Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Op 8 maart schreef KPN dat mijn contract bijna af zal lopen. Om niet voor verrassingen komen te staan kreeg ik de nieuwe prijzen. Er stond bij dat ik 2 kortingen zou behouden. Dit bleek dus bij de eerste factuur niet eraf gehaald te zijn. Na 10 medewerkers gesproken te hebben en bijna 10 uur aan de telefoon heb gehangen hielden ze het op een miscommunicatie.
Ze konden niets voor mij betekenen.
Wat een vreselijk bedrijf!
Al jaren klant, belde afgelopen september dat m’n tv ontvanger stuk is, kreeg na drie dagen een nieuwe die het niet doet, knopje lam, belde opnieuw ,zou een nieuwe krijgen toegestuurd. Heb daarna verschillende malen gebeld, word beloofd dat ik word teruggebeld .heb een nummer van kpn maar dat kunnen ze waarschijnlijk niet vinden wan we zijn nu zeven maanden verder. Betaal voor twee ontvangers maar heb maar 1 werkende. KPN. Schandalig.
H.korte Almere
Slechtste monteur ooit. 10 minuten binnen, zeggen dat hij het gemaakt heeft en vervolgens niks gemaakt!
3x gebeld en 2x lijn opgegooid en via chat willen ze niet helpen
Ik verhuisde naar een ander gemeente waar geen glasvezel aanwezig is. Ik heb tv en internet bij KPN aangevraagd. Het installeren lukte pas met de 4e monteur. Steeds kreeg ik een luisterend oor als ik KPN belde. Ik moet werken vanaf dit adres dus het was voor mij belangrijk dat ik internet had. KPN reageerde snel en na uiteindelijk 4 monteurs was het probleem opgelost en ik heb nu super internet en Wifi.
Ik wil KPN prijzen voor de klantvriendelijkheid en de snelheid van handelen. Vooral als je dit vergelijkt met andere commerciële aanbieders die nauwelijks bereikbaar zijn, meteen met facturen strooien en een slechte klantenservice hebben.
Goed bezit KPN!
Welke service. Bel op vrijdagmiddag met de melding dat ik geen internet heb. Antwoord, Jammer maar dan heeft u pech. Het is vrijdagmiddag en dan zijn de monteurs weekend aan het vieren. Hieronder enkele antwoorden op mijn vragen: Kan een mooie kans zijn om misschien bij de
Netwerkbeheerder, de vraag
beantwoord te krijgen waarom uw Internet
probleem over het weekeinde getild is. Ja ik moet er achter zien te komen waarom? KPN leunt verder achter over. Service processen? U krijgt sms over de voortgang? Alleen: het onderzoek naar uw verbinding is gaande en dat blijft maar binnenkomen! Non info. KPN legt alles neer bij de netwerkbeheerder en ja daar hebben ze verder geen invloed op? Geen afspraken vastgelegd, geen inzicht in dat proces? einde verantwoordelijk en daar sta je als klant. De antwoorden van de medewerkers die je krijgt per mail, zijn van velerlei niveau, kortom dramatisch. Vergoeding voor het niet kunnen werken? vragen ten over, wat een miskleunen. Procesbeheersing is in mijn ogen een een vak, wat elk bedrijf zou kunnen toepassen om wel inzicht te hebben in je processen, maar helaas KPN leeft nog in het jaar 0.
15 jaar klant bij kpn, paar maandje betalingachterstand nummer kwijt
rot bedrijf
Een woord: waardeloos. Worden de gesprekken bij klantenservice niet opgenomen? Dacht ik wel. Waarom doen ze niets? 42 minuten aan de lijn geweest voor mijn vraag dat ik vanaf eerste moment gesteld. Hij moest 4 keer naar zijn collega vragen. Waarom degene die "alles weet" niet achter de scherm met ern koptelefoon met klant bezig ipv ene die niets weet vanuit zijn huis werkt? Schandalig
Ik ben verhuisd en zit al vanaf vrijdag zonder internet en tv. Vrijdag is er monteur geweest die zei dat knop omgezet moest worden (en een langzame internetverbinding was,) maar dat dat niet kon gebeuren, maandag zou hij terug komen. Weer thuis, maar geen monteur. Bel voor 2e x op, heel onbeschofte vrouw voor morgen afspraak in, weer thuis blijven dus. Ze kon niks regelen en had grote mond.
daarna gechat, hij begreep ook niet waarom zo'n simpele handeling zolang moet duren. Ineens verbreekt hij de verbinding. Slecht zeg, hoop dat het goed komt dit kan echt niet.
Problemen met de tweede tv-ontvanger die geen signaal geeft. Op zondag binnen 2 minuten een zeer beleefde medewerker aan de lijn. Kort en bondig even een aantal mogelijke oplossingen doorlopen maar nog steeds geen signaal. Kan morgen, hier in het dorp, een nieuwe ontvanger ophalen. Jammer dat KPN hier nog geen glasvezel heeft. Dus voorlopig maar verder met koper. Werkt voor mij ook prima.
Elke dag tv storing en dan komen ze weer met hun verplichte beveiliging heb mijn eigen alvast beveiliging 50 euro per maand voor tering service 0900 tel ze zijn gek ik was van kpn af en ging Bij Telfort nooit problemen nu weer Bij af klote kpn
Heb nog nooit zoiets meegemaakt, een onbeschofte medewerker van de klantenservice die Christiaan heet. Ik probeeer mijn verhaal uit te leggen over een verkeerde factuur en zijn arrogatie nam het gewoon over en ik kreeg er de schuld van . Ik bleef beleefd maar gesprek werd beeindgd met het telefoon gewoon erop gegooid. KPN accepteer je fouten en leid je personnel beter op.
Waardeloze service. Slecht bereikbaar en loze beloftes
KPN service slordig en onder de maat
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en je krijgt niks voor elkaar.
Een ding zeker geen KPN meer.
Wie als KPN klant de KPN iTV app gebruikt zonder wifi (achteraf op de camping bijvoorbeeld of onderweg met de vrachtwagen) kan niet meer kiezen tussen de beeldkwaliteit laag/normaal/hoog. De lage en normale beeldkwaliteit zijn ONAANGEKONDIGD (!) vervallen en de klant is nu verplicht om de hoge beeldkwaliteit te gebruiken, ook op een klein scherm. Dit betekent dat er bijvoorbeeld bij het bekijken van een TV programma je grote bundel in no time is verslonden! Let daarop!
Server voor bijschrijven van iedere keer 1 gb iedere keer helaas kunnen we nu niet bijschrijven .bel je met de storingsdienst tja we zijn er mee bezig.helaas komt dit dus bijna 4 a 5 x per week voor hoezo onbeperkt internet dan via chatbox proberen helaas na klacht te hebben gemeld krijg je eerst iemand wie 10 min moet lezen over 10 woordjes en daarna alleen meld dank voor het melden en de chat verbreekt daarna gebeld wordt jw in de wacht gezet en na 10 min word de verbinding verbroken.
Echt een wereldbedrijf maar niet ECHT als je dit als kleine zaak doet kun je de deuren sluiten
Wat een oplichtingsbende
Ik ben al jaren klant bij KPN maar het contact wat ik nu een aantal keer met de klantenservice heb gehad is echt belachelijk. Ik werd enorm vaak in de wacht gezet voor een erg simpel verzoek en na een paar keer in de wacht gezet te zijn, werd de verbinding opeens verbroken. Hierna contact via chat geprobeerd maar zelfs de simpelste zaken willen ze je niet voor je oplossen. Zo moeilijk is het toch niet om behulpzaam te zijn en mee te denken? Daar is een klantenservice toch voor? Op een enkele klantenservice medewerker na die wel behulpzaam was, alleen maar slechte ervaringen gehad. Dit moet beter KPN.
2 jaar geleden zakelijk verhuist naar andere regio, kon nummer niet meenemen. Kpn gevraagd of nummer doorgeschakeld kon worden. Kon niet moest minimaal internet en telefonie achter blijven om nummer te behouden. Gaf aan dat apparatuur dan daar bleef. Was geen probleem volgens KPN. 2 jaar lang 50 euro per maand betaalt om nummer te behouden. Nu in dec/jan opgezegd, zou 1 maand opzegtermijn ingaan. Nu maar en april weer rekening ontvangen. Weer gebeld. Was toch niet opgezegd en konden geen bewijs vinden. Gaan het nu opnieuw opzeggen. Maand opzeg termijn en ik moet apparatuur wel terug sturen anders krijg ik boete. Wat een hopeloze club, is altijd belabberd geweest en gaat ook niet beter worden. Ver van weg blijven.
Op 4 januari 2021 zou kpn glasvezel aanleggen,de kabels waren eerder geplaatst. Ik apart vrij genomen die dag. Niemand geweest, neem je daarvoor vrij van je werk? Nu krijg ik bijna elke week een bevestiging via e-mail , zij plannen de datum. Dacht het niet, ik werk ook! Paar keer gemaild, geen reactie. Ja wel een telefoontje, dat ik maar terug moet bellen! Nu inmiddels april, weer een mail dat ze vandaag langs komen, ja tref je weer een dichte deur, Wat een waardeloze service. Zij zijn zeker de enige die werken. Helaas bestelling al 3x geannuleerd, blijven langskomen. Echt waardeloos.
Zeer bereik en vertraagd internet ????
KPN wat een vervelende firma zijn jullie. En wat een vervelend persoon heb ik zojuist gesproken van jullie klantenservice. 4 keer contact op moeten nemen omdat de Wifi verbinding niet juist werkt. WiFi Manager doorlopen en dan wordt er aangegeven dat er een monteur langs gaat komen. Deze monteur belt eerst een uur vantevoren af omdat het te druk was. Daarna met veel pijn en moeite een nieuwe monteur moeten regelen. Deze komt langs en geeft aan dat alles netjes aangesloten zit. Hij wilde wel alleen het kastje vervangen dat vooraan in de meterkast zit. (Dit willen ze namelijk bij KPN hebben) Ik heb zelf maar alle instellingen in de router moeten wijzigen omdat niemand het voor mekaar kreeg. Nu schrijven ze 2 weken later een bedrag van €60 af omdat ze een kastje vervangen hebben in mijn woning. Ik heb hier nooit toestemming voor gegeven. Als je dan met KPN belt geven zij aan dat wij KPN gemachtigd hebben om geld af te schrijven van onze rekening dus hiervan hoefde ze mij niet vooraf van op de hoogte te brengen.
Ik ben niet van het publiekelijk neerhalen van een bedrijf maar wat een schijt firma is dit. Wekenlang klachten en gewoon rekeningen sturen omdat ze zelf hun shit niet op orde hebben. Dit krijgt nog een staartje