Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Sinds aanleg glasvezel, haperend internet en hierdoor ook problemen met tv en radio, maar wel bijna 75 euro per maand ervoor betalen
Meerdere keren klantenservice gebeld, alles gereset en doorgemeten, zou allemaal in orde moeten zijn, maar praktijk blijkt nog steeds problemen/ haperen.
Hebben ze me ongewild! een jaarcontract gegeven voor 1 gig. Dat was toen ik belde over de problemen, maar klantenservice maakt t niet ongedaan.
Dus weer bellen, over de nog steeds bestaande problemen, ene keer wordt hoorn erop gegooid en andere keer in de wacht gezet en na kwartier verbinding verbroken.
Klantenservice heeft t monopolie blijkbaar, kpn op geen enkele manier bereikbaar, geen chat, geen mail en ook niet in de winkels
Nou kpn als je zulke medewerkers hebt, verlies je veel klanten
Had een verkoper aan de deur en zei dat ik geen tijd had maar hij bleef doordrammen deur dicht gegooit stond ie een uur later weer aan de deur hij kloppen op de deur en riepen hoezo brutaal en onbeschoft
Glasvezelverbinding laatste dagen heel slecht.
Veel haperingen, veel uitval. Zeer irritant.
Denk erover om over te stappen.
Weg met KPN!
Weg met KPN!
Zo slechte provider, zo slechte medewerkers, zo slechte service heb ik in mijn leven niet gezien. Rotzooi.
Wordt niet geholpen, Heb verhuizing weken geleden doorgeven en zelfs afspraak gemaakt voor levering en nu werd mij gezegd dat mijn adres niet in Nederland staat? terwijl ik nu daar woon!
Ga nu direct stoppen met mijn abonnement en mijn advies ook dat jullie (degene die abonnement heeft) te stoppen, en anderen niet hier abonnement aanschaft!
Wat een stelletje varkens werken daar vanmorgen iets over 7 uur aan bellen en een zeer slecht nederlands sprekende man auto weg nu commanderen. echt geen goed woord over voor dit soort acties
Kpn behandelt mensen nog slechter dan een slager de beesten behandeld die worden geslacht worden met dieren mishandelingen
Op 2 juni verhuizing doorgegeven bij KPN en nadat de nieuwe aansluiting inmiddels al meer dan 10 keer is verschoven en er ook monteurs zijn geweest die mijn frustratie goed konden begrijpen is het weg gelegd bij het management. Maar tot op heden nog steeds geen aansluiting op mijn nieuwe adres. Ze beloven via de telefoon elke keer het allerbeste en dat het nu echt gaan lukken maar nu 3 maanden later nog steeds niks en de vermoedelijke aansluiting is nu weer verschoven naar 7 september. KPN is goed in het [plegen van contractbreuk maar een oplossing bieden is er niet bij. Ik heb ze nu een ultimatum gesteld met stronering van het abonnementsgeld in het vooruitzicht. Ik wacht deze week nog af en dan bij geen resultaat maar overstappen op een andere provider. KPN is erg slecht bezig en heeft totaal geen ook voor de klant.
Ik zit nu al 3 dagen zonder internet tv en bellen. Ik ben blijkbaar de enige in dit blok met KPN dus geen prioriteit. Alle buren hebben ziggo en geen probleem. Als ik bel dan adviseren ze mij om op te hangen omdat ze niks over de storing kunnen zeggen. Ze herkennen dus mijn nummer en willen me niet te woord staan. Omdat het weekend is en maar 1 adres storing doen ze niks. Ondertussen betaal ik inmiddels bijna 93,- per maand. Ik ben al 30 jaar klant maar nu ga ik toch overstappen. Ik had echt gedacht dat ik altijd klant zou blijven. Jammer
Zomaar uit het niets krijg ik een mail:
Vanaf deze factuur betaalt u 4,- meer per maand. We hebben onze prijzen aangepast met een inflatiecorrectie.
Dit kan toch niet, ik ga toch ook niet zeggen dat ik €4 per maand minder ga betalen door inflatie, ik heb gewoon een contract getekend.
Stelletje dieven.
Ik wil een lopend abonnement verlengen, dus bel naar de verkoop afdeling. Ze kan mij een korting geven op een nieuw abonnement, let wel ik betaal nu 62 euro en op de website is de nieuwe prijs zonder kortingen 55 euro. Nou dat is dus precies het bedrag wat ze mee kwam, sowieso vreemd dat ik onlangs nog een prijsverhoging had op mijn huidige abonnement, terwijl de nieuwe abonnementen dus goedkoper zijn. Ze gaat mij doorverbinden naar een andere afdeling die wel korting kan geven, dus je moet dan blijkbaar niet bij de verkoop afdeling zijn… uiteraard (is niet de eerste keer) wordt dan opeens de verbinding verbroken. lekker straaltje klantbehoud!
Zeer slechte service met instellen tot een camera mevrouw kreeg der gelijk niet blijft volhouden dat het aan de camera lag en verbrak de verbinding nu over gestapt op t mobile geen probleem daar werkt t wel
Dramatische kwaliteit tv na storing van 1 week, en nog ergere klantenservice
Wat een onbeschofte behandeling. Weg bij Ziggo, vanwege slechte service. het kan NOG slechter. Stappenplan met aansluiten werkt niet en als je belt (waar je overigens 10 minuten in de wacht staat.), kan er een monteur komen over 11dagen pas! Zit ik 11 dagen zonder tv en internet, omdat mijn kastje geen signaal heeft van 'Glas', terwijl dat wel er zou moeten zijn volgens hen.
Klantenservice met empatisch vermogen van een poffertje
Aansluiting van internet verliep niet goed
monteur Paul is gekomen ,heeft heel rustig alles goed geinstalleerd inclusief de internet radio.
super fijn
Jacqueline de Ridder
Gebruikt gemaakt van de zogenaamde “zorgeloze”overstapservice
Waardoor ik 5 dagen zonder internet en tv heb gezeten.
Terugbellen doen ze niet ondanks beloftes
En ze geven de andere partij de schuld.
wat zeer onprofessioneel is , erg jammer kpn
Spijt van me overstap en kan niet wachten om hier weer weg te gaan
Niet aan beginnen, zoek verder!
Onbeschofte bedrijf,het volgende al meer dan een jaar,ben aan het geven dat iemand mijn adres gebruikt,al tig keer gebeldt ,nee meneer we halen het uit het systeem,wat gebeurt er nu ,na lekker vakantie kom je thuis ,ligt er een brief van de deurwaarder.weer kpn gebeldt ,het grootse botten antwoord van kpn ,meneer bewijs maar dat U de de persoon bent op dat adres,wij kunnen niks voor u doen
Slecht behandeld.ook als je 30 jaar klant ben
Stap het vliegtuig in Turkije, zet onze toestellen aan en zonder te waarschuwen 2x €60,50 op het factuur.
Eigen schuld dikke bult, klantenservice zei jammer.
Wij zeggen zeg op mijn abonnementen bij KPN op totaal 3.
Geen zinnig woord mee te voeren, willen zeker nog verder krimpen, gelukkig genoeg alternatieven.
Zeer slecht en onprofessioneel bedrijf. Ze gebruiken allerlei lokkertjes om je een wurgcontract aan te smeren maar vervolgens als je klaagt over de kwaliteit die ze beloven hebben ze een simpele klantenservice medewerker die zegt dat er nog geen 4K bestaat in Nederland. Ongelofelijk. Alle panden en zaken gaan overstappen op Ziggo.
Dramatisch, van het kastje naar de muur gestuurd.
Vervolgens een klacht ingediend, na 6 werkdagen gebeld door een dame, waar de honden geen brood van lusten.
Probleem nog niet opgelost, dus nog maar een keer een klacht ingediend voor het probleem en voor de manier hoe ik te woord ben gestaan.
Ik kreeg telefonisch van meerdere medewerkers een voorstel om een mobiel abonnement te nemen.
Na het laatste belletje ben ik akkoord gegaan De aanbieding was12gb data onbeperkt bellen voor 15 euro en gratis ESPN compleet.
Ik heb dit gesprek zelfs opgenomen., kpn trouwens ook!
Na akkoord te geven kreeg ik het contract en hierin stond uiteindelijk alleen maar 5 euro korting.
Kpn gebeld en zelfs die erkennen dat dit soort oplichtingspraktijken vaker voorkomen.
Ik kon het contact nog annuleren, maar je zult maar niet opletten!
Dit was een bewustje!
Neem nooit, maar dan ook nooit meer iets van KPN!