KPN reviews

2.2
Positief10%
Neutraal0%
Negatief90%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Frits
01-11-2016

WEL WOORDEN, GEEN DADEN

Meerdere keren met KPN moeten bellen over hetzelfde probleem. Elke keer wordt er beloofd dat ik binnen een dag teruggebeld zal worden, maar dat is tot nu toe nooit gebeurd. Je wordt als klant niet voor vol aangezien. Ik zal dit verhaal ook aan Radar melden

Lennart
27-10-2016

Drama!

Klatenservice niet te bereiken en onbehulpzaam.

F.
12-10-2016

Nooit meer KPN

Ik ben vorig jaar van Vodafone overgestapt naar KPN. Ik was tevreden over KPN totdat mijn telefoon 4 weken geleden kapot ging. Ik heb hier een verzekering voor en mijn telefoon heb ik naar de KPN winkel in Den Bosch gebracht zodat zij het op konden sturen. Ik kreeg hier geen leentoestel voor terug want die hadden ze niet voorraad. Vervolgens kreeg ik pas 2 weken later een nieuw toestel. Ik was er al niet over te spreken dat dit zo lang heeft geduurd maar goed. Nieuw toestel opgehaald, blijkt mijn camera en luidspreker niet te werken. Tevens kan het 'nieuwe' toestel mijn SIM-kaart niet lezen. Weer mijn toestel terug gebracht en deze moest ook weer opgestuurd worden wat dus betekent dat ik mijn toestel weer 2 weken kwijt ben. Deze keer kreeg ik wel een leentoestel, een Iphone 4! Dit terwijl ik een Iphone 6 heb. Ik vraag de medewerker om mij te helpen om mijn icloud over te zetten naar de Iphone 4 . Na 1,5 uur is het hem nog steeds niet gelukt en ik moest maar contact opnemen met Apple?!? Achteraf gezien blijkt de software van de Iphone 4 zo oud te zijn dat het mijn Icloud niet pakt, is schijnbaar algemeen bekend behalve bij de medewerkers van KPN. Ik heb mijn Icloud uiteindelijk wel op een Iphone 5 kunnen zetten (niet het toestel van KPN). Nu zijn weer bijna 2 weken verder en ik heb nog steeds mijn toestel niet. Ik vind de service echt om te janken bij KPN en al niet te spreken over de verzekering. Zodra mijn abbonement is afgelopen stap ik direct over!

Cor
10-10-2016

Klanten service zeer slecht

Bevestigingen onjuist. 3 maal een wijziging door moeten geven, resulterende in annulering vorige contract en weer een nieuw contract. Dus aansluiting totaal 3 maand later.

Contacten op het call centrum beloven van alles maar niets wordt nagekomen. Ik beloof dat ik het persoonlijk zal opvolgen wordt toegezegd. Niets komt hier van uit.

Eindelijk een aansluiting nu door een super service monteur. De rest van de backoffice is zeer slecht.

Co
10-10-2016

Kpn is top

Kpn is voor mij 1 woord top. Klantenservice geweldig,laatst was Mijn modem stuk werd probleemloos vervangen.

Mary
06-10-2016

Nog niet eens een aansluiting en NU al spijt!

Tjonge tjonge wat een WAARDELOOS bedrijf dit. Handig dat je kunt chatten, maar er is echter geen hond bij dat bedrijf die je ook daadwerkelijk kan helpen. Abonnement verkopen, dát kunnen ze wél goed. Wil je een monteur om te helpen, moet je een maand wachten! Wil zelf proberen aan te sluiten mbv hun instructievideo, maar dat GAAT NIET hè, als je geen internet hebt! Stelletje sukkels! Krijg iedere dag wel een mail, voor MijnKPN, KPN-ID, U kunt nu aansluiten. jaja. NOT! Nieuwe klant, krijg je een oudere versie experia-box! Slijt die maar ergens anders ja! Ongelooflijk dit. Zodra ik kan ga ik hier weer weg!

Ellen
05-10-2016

Kpn klantenservice een grote puinhoop

Was overgestapt naar KPN compleet. Alles is misgegaan . Afspraken werden niet gehouden, uren aan de telefoon. Onbeschofte medewerkers en medewerkers die hun woord niet hielden. Ben weer terug naar ziggo, mijn oude provider. Zit wel vast aan een heel duur mobiel abonnement .

Esra
15-09-2016

Afrader

Hallo Kpn, Ik heb een abonnement bij jullie lopen. En sinds een paar weken kamp ik met internetproblemen. Tot eergisteren, was de maat vol. Ik heb gebeld met KPN, heb mijn problemen aangekaart en kreeg een mail over KPN servicetools, in de hoop op betere verbinding. Ik heb verschillende kanalen geprobeerd voor beter wifi maar mijn verbinding is nog steeds slecht. Ik vroeg de medewerker of het aan de modem kan liggen maar kreeg daar geen antwoord op. Mijn internetverbinding zowel op telefoon en computer valt steeds weg. Ik krijg meldingen als ‘verificatiefout’ en ‘Ip adres ophalen’ als ik op social media ( facebook) iets wil plaatsen krijg ik een melding dat ik geen verbinding heb, maar als ik naar mijn wifi instellingen kijk op mijn telefoon en computer staat er gewoon dat ik wel verbonden ben met internet? Mijn vebinding valt elke 10 minuten weg. Als ik op internet surf duurt het een halve minuut voordat ik op de website ben. Echt niet normaal. Ik heb kpn een paar dagen tijd gegeven om het op te lossen maar mijn internetverbinding valt nog steeds weg daarom heb ik mijn abonnement opgezegd. Tot 14 oktober volhouden iggggg

Greetje
09-09-2016

Tot nu toe goede ervaringen gehad met de klantenservice

Hoef gelukkig niet vaak te bellen, dat is al een pluspunt. Als ik bel blijkt de klantenservice, die gratis is, goed te bereikbaar. Altijd vriendelijke mensen. Ze nemen ruim de tijd voor het zoeken van een oplossing. Ze denken goed mee en zijn heel geduldig.

Moon
06-09-2016

Super

De monteur die heeft ons zeer goed geholpen.en hij nam de tijd om het probleem wat wij hadden op te lossen met reseltaat een tevreden klant

Nina
30-08-2016

Ik mis communicatie.

Ik ben klant. Zij zijn de service. Dat maakt samen klanten-service. Ik houd mij aan mijn titel als klant. Maar zij weten niets van service.

Serge
26-08-2016

Op slinkse wijze nieuw contract aansmeren

Wij zijn niet tevreden over de manier waarop ons een nieuw contract is aangesmeerd. Wij werden een drie kwart jaar geleden medegedeeld door KPN dat zij overgingen op een nieuw systeem en dat het oude systeem zou komen te vervallen, dat er een nieuwe router geplaatst diende te worden. Er was geen sprake van keuze, immers het oude zou komen te vervallen. Bij het plaatsen van de router bleek het tekenen ervoor tevens een geheel nieuw contract voor twee jaar, wat niet van tevoren of tijdens plaatsing was verteld. Vanwege ernstige communicatie problemen, meerdere keren monteurs over de vloer, werd alsnog een zelfde oud type router (als van te voren) terug geplaats. Met als gevolg als enige verandering een nieuw twee jarig contract. We zijn niet tevreden over het product dat KPN leveren. Wij zitten op tientallen meters van de wijkkast van Eindhoven, maar om administratieve redenen hebben zij ons aangesloten op het einde van Son (3,8 kilometer). Door hun monopolie in deze buurt was er geen andere keuze mogelijk om internet te verkrijgen. Wij willen graag dat dit contract trucje ongedaan wordt gemaakt, en dat wij elk moment het contract op kunnen zeggen.

Dirk
25-08-2016

Administratieve prutsers

Aanmelden als klant duurt 5 keer, wijziging snapt men niet. Opzeggen wordt bevestigd, maar abonnementskosten blijven ze van de rekening aftrekken.

KPN kiezen? Bezint eer ge begint.

Helaas zijn zij ook nog ons beheerder van het enige telefoon en tv kabelbeheerder.

W.
24-08-2016

Onnuttig stelletje leugenaars

KPN is een fantastische partij. Voor mensen met een agressieprobleem. Wij betalen al jaren voor 60 down en 60 up en halen ook al jaren 15 down en 15 up. (Oh, en regelmatig een ping van 40 ms is ook leuk!)

Regelmatig internet down. Van hun kant uiteraard geen storingen, zelfde verhaal met TV, On Demand, Uitzending Gemist, enz. Wat een waardeloze 'customer care' -- als je het al zo kunt noemen. Bakken er niks van, spreken constant tegen terwijl ik overduidelijk gelijk heb. "Het is een storing in de cloud" komt regelmatig terug, leer eens dat je tegen een systeembeheerder geen lulverhalen moet gaan ophangen zelfs als je vroeger colocatie hebt gehad in een van hun DC's.

Niet aan beginnen. Het is ook leuk als je de eigenaar van een hostingbedrijf bent, van Pingdom te horen krijgt dat één van je servers down gaat en je internet eruit klapt. In een woord: geweldig! Als je dan ook regelmatig shifts 's nachts draait en je internet is weer weg dan kun je je voorstellen dat dat redelijk op je zenuwen begint te werken. Sterker nog: heb een paar shifts al niet kunnen doen en moeten escaleren naar een collega.

3 x op 1 dag gebeld met hun 'service desk'. 1e x zou het opgelost moeten zijn, 2e x ook en 3e x realiseerden ze zich dat ze niet konden blijven liegen en lag het dus aan de zogenaamde 'cloud'. Well guess what, als jullie private cloud op jullie eigen infrastructuur en hardware draait is dat toch mooi jullie probleem! "Ja meneer, we kunnen een monteur sturen en als de fout van KPN's kant ligt is het op onze kosten en anders betaal je 45 euro voorrijkosten en daarna 70 euro per kwartier". Man, ik snap zelf toch ook wel dat het aan jullie ligt aangezien we hier met een kleine 15 à 20 computers zitten en het internet overal bagger is. En ik snap dan ook dat de monteur het uiteindelijk ons de schuld gaat geven, is al zo vaak gebeurd. Mogen we alsnog betalen. Toen uitgelegd dat dat dus niet gaat gebeuren maar dan konden ze dus geen monteur sturen. "Maar onze monteur gaat niet zomaar jullie de schuld geven want het ontvangen geld heeft hij geen baat bij". Ja meen je dat nou? Jullie wel! Met die attitude ga je er niet komen. Hou het simpel: stuur een monteur. Crediteer het. Mocht het niet lukken, crediteer dat dan ook. En voorrijkosten is de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb.

ExperiaBox is ook al een keer vervangen (sterker nog: meerdere keren) en ook dat haalde niets uit. Zelfde verhaal bij mijn grootouders.

Al in al: waar we betalen voor Alles in 1 zijn de verwachtingen 60/60 en werkende TV. Realiteit is een TV die zelfs na 2 x resetten niks wil doen, 15/15 max. als het internet überhaupt werkt klapt die er regelmatig uit en dat ligt *niet aan ons*. En als het dan niet ligt aan het bagger internet, de TV die niet werkt en de telefoon die af en toe plat ligt uit het niets, dan is het wel de helpdesk. Ik verwacht niet dat ik bel omdat de TV het niet doet (voor de 3e x) en ophang met de melding dat het aan ons ligt terwijl een andere medewerker aangaf dat dat waarschijnlijk wel zo was. Intern lijkt het dus ook een zooitje te zijn daar.

Na 3 x onze router te resetten, 3 x de helpdesk te bellen en 2 x de TV te resetten geef ik het op. Als een gecertificeerde netwerkbeheerder hier niet uit komt houd het voor mij op. En het lijkt er ook zeker op dat ik niet de enige ben!

Conclusie: KPN vraagt veel te veel en levert veel te weinig. Bagger service en product, maar over onze portemonnee is KPN zeer tevreden! :) Normaal ben ik niet zo van (negatieve) reviews schrijven, maar zoals ik aan de telefoon zei: *ALLES* bij KPN is om te huilen. Het is dat je minimaal 1 ster moet geven.

Overstappen is dan ook niet weggelegd.

Kwassink
19-08-2016

Topbedrijf

Ik begrijp de reacties van mensen hierboven niet. De nietsbegrijpenden staan graag met hun handen in de zakken, lezen geen bevestigingsbrieven en dan achteraf lekker afschuiven. Ben al jaren klant en tevens klant bij ziggo geweest. Heb wel problemen gehad maar altijd netjes opgelost door kundige medewerkers. Waar met techniek gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Het is maar hoe je er zelf in staat. Domme vragen krijgen domme antwoorden.

Ik zeg: KPN, ga zo door. Ik betaal liever iets voor deze kwalitatief goede diensten en zal het ook eenieder aanraden.

Heleen
19-08-2016

BEDRIEGERS!

Ik ben ongeveer een half jaar klant geweest bij de KPN doordat ze HI hebben overgenomen.

Al enige tijd voordat mijn abonnement afliep wist ik dat ik deze stop wou zetten.

Na hierover na vraag te hebben gedaan, kreeg ik te horen dat je een maand voor het einde van je abonnement kan doorgeven dat je hem wilt beëindigen.

Circa 4 weken voor het einde van mijn abonnement wou ik dit doen.

Toen ging ik opzoek naar een telefoonnummer die ik kon bellen om dit te regelen. Wanneer je hiernaar zoekt kom je een vakje tegen waar je nummer in kan voeren en dan bellen ze jouw.

Hierop dacht ik natuurlijk, dat is makkelijk dat scheelt mij weer telefoonkosten.

Helaas helaas heb ik er nu natuurlijk ook geen bewijs van dat ik met ze heb gebeld. (Zij hebben mij immers gebeld en ik niet hun).

Tijdens het gesprek werd mij heel mooi verteld dat mijn abonnement zou worden stop gezet.

Twee weken later krijg ik bericht van mijn nieuwe provider dat er geen nummerbehoud kan worden aangevraagd omdat ik mijn abonnement al had stop gezet. Dom foutje van mij. Dus dan maar een nieuw nummer. Nu zijn we inmiddels ruim 3 maanden verder en krijg ik ineens een mail dat mijn factuur van de kpn klaar staat. (nog nooit eerder had ik daar een mail over gekregen) Dus ik bel de KPN op en krijg te horen dat mijn abonnement nooit is stopt gezet... En dat ze dat dan nu wel voor mij zou doen maar ik nog wel een maand opzegtermijn heb. Vervolgens doe ik mijn verhaal (zoals hierboven beschreven) en vraag dat mijn abonnement wordt stop gezet met terug werkende kracht. Het is immers niet mijn schuld dat zij een fout hebben gemaakt, Hierop krijg ik het antwoord dat ze dit niet doen omdat ik niet kan bewijzen dat het HUN fout is en het mijn schuld is omdat ik maar beter had moeten opletten. Uiteindelijk mag ik nu dus 4 maanden betalen voor een telefoonabonnement die al meer dan 4 maanden niet is gebruikt. Dit kunnen zij natuurlijk ook gewoon zien in hun schema's maar daar kijken ze niet naar!

Al met al is het een verschrikkelijk bedrijf en hoef je niks van hun te verwachten en aan de klantenservice heb je al helemaal niks!

Pipo
18-08-2016

Kpn is een zeeeeer slechte bedrijf

Heb jaren lang kpn gehad met heel veel gezeik, Kpn doet alsof ze de grootste zijn, maar alles behalve dat. Kpn voelt zich te groot voor zijn medewerkers en vooral zijn klanten. Dit zal op ten duur hun kop kosten! Jaren gewerkt ook voor hun maar alles behalve behulpzame collega's en de juiste materieel. De eerste maanden waren een hel voor me.

Kut bedrijf.

Pieter
16-08-2016

KPN met de K van K...... !

Ben ruim 10 jaar klant geweest bij de KPN met een mobiel abonnement. Had "onbeperkt 4g" (fair use). Omdat ik inmiddels ook een telefoon van mijn werk gebruik die een gelijke functionaliteit geeft toch maar opgezegd. Het is niet handig om twee toestellen mee te slepen de hele dag. Keurig opgezegd via hun website. Mailtje van gehad en bevestiging per brief. Per 26 juni was mijn abonnement uit de lucht. Op vakantie geweest en omdat ik mijn afschrijvingen vanuit het buitenland zit te bekijken zie ik dat er voor juli en augustus toch nog steeds mijn abonnement is afgeboekt door de KPN. Direct terug gestort en dat werd gevolgd door de bekende dreigbrief .... betaal binnen 5 dagen of anders. Helaas bleek mij toen dat ik met mijn stomme kop zowel de mail als papieren brief had weg gegooid. Dus ik denk ik waag er een belletje aan. Natuurlijk viel er niet met ze te praten ... want ik zou per 16 juli telefonisch hebben opgezegd ... nee ! want toen zat ik in de auto naar mijn vakantiebestemming ! En dus was mijn abonnement per vandaag (wat een toeval !) verlopen. Geduldig uitgelegd dat ik via de website had opgezegd ... meneer de telefonist ging even overleggen met zijn chef ... dat duurde kennelijk 3 seconden want toen had ik hem weer aan de lijn. Beweerde keihard dat opzeggen via de website niet mogelijk was ... maakte mij glashard voor leugenaar uit. Ik log in op "mijn KPN" en zie daarna dat de hele layout van de website is veranderd. Mij was gelijk duidelijk dat daar dus het een en ander fout was gegaan. Maar niet bij hun kennelijk. Want mijn beroep op enige coulance na 10 jaar trouwe klandizie werd afgewezen .... u MOET die 42.50 betalen meneer ! Waar gaat het over .... steek het in je r..t en mij zie je in ieder geval nooit nooit nooit meer terug als klant van de KPN. Hoe dom kan je zijn als bedrijf en als jullie failliet gaan dan is het door dit soort fratsen.

Marco
15-08-2016

Om te janken

We hebben als bedrijf al jaren lang KPN. Helaas zijn we een jaar geleden overgestapt op KPN één. Op zich geen probleem maar het moet wel blijven werken. Als er een probleem de kop op steekt en je moet bellen met 0800-0410 is de ramp compleet. Kut muziek op je oren en het meest ergerlijke van alles! de wachttijd. Als ik dit schrijf ben sta ik al 29! minuten in de wacht. En dat is bij elk probleem. En die zijn er best vaak. Toch jammer dat een bedrijf als KPN dit soort problemen niet kan oplossen. Het is echt om te janken. Wat een ergernis. Als ik ooit nog eens de kans zou krijgen om van KPN één af te kunnen hoef ik er niet over na te denken.

Piet
15-08-2016

Mobiele telefoon veel duurder

De prijzen van de mobiele telefoons bij een contract liggen veel hoger dan elders. De overheid heeft meermalen in het Journaal laten weten dat de rente veel te hoog is berekend. Als KPN zelf niets onderneemt richting klant dan is het geen bonafide bedrijf. De service was voorheen buitengewoon goed maar dat soort zaken wordt afgebouwd en het heeft geen voordelen meer om bij de KPN diensten af te nemen.