Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik word al 1,5 week met verschillende verhalen van t kastje naar de muur gestuurd. Mijn nieuwe provider krijgt geen goedkeuring voor nummerbehoud omdat het bijna een week geleden opgestuurde toestel nog niet binnen is bij KPN, terwijl ik medewerkers heb gesproken die zeiden dat t wel binnen is. Continu word er gezegd: morgen is het geregeld. Nu krijg ik net te horen dat het toch weer 2 werkdagen kan duren. Bij elke medewerker verschillende verhalen en continu afgescheept worden. Schijnbaar gaat er iets fout tussen PostNL en KPN, maar ik ben de dupe. Want zo lang het onderzoek hierin niet afgerond is krijgt mijn nieuwe provider geen toestemming voor nummerbehoud. Schandalig!
Niet eens een maand klant bij KPN, nu al opgezegd. Tv en internet wordt na weken nog steeds niet geleverd, nadat 3 klantenservice medewerkers 3 verschillende leveringsdata aangaven. Medewerkers konden allemaal niets doen. Tijdelijke noodpakket mochten wij tot 2 keer toe zelf in de Spar (20 min loopafstand) ophalen in de sneeuw. Beste oplossing volgens de medewerker en zei "Ik begrijp niet wat je probleem is.".
Sinds een half jaar hebben wij problemen met wifi die wegvalt en de laatste maanden alleen maar op te lossen door de experiabox te resetten. Inmiddels vele, vele uren met KPN aan de lijn gezeten omdat wij ook niet zo graag overstappen naar een andere provider. Zitten al heel lang bij KPN. Monteur langs geweest voor het doormeten van de lijn, maar niets gevonden. Andere kanalen in modem/router gezocht (kanaal 3, 6, 11, 13) maar probleem nog steeds niet opgelost. Werk regelmatig thuis, maar het resetten van de box duurt iedere keer 20 minuten en kost mij dus gewoon geld. De servicedienst, zoals zij zichzelf noemen, blijven inderdaad rustig, maar doen en kunnen verder ook niets. Kortom waarschijnlijk caal center die weinig verstand van zaken heeft. De echte techneuten krijg je ook niet zomaar te spreken.
Probleem zou mogelijk op te lossen zijn met de aanschaf van extra apparatuur, maar die wordt natuurlijk niet gratis geleverd door KPN, want zoals ze zeggen het is mijn probleem.
Toen ik aangaf dat ik misschien toch maar eens bij Ziggo moest informeren omdat die een PROMISED garantie geven zei de medewerkster dat dit mogelijk de beste oplossing was. Iemand van KPN die dus zegt dat je eigenlijk beter kunt overstappen. Als ik dat tegen over mijn werkgever zou zeggen, zou ik waarschijnlijk moeten opstappen.
Kortom, maanden later, probleem nog steeds niet opgelost en moet nog beslissen of ik met dat servicegerichte bedrijf KPN geduld wil hebben of dat ik toch de knoop doorhak en naar ZIGGO overstap (ook natuurlijk met een risico dat het niet goed werkt).
Zou ik KNP aanbevelen bij vrienden? Nee, dat stadium is na het laaste gesprek echt voorbij.
Het abonnement van mijn mobiel was afgelopen en ik mocht dus een nieuw toestel uitzoeken. Ik heb voor de IPhone 8 gekozen en deze zou de volgende dag aankomen. Het was maandag, dus mijn verwachtingen waren dat deze dinsdag of uiterlijk woensdag binnen zou komen. Dinsdag kwam er niets dus ik ging er helemaal vanuit dat ik woensdag mijn telefoon in ontvangst zou nemen. De orderbevestiging en factuur had ik allemaal al binnen dus dat zat wel goed. (dacht ik) Na 2 weken nog steeds geen mobiel binnen dus ik ben maar gaan bellen. Blijkt er bij KPN helemaal geen bestelling te zijn doorgekomen terwijl ik de orderbevestiging en factuur binnen had gekregen. Achterlijk zooitje daar. Ik moest nog maar een keer opnieuw verlengen. Ik raad KPN echt af!
Wat een waardeloos bedrijf, eerst wacht je maanden op je telefoon en dan gaat de de post meneer vrolijk met de telefoon er vandoor want mijn vrouw was thuis en ik niet.
İk heb traag en wegvallende internet van 1MB. Normaal moet zijn 16 MB. Klantenservice stuurt een domme en chagrijnige monteur(africhthond die graag blaft)die lost niks op. En is ook niet ervaren. Waardeloze medewerkers daar.
Bij KPN begin oktober mobiel abb plus KPN compleet. 8 november kwam de monteur om alles aan te sluiten. Geen signaal glasvezel. Het is nu 30 november en nog steeds werkt het niet. Klacht op consuklacht geschreven. Het is één grote rotzooi. KPN verwijst naar Reggefiber, Reggefiber wijst naar weer een ander bedrijf en zo draait de cirkel door. De tweede monteur heeft de kabels van de Ziggo eruit getrokken waardoor ik.nu geen tv op de slaapkamer meer kan kijken. WAS ER AF GEBLEVEN IK HEB NOG STEEDS ALLES VAN ZIGGO BETAAL ER OOK VOOR. Onbeperkt bellen waarvoor ik een mobiel. abb had afgesloten bij KPN dus dubbele kosten mijn tweede tv ik betaal er voor maar dankzij KPN heb ik geen beeld maar de kosten lopen gewoon door. Wat ik allemaal al heb moeten aanhoren maar voorlopig geen KPN compleet in mijn woning. Had ziggo wegens de vele problemen er uit gedaan maat kpn maakt het nog bonter. Vandaag 30 november zou de reggefiber tussen 12 en 15 uur volgens kpn het probleem op lossen en dan zou 1 december tussen 15.00 en 17.00 een monteur van kpn de boel aansluiten. Maar helaas er kwam geen Reggefiber monteur. Om 16.00 werd ik.gebeld door reggefiber nee KPN had het helemaal mis tussen 15.00 en 18.00 uur zouden ze komen om het signaal te herstellen. Voor 17.00 zou de monteur zich melden maar het was niet zeker of het zou lukken en dan moet er weer één afspraak gemaakt worden. Ondertussen heb ik al 6 dagdelen in huis gezeten dat zijn drie hele werkdagen maar je hoort er niemand over. Om 17.00 uur stonden hier twee onherkenbare heren van Reggefiber ze konden niets doen want op de plek waar ze moesten zijn stond een auto. Na wat navraag bleek bekend te zijn dat het om een officiële parkeerplaats ging maar volgens de heren had er nog nooit een auto gestaan. Ik voel mij behoorlijk de gek aangestoken. Ze hebben geweten dat het om een PARKEERPLAATS ging maar geen maatregelen getroffen alvorens er heen te gaan. HOE ACHTERLIJK KUN JE ZIJN. Die opmerking van die vervolgafspraak dat wisten ze gewoon. Tussen 8 november en 30 november is zoveel gebeurd niet meer te volgen voor een normaal mens. Het is huilen met de pet op en ik ga proberen dit contract van zowel mobiel als compleet te ontbinden en de Ziggo voort te zetten want hier ga ik niet langer op wachten. Mijn reserves zijn op op mijn werk ook er is geen begrip meer voor en mijn vrije dagen jas ik er wel heel snel doorheen op deze manier daar houden ze echt geen rekening mee anders hadden ze wel een avonddienst maar ook daar heeft niemand een boodschap aan. SLECHT GEORGANISEERDE BENDE DIE JE STEEDS MAAR WEER HET BOS IN STUREN MAAR MIJN GEDULD IS OP! Op consuklacht staat mijn hele relaas in 4 delen maar ga op iedere site die ik kan vinden mijn ongenoegen plaatsen. Ze moeten zich doodschamen bij de KPN wat een slechte logge organisatie die ook.nog eens slecht is geconstrueerd wat een waardeloze slechte ongeorganiseerde bende. Ik kan er niets anders van bakken. Eerst mijn uitermate slechte ervaring met ZIGGO en nu dit met KPN die het nog bonter maken zijn er nog wel organisaties waar het wel.goed gaat ik betwijfel het.
Onze huistelefoon springt telkens op voicemail als er iemand belt en kunnen zelf ook niet bellen. De KPN heeft bij hun een reset uitgevoerd op onze router, tot gevolg helemaal niets meer, geen internet en geen telefoon. Toen is er een monteur geweest, alles werkte voor 3 dagen. En toen foute boel, de huistelefoon sprong weer direct op voicemail, en wij konden weer niet bellen. Weer gebeld hebben ze hem weer gereset,een half uur aan de telefoon gezeten, moesten zelf alles opnieuw instellen, met behulp van een medewerkster. En jawel, de huistelefoon deed het weer ook het internet! We kregen de mededeling als het weer gebeurde kwam er een monteur naar kijken. En ja, je raadt het al, de volgende dag weer hetzelfde liedje, geen huistelefoon die sprong weer direct op voicemail. Weer contact gehad met de KPN en wat kregen we als antwoord: NEE! we sturen geen monteur we gaan resetten, uhhh wat zegt u? Er werd gisteren gezegd als het weer gebeurd dan sturen we een monteur. DUS NIET ! En wat is het resultaat we kunnen niet gebeld worden en zelf ook niet bellen er is niet eens een kiestoon! Waar zijn jullie mee bezig? Als je KPN compleet heb dan verwacht je toch wel dat je geholpen wordt, na zoveel telefoontjes over het zelfde probleem! NEE DUS, wat een slechte service van KPN, heb er geen andere woorden voor. Gevolg is: dat we niet kunnen bellen of gebeld worden, ze doen er NIETS aan.
Voor de zoveelste keer contact opgenomen met KPN m.b.t. het slechte Wifi netwerk in huis.
1,5 jaar geleden ben ik een contract aangegaan met KPN voor TV en Internet.
Omdat ik op de 1e verdieping woon (router staat op de begane grond) was de verbinding niet zo heel sterk op de 1e verdieping waardoor ze mij adviseerde om een Wifi versterker van hun zelf aan te schaffen (deze zou namelijk zo goed werken, en was 1 van de beste getest.) Om deze boven te krijgen heb ik ook 2 wandcontact dozen moeten aanschaffen om deze draadloos boven te krijgen (bekabeld was helaas niet mogelijk).
Totale kosten € 190,-
Probleem opgelost op de 1e verdieping dat wel, maar op de 2e verdieping nog steeds niet, terwijl ze mij beloofde dat het goed zou komen.
Ik had de moed op een gegeven moment al opgegeven maar begin me nu steeds meer te irriteren aan het slechte netwerk (ZIGGO werkt vele male beter heb ik van diverse mensen gehoord).
Dus ik weer contact opnemen met KPN, we kunnen dit doen dat doen zus doen, alles gedaan (allerlei controles) enige wat we nu nog kunnen doen is een betaalde monteur langs sturen. Tuurlijk van jullie probleem mijn probleem maken en je klant maar laten betalen. Top service.
Dan de vraag of het mogelijk was om een 2e Wifi versterker kosten loos op te sturen. Dit was helaas niet mogelijk ook hier moest ik weer voor betalen.
Super dat jullie je klanten zo goed helpen KPN.
Oja en jullie chat medewerker (Ik noem verder geen namen) adviseert me inderdaad om over te stappen naar een andere provider omdat die inderdaad wel betere service verlenen.
Als jullie eigen personeel dit al zegt. moet je toch is goed na gaan denken.
Mijn kpn internet werkt niet. na bellen met de klantenservice krijg ik te horen dat ze daar niets aan kunnen doen, ze weten niet eens waar het aan kan liggen. ik vraag om het abonnement op te zeggen omdat ik betaal voor een dienst die ik niet krijg en die men ook niet kan verhelpen, dan zegt men: nee dat kan niet want uw contract loopt nog. Wat een vuile klootzakken zijn het bij kpn. Tevens bedonderen ze je ook met nieuwe contracten en als er dan iets niet klopt zeggen ze gewoon, ja die verkopers zijn gewoon ingehuurd, wat hun zeggen daar kunnen wij niks mee, jammer voor u. Nooit nooit nooit nooit nooit aan kpn beginnen, of je moet bedonderd willen worden
Bij KPN winkel te Leiden geweest op de Haarlemmerstraat en te woord gestaan door Clarence. In dit geval om een mobiel toe te voegen aan mijn bestaande account bij KPN. Direct alles rustig en deskundig besproken . daarna nog eenmaal bij Clarence langs geweest met vragen maar ook nu wederom perfect te woord gestaan.
Echt meest waardeloze klantenservice ooit! Door financiële omstandigheden telefonisch afspraken gemaakt over mijn telefoonabonnement. Hoor je eerst een paar maanden niks en dan komen ze ineens ja je hebt niet betaald verhogingen en meteen incasso bureau erop. En dan ook niet iets coulant zijn ofzo. Voor mij geen KPN meer al is het gratis!
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff. 4 am en internet is niet vooruit te branden. Overdag ook al niet.:( Ik kwam bij Ziggo vandaan. heb het gevoel een slechte keuze te hebben gemaakt. :(
Vanmorgen bleek de telefoon van mn 90 jarige vriendin afgesloten en dus ook haar alarm werkt dus niet. Heel de dag in gesprek met klantenservice maar er is alleen spoed voor de aansluiting gezet. Niet gezegd dat het ook morgen zal werken. T is nog steeds gewoon de mentaliteit van de PTT uit de vorige eeuw!
Op 5 augustus zou de glasvezel worden aangesloten door Allinq via KPN. Men kwam erachter dat er een hoogwerker nodig was, nadat ze hier al op de stoep stonden (ik woon 3 hoog). Na deze eerste keer is men nog 4 keer geweest, met hoogwerker, zonder hoogwerker en tenslotte met de conclusie dat er geen hoogwerker is die past tussen de balkons van mij en mijn buren. Vervolgens waren we wel 2 maanden verder. Nadat dit duidelijk werd voor mij, heb ik KPN gebeld met de vraag of ik gewoon op koper kan worden aangesloten, omdat het wachten erg lang duurt (ik had analoog 26 zenders en geen WiFi). KPN was begripvol en zou het regelen, echter sprong hun systeem automatisch op glasvezel, nadat koper was ingevoerd in mijn dossier. Door zelf weer te bellen, kwam ik hier achter. Vanaf dat moment had ik wisselend erg begripvolle en wat meer zakelijke mensen aan de lijn, maar wel met het resultaat dat ik een noodpakket kreeg en dat degene die mij hielp, een aantekening zou maken, zodat het nu wel door zou komen dat ik op koper moet worden aangesloten, ook al is glasvezel de gebruikelijke manier in mijn gebied. Noodpakket was er snel, prima! Helaas is mij niet verteld dat Digitenne maar 2 weken actief is en daarna opnieuw moet worden geactiveerd (mijn mb’s voor de router werden wel steeds opgewaardeerd). Ik heb dus 1 weekend geen tv en of radio gehad. Gezien ik pas zondag kon bellen ivm werk, wordt het vanaf morgen weer actief (maandag). Al met al woon ik inmiddels bijna 4 maanden in mijn eigen appartementje, zonder digitale tv en WiFi en zit ik op dit moment dus zelfs zonder analoge/digitenne zenders. Ik heb nog een mobiel abonnement lopen bij KPN, waardoor ik hier bij wil blijven, maar deze gang van zaken is zeer frustrerend en triest. Het positieve nieuws is dat, als alles goed gaat, ik 29 november word aangesloten op digitaal tv en onbeperkt internet en Mn abonnement eindelijk in kan gaan (Netflix, uitzendinggemist en filmpjes kunnen kijken, kan je dan ineens heel erg waarderen). KPN, beschamend voor jullie bedrijf dat een (al jaren vaste) klant op deze manier wordt behandeld en iedereen naar elkaar wijst, ipv dat er echt even gas wordt gegeven om het zo snel mogelijk te regelen.
Net een uur iemand van KPN Eindhoven aan de lijn gehad, abbonement helemaal in orde gemaakt, storing op tv verholpen, ik krijg morgen al een tweede ontvanger voor mijn tv boven. Alles, echt alles, werkt naar behoren, nooit klachten over tv, internet of mobile telefoon. Dikke 10!
1 december 2017 is een feestdag. Dan is mijn all- in-one abonnement bij KPN afgelopen. Heerlijk weer terug naar het veel betere ZIGGO. Een jaar geleden ben ik van ZiGGO overgestapt naar KPN. De reden was dat telkens een paar minuten nadat ik het modem en de tv had ingeschakeld voor een paar seconden beeld en geluid op zwart gingen. Na een paar tellen kwamen beeld en geluid weer terug en daar bleef het ook verder bij. Voor mij een jaar geleden een reden om maar eens naar KPN over te stappen en dat heb ik geweten. Een film on demand kijken was niet te doen, want op gegeven moment stopte de film en kreeg je een of andere foutcode voorgeschoteld. Had je de film opnieuw gestart, dan moest je handmatig doorspoelen naar de plek waar het afspelen onderbroken werd. En dan maar hopen dat het niet opnieuw (dus wel) gebeurde. Dus al snel geen film on demand meer kijken, want dat gaf teveel ergenis. TV kijken is ook een drama; om de haverklap stokt het beeld en geluid of heb je een haperend beeld en geluid, ongeacht naar welke zender je kijkt. Het maakte wel verschil uit of je HD of niet HD kijkt. Bij een HD zender is het allemaal nog even een slag beroerder. Op het moment dat je internet hebt opgestart terwijl je partner tv zit te kijken, dan heb je gegarandeerd last van een haperend beeld en geluid. Dus maar zo min mogelijk internetten als de tv aan staat. Kortom, zulke bagger heeft een provider mij nog nooit voorgeschoteld. Vanavond maar gestopt met kijken naar het tv programma "Sorry voor alles"want het was ondoenlijk. Al zou KPM ook sorry voor alles zeggen en voortaan mijn all-in-one abonnement voor € 5,00 per maand aanbieden, dan zou ik het nog niet moeten hebben. Daarom is 1 december 2017 voor mij bevrijdingsdag.
Eerst had ik KPN Compleet voor 80 euro per maand dat ik het te duur vond ben ik naar Vodafone overgestapt wel mooie beeld maar een stuk trager met zappen moest ik wachten tot dat programma weer laden omdat het zappen te lang duurde zijn wij terug gaan naar KPN Ik krijg de indruk dat de dochterbedrijven weinig ruimte krijgen op de telefoon kabel wand Telfort kan niet alle diensten leveren mijn adres ik ben wel benieuwd hoe dat kan Hoe is het telefoonkabel ingedeeld ?
KPN DE TELECOMSPECIALIST,
zelfs mijn oma kan betere service bieden op het gebied van telefonie, als je zakelijke telefonen het niet doen word je zogenaamd door de 2de lijns monteuren terug gebeld en dat wel binnen 72 uur, echt een super service (sarcastische opmerking) en als je dan na deze beleberde service ook nog niet word teruggebeld binnen 72 uur gaat het wat mij betreft niet meer om slechte service, als ik het slechte service zou noemen zou dit een belediging zijn voor slechte service, daarbij heb ik afgelopen 2 weken meer als 3,5 uur aan de telefoon gehangen omdat ze ook lekker snel zijn met het uitzoeken welke afdeling ze moeten bereiken Het licht nooit aan het netwerk maar aan ons toestel die net 2,5 jaar oud is en door hun geleverd zijn er zit dus blijkbaar een houdbaarheidsdatum aan hun toestellen ik denk dat ik hem begin te ruiken van de bederving ( aangezien dit volgens hun mogelijk is mijn advies nooit bij kpn gaan
Ja het is even wennen. maar eigenlijk gaat alles goed. ben verhuisd en dat heb ik veel te laat doorgegeven. daarom duurde het 2 weken voordat alles op mn nieuwe adres werkzaam was. In de tussentijd keurig een werkende dongel gekregen. ook telkens perfect tewoord gestaan door een suler nette klantenservice. zo hoort het.
goed bezig kpn