Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Let op (zakelijke) klanten- T-mobile is heel erg traag bij contractoverdrachten. Klantenservice is beschikbaar, maar bij elke medewerker krijg je weer een ander verhaal te horen.
Een aantal zakelijke contracten moesten worden overgezet naar particulieren. Deze mensen lopen al 2 weken rond met een geblokkeeerd nummer! Zakelijk een klein drama dus- geen bereikbaarheid.
Wanneer je doorvraagt wanneer het rond zal zijn wordt er verwezen naar een andere afdeling. Als je vraagt of ze dan daar na kunnen vragen, dat je wel blijft wachten, wordt er doodleuk gezegd, dat dit niet kan en dat je geduld moet hebben.
Als nummerbehoud niet zo belangrijk was, zouden deze mensen allang bij een andere provider zitten en NOOIT MEER t-mobile
Internetsnelheden bij de jongens met het "beste netwerk" blijken achteraf niet in Megabit per seconde maar eerder in Kilobit per seconde. Complete waanzin.
Onbetrouwbaar.
Aangezien ik eerder problemen heb gehad met modem (nu3de modem), heb ik besloten om van 40 naar 100 mb te gaan. Helaas krijg ik maar 70mb internet gestuurd (met 5g netwerk) als ik de normale 2.4ghz gebruik. krijg ik maar max 30 mb. Ze zijn wel goed koop maar wat heb je aan als je niet krijgt wat je ervoor betaald. dus ik zoek naar een andere leverancier.
Wat een waardeloos bedrijf zeg. Prima, tot je een keer een probleem krijgt. Mijn toestel had vanaf de aanschaf problemen. Ik had er al een paar keer naar laten kijken zonder succes. Nu zat ik tegen het einde van mijn contract en dacht ik, ik ga het nog één keer proberen omdat ik het defect eindelijk kon reproduceren. Blijk ik net buiten de garantie te zitten, omdat het toestel 2 weken eerder geleverd was dan het contract inging.
Geen probleem, want de reparatievoorwaarden bieden gratis reparatie t/m de gemiddelde levensduur van het toestel, wat volgens t-mobile zelf 3 jaar is. Echter zegt de medewerkster van de klachten afdeling dat dat alleen is bij normaal gebruik, en omdat mijn toestel al een probleem had, is er geen sprake meer van normaal gebruik.?! Ten eerste dan kun je het binnen de garantietermijn ook wel afwimpelen, want daar geldt dat normale gebruik ook voor. En ten tweede, het is geen auto waarbij een olielampje brand en het erger wordt als je het niet snel repareert. Het is een microfoon die kraakt, en dat wordt echt niet erger als ik er langer mee rondloop!
Ik ben drie keer bij de T-mobile geweest met de opmerking dat ik niet kan bellen met mijn iPhone 6 van minder dan twee jaar oud. Ik ben de eerste keer geholpen en heb een nieuwe simkaart gekregen, wellicht lag het daar aan. Maar helaas daar lag het niet aan. Ik ben toen terug gegaan en het personeel gaf aan dat er een foutje in het toestel zat en dat deze moest worden opgestuurd. Ik had geen reserve telefoon en wilde graag de nieuwe iPhone X dus heb deze toen aangeschaft omdat mijn iPhone 6 opgestuurd moest worden. Ik heb de iPhone X gekocht en vroeg ‘kan ik hier nu wel mee bellen’ ik ben toen uitgelachen door het personeel en zij zeiden ‘wat denk je zelf, tuurlijk’. Zij hebben mij drie keer duidelijk gezegd dat ik mijn IPhone 6 kon laten repareren, omdat de iPhone 6 nog geen twee jaar oud is. Na 1 week had de iPhone X hetzelfde probleem, ik kan er ook niet mee bellen. Ik ben terug gegaan naar de T-mobile om mijn iPhone 6 de laten opsturen en om het probleem bij mijn iPhone X te melden. Zij gaven mij het volgende antwoordt:
We kunnen de iPhone 6 niet meer voor je opsturen, sorry foutje van ons. Je bent drie keer verkeerd ingelicht. Door een fout in ons netwerk doet jou iPhone X het niet met bellen. Met andere woorden heb je een iPhone X voor niks gekocht want je iPhone 6 werk in principe nog prima. Sorry wij hebben jou alweer verkleed ingelicht. Op de dag van vandaag ben ik nog steeds niet geholpen. Ik heb nu twee telefoons waar ik niet mee kan bellen, er is voor mij een case aangemaakt en het kan maanden duren, voordat dit opgelost wordt.
Het personeel van T-mobile beschikt niet over de juiste kennis. Tot drie keer door drie verschillende mensen voorgelogen en verkeerd ingelicht. Ik heb nu twee duren telefoons waar ik niet eens mee kan bellen. Het personeel is niet bereid te helpen. Let op, ga niet naar T-mobile voor een telefoon of voor vragen. Het personeel beschikt niet over de juiste kennis en je wordt opgelicht waar je zelf bij staat. Ik ben mijn vertrouwen meer dan kwijt in t-mobile en raad zeker af om daar ooit een stap binnen te zetten!
Ik heb geen woorden voor ze. Ze zijn heel erg traag met een wijziging. een aantal dagen geleden heb ik een overstap gemaakt van lage breedband naar een hogere, de wijzigingen zoude plaats vinden. Het is nu inmiddels een aantal dagen voor bij nog steeds niet aangepast. Je betaalt wel voor de hoge breedband, maar je kan niet gebruiken. Dit is natuurlijk niet de eerste keer dat ik met ze meemaak. Vorige jaar heb ik de helft van mijn vrij tijd met ze gezellig aan de lijn gezeten. Als je nog niet bij Tmobile zit, begin liever hier niet aan.
In de winkel geweest voor mobiel abbonnement. Ben al een aantal jaren zakelijke klant voor mobiele diensten. Nou ik kreeg een aanbieding onder mijn neus. Veel goedkoper dan ziggo. Ik ben wel vaker overgestapt maar dit is de 1e waarvan ik echt spijt heb en ik een collega zover heb kunnen krijgen haar aanvraag te annuleren. Internetsnelheid word niet behaald, extra box heeft geen functie om opgenomen media af te spelen. Kan alleen op de harddiskrecorder box. De box kan niet 2 programma s tegelijk opnemen. Rtl 4 programma s niet te zien bij gemist. Op de extra box kun je niks pauzeren noch door of terug spoelen. T mobile jullie hadden eerst de papfles leeg moeten drinken alvorens met een tmobile thuis te komen met opties vanuit 1995. Als het mogelijk was was ik gister al opgestapt naar mijn vorige provider. Word er gewoon chagerijnig van.
Klantenservice . hoe het niet moet. Enkele maanden geleden liep het contract van mijn moeder af en ontving ze voor haar opeens een factuur die ongeveer €15,- hoger is dan haar gebruikelijke factuur. Na een telefoontje met de klantenservice van T-Mobile zou de korting verrekend worden met de volgende factuur en vervolgens zou haar gebruikelijke korting blijven staan. Voor mijn moeder een nette mondelinge afspraak. Prima opgelost, dacht ze. Afgelopen maand vertelde ze mij dat ze weer twee facturen van bijna €50,- had gekregen i.p.v. de €32,50 die ze normaliter betaalt. Dus, weer een telefoontje naar die klantenservice. Daar kreeg ze te horen dat ze geen recht meer op korting heeft en dat de enige oplossing een nieuw abonnement is. Geen enkele reactie op de voor haar torenhoge factuur, geen excuses, niets. Een nieuw abonnement afsluiten, of anders ergens anders naartoe. Mijn moeder is bijna 65 en houdt helemaal niet van 'nieuw' en wilde helemaal niet overstappen. Veel te veel gedoe. Echter, nadat ook de tweede medewerker waar ze vervolgens mee sprak geen enkele poging deed om haar tegemoet te komen en haar succes wenste bij haar nieuwe provider, brak voor haar de klomp. Natuurlijk kan er sprake zijn van miscommunicatie en kan mijn moeder het verkeerd begrepen hebben, maar als je een beetje slim bent -T-mobile- stel je je klant gerust, kom je hem/ haar (een beetje tegemoet) en duw je je klanten niet in de armen van een ander. Nu heb je €45, anders had je een trouwe klant voor ten minste €32,50 een jaar (of misschien zelfs twee). Gemiste kans lijkt mij.
Overigens, mijn moeder heeft een Unlimited abonnement waarvan de laatste tijd de aankoop knop het niet deed. Ze kan regelmatig geen nieuwe gratis data kopen en heeft dan heel traag internet. T-Mobile Unlimited belooft unlimited data, maar je moet wel na elke 1000MB nieuwe data kopen en die knop werkt regelmatig niet.
Toen ik klacht neerlegde in Tmobile winkel Amersfoort dat ik 3 maanden nauwelijks bereik had met mijn mobiele telefoon op mijn nederlandse (stage) adres krijg je een reactie van ''nou en'', hierbij schouders ophalend. Totaal geen begrip, geen enkele compensatie voor het feit dat je drie maanden voor een wanprestatie hebt betaald. Ik ben overgestapt.!
Ik ben sinds eind april 2018 een abonnement aan gegaan voor T mobiele thuis. Al drie en een halve maand ben ik aan het bellen met T mobile over mijn klachten. Ik heb nog geen dag/avond normaal TV kunnen kijken. Ik krijg telkens een error melding. meestal kan ik maar 1 zender bekijken of geen. De internet ligt er ook vaak uit. ik ben al drie ontvangers verder, monteurservice is geweest, De klantenservice en technische dienst heeft alles op afstand al uitgemeten en geprobeerd op te lossen. Zij kunnen de service niet aan mij bieden waarvoor ik betaal. ik heb 11mb/sec bereik en vlgs de klantenservice is het zo dat als het bereik minder is dan 12 mb/sec dat T mobile het contract kosteloos MOET opzeggen omdat ze dan niet kunnen leveren wat nodig is. ik ben.nu drie verzoeken tot kosteloos opzeggen verder en er is nog geen oplossing. Razend wordt ik ervan!. Als dit niet snel opgelost gaat worden ga ik toch de media verder opzoeken. Als dit nodig is voor een oplossing dan moet het maar zo. Wat een SLECHT beleid.
Na twee weken en 7 bezoekjes aan twee verschillende shops, nog steeds geen werkende telefoon. Wat een bende bij T- Mobile!
Verlengd bij T-Mobile en sindsdien werkt de MB verdeler niet meer. Geen enkele waarschuwing bij het verlengen. Van de ene op de andere dag sta je voor paal met je tablet zonder internet. Klantenservice weigert heel bot enige medewerking. De MB verdeler was de hoofdreden om bij T-Mobile te blijven ondanks een uiterst povere ontvangst binnenshuis.
Ik heb als bestaande klant de test gedaan op de site van T-Mobile. Geslaagd en de aanvraag gedaan voor extra mb (750 iplv 50). In plaats van de € 7,50 brengt T-Mobile € 17,50 in rekening. Waarom? Volgens de Klantenservice kan T-Mobile Thuis van de 750 mbps maar 500 mbps leveren in mijn dekkingsgebied. Dus geen korting!? Dit staat niet in de voorwaarden en de site zegt duidelijk dat het wel kan op mijn postcode. Wat mij betreft een duidelijke vorm van oplichting cq. klanten in de maling nemen. Geen zaken doen met dit bedrijf. Mijn lidmaatschap is opgezegd.
Vanavond om 18:45 uur gebeld met T-mobile om te vragen of mijn opzegging goed verwerkt is en ik niet voor verassingen kom te staan. Ben zeer onbeschoft te woord gestaan medewerker liet mij ook niet uitpraten. Mijn huidige contract loopt halverwege maart 2018 af heb dit al zeker een half jaar geleden opgezegd en een nieuwe contract getekend die in maart 2018 zal ingaan. De medewerker vertelde me dat hij mij een prepaid sim kaart gaat toesturen en ik een afkoopsom moet gaan betalen?!?! Nadat ik heel boos ben geworden kwam hij eindelijk met het bericht dat er geen afkoopsom komt en geen simkaart zal toesturen. Vervolgens heb ik hem gevraagd mij dit te bevestigen middels een mail. Het is nu bijna 20:30 uur en nog steeds geen mail ontvangen. Ik vind dit ronduit schofterig gedrag!
Had mobiel abb en na een paar maanden wegens slechte ontvangst abb kunnen stoppen en bedrag van de nieuwe telefoon helemaal betaald wat eigenlijk niet de afspraak was maar oke. Nu zag in op mijn rekening dat ze nu al 2x 20 euro onterecht hebben afgeschreven, heb inmiddels al 4 keer kontakt gegad maar geld terug storten schijn daar niet voor te komen. Weer kontakt gehad en over 10 dagen moet het geld op mijn rekening staan maar geloof er niet meer in.
Dus mensen nooit geen t mobile ze beloven de beste mobiel provider te zijn wat totaal niet waar is. Bereik in brabant super slecht begin er niet aan.
Een teleurgestelde ex klant Vinkel
Goede provider vooral die unlimited abbonomenten ik heb in 10 maanden tijd 364gb mobiel data verbruik en dat voor maar 35 euro per maand bijna altijd wel goed bereik!
Ik ben al jaren geabonneerd bij T-Mobile en altijd naar volle tevredenheid. Omdat ik veel in Europa werk, heb ik voorheen altijd aparte buitenland bundeltjes gekocht. Geen centje pijn en altijd bereik.
Echter. sinds ik naar het T-Mobile Go Unlimited abonnement ben overgeschakeld, zit ik hele dagen zonder enig bereik in Duitsland. Niet alleen in het buitengebied, maar ook in grote steden. Zeer vervelend, omdat ik continu contact moet kunnen blijven houden met opdrachtgevers en klanten. Het lijkt er wel op dat, zodra je dus alles in één hebt, je bewust wordt onthouden van netwerk.
Is er iemand die hier ook last van heeft?
Groeten Desiree
Helaas telefoon abonnement afgesloten bij GSM easy, met verlening van mijn huidige contract bij T-mobile. Telefoon werd niet geleverd, Phone house bleek failliet na 3 maanden wachten en zeuren. Dus wel abonnement verlengd, betalen voor een telefoon die niet komt. Om een lang verhaal kort te maken.T-Mobile heeft zich nav mijn verhaal en gevraagde hulp zo coulant opgesteld om mij een nieuw abonnement te verschaffen met telefoon, iets wat eerder niet zou kunnen. De desbetreffende medewerker heeft alle tijd genomen en alles is goed uitgezocht. Dikke pluim voor deze service, ze hadden het niet hoeven doen omdat ik elders een contract had afgesloten! Daarna (na het verkrijgen van de telefoon) een kaartje gekregen van de medewerker om me veel plezier te wensen met mijn telefoon! Erg attent! We zijn ook klant bij T-mobile thuis (voorheen vodafone). Nooit problemen mee gehad, ook niet met het omzetten. Dus een zeer tevreden klant!
Tot mijn spijt heb ik gebruik gemaakt van het Go Unlimited abonnement van T-mobile. Het abonnement bleek niet zo goed als ze beloofden, de beloofde snelheden van 120 Mbps waren in de praktijk max 40 Mbps uit verschillende metingen.
Na opzeggen wordt de ervaring niet beter. Vandaag is het 2 maanden geleden dat ik de SIM terugbracht en de retourbetaling is na meerdere malen contact nog steeds niet binnen. Vandaag is het enige dat me wordt toegezegd dat (opnieuw) de retourbetaling binnen 14 dagen wordt overgemaakt en hier kan niet van worden afgeweken.
Na een opzegging stuurt T-mobile me alleen maar van het kastje naar de muur en is niet bereid of in staat afspraken na te komen. Doe er je voordeel mee.
Hele slechte service! In november iPhone 6s gekocht, zonder enige reden stopt hij met opladen. Wat blijkt mist de 11e pin van de lightning connector, dynasure geeft aan het is fabrieksgarantie. Telefoon teruggestuurd naar t-mobile. T-mobile geeft aan dat de telefoon door vallen of stoten de schade heeft opgelopen, daarvoor een verzekering afgesloten bij dynasure. Daar ben ik namelijk tegen verzekerd! Dynasure zegt gewoon heel simpel, nee doen we niet. Had je direct moeten aangeven dat hij gevallen was! Laat je vooral niet oplichten door dit bedrijf en ga op zoek naar een betrouwbare verzekering!