Wij hebben vanaf vrijdagochtend geen tv…
Wij hebben vanaf vrijdagochtend geen tv of internet meer. Al tig keer gebeld en iedere keer ander antwoord. Vanochtend nog gebeld en het zou nu echt om 14 uur opgelost zijn, maar inmiddels staat de tijd al weer op 18 uur. Ze willen ook niets ter vervanging sturen zodat we voor nood op een andere manier tv of internet hebben. Dit gaat blijkbaar maar om een klein groepje mensen en dan heeft het voor kpn geen hoge prioriteit. We vinden dit echt niet kunnen, thuis werken gaat nu dus niet en men is niet bereid te helpen. Moet maar wachten tot het is opgelost, maar wacht al vijf dagen!
Theo.
Zeer slechte ervaring, slechte verbinding, koppelen van apparatuur met wifi is een grote pijn hoop Zeer slecht.
Ben zeer ontevreden over kpn als ik dit voor die tijd had geweten was ik nooit bij kpn gegaan.
Gr Marcel Nol
Een week geleden geen internet en tv
Gebeld met kpn zeer goed geholpen door vriendelijke medewerkster
Van alles geprobeerd om weer contact te krijgen met internet
Medewerkster gaf aan dat modem waarschijnlijk defekt was
Dag later nieuw modem kunnen afhalen geïnstalleerd meteen verbinding
Vanochtend nieuwe ethernetkabel gekegen
In kabel lag niet het probleem toch top dat ze dit gedaan hebben
Dus voor mij dikke 5 sterren
Gisteren met KPN gebeld met een bijzonder en uitzonderlijk verzoek waarover ik beloofd heb om niet in detail uit te weiden. Ik had een verzoek i.v.m. mijn 86 jarige moeder die nog zelfstandig woont. De klantenservice gaf aan dat het gevraagde niet mogelijk was. Ik heb aangeven dat het van groot belang was. De bijzonder vriendelijke mevrouw zei, ik ga dit toch maar even aan mijn chef voorleggen of er misschien toch niet ergens een mogelijkheid is, een grote uitzondering i.v.m. met bijzondere omstandigheid. Na een tijdje kwam ze aan de de telefoon en melde dat het gevraagde normaal nooit gedaan kon en dat dit technisch behoorlijk nogal gecompliceerd lag maar i.v.m. uitzonderlijke situatie van mijn moeder dat ze een uitzondering wilde maken maar dat het wel even wat tijd ging kosten. Ik dank de service medewerkster van KPN nog maar eens een keer via deze weg hartelijk dat zij de extra moeite heeft gedaan om dit toch voor elkaar te krijgen. Met vriendelijke groet, Cornelissen, te Veghel
In 2023 kozen we bij KPN Thuis voor een welkomstcadeau, de iPad. 1,5 maand na aansluiting hebben we deze echter nog steeds niet ontvangen. Ondanks meer dan 12 contactpogingen met KPN en Sidekix, is er geen vooruitgang geboekt. De partner, Sidekix, meldt herhaaldelijk de iPad aan bij PostNL, maar er volgt geen verdere actie. Dit staat in schril contrast met de beloftes bij het contract. Onze keuze voor KPN was mede gebaseerd op het welkomstcadeau, dat binnen 14 dagen geleverd zou worden, maar deze belofte is niet waargemaakt. Als de iPad niet snel wordt geleverd, overwegen wij verdere stappen.
Twee keer een afspraak gemaakt om glasvezel in de woning aan te sluiten, helaas komt kpn de afspraak niet na. Na het vragen wanneer de aansluiting gerealiseerd wordt krijg ik te horen dat ze alweer vertrokken zijn en ze de aansluiting realiseren wanneer ik een abonnement afsluit. Gelukkig hebben we al Ziggo en met deze ervaringen lijkt het me veiliger eerst de glasvezel aangesloten te hebben maar helaas is kpn te groot en doen wat ze willen
Kpn is big shit en kijkt niet naar de consument
Bij ons is in december kabel binnen gebracht. Moest nog een fritz.box met rode kabel komen. Vandaag gearriveerd en aangesloten. Internetaanstelling moet gewijzigd worden. Dit lukt niet. KPN gebeld. 3 verschillende personen aan de telefoon gehad. Ik krijg geen hulp als ik geen plus service abbonemet afsluit. Wat een hufters. Mijn vraag was bij sluit een laptop of ipad aan, waarop moet ik die aansluiten.
Bij verlenging contract heb ik mondelinge afspraken gemaakt met kpn. Vervolgens wordt er op een hele sluwe wijze toch meer geld bij mij in rekening gebracht. Vervolgens meerdere collega's gesproken. De ene vertelde mij dat ik gelijk heb, de ander weer niet. Toen het vervolgens 'opgelost' was verzekerde een collega van kpn, werd ik door ene herberd gebeld die mij vertelde dat er toch meer geld in rekening wordt gebracht dan afgesproken met een collega. Begrip heeft hij niet. Uiteraard commercieel een hele foute keuze, ik was namelijk nog van plan om een telefoon met abonnement bij ze af te nemen. Maar ik weet nu: kpn nooit meer.
Echt vreselijke klantenservice! 27 november zou mijn glasvezel internet beginnen maar het werkte niet. Tot de dag van vandaag is het probleem nog steeds niet opgelost en betaal voor iets wat ik niet ontvang. 20x met kpn gebeld elke keer hetzelfde verhaal dat ze er mee bezig zijn maar totale onzin en komen je totaal niet tegemoet. Nu 7 weken zonder wifi. Ik stap over naar iemand anders.
Opgelicht door kpn, 300 euro armer en mijn eigen korting betaald. Ik zou er nog eens goed over nadenken voor je met kpn in zee gaat, want je verdrinkt….
Als alles zou werken is het prima maar als er een storing is dan geven e niet thuis. Iedere dag met KPN gebeld en elke keer kreeg ik te horen dat het dezelfde dag op een bepaald tijdstip was opgelost. Uiteindelijk heeft het ruim 2 weken geduurd maar we de kosten van internet en tv afschrijven. Via een klachtenformulier kan je compensatie terug vragen maar ook deze heeft al dagen een soort van storing en moet je het een ander moment proberen.
Oftewel.begin niet aan KPN internet en tv!
Sluit geen overeenkomst met kpn voor tv/internet ingeval van een nieuwbouwwoning.
Het duurt maanden voor je een definitieve aansluiting krijgt, je krijgt een slecht werkende tijdelijke oplossing en de informatieverstrekking vanuit kpn is nihil!
Niet doen dus, ga voor ziggo!
R.p.m. Sneeboer
Geluid en beeld hangt om te haverklap vast, grijze strepen door het beeld, wegvallende internet.
Storingen komen in vlage , soms een maand niks aan de hand, dan op 1 avond tot 5x je nodem moeten resetten om een film af te kunnen kijken.
Waardeloos.
In tegenstelling tot alle klachten bij de vorige ervaringen, wil ik KPN een 10 cijfer geven. Al lang klant van KPN met tv, internet mobiel. 1 week geleden gebeld (binnen 3 minuten medewerker aan de lijn) en gevraagd of mijn paket gewijzigd kan worden met voordeel, pakket gewijzigd waarbij ik ruim 60€ pm minder ga betalen, nieuwe tv kastje binnen 24uur ontvangen, snel afgesloten, kastje is voorzien van Google Play Store waarbij ik meerdere apps kon instaleren. Wegens fout code met tv vandaag, 24 december, Kerst (zondag) gebeld. Ik kreeg snel (binnen 6 nin) een vriendelijke medewerker aan de lijn. Probleem opgelost. Nooit probleem ervaren met internet of mobiele telefoons, ik blijf voorlopig voor volgende 10 jaar bij KPN.
Sinds augustus bezig om twee mobiele abonnementen af te sluiten wegens emigratie. Online al een keer of vijf alles geregeld. 1 nummer blijft actief met de daarbij horende kosten. Meermaals gebeld, vanuit het buitenland lang in de wacht. De laatste keer werd zelfs de verbinding verbroken midden in het gesprek. Inmiddels is het december en betaal ik helemaal niks meer.
Waardeloos bedrijf. Zit al 1.5 week zonder internet en dus ook geen t.v . Je krijg geen informatie wat er aan de hand is en hoe lang het gaat duren. Meerdere malen gebeld je word iedere keer afgescheept. Na een boos telefoo tje uiteindelijk nou ik kreeg een noodpakket toegestuurd. Nou zit er nog op te wachten na 5 dagen. Weer gebeld werd weer afgescheept .over een noodpakket was geen spraken meer van. Ik moet gewoon maar afwachten. Nou bedankt kpn voor de vriendelijke behandeling. In een woord waardeloos
Ze blazen hoog van de toren.
Hun product zou goed(moeten) zijn.
Als je een probleem hebt, lijkt KPN op Fort Knox. Kan niet binnen komen met probleem.
Lukt het toch, dan krijg je iemand die geen antwoord kan geven, probleem staan niet in zijn spoorboekje
Nu geen draadloze TV met kabel door de kamer en nog steeds de storing
En de vertrouwde KPN nog steeds Fort Knox
###Oplichterij dieven###
Kpn gaat onterecht elke maand geld afrekenen van mijn rekening zonder melding wanneer je klantenservice belt om te vragen waarom ze worden boos gaan ze klant onbeschoft te worden en ze gaan smoes bedenken om onderuit te gaan vanaf nu ga ik elke maand mijn rekening in de gaten houden en daar na mag kpn van mij opdonderen.
Waardeloze bedrijf.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Zeer tevreden, toestel was niet in orde en ontving probleemloos en snel een nieuwe. Service in winkel en telefonisch top.
Nooit een bedrijf meegemaakt dat zo klantonvriendelijk is.
Beloftes om terug te bellen worden niet nagekomen
Bereikbaarheid is zeer slecht. Email sturen kan niet. Bij bellen naar 0800-0402 krijg je bandjes te horen en ontvang je een sms met een link naar de site. (Terwijl je juist belt omdat de site geen antwoord op de vraag geeft) Je kunt een brief sturen (hallo, leven we in de vorige eeuw?) maar daar komt nooit een antwoord op.
Abonnement opgezegd, maar na een maand stuurt KPN gewoon weer een factuur.