Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Vandaag heeft een KPN monteur op afgesproken datum en tijd in een goed uur de complete aansluiting gerealiseerd. Alles daarna geduldig uitgelegd en en prima werkend systeem achter gelaten.
Dat na ruim een jaar gedoe met Ziggo; regelmatig (maar niet constant) haperende TV, wegvallend internet, instabiele Wifi en een Horizon box die zo ongeveer zijn eigen leven leidde.
Overstap is goed begeleid en exact volgens afspraak uitgevoerd. Toekomst moet natuurlijk nog blijken, maar de overstap was een verademing!
We keken altijd TV via de schotel, echter doordat het blad aan de bomen de verbinding met de sateliet onmogelijk maakten zijn we overgestapt op Digitenne met een extra ontvanger. De medewerker gaf aan dat Digitenne mogelijk ook niet zou werken als de verbinding naar de mast verstoord wordt door ongewenste objecten. Hij raadde me aan dit eerst te proberen. Als alles goed werkte kon ik de extra ontvanger ophalen. Zo gezegd zo gedaan. Digitenne werkte naar tevredenheid, dus ben ik de volgende dag naar de winkel gegaan om de extra ontvanger op te halen. Hier werd mij verteld dat ze me die niet mee mochten geven. De reden dat ik het niet meekreeg was dat omdat dit een wijziging in het contract betekent en in het proces was bepaald dat in zo'n geval de extra ontvanger binnen 5 dagen kostenloos worden bezorgd en niet direct aan de klant mag worden overhandigd! Het ligt daar notabene gewoon op voorraad! Nu vraag ik me toch af waar we met zijn allen mee bezig zijn. In kader van duurzaamheid en kosten is dit toch de niet te verkopen! De bestelling wordt per vervoerder bezorgd, onnodig extra milieu belasten en kostenverhogend. Daarbij heb ik uiteindelijk ook nog een week moeten wachten voor het pakje werd bezorgd. Ronduit belachelijk. De kosten gaan hier duidelijk voor de baten uit en uiteindelijk betaalt de klant dit! Ik vind dit toch een goede reden om het proces nog eens goed door te lichten!
K heb een wifi box van kpn , maar kpn deed het all slecht 3 jaar geleden zijn we overgestapt naar telfort. Maar telfort was nog oke . En laast heb ik van kpn een wifi versterker gekocht mensen die een wifi versterker aanschaffen van kpn NIET DOEN door die versterker komt er storing spijt dat ik van kpn iets heb gekocht . Ben ook nog is 3 keer naar kpn zelf gegaan helpen ze ook met niks echt te slecht eeen rampp dit .
Dit, ooit trotse,oer-Hollands bedrijf dat bekend stond om kwaliteit is verworden tot een gedateerd bedrijf dat niet meer wil investeren in bestaande infrastructuur. Die troep van KPN ligt al jaren te rotten in de grond en met goedkope abonnementen proberen ze hun klanten zand in de ogen te strooien . Het geld verdwijnt naar de eindeloze zakken van aandeelhouders en de klanten worden afgepoeierd met , op dwaalspoor-achtige adviezen , die nooit tot een verbetering leiden maar enkel tot restitutie van abonnementsgeld. maasaal claimen dan gaat dit waardeloze bedrijf vanzelf failliet.
Ben over mijn bundel wat internet gebruik betreft, dan gaat mijn snelheid naar beneden, daar kan ik mee leven . Maar het hoort dan 65 kb/s zijn ongeveer, nou ik haal met moeite 3 kb/s , en als je dan belt is het van ligt er aan waar je staat. Onzin , ik rij het hele land door en overal is slecht.
Na het overlijden van partner op 80 jarige leeftijd en jarenlange klant van KPN moest de tenaamstelling, abonnement en banknummer gewijzijgd worden. Nabestaande van 79 jaar krijgt aanbod voor vastbellen van 68,60 per 2 maanden. Overzetten van naam is geen probleem, maar dan. de betaling van de lopende nota wordt niet afgeschreven en uiteindelijk handmatig overgemaakt. Na betaling wordt per ongeluk het formulier overzetten intern behandeld als afgesloten en is de telefoon ‘uit de lucht’. Na ettelijke uren bellen en uitleg wordt excuus aangeboden en de telefoon weer ‘aangezet’. De vreugde was van korte duur, want de rekening was verhoogd met herinstallatiekosten. En. het abonnement van 68,60 was exclusief btw. Hoezo aanbieding aan particulier zonder btw te vermelden. Bij navraag via langdurige chat en onbehoorlijk telefonische bijstand is de maat vol. KPN krijgt een dikke dikke onvoldoende. Werknemers verschuilen zich achterelkaar. Slechte zaak. #nietaantebevelen
Ben al bijna 5 jaar cliënt van KPN. Nooit storingen. Alles werkt perfect. De klantenservice is bereidwillig en vriendelijk. Het eerste kwartaal van dit jaar (2018) kwam er echter een kink in de kabel. Ik ben nooit een voorstander geweest van mobiele telefoons en heb er ook geen verstand van, anders dan computers. Ik kon bij mij thuis de wifi aansluiting niet realiseren. Heb toen met 3 medewerkers telefonisch contact gehad. Samen toch zeker 2 uren gepraat. Ze konden me geen oplossing bieden en me geadviseerd om naar een KPN winkel te gaan hier in Den Haag. Ben naar een KPN winkel gegaan en werd daar echt onheus behandeld. Ee jongen die mij hielp was totaal ongeïnteresseerd en praatte meer met zijn collega over welk ontbijt hij wilde. Hij gaf me een soort advies voor het instellen van wifi thuis. Omdat ik dus geen verstand heb van mobiele telefoons, heb ik zijn advies ter harte genomen en ben naar huis gegaan. Thuisgekomen bleek zijn advies nergens op te slaan. Ik voelde me echt met een kluitje in het riet gestuurd.
Daarop heb ik weer contact opgenomen met de klantenservice en die begrepen niet dat de jongen in de winkel mij dit advies had gegeven. Ik heb toen een officiële klacht ingediend. Het probleem is nu opgelost. Wie schetst mijn verbazing toen ik na enige dagen een enorm boeket bloemen kreeg van KPN ter verontschuldiging. Echt heel mooi! Dank je wel KPN
Ik bestelde via de chatbox van kpn een draadloze verbindings-set op 20 april; Vier dagen later eens geïnformeerd waar het bleef . Het bleek dat de draadloze verbindingsset als'dienst' was toegevoegd aan mijn abbonement! Maar, de medewerker kon het oplossen: de st kon op 1 mei bezorgd worden. Een levertijd van 10 dagen! Ik heb de bestelling gecanceled en het zelf bij de webshop besteld. Het wordr morgen geleverd
In april is de app vernieuwd om tv te kijken op je telefoon vernieuwd. Het is geen verbetering, menu is veel onduidelijker, minder overzicht, minder keuze uit films, het laden van de tv stopt elke keer. De klantenservice van de kpn vind ik erg klantvriendelijk jammer dat dit ook niet voor het tv kijken op je mobiel geldt. Sjak
Zeer goed geholpen door een medewerker van KPN 50 gigabyte gratis gekregen voor een tijdelijke oplossing komt dat mijn modem defect was bedankt KPN
Kpn 1 aangeboden gehad zou goedkoper worden resultaat 11 euro per maand duurder contract voor 2jaar dus 24 maanden 11 euro extra betalen voor een mindere aansluiting dan die ik had .in de overeenkomst staat duidelijk 52 euroalleen zegt kpn achteraf komt nog wel btw bij . moet ik zeggen tegen mijn klant . nu dus klaar met kpn thuis ook meteen opzeggen en zeker niemand aanbevelen gr autobedrijf walst zaandam
Bestelling 1 week te laat. En ze hadden zelf niet door wat mis was gegaan. Aan het lijntje gehouden tot dat paket kwam. Klopte ook niet en medewerkers spreken elkaar tegen
- Geen eigen DNS instellen. - Geen eigen IP-reeks/subnet kiezen. - Geen eigen DHCP server gebruiken. - Geen ondersteuning gebruik eigen router. - Geleverde router is minimaal.
Elke week is het weer feest. Storing natuurlijk. Vervolgens zit je vanaf 2 uur smiddags tot 10 uur savonds zonder internet. Wat een toppers.
Provider, monteur en ondergetekende hebben na veel bellen inmiddels een lijn met de buiten wereld. KPN monteur was alleraardigst en bereidwillig: top voor de monteur!
April 2018 : KPN heeft haar app/Itv vernieuwd. Waarschijnlijk getest door slechtzienden. Dit is niet normaal! Wat een onvoorstelbaar gebruiksonvriendelijke ding. De oude app gaf overzicht en liet zich in vrijwel 1 oogopslag uitlezen. Nu : separaat van elkaar rollende kolommen, niet voor te stellen. Grote velden zonder informatie. Echt waardeloos
KPN heeft Brabantnet overgenomen en wij hebben gekozen voor KPN en worden op 10 april met KPN apparatuur aangesloten maar nu hebben ze ons al afgesloten als gevolg geen telefoon geen internet en radio en televisie. Heel jammer en eigenlijk onacceptabel.
Kpn alles compleet aangevraagd. Het moet over 2 maand pas ingaan. Inmiddels al 5 keer aan de lijn gezeten met kpn, onduidelijkheid op onduidelijk in combinatie met een simyo abonnement. Iedere medewerker komt met andere informatie en verteld dat ik hun echt kan geloven dat het zo is. 3 dagen later krijg je weer een mail met andere informatie. Abonnementen worden zelf door elkaar heen gehaald.
Ik raad kpn niet aan. Het abonnement is nog niet eens ingegaan en nu ben ik er al zat van.
Ik had een digitenne abonnement en heb die omgezet naar een alles in een abonnement alleen kpn wil het digitenne abonnement niet stop zetten zelfs na 2 extra pogingen nog niet pas toen ik stopte met betalen kreeg ik een bericht dat het abonnement stop gezet werd en toen ik het teveel betaalde geld terug wilde kon dat niet echt een waardeloos bedrijf neem nooit kpn
Wat een slechte berichten hier toch zeg kan me daar echt niet in vinden hoor., KPN doet altijd alles wat ze beloven en de verbinding is sneller dan bij mensne die andere provider hebben hoor ik uit de omgeving! KPN ZEKER aanraden nooit meer anders .