 juli ik zag dat er €345 van mijn rekening is afgetrokken. Klantenservice: Jeetje wat vervelend mevrouw. Weet u het is een ander bedrijf die de incasso doet voor T-mobile dus daar is iets fout gegaan. De opdracht was al gegeven op te incasseren.
Je zou toch echt denken dat dit ook direct wordt recht gezet. Nee, kreeg ik als antwoord. Het gebeurt dat als de opdracht is gegeven, dit gewoon wordt uitgevoerd, ondanks dat het niet terecht is. En ja, u moet een maand wachten voordat u, u geld terug kan krij gen.
Wat voor wanorde is er in de interne communicatie en verslaglegging.
Mijn advies. Geen zaken doen met T-mobile.
En o ja, Ik ben blij dat de overstap niet is doorgegaan. Er zijn regelmatig storingen bij T-mobile thuis. Ik zou dus met mijn online thuis werken een probleem hebben gehad.
Vreselijk bereik en kan nog geen gesprek van 3 minuten voeren zonder dat de verbinding verbroken wordt.
Als je dan wil overstappen mag dat niet want ze willen eerst onderzoeken waar dat vandaan komt .
We zijn een week verder en volgens hij is het opgelost dus niet en we mogen nog niet overstappen
?
Na een paar maanden twijfelen toch een prepaid abonnement gekocht voor de reis naar Zweden. Het abonnement hield in bellen 120 minuten in de eu en 7000mb ook in de eu. Op weg weer met de boot van Trelleborg naar Rostock Duitsland een belletje gepleegd om 15:52 en 16:01. Om 17:26 ontvang ik een sms van T-mobile met uw bent in Duitsland uw kunt hier gebruik maken van uw bundel. Om 18:56 ontvang ik een sms met uw bevindt zich aan boord let op hogere kosten. jammer dat de sms'jes later binnenkomen en dat je net voor een paar vierkante meter waar je vaart wel kosten betaald en een paar meter verder niet. jammer dat ik dan voor een gesprek van 18;10 57,96 mag neerleggen terwijl T-Mobile mij geen sms heeft gestuurd. Moet ik dan weten per meter wat wel en niet maritiem gebied is? In totaal 5 keer met de klantenservice gebeld en steeds ligt het probleem bij mij is had het moeten weten en ik kon de schuld niet bij hun neerleggen. T-Mobile ga je schamen en zoek met je klanten naar een oplossing!
Ik ben zwaar afgezet in de winkel. Er werd met mij een bedrag afgesproken van rond de 35 euro voor mijn mobiele abonnement(nog een aantal keer gedubbelcheckt). Eerste factuur komt binnen. 54 euro. Ik had hier een raar gevoel bij dus ik probeer in te loggen op mijn T-mobile account. "Op dit moment kan je niet inloggen met deze account." Raar, maar ik heb nu geen zin om te bellen en het zouden zomaar de aansluitingskosten zijn. 2e en 3e maand had ik andere dingen te doen dan elk factuurtje dat binnenkomt te dubbelchecken. Nu de 4e maand zie ik dat het nog steeds 54 euro is en dat ik ook nog steeds niet kan inloggen op mijn account. Ik bel de klantensercive op om weer te kunnen inloggen op mijn account. Ik kreeg geen goede verklaring waarom ik niet kon inloggen en kreeg uiteindelijk een tijdelijke gebruikersnaam die ik later weer terug kon veranderen naar mijn oude gebruikersnaam (dit kon uiteindelijk niet.). Terwijl ik op mijn account kijk zie ik dat alle beloofde kortingen uitstaan. Ik weer bellen om mijn te veel betaalde geld terug te krijgen. Het eerste telefoontje neemt een aardige vrouw op en probeert mij te helpen. ze zegt dat het langer gaat duren dan normaal en dat ze mij die dag nog zou terug bellen. Niet gebeurd, De dag erna bel ik weer en krijg ik te horen dat ze mij maximaal 1/4e deel kunnen terugbetalen van wat ik te veel heb betaald.(had u maar eerder moeten bellen). walgelijke trollen bij T-mobile
Waardeloos!
Ongelooflijk, volgens de dekkingkaart T-mobile zou de dekking bij ons voor 3 en 4G zowel voor binnen en buiten "Zeer goed" zijn!
Gisteren noodgedwongen zelf maar naar de telefoonwinkel gereden, omdat ik hen niet eens kon bellen. Hier valt onze gsm gewoon uit. Geen telefonische vergaderingen bijwonen, gesprekken die wegvallen, contacten of afspraken die we niet kunnen spreken/maken!
En ik lees net dat het antwoord 30 dagen op zich kan laten wachten!
Waar is de transparantie van T-Mobile, vooral als ik hoor dat er alleen maar klachten over ze zijn. Dan is er toch echt wel iets aan de hand met die dekking!
Ik ga Radar en Consumentenbond inschakelen, indien nodig onze rechtsbijstand.
T-Mobile geeft niets om hoe lang je al klant bent bij hun. Als je abonnement is verlopen en je wil verlengen komen ze met exact dezelfde prijs als die je al betaalde. Exact dezelfde prijs die je krijgt als nieuwe klant. Loyaliteit is iets wat niet word beloond door T-Mobile, enkel met mooie praatjes maar niet met harde euro's. Daarom heb ik besloten om over te stappen na 8 jaar klant te zijn geweest. De klantenservice doet of je onredelijk bent omdat je vraagt om korting als je al langdurig klant bent. Nee voor mij geen T-Mobile meer, absoluut geen waardering voor hun klanten enkel voor hun euro's.