KPN reviews

2.2
Positief10%
Neutraal0%
Negatief90%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Babs
05-03-2019

Uitzonderlijke service

Ik zit sinds jaren na een hoop ellende met Ziggo bij KPN. De service is echt ongekend. Ze hebben me 2 x gratis verhuisd en aangesloten, mijn smart tv vanuit afstand geïnstalleerd, gratis wifi versterkers opgestuurd enz. enz. Ik sta toch iedere keer weer versteld. TOP, dikke verdiende 10!

Youru
27-02-2019

Wifi weg, geld weg.

Elke godverdomme keer valt de wifi zonder enkele reden weg. dit is zooo irritant, ik zeg het niet graag maar ziggo was daarentegen vele malen beter ;(

DJ
26-02-2019

Sinds 3 jaar in mijn nieuwe woning en alles van KPN is ruk

Tot nu na 3 jaar nog steeds geen goede oplossing voor mijn wifi die ik niet heb betaal veel geld en een oplossing kunnen ze niet vinden , denk maar dat ik overstap naar een andere provider .

Ben niet te spreken over deze

KPN doe er wat aan , wel veel geld vragen maar geen kwaliteit!

PE
26-02-2019

Beschuldig van fraude

Ooit sloot ik een abb af alles-in-1 glasvezelcontract, medio 2012. Daarbij kregen we 2 tv-ontvangers gratis, de 3e moest ik betalen. Inmiddels de 3e ontvangen teruggestuurd wat me €5 op de rekening zou moeten schelen. Alle papieren aangetekend verstuurd. Antw kpn: dit zijn geen contracten van kpn, zo maken wij ze niet en dit abb bestaat niet meer en er waren nooit 2 gratis ontvangers. Ik word keihard voor fraudeur uitgemaakt. En al die contractbrieven heb ik zelf veranderd. Na dit telefoontje opnieuw een brief gestuurd dd 15jan, met nog een kopje van een contract van kpn waarop staat dat er 2 gratis ontvangers bij mijn abb horen. Tot op heden geen reactie. Ik betaal nog steeds €5 pm teveel. Benieuwd wanneer kpn hierop reageerd.

Karin
23-02-2019

Beeld blijft knipperen, geluid valt weg

Twee weken geleden overgestapt naar KPN vanwege goede ervaringen in het verleden. Met deskundige klantenservice.

Maar nu sinds het begin last van storingen: knipperend beeld en/of uitvallen van het geluid bij het aanzetten van de tv. Al 4x monteur gehad, zelfs een meetdeskundige.

Er was op straat iets niet goed. Zou verholpen zijn. Niet.

Andere monteur sloot de tv aan met een kabel ipv devolo’s. Zou nu goed werken. Niet.

Nieuwe HDMI kabel opgestuurd gekregen, dat moest de oorzaak zijn. Niet.

Ik had een nummer gekregen wat ik kon bellen als het nog niet goed was, maar dat ben ik kwijt. Nu bel ik steeds met de klantenservice om dat nummer te krijgen; dat mogen ze niet geven! Dat is tegenwoordig een call center met ondeskundig personeel. Je zult worden teruggebeld. Niet.

Steeds moet ik mijn tv kastje opnieuw opstarten. Ik word hier moedeloos van.echt.

Ben
18-02-2019

Levering nieuwe mobiel

Afgelopen zaterdag allervriendelijkst geholpen door afdeling klantbehoud. Alles vlotjes geregeld en afspraak voor maandag 18-2 gemaakt voor de levering.

Direct bevestigingsmail met alle bijlagen.

Vanaf dat moment begon de grote stikte. Ik kreeg maandag geen bevestigingsmail oid over de levering. 'S-avonds maar gaan bellen. Wat blijkt ze hebben de levering on hold gezet. Kpn kon niet de exacte reden geven. Aan de telefoon kon de dame niet aangeven wanneer de levering plaats zou gaan vinden.

Al met al best heel jammer, ben voor de rest eigenlijk best tevreden. Alleen vind ik dit niet getuigen van respect voor de klant.

Tiana
14-02-2019

Sony Xperia xz

Me telefoon opgestuurd naar teleplan

Gister kon de ze me telefoon niet leveren chauffeur kon busrit niet afmaken blabla

Vandaag krijg ik.vekreerde telefoon.

KPN gebeld teleplan gebeld weer KPN

Ze blijven fouten maken ok.kwa door verbinden mag je 100x je verhaal.op nieuw doen . En jij blijft zitten met je probleem die niet verholpen Word je moet maar wachten. ( Ze zijn me toestel kwijt) erg fijn

Anja
13-02-2019

Experia box V10A

Sinds een maand of 2 nieuwe modem 1 grote ramp.Tv is niet meer te volgen steeds zo'n blauw scherm in beeld dan blijft hij ook vast staan. Moet je naar een andere zender zappen en weer terug helpt helemaal niks. Ook al een monteur erbij gehad waar dat modem vandaan komt maar heeft niks geholpen. Wij hebben het oude modem weer aangesloten en hopen dat deze nog lang meegaat anders stappen wij op. En als je belt naar de klantenservice alleen maar ondeskundig personeel en wat ze goed kunnen zeggen is resetten meneer of mevrouw!

Thea
13-02-2019

Isdn

Ben al vanaf eind november bezig om over te gaan naar een ander abonnement omdat ISDN verdwijnt

voor niks op een router gewacht die niet kwam, 2 x dezelfde benodigde papieren gemaild.

afspraak in januari werd op het laatste moment afgezegd ivm de drukte, dag later teruggebeld door iemand van de technische afdeling dat het onzin was dat het te druk was, maar het technisch nog niet mogelijk was. ondertussen een brief ontvangen dat de oude router retour gezonden moest worden binnen 2 weken.Ondertussen wordt je nog bestookt met mails dat ISDN verdwijnt, nou volgens mij weet ik dat nu wel

afgelopen maandag sms ontvangen dat ik met spoed moest terugbellen. dit na werktijd gedaan rond 17.30

werd mij verteld dat ik niet geholpen kon worden omdat het systeem plat lag. Lang leve de kpn

Marc
09-02-2019

Veel storingen tv

Laatste tijd veel storingen op tv, erg hinderlijk. Te meer dat je 51 euro betaald.

Dan verwachten je een service zonder bijna dagelijkse storingen in Almere Parkwijk

Henk
09-02-2019

Ga eens naar een winkel van ze.

Een eeuwigheid gewacht, niet geholpen. En ik was notabene de eerst volgende klant. Wel met drie medewerkers één klant helpen. Die ééne klant zal wel een goede beoordeling geven ?. Niet van deze tijd, was al m’n tweede poging maar hier ben ik klaar mee!

Marianne
07-02-2019

Respectloze behandeling KPN

Sinds 6 december 2018 wacht ik op e 571,19. Dit bedrag is KPN mij schuldig. Door fout in "het systeem" (nooit door een menselijke fout) is dit bedrag niet overgemaakt. Al vele keren gebeld en klachten ingediend maar nog steeds niets ontvangen. De dame die mijn klacht behandelt, heeft mij vrijdag 2-2 jl. beloofd maandag 5-2 jl. terug te bellen maar zij heeft niets meer laten horen. Hoe lang moet ik nog bedelen om en wachten op geld dat mij toekomt?

Een buitengewoon respectloze manier van doen!

Oscar
05-02-2019

Spotify family

Misleiding in de aanbiedingsnaam en geen waarschuwing op KPN site. Let op spotify family is niet voor de gehele family ( wat je wel zou verwachten in de naam ) want er zit een leeftijdsondergrens aan. Dit is nergens te vinden op de site en ben dan ook misleid. Helaas, doet de medewerker contact centrum zich af met: had u maar in de spotify voorwaarden moeten lezen. Echter doe ik zaken met KPN en dienen zij mij als consument juist en volledig voor te lichten en dit soort info op de site te vermelden.

Ja
05-02-2019

Waardeloos bedrijf

Verschrikkelijk waardeloos bedrijf , een tv pakket met daarin 30 kinderfilmzenders . Buitenlandse zenders waar niemand wat aan heeft . Huistelefoon die geen hond in Nederland nog gebruikt maar wel voor betaald moet worden .

Belachelijke zakkenvullers.

Twaalf
05-02-2019

Waardeloze administratie

2 abonnementen bij KPN, ooit gekoppeld door hun eigen aktie met voordelen., ga je verhuizen wordt er maar een nummer verhuist en als je later belt om het rechte te zetten blijkt dat niet te kunnen en de aktie kan niet meer. Ook blijkt dat er bij een mobiel abonnement een verschil kan bestaan tussen facturatie en leveringsadres. Na 4 maanden en de nodige telefoontjes eindelijk het abonnement kunnen opzeggen maar moet wel de abonnementskosten voor de periode betalen tot einde van de maand en zal dan later gecrediteerd worden zegt men.

Jeroen
04-02-2019

Slechte service, en niet kundige klantenservice

Op mijn oude adres ben ik jaren klant geweest bij KPN en altijd zeer tevreden geweest. In oktober 2018 ben ik verhuisd en heb ik mijn KPN lidmaatschap tijdelijk beeindigd. Eind november weer opnieuw lid geworden van KPN waarvan ik nu al spijt heb. Zeer slechte internet verbinding. Dit heb ik gemeld bij KPN en die waren ook bereid om mee te denken. Er kwam een monteur waarvoor ik volgens KPN niet voor hoefde te betalen. Volgens de monteur vielen wij in een zwart gat waar volgens KPN geen beter internet mogelijk was. Dat kan in een heel enkel geval gebeuren. Dan denk je dat KPN met een andere oplossing gaat komen. Maar niets, maar dan ook helemaal niets gaan ze doen. En tot overmaat van ramp worden de kosten van de monteur ook gewoon van mijn rekening afgeschreven. Dus ik haal het geld terug, waarna KPN gelijk begint te dreigen met afsluiten als ik niet ga betalen. Boefen zijn het. En dan nog maar te zweigen over het personeel wat je aan de telefoon krijgt. Niet kundig en zeer onbeschoft.

Miranda
04-02-2019

Geen service, geen klachtafhandeling; om te janken!

Wij hebben Alles-in-1 met Itv, onbeperkt vast bellen altijd en gratis gebruik van Digitenne (ontvangers gekocht dus eigendom).

Wij betalen, na pittige onderhandelingen, € 74 p.m.

Storing na storing, div.Xperia-boxen gehad, talloze Itv-ontvangers, zonder aankondigin "harde resets" door KPN (flikkert gelijk de beveiliging van de woning eruit), zeer onbeschofte klantbejegening, geen oplossingen, geen vergoeding voor resetkosten beveiliging e.d.

Nu stoppen ze met Digitenne, de ontvanger moet worden ingeleverd (zelf betaald), €4 p.m. betalen (nu gratis in pakket). Dan vraag je hoe zit dit en jrijg je als antwoord "Dank u voor uw bericht, we zullen het meenemen".

Na ruim 30 jaar denken we er nu over om te vertrekken bij de KPN.

Ja, ze hebben wel 1 ding waar ze consequent in zijn: geld incasseren (en standaard springt die dag alles in storing).

Suzanne
03-02-2019

Beter dan de rest

Vroeger altijd KPN gehad. Toch maar eens overgestapt naar Ziggo en Vodafone en binnen een maand weer terug. Natuurlijk heeft elke aanbieder de zwakke schakels in het personeel maar tot nu toe altijd een goede service gehad. Ja je moet soms even je mondje bij je hebben om dingen gedaan te krijgen maar dat is nergens anders. Prima ontvangst, snelle service en online tools en stappenplannen voor wanneer het internet hapert.

Dewi
01-02-2019

Wijziging abonnement

Kpn zou mijn abonnement verlengen op basis van mijn verbruik. Ideaal zou je denken? Maar nee, het abonnement is van 20gb en onbeperkt bellen naar 400 belminuten en 2gb gegaan. Mijn vader had dit voor mij geregeld dus ik kwam er pas achter toen ik over mijn internet heen zat. Contact opgenomen met Kpn en ze konden niks doen tot de volgende maand aangebroken was. Hier was ik het niet mee eens dus ik uitgelegd dat het de fout van 1 van hun collega’s was. Vervolgens werd ik doorverbonden met iemand die gaat over de wijzigingen van de abonnementen en die heeft toen het abonnement stop gezet en terug gezet naar hoe het was. Uiteindelijk is alles goed opgelost maar ik vond de klantenservice niet echt behulpzaam. Pas toen ik aandrong dat ik het niet vond kunnen en dat kpn een probleem had veroorzaakt en ook moest oplossen gingen ze pas actie ondernemen. Je moet je mondje dus wel bijhebben wil je dat ze actie ondernemen anders kon ik vrolijk wachten tot de volgende maand want ze konden echt ‘niks’ doen. Verder altijd tevreden over Kpn goed internet en niks aan op te merken! Dit is tot nu toe de eerste vervelende ervaring die ik met Kpn heb gehad ze hebben het wel opgelost uiteindelijk dus dat is fijn.

Harry
30-01-2019

Zo klantvijandig als de hel

Als je een provider zoekt dat slechte service biedt, je niet serieus neem en er bij klachten altijd vanuit gaat dat het aan jou ligt, dan kun je kpn in overweging nemen. Wil je fatsoenlijke service, dan is elk ander bedrijf beter.