Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Al 4 jaar een mobiel abb. 2250 mb en onb. Bellen. Altijd goede ontvangst 4g (+) ook in het buitenland. Ik ga in okt weer voor 2 jaar verlengen. 3000mb en onb. bellen voor €26. Ok niet de goedkoopste provider maar voor mij wel de beste. Binnen de eu heeft KPN ook landen als Andora Zwitserland Monaco en nog enkele andere landen opgenomen. Ook voor buiten de Eu bel en mb bundels welke door budget providers niet worden aangeboden. Ik ben een meer dan tevreden KPN klant maar vindt het wel vervelend voor andere gebruikers die helaas een slechte ervaring met KPN hebben.
Ontzettende slechte service
Communiceren extreem slecht met hun klanten. Je weet nooit waar je aan toe bent.
Al jaren klant van KPN. En eigenlijk nooit last. Ooit een x willen overstappen naar een goedkopere aanbieder, ( geen idee meer welke) maar toen we na drie dagen nog geen internet en tv hadden, met gierende banden terug, en binnen het kwartier weer alles dat werkt.
Overgestapt op een prepaid abonnement van KPN. Grootste fout. Nog nooit zo slecht bereik gehad en zeer onkundig personeel dat niets voor je kan oplossen.
- Bundel binnen de EU werkt niet, ook na uren aan de telefoon met x aantal medewerkers kan het niet verholpen worden. - Bundel activeren werkt niet, na contact met de klantenservice kan het niet verholpen worden. Hun advies: bellen (zonder werkende bundel) met een vaag 06-nummer.
Ik zit nu al weken zonder een werkende telefoon. Bij vele andere providers gezeten, nog nooit dit soort problemen gehad.
Hoe kan ik in godsnaam het verlies van mijn mobiel op vakantie melden als ik eerst moet verifiëren via een sms op een mobiele telefoon die ik dus niet meer heb!,(ben al meer dan 10 jaar lid van kan/hi) wat een ongelofelijk kutbedrijf zijn jullie dat jullie zo bekrompen zijn met de gedachte dat als iemand het verlies van zijn mobiel wel even een verificatie kan doorgeven via het mobiele nummer, hoe dan?
Na een betaalachterstand, zonder enige waarschuwing, abbonnement opgeheven. Had gelijk niets meer. Geen internet en telefoonnummer voor mijn zaak. Na een aantal keren contact (zowel telefonisch als langs Kpn XL in Duivendrecht) met KPN voor een oplossing, gaven zij aan niks te kunnen aan de situatie. Ze zijn niet in staat om een nieuw abbonnement te installeren met spoed voor een bedrijf die dat daadwerkelijk nodig heeft om het bedrijf draaiende te houden. Je hoort verschillende verhalen van de werknemers van KPN over de mogelijkheden. Kortom, slechte service.
Al jarennnn klant bij kpn met 5 abonnementen Na 3x dezelfde vraag gesteld te hebben , waarop 3x een bevestigend antwoord gekregen , nu na maanden word ee gezegd . neehoor dat kan niet . ga je naar winkel kpn ( maandelijks ontvangen ze 300 euro van onze abonementen ) vraag je of ze n hoesje eraf kunnen halen van je foon omdat t nie lykt . krijg je als antwoord . nee hoesje is hier nie gekocht doen we dan niet . services ten top Verlwng je abonnement van dochter met verz . hop verz weg . veel trubbels met foon . antwoord is lig aan jezelf . weten nie wat t is . topwinkel.hoor TERNEUZEN KPN Al bij al veel beloftes . niks nakomen Services totaal niet Enigste is incasseren . Top kpn goed gedaan maar binnenkort 5 abonnementen weg . goed bezig!
Ik heb een storing wordt slecht geholpen en moet 45 euro betalen overweeg nu om over te stappen naar Ziggo ik heb nu geen v boven dank je KPN af zender snijders uit Huizen
Na overstap naar KPN omdat huidige provider ophield te bestaan is er een monteur langs geweest om alles aan te sluiten. Dit zou kosteloos zijn voor 2 tv's, 1 telefoon en 1 laptop. Blijkt op de 1e factuur een extra kostenpost voor meerwerk te staan a €37,50 van de monteur. Ten eerste heeft de monteur geen extra werk verricht en ten tweede heeft hij niets gezegd over meerwerk. Ook voordat ik mijn handtekening zette op een klein schermpje heeft hij niet benoemd dat er extra kosten waren.op het schermpje was niets te zien over extra kosten dus ik heb getekend.Klacht ingediend en kijken of KPN dit oplost. Monteur mag ook wel aangesproken worden op transparantie van kosten. Lekker begin bij KPN.
Ik had een storing in de weergave van de radio. De hele boel gereset, van alles uitgesloten en nu bleek er een storing te zijn vanuit het ISRA- punt naar de modem. Contact opgenomen met kpn waarop na mijn uitleg een gratis monteur werd aangeboden die de volgende dag het modem etc. doorlichtte, ook mijn draadloze verbindingsset van TP-link. ( Niet van kpn zelf) Storing verholpen, alles draait op volle snelheid. ik kreeg mijn TP-link echter niet meer gereset, ook niet softwarematig, via internet. Echt alles geprobeerd, forums gelezen, gebruik gemaakt van hun website. Dood, die ontvanger. Ook " al" 6 jaar oud en volop gebruikt. Nu via kpn zo' n draadloze verbindingsset aangeschaft. Installatie kinderlijk eenvoudig en het werkt als een lier! Ik heb nu dik 2 jaar alles in 1 in huis van KPN en ben nog steeds super tevreden. Met vorige providers een bal ellende gehad, modems die vaak stoorden, matig beeld, etc. KPN draait hier veel èn top!
Kpn monteur vandaag tussen 15:00 - 17:00 uur verwacht, laat 10 voor 5 weten niet te komen i.v.m. "fout in de planning". Vreemd dat je dat pas realiseert 10 minuten voor einde tijdsvak! Zeker uitgelopen bij de vorige klanten. Klantenservice die geen oplossing kan bieden anders dan verplaatsen van de monteur naar volgende week. Onacceptabel je (nieuwe) klant de dupe te laten worden van deze amateuristische praktijken. Vooral als ik als klant duidelijk heb aangegeven dat het noodzaak is vandaag alles aan te sluiten i.v.m. beveiligingssysteem en een welverdiende vakantie startende deze zondag. Nu zit ik met een onbeveiligd huis en ontevredenheid naar deze organisatie! Ik raad het een ieder af gebruik te maken van dit bedrijf en haar diensten! Beschamend voor woorden. Een goed begin is het halve werk!
Na 23,5 jaar een zakelijke en private klant van KPN te zijn geweest ben ik klaar met deze organisatie! KPN meende dat mijn rekeningnummer tbv de automatische incasso was verandert en legde mij direct 15,- boete op. Natuurlijk weigerde ik deze te betalen en heb twee brieven gestuurd ter verduidelijking dat het rekeningnummer, waarvan ik de laatste twee rekeningen had voldaan, conform de eerdere automatische incasso's was. Er mocht geen enkele reactie volgen, maar wel dat ik geblokkeerd zou worden als de 15,- niet zou worden voldaan. Daarna bij ontvangst een medewerker gebeld, welke de blokkering zou opheffen en de opgelegde boete zou annalyseren en bij calamiteiten mij zou bellen. U raadt het vast al, geen reactie en weer een mail van zakkenwasser Jorg Kramer, dat er een blokkering zou volgen. Inmiddels is de 15,- voldaan en hoop dat dhr. Kramer stikt in het wijntje welke hij zich nu ten onrechte kan permitteren. Wat een leiderschap heeft deze man! Op korte termijn zeg ik beide contracten op met de KPN, want klant ben je er zeker niet!
Prima ervaringen met KPN, was twee jaar geleden bijna overgestapt naar Tele2 maar toch gebleven. Echter stap ik binnenkort wel over naar Ben, maar dat heeft te maken met het aanbod in MB's en niet met de organisatie zelf.
In Mei heb ik gechat met een van de medewerkers van KPN en is mij een nieuw aanbod gedaan om klant te blijven bij KPN. Ik ben (vandaag was) klant bij KPN en eigenlijk altijd tevreden, maar ik betaalde veel te veel per maand. Tevreden sluit ik het chat gesprek en wacht op een bevestigingsmail. Helaas heb ik deze mail nooit ontvangen, maar we weten allemaal dat fouten maken menselijk is. Dus ik kom opnieuw in contact met KPN waarnaar er bij mij wordt aangegeven dat het voorstel niet met terugwerkende kracht kon ingaan, maar die medewerker het die maand zou regelen (halverwege juni). Tot mijn verbazing is het wederom niet gelukt om hun afspraak na te komen en kom ik nogmaals in contact met een medewerker van KPN, nu telefonisch. Wederom wordt mij van alles toegezegd en toen ik nog geen bevestigingsmail had ontvangen, ben ik overgestapt naar Telfort met een mooie aanbieding.
En jawel hoor. ik word gebeld waarom ik weg zou gaan en dat hij mij een nieuw aanbod mocht doen. Na lang in gesprek te zijn geweest heb ik ze nog 1 kans gegeven en aangegeven dat ik mijn aanvraag bij Telfort zou annuleren.
Wat er toen gebeurde. Tja, het voorstel wat was aangeboden was onmogelijk en nergens terug te vinden. Één grote grap! Ik ben zo ongelooflijk klaar met KPN Klantenservice. Zoek een goede manager en zorg dat je systemen op orde zijn in plaats van ''verschillende afdelingen'' de schuld te geven.
Al met al. Na 5 telefoontjes is het nog steeds niet geregeld en stap ik over. Oh ja. En Spotify werkt niet meer samen met KPN, mocht je het nog niet weten. Ik snap Spotify volkomen!
Waardeloos!
We hebben al sinds juni opgezegd, maar krijgen nog steeds rekeningen, nu voor augustus! lijkt wel een stelletje stalkers met hun rekeningen:-(
Hoi,
Ik wordt altijd goed geholpen, denken met je mee. Regelen een monteur als het niet werkt. Extra veilig internet gekregen. En werkt bijna altijd goed.
Weg hebben helaas al een tijdje KPN maar het is niet meer van deze tijd. Ze lopen gigantisch achter op de andere providers. Als je nu nog een keuze moet maken dan zou ik zeker niet voor KPN gaan. 1 klante service is waardeloos. 2 dekking is waardeloos 3 3 of 4 G is in het buitenland is waardeloos 4 i tv is niets van te zien in het buitenland, tenzij je 4G hebt en een hele grote bundel. 5 je betaald veel te veel voor wat je niet krijgt. 6 internet in NL is super traag. 7 belofte komen ze niet na 8 oubollig en ze trekken het niet tov andere providers Kortom ze komen overal te kort. Ik ga zeker weg bij KPN. Klantenservice beticht zelfs van dat wij als gebruiker niet de juiste media middelen hebben? Zelfs op een IPhone X is het waardeloos op hun netwerk. IPads 4de generatie werkt ook niet op hun netwerk. Kortom, wil je alleen de allerlaatste gadgets en alsnog een waardeloos netwerk, dan moet je zeker bij KPN zijn. Wat een prutsers. Ga snel weg bij KPN nu het nog kan.
Ik vind het niet kunnen dat de tv steeds vastloopt. Ik zit mijn serie te kijken maarja, dat mag blijkbaar niet van jullie want hij loopt elke minuut vast. Dit is niet 1x meer elke dag.
Men wil dus digitale tv nemen en aangezien er al een lijn ligt van KPN inzake het marginale internet gebruik, wordt besloten dus maar eens voor zo een pakket te gaan. Echter.de monteur bij binnenkomst meent dat A: Het alarmsysteem veranderd moet worden qua lijnen omdat die gedateerd zouden zijn B: Men voorlopig het maar moet doen met een tijdelijk 50GB pakket voordat de vaste lijn er is voor digitale tv. Gevolg: Internet ligt eruit. Er kan niet meer via wifi gemaild worden en er is geen TV en de vaste KPN lijnen liggen eruit. En dat terwijl alles hiervoor het gewoon deed (vaste internet aansluiting en wifi en vaste telefoon lijn) Wat is dit voor gedoe om alleen maar digitale tv te willen kijken. Moet alles in je woning tot alarmlijnen aan toe veranderd worden? Is dit de normale gang van zaken dat je dus de komende weken alleen zo een noodpakket krijgt die je zelf maar moet installeren want.fluitje van een cent volgens KPN? Niet dus want de aansluiting van de kast verschilt met die van de tv. Dus past het ook allemaal nog niet. En ondertussen: Geen vaste telefoonlijn. Geen vast internet, Geen wifi internet en geen tv. En men zegt dat jij je contract niet zo maar kan annuleren. Oh ja? Delen graag en hulp gevraagd want peinz erover gewoon alles te cancelen en zo een ZIGGO box te halen voor digitale tv.