Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Al minimaal 10 jaar 4 abonnementen bij Kpn.
Kpn thuis en 3 mobiele abonnementen. Nu is 1 abonnement verlengbaar, maar op het moment dat we dat proberen krijgen we een foutmelding. Bellen met de klantenservice zegt op dag 1 dat de doorlooptijd op zondag iets langer op zich laat wachten, best bijzonder dat computersystemen zich ook houden aan de zondagrust, maar oké, geen nood dan wachten we tot maandag. Op maandag wederom een foutmelding dus wederom contact met de klantenservice. Nu kan het niet omdat er maar 1 wijziging per maand doorgevoerd kan worden en er in deze maand, is overigens niet waar want dat was in mei, maar ook de maanden lopen anders bij KPN, een bundelverhoging heeft plaatsgevonden.
Als ik meld dat ik dit bureaucratische vind is de meneer aan de telefoon het niet met mij eens. ik weet op recht niet hoe het dan heet.
Dag KPN deze service betekend dat we overstappen naar een andere partij en u krijgt maar een kleine 200 euro per maand van ons.
KPN TV en internet. Beëindigd krijg ik een factuur die zou gecreëerd worden. Word weer geld afgehouden nu blijkt dat de opzegging niet door was. Vandaag weer beëindigd eindelijk een bewijs nu zou ik niks meer hoeven te betalen. Nu weer dat ik nog een factuur moet betalen. KPN ik zijn oplichters geven valse informatie helpt een klant naar de kloten. Ik betaal niks meer geen cent. Mensen neem geen KPN!
er zou gewoon een onderzoek gedaan moeten worden naar jullie praktijken!
Nieuwe telefoon met verlening abonnement.
Week gewacht op de bezorging, zoek geraakt bij Post NL. Onderzoek gestart, duurt een week. Maar krijg na een week een mail dat het onderzoek langer gaat duren, hoe lang? Geen idee zegt KPN. In de voorwaarden staat dat jaar het abonnement binnen 2 weken kan annuleren. Toch niet! Want dan moet je de zending weigeren maar die komt niet. Klantenservice, winkel niemand kan dit oplossen. KPN is verzekerd maar laat de klant de dupe zijn van de samenwerking met Post NL. Klant staat in de wachtstand en zit klem en kan niet anders dan wachten. De factuur stopzetten is ook niet mogelijk, zucht. Gaan ze eerst afschrijven en daarna moet de klant zorgen dat je je geld maar weer terug krijgt!
Houden zich niet aan de afspraken komen niet opdagen en tijdens telefonisch contact beloven ze oplossing die totaal niet passen en wanneer het hun niet zint verbreken ze de verbinding.
Voorniks thuis zitten wachten terwijl ik moest werken en nu verwachten ze dat ik speciaal thuis blijf terwijl ze niet kunnen garanderen dat ze dan wel komen. Wie betaald de gemiste omzet?
Internet valt weg elke dag meer dan 20 keer
Waardeloos bedrijf. Stoppen uit het niets opeens je telefoonnummer zonder iets van te voren te laten weten. Heb dit telefoonnummer 25 jaar gehad en uit het niets verwijderen ze het.
Veels te dure abonnementen en slechte deskundigheid achter de telefoon wanneer je ze aan de lijn hebt.
Ik stap nu over naar Simpel, 10 euro onbeperkt bellen en 14 GB
KPN 54 euro😤
Was al een paar jaar gekeden weg gegaan bij KPN vanwege waardeloze internet, gebeld en gebeld maar kreeg alleen incompetente jochies, werd nooit beter. Nu word ik (en blijkbaar vele anderen) lastig gevallen door hun callcenter die wat waardeloze onzin proberen te verkopen. Schandalig.
Slecht bereikbaar respectloos personeel en houden zich niet aan afspraken
Wat een slechte bedrijf. Medewerkers zijn telefonisch erg onaardig en respectloos. Nooit naar kpn gaan.
Sinds vorige week woensdag ben ik verhuisd en toen begon voor mij de ellende.
De verhuizing netjes doorgegeven aan KPN en zij vertelde mij dat hier een week overheen zou gaan totdat ik weer internet en tv zou hebben.
Niks mis mee, maar na gisteren en vandaag de halve klantensevice van KPN gesproken te hebben die allemaal wat anders beweren over wat betreft het installeren van de internetaansluiting en het hiervoor laten langskomen van een monteur blijkt dit voor deze instantie erg lastig te zijn.
Van het kastje naar de muur gestuurd worden in veelvoud.
Al met al uren aan de telefoon gezeten zonder progressie.
Ik heb dan ook besloten om over te stappen naar een andere provider die mij wél garanties kan geven.
Voor mij dus geen KPN meer.
Ik heb contact gehad met Niels! Wat een topper, geduld en vooral een luisterend oor! Begreep de situatie, goeie uitleg over de kabel, echt een dikke 10 verdient! Groetjes Alice Thomasse
Die bestuurder met kenteken vkr 12 n moet eerst een normaal leren auto rijden echt ongelooflijk wat een super lul als hij net zo werk als auto rij kom er niets van terecht
Ik heb sinds vorig jaar november aangemeld als nieuwe klant zijnde van kpn omdat ik in het verleden ook klant was dacht ik; ik ga me weer opnieuw aanmelden als klant, dit was tijdens de black friday deals en ik heb gekozen voor een tv.
Bij de kpn winkel alles in orde gemaakt en bevestigd, vanaf die dag zouden ze alles in orde maken ook omdat ze mij glasvezel aanboden en ze hadden al daarvoor overal in mijn woonplaats glasvezel aangelegd.
Vandaag de dag op 31 maart heb ik enkel sinds december een noodpakket opgestuurd gekregen, heb meerdere malen gebeld, gemailt en alles zou geregeld worden maar tot op heden geen ene malle moer geregeld!
Goede service he, klandizi staat niet hoog in het vaandel bij kpn en dat noemt zich koninklijk, me reet ja wat een slechte service.als ik dit eerder had geweten was ik nooit in zee gegaan met kpn en dus voor iedereen die zich wilt aanmelden als nieuwe klant, doe het niet!
KPN XL winkel in Breda bezocht voor het verlengen van mijn zakelijke abonnement. Ik had meegenomen een uittreksel van de KvK, mijn legitimatie en mijn telefoon. Het door mij zorgvuldig vooraf uitgezochte toestel is niet op voorraad, kan gebeuren en is ook geen probleem. Vervolgens vraag ik het toestel te bestellen en mij te informeren als ik het in Breda kan ophalen. Onmogelijk krijg ik te horen, het SYSTEEM is zodanig ingericht dat de telefoon alleen gestuurd kan worden naar het zakelijke adres. Ik leg de man uit dat ik vanuit huis werk en dat er op het zakelijke adres niet altijd iemand aanwezig is en bovendien 140 km van mijn woonadres verwijderd is. De man houdt halsstarrig vol dat de telefoon uitsluitend kan worden verzonden naar het zakelijke adres. Ik bestel niets en verlaat het pand, mij afvragend waarom KPN dergelijke "servicepunten" in stand houdt.
Zo ontzettend slecht behandeld. Slechte communicatie en datalek. Want twee 'jongens van KPN' belde mij dat ze voor de deur stonden om het modem te installeren, vervolgens bleken het oplichters te zijn.
Super slechte internet verbinding en bereik en nooit een oplossing aangeboden, ik zal nooit meer klant worden bij kpn….
Ik heb me kpn+ abonnement laten aanpraten. De ging gepaard met contract verlenging. Zeer slecht systeem en afstandbediening met veel technische problemen welke niet opgelost werden.
Uiteindelijk na uren en uren bellen en al her kpn personeel aan de lijn gehad te hebben krijg ik mijn oude abonnement en apparatuur terug. Ik ging er van uit dat ook de contract verlengen ongedaan gemaakt zou worden zodat ik na 45 weg kon bij KPN.
Wordt vervogt
Erg slecht. Ik had KPN thuis met koper besteld en een maand later de startdatum gekozen. Nu moet ik er zelf twee dagen voor de aansluitdatum achterkomen dat het toch glasvezel word en ze hebben zelf nog geen idee wanneer het aangesloten kan worden.
Na jaren bij Telfort automatisch over naar KPN.
Na een verhuizing bleek dat de ADSL snelheid niet hoger kon dan 15 kb.
Nou, dan doen we toch een dubbele aansluiting, dan halen we de 30 kb.
Het is niet supersnel, maar het werkt en met heel weinig storingen, het alternatief is Delta, daar heb ik talloze uren vruchteloos mee gebeld, dat is dus geen alternatief.
Internet is snel genoeg, 2 tv's op HD werkt ook goed. Klantenservice is uitstekend.