Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Imho is een fors deel van de ervaringen met KPN gebaseerd op onkunde van soorten internet en de daarbij behorende gemakken en ongemakken.
Als je een redelijk nieuwbouwhuis hebt dat wemelt van betonnen muren en je wilt op verdieping X een perfecte Wifi verbinding en / of een perfecte verbinding met je 2e decoder, dan moet je dus GEEN ADSL en / of Digitenne hebben. Ja, kan wel, maar dan moeten er aanvullende maatregelen worden getroffen in de vorm van versterkers.
Ik heb nu sinds 1 augustus 2015 KPN glasvezel en heb: 1. perfect TV beeld 2. perfecte vaste telefonie 3. perfecte internetverbinding.
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik wel alles bekabeld hebt. Trek ik de Ethernetkabels eruit en schakel ik over op Wifi dan kom ik niet hoger dan 50/50 Mbps. Stop ik de draad er weer in dan heb ik de riante snelheid van 500/500 Mbps.
Kortom, KPN perfect, maar orienteer je GOED wat je voor soort internet / abonnement neemt en a niet 'piepen' als het tegenvalt omdat je je vooraf niet voldoende hebt verdiept in mogelijkheden en onmogelijkheden!
Onlangs 1888 gebeld om te informeren naar een nummer. Medewerker vroeg: zal ik u doorverbinden? Dat heb ik helaas gedaan. Op de volgende nota €23,- extra kosten. Klacht ingediend. Een dominante vrouw vertelde dat ze niet in discussie met mij ging. “U had op de website kunnen lezen dat dit een duur nummer is en u heeft zelf de keus gemaakt om te laten doorverbinden.” Ze vertelde er niet bij dat op de website ook staat dat medewerkers de klant erop moeten wijzen dat de hoge kosten ook in het vervolggesprek blijven doortikken. Dit was dus niet gebeurd!
Ik ben over moeten stappen van Edutel naar KPN. Internet werkt bedraad en via WiFi plotseling niet meer. 5 keer per dag de modem herstarten. Verschillende medewerkers via chat en telefoon gesproken. Allemaal wissellende aanpak(?). Via telefoon afspraak gemaakt dat ik de volgende dag gebeld zou worden door monteur. Niiet dus! Weer gebeld! Begon het riedeltje weer van voren, herstarten en alles wat al verschillende keren geprobeerd is. Niet vastgelegd van de gemaakte afspraak in het ‘systeem’ van KPN. Amateurs!
Ze geven je internet wat niet werkt en vervolgens moet je 50 euro betalen voor een monteur. Dit is een scam. Geen abbonement nemen bij KPN
Het is bijna onmogelijk om een oplossing voor vragen te krijgen. Zeer slechte service door de telefonist
Alle microfones van mijn iPhone 7 werken niet meer, ik kon na de IOS 12 update niet meer bellen, geen geluid bij video opname of FaceTime etc. Naar de apple store geweest en een diagnostisch test uitgevoerd en bleek dat de telefoon intern defect is en volgens Apple niet meer te repareren valt. Aangezien de telefoon een jaar en drie maanden oud is valt deze niet meer onder de garantie van Apple en heb een rapport meegekregen waarmee ik me kan beroepen op het Europees Consumentenrecht. Een telefoon van duizend euro mag wel iets langer meegaan.
Hoofdkantoor van KPN gebeld en netjes te woord gestaan. Bij KPN in de winkel wordt gemeld dat KPN zelf gaat concentreren of de telefoon gerepareerd kan worden en dat is natuurlijk hun goed recht. De verkoper in de winkel heeft mij meegedeeld dat dit drie weken gaat duren! Het rapport dat ik van Apple had meegekregen deed er niet toe en hoefde niet als bijlage toegevoegd te worden.
Ik heb televisie, internet, een telefoon abonnement van mijn vrouw en mijn telefoon abonnement bij KPN. En ik kan drie weken geen gebruik maken van mijn abonnement. Er wordt geen leen toestel of andere tussentijds oplossing aangeboden. Zeer slecht geholpen bij Amsterdam Arena, wat een belabberde service van KPN in 2018.
ITV op tablet. Zeer frustrerend. Beeld blijft hangen. Ik erg me kapot maar betaal je scheel aan een product dat niet werkt ondanks alle mooie beloftes
Willen absoluut geen moeite toen voor hun jaren lange klant, ook als je bereid bent veel meer te betalen. Liever terug naar Tmobile.
Ik ben wel tevreden over KPN. Duidelijke website waar duidelijk staat beschreven hoe je een probleem kan oplossen. Scheelt je een hoop geld, want de 0.90 cent p.m. voor de helpdesk is echt belachelijk duur. Daarom een 7 en niet hoger. Na telefonisch een probleem opgelost te hebben, heeft de medewerker nog tips gegeven over ons verbruik. We bleken een hoop niet te gebruiken maar wel voor te betalen. Na de hulp van de medewerker was ons maand bedrag 20 euro goedkoper. Dat is service!
KPN Digitenne stapt over op receivers DVD2 en klant moet in eens overstappen op nieuwe apparatuur. Al jaren heb ik KPN Digitenne met eigen receivers met insteekkaart ( koop ) Nu gaat KPN over op een uitzending die uitsluitend te bereiken is met een DVD2 kastje zonder kaart maar kun je nu huren tegen een tarief van 5 euro per maand per kastje. Zelf heb ik 3 kastjes in huis en betaal nu op dit moment niets voor de kastjes aangezien eigendom van mij zijn. Ik ga straks dus betalen 15 euro per maand. Deze klacht ingediend bij KPN waarbij ik een dag later wordt teruggebeld met een medewerker die mij aangeeft niets voor mij te kunnen betekenen en als het mij niet aanstaat moet ik maar opzeggen. Mijn inziens kan de KPN niet van mij eisen dat ik ineens kosten moet gaan maken voor iets waar ik destijds al voor betaald heb de aanschaf van de huidige receivers. Daarnaast is aanschaf ook niet mogelijk en is straks de klant verplicht te gaan huren. Gezien er geen andere mogelijkheden zijn lijkt de KPN zich ook schuldig te maken aan een koppelverkoop. Zijn er meer mensen die vergelijkbare ervaring hebben. Volgens de medewerker van KPN moet ik het maar nemen zoals het is echter voelt het als onrecht.
Door mijn nieuwe provider is het abonnement wat ik al meer dan 10 jaar heb gehad bij kpn opgezegd. (al 10 jaar slechte ontvangst van internet en digitale tv die steeds stilstaand beeld heeft. Opnames die niet terug te kijken zijn door storingen etc.) ik ben nu twee maanden en ongeveer 5 uur bellen verder en krijg nog steeds geld van de kpn. Blijven na de opzegdatum gewoon twee maanden abonnementsgeld afschrijven en snappen zelf niet waar het fout gaat. Als ze er dan achter komen dat er fouten gemaakt worden, worden er verkeerde bedragen verrekend en moet je steeds bellen om je eigen geld terug te krijgen. Nog niet eens een excuusbrief voor alle ellende die je door kpn ondervindt. Verder zitten er bij de klantenservice mensen die zeggen dat ze wat voor je gaan doen, maar ondertussen gewoon in het systeem zetten dat de klacht is afgehandeld? Hoe een groot bedrijf klein kan zijn in de manier waarop ze met hun clienten omgaan! erg jammer.
Ik ben al meer dan 16 jaar klant bij KPN en heb nog nooit geen problemen gehad. Altijd goede ontvangst zowel voor tv als mobiel! Toppie ????
Kamp je met een storing, wordt midden in het gesprek De verbinding zonder aankondiging verbroken! Op het kpn kantoor groningen werkt ze niet want daar hebben ze nog voor mij gezocht naar het onverlaat . . Kpn: let op wie je achter de telefoon zet! Dit schaadt de reputatie van kpn.
Wat een . bedrijf je wordt gewoon opgelicht voor een hoop centen! En dan verwachten dat je een beetje service krijgt nou vergeet het maar. Je wordt gewoon uitgemaakt voor leugenaar en dat terwijl ik al jaren lang klant ben bij die firma. Zeggen dat er geen verzekering is afgesloten terwijl dit toch echt op de facturen vermeld staat en dus ook al jaren betaald wordt nou schandalig. En dan nog niet gesproken over de landelijke dekking die gegeven wordt! Nou een hoop gelul allemaal. Ik bedankt die oplichters vriendelijk voor hun service! Mvg Een zeer ontevreden EX KLANT ??
Uw eigen router willen gebruiken om je eigen netwerk te verbeteren kunt u wel vergeten! KPN ondersteunt anno 2018 nog steeds geen bridge mode voor hun eigen modem-routers.
Gebruik maken van een slechte router die tevens 4 keer per dag uitvalt en elke keer wanneer er contact opgenomen wordt bij de technische dienst, is er weer 'niets aan de hand met het netwerk'.
Ongelooflijk dat het de KPN niet lukt om een vaste lijn simpelweg te kunnen laten functioneren. Inmiddels 3 jaar lang om de paar maanden monteurs op de stoep gehad. Telefooncentrales wisselen, modems etc. etc. Gewoon een simpele telefoonlijn lukt hun op onze locatie niet. Automatische incasso lukt uiteraard iedere maand wel. Schaam jullie KPN!
Schofterige behandeling KPN, omdat KPN van zijn oude internet abonnementjes af moet, duwen ze gewoon willens en wetens een onbeschofte verhoging door je strot. Dan ga je namelijk vanzelf wel. Je moet dan wel even een ander abonnementje afsluiten bij ze. Nee KPN zo werkt dat niet, maar dat pikt KPN natuurlijk niet en dan sluiten ze je gewoon af. E-mails worden uiteindelijk niet meer beantwoord, ze kunnen geen contracten laten zien en sturen dan gewoon een briefje van de monteur die de aansluiting had gemaakt, en ga maar door. Terwijl ik alles naar ze toe stuur houden ze voet bij stuk en je hebt geen poot om op te staan want ze sluiten gewoon af. Dit beleid moet je lekker blijven volhouden KPN. Zorg dat je NOOIT maar dan ook NOOIT iets met KPN van doen hebt. En dan te bedenken dat dit zakelijk ook nog eens is. Je kunt nog wat nalezen op https://zakelijkforum.kpn.com/internet-9/internet-only-zakelijk-zomaar-dubbele-bedrag-schofterige-behandeling-11303/index1.html#post23095
Ik heb al jaren KPN mibiet en thuis. In mei heb ik een verlenging gedaan voor half september. Nu kwam ik er in Augustus achter dat mijn oude abonnement in Juli een upgrade heeft gehad een mooi voordeel! Meer MB’s onbeperkt bellen. Ik contact opgenomen via het forum van KPN. Ik wil graag mijn oude abonnement voortzetten. Aangezien ik niet op de hoogte was van de verbeteringen in mijn oude abonnement. Dit kon niet! Nu weer een bericht weer een upgrade nu nog 1000 mb erbij! Inflexibel KPN ik betaal elke maand bijna 100 euro! Een iets klantvriendelijker zou sieren!
Pfffff wat een gedoe. ik ben ruim een maand verder met dienen van een klacht/ elke keer word ik verkeerd door verbonden en moet op nieuw beginnen. zeker niet aan te raden. zij hebben ruim een jaar onterecht geld afgeschreven. en als ik bel wordt letterlijk niet geholpen en niet geluisterd. of zij beloven dat terug bellen . of ik wordt niet terug gebeld of door verkeerde persoon terug gebeld.
Al van het begin ben ik niet blij met het beleid van Kpn. Het verbaast mij hoe verschillende medewerkers van Kpn tegen klanten kunnen liegen. Echter houden ze belangrijke informatie achterwege waar de klant pas later achter komt omdat ze zoveel winst willen maken. Een ander collega zegt dit een ander zegt dat, o ze kunnen de aantekening van hun collega niet meer vinden. Steeds verkeerde informatie of informatie dat niet meer van toepassing is. Moet je helemaal opnieuw beginnen omdat ze hun eigen commissie willen hebben. Heb je eindelijk het contract afgesloten na zoveel gedoe, zie je pas heel laat dat je onnodige kosten heb gemaakt omdat ze niet direct waren. Meld je dat zeggen ze o maar het staat duidelijk in uw contract (een contract die je nooit heb ontvangen). Of het staat duidelijk online, zeg me waar want ik kan het niet vinden.
Nadat er meerdere keren onterecht teveel is afgeschreven omdat ze alles door elkaar gooien waar de medewerkers van kpn het zelf niet eens begrijpen, hebben ze besloten om ons een bepaald bedrag terug te betalen. Afgesproken met een van de leidinggevende dat we vanaf nu een vast bedrag zullen betalen tot het einde van ons contract met die 20 euro korting dat ons werd gegeven. Echter vandaag zie ik vandaag dat ze met 6 euro zijn gestegen. Ik bel natuurlijk. Zeggen ze van 20 euro nu 14 euro korting, waarom is niet duidelijk. Maar vanaf nu geen 20 euro korting meer. Is mij zogenaamd duidelijk verteld en staat in het contract (waar ik nog steeds op wacht). Een ene mevrouw Vicky Castañeda Saquicela was niet bepaald klant vriendelijk en had nog het lef om te zeggen dat sinds het afsluiten van de kpn een contract er nooit onregelmatige bedragen zijn afgeschreven. Wat natuurlijk niet waar is. Ik ben helemaal klaar met Kpn en hun leugens. En ben zeker niet van plan om mijn contract met hun te verlengen.