Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Altijd is er wel wat. Storing, vast lopende beelden. Kpn trek jullie stekker er maar uit
Spoedticket is aangemaakt, aansluiting dan <24uur. Mooi niet. Opnieuw ticket aangemaakt. Kan wel 2 weken duren. Laatste keer gebeld : de afdeling is er mee bezig,
Hoelang nog? 1 jaar? "kunnen we niet zeggen" 7 verschillende medewerkers gehad, allemaal begripvol, maar ze kunnen alleen maar een ticket doorsturen naar een afdeling waar geen correspondentie mee is te voeren. Overweeg te vertrekken.
Ben jaren klant maar TV menu ZO traag dat ik levensmoe ben geworden. Hoeveel tijd aan B@LLSHIT moeten we nog optellen in 24 uur? Bellen, wachten, schrijven, kpnshop bezoeken etc. Dag KPN. Ben er klaar mee. Zoek het lekker uit daar.
Vanaf september bezig om een traag en wegvallende wi-fi te laten verbeteren, nu bij kpn weinig tot geen kans,alles beloven en betalen maar oplossingen hoor maar.
Mensen ik ga eerdaags overstappen want slechter dan kpn kan bijna niet.wordt geen slaaf van kpn.
KPN Belooft je gebakken lucht, en houden je graag aan het lijntje. gemaakte afspraak niet na komen.
En de klant staat bij hun op de 10e plaats zo slecht is Kpn
Moeder 87 jaar had een alles in 1 abonnement bij KPN. Door omstandigheden moest zij noodgedwongen verhuizen naar een woonzorgcentrum.
Uit haar naam geprobeerd online het abonnement te beëindigen. Tot 3 maal toe het formulier ingevuld en ingestuurd zonder respons. Uiteindelijk via de klantenservice iemand te spreken gehad. Alle eerder ingestuurde verzoeken werden genegeerd waardoor 2 maanden extra kosten werden gemaakt.
Klacht ingediend. Met uitdrukkelijk verzoek correspondentie via familie te laten verlopen. Daar wordt geen gehoor aan gegeven. Via een onpersoonlijke mail wordt je in de periode van kerst gemaand binnen 5 dagen te reageren. Eindresultaat geen contact.
Toch eens kijken wat er gebeurd als je het laatste bedrag storneert. inderdaad binnen 2 dagen een reactie dat je niet betaald hebt.
Zo gaat KPN met hun klanten om. echt slecht.
Zeer slecht beloven alles maar komen niks na
Wat een kutbedrijf. Ik blijf resetten. Ik wil Telfort terug.
Een aantal maanden geleden verhuist. KPN biedt gratis een monteur aan met verhuizen. Monteur stond bij oude adres en wilde niet naar het juiste adres komen. Monteur had de ticket niet afgesloten en daardoor kon volgens KPN geen nieuwe monteur komen. Inmiddels meerdere malen met KPN gebeld en al een maand zonder internet gezeten en wel voor moeten betalen. Meerdere klachten ingediend dat er geen internet is. Met veel pijn en moeite is er een monteur langs gekomen. De gratis monteur in de verhuis periode die KPN hanteert was inmiddels al verstreken. Afgesproken met KPN dat zij de kosten op zich zouden nemen van de monteur, aangezien ze zelf in gebreken zijn gebleven. Vervolgens rekent KPN niet 1 keer maar 2 keer de monteurs kosten en wordt dit dus afgeschreven van de rekening. Vandaag zijn we ruim 3 maanden verder en het is nog steeds niet opgelost! 1 maand voor jan met de korte naam betaald en dan schrijft KPN ook nog eens 100 euro aan monteurs kosten af. Heb al 15 a 20 keer gebeld met KPN. Telkens zou er iemand terug bellen maar geen enkel gehoor. Elke keer weer opnieuw het verhaal moeten uitleggen. Het netwerk is goed. Maar de klantenservice is zeer onder de maat.
Zeer slechte service. Mijn toestel is verzekerd EXTRA en nog word ik niet geholpen. Zeer brutaal en onbehulpzaam! Ik raad iedereen geen extra verzekeringen af te sluiten want je betaald voor niets!
OPLICHTERS!
Ben inmiddels al een jaar bezig om mijn instabiele WiFi stabiel te krijgen, de medewerkers van KPN weten je echt het bloed onder je nagels vandaan te halen. Vanochtend weer voor de zoveelste keer gebeld en kreeg doodleuk te horen dat t laatste contact in juni is geweest. toen viel ik echt van mijn kruk, ze nemen hun klanten dus echt niet serieus, want ik hes sinds Juni toch echt diverse keren gebeld en met mijn telefoon het hele huis doorlopen om te kijken hoe hoog de down en upload snelheid was. Uiteindelijk komt het erop neer dat de WiFi boosters de oplossing was, maar de draadloze daar moest ik dan wel voor bijbetalen, terwijl als je nu overstapt naar KPN deze er gratis bij krijgt. Uiteindelijk vond ik dat een goed idee want ik ben inderdaad overgestapt naar Ziggo en ja hoor daar kreeg ik ze er gratis bij. Ik heb nog geen ervaring met Ziggo maar met het klantonvriendelijke en arrogante KPN ben ik klaar.
Lang, lang geleden in een land hier ver vandaan was je als klant spreekwoordelijk koning. Bij KPN is het inmiddels volledig omgekeerd. Fout advies advies heeft ons in 2020 ruim 300,- euro extra gekost aan wifi-versterkers en belkosten. De druppel was de medewerker 'Klantreacties' die zojuist belde en op ijskoude toon alles (nogmaals) wilde weten over onze laatste klacht, om vervolgens alles op onze eigen verantwoordelijkheid af te schuiven. Een totale verspilling van onze tijd en goede zin en niet voor het eerst. Waarom klanten vragen een klacht te herhalen als je toch al weet dat je het verwijt gaat wegzwaaien? Waarom schamperen over onze eigen verantwoordelijkheid, terwijl KPN eenvoudig aantoonbaar verkeerd advies gegeven heeft? Waarom voel ik mij als klant hier al jarenlang niet meer koning, maar lakei? Na ieder contact met KPN hebben wij de neiging heel lang te gaan douchen. Wie opties heeft in de telecommunicatie, wie kan kiezen uit providers, zouden wij aanraden overal aan te kloppen behalve bij KPN.
Menu iTV van kpn is al weken super traag, waardeloze servicepunt deze provider. Ik denk er aan naar de concurrent te gaan. KPN Klanten worden ook niet gecompenseerd. Advies kies niet voor KPN.
Keer op keer doet het administratief personeel niet wat er wel beloofd wordt te doen!
Ik wilde een goedkoper abonnement, dus aanpassingen. De betreffende medewerker had wel een 'hele mooie aanbieding', voor 1euro per maand kreeg ik er een tablet sim bij , en dan hoefde ik fox sports niet te betalen.
Nou voor een euro meer, doe maar dan. Om later een rekening te krijgen van 40 euro aan aansluitkosten en dat ik voor een jaar lang er aan vast zat. Dat was niet met me besproken. Na een belletje zou ik de aansluitkosten terugbetaald krijgen. Dit was na drie maanden en drie keer bellen uiteindelijk ook geregeld.
Ik zette de einddatum in mijn agenda en op die dag belde ik om het op te zeggen. Zo begon ik het gesprek, dat ik de sim wilde beëindigen en dat ik graag een aanpassing wilde van mijn abbo.
"hele mooie aanbieding" blablabla, ik zou 3 maanden lang 50% korting krijgen, en dan nog drie maanden 25% korting. Ik was al sceptisch, maar ging akkoord.
In de bevestigingsbrief zag ik niet staan dat de sim gestopt was. Heb daarover gemaild, geen reactie. Erover gebeld, het zou verrekend worden. Maar die rekening bleek hoger ipv lager, zelfs zonder de 50%die me al beloofd was. Weer gebeld,bedrijfsleider zou het geld terugstorten en, omdat het zo fout was gegaan, kreeg ik een restitutie vanaf de eigenlijke einddatum ,in totaal 30euro.
Twee maanden later,kreeg ik 1,76 euro terug gestort. Gebeld, de dame zou de 28 euro nog iets terug storten. Dit is nu bijna een maand geleden. En idd. Er is nog niets terug gestort!
Meer dan ontzettend slecht. Ik ben heel coulant, heb zelf in de sales gezeten, ik weet hoe het werkt maar dit gaat buiten alle perken.
Mijn vader wacht al 2+ maanden op een aansluiting tv en internet. Hij is al jaren trouwe klant. Het lukt KPN steeds maar niet, heb vaak een op verschillende manieren geprobeerd contact te hebben met ze, iedereen beloofd iedere x dat het goed komt. Maar het lukt ze niet.De hele familie is er zat van.
Verschrikkelijk trage menu keuze. Oplossingen alleen digitaal waarmee je in een vicieuze cirkel beland,
Je lost het niet op met herstarten en dan is er geen contact mogelijk behalve via een digitale oplosser, die er niets van snapt. Kpn laat ook niets aan zijn klanten weten.
Sinds zgn update zeer zeer slecht geworden. Het scrollen super langzaam. Tijdens de avonden iedere keer update waardoor je tv stuk mist. Laden van gids super en irritant langzaam. Wordt aan gewerkt hoor je dan
Heb al vanaf de begin jaren van KPN tv dit in gebruik altijd met goede ervaringen. Maar! Nu is het hopeloos het i tv menu werkt voor geen meter. Het duurt een eeuwigheid eer de gids te voorschijn komt. Het zelfde geld voor opname het is een ware ergenis. KPN doe er iets aan we betalen een redelijk bedrag en dan mag je ook iets verwachten.
Sinds nieuw programma menu werkt de afstandsbedieng zeer traag. het is alleen maar een stuk slechter geworden inplaats van verbetering. je kunt bijna koffie zetten voor dat het programma verder gaat na gebruik van menu op afstandsbediening. het wordt tijd dat er wat aan gedaan wordt. Anders toch op zoek naar een betere provider.