Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Wij hebben slechte ervaring met deze groot bedrijf KPN, ons computer/telefoonwinkel zonder internet 4 dagen lang, KPN vergoedt niks , overmacht, totaal niet blij mee, niet aan te raden.
Meerdere keren ongevraagd gebeld met een zogenaamde aanbieding, terwijl ik bij eerdere telefoontjes al had aangegeven me voor dit soort telefoontjes te willen afmelden.
Wat een ballen tent.
Jullie leggen glasvezel internet aan mijn wifi wordt echt ruk. Hierdoor. En wat zegt kpn moet je wifiversterkers kopen a 150euro. 10 jaar klant en jullie gaan zo om met klanten 100euro iedere maand je gunt vaste klanten geen wifi versterker nee zelf kopen. Ammenooit niet dat ik in jullie nog 1 euro pomp wat een bagger service geld af troggelen van mensen
Medewerker aan telefoon vol houden is beleid.ga heen met je beleid zorg dat je vaste klant kunt houden.dat gebeurt niet op deze manier.
Dag kpn tot nooit meer
Ik lees veel negatieve reviews, maar ik moet zo eerlijk zeggen, af en toe krijg je wel wat problemen, maar die worden zsm opgelost door KPN. We zijn altijd klant van Telfort geweest, maar helaas die was overgenomen door KPN, een paar kleine problemen, maar die zijn opgelost. het Grootste probleem dat we ervaren nu is dat Internet is soms heel traag soms heel snel, regelmatig. Ik hoop dat het wordt zsm opgelost. Maar al met al vandaag wel tevreden. Gelukkig. groeten. JN
Gister de overstap van ziggo naar kpn gemaakt. Wat een fout! Het internet, vooral met zwaardere dingen zoals online gamen lagt de pan uit. Kan geen potje online meer gamen zonder hoofdpijn te krijgen van al het 'gestotter' van mijn internet. Tv kijken gaat, alleen duurt het zappen van kanaal naar kanaal telkens 5 hele seconden. Zap je van kanaal 1 naar 12 heb je dus serieus een minuut van je leven weg gegooid, bij ziggo ging van 1 naar 12 in 5 seconden ;). De ITV KPN app ofzo is ook bagger. Klik je bijvoorbeeld een willekeurige aflevering van Family Guy aan om terug te kijken, stottert die app eerst 20x om je vervolgens gewoon een volledige aflevering Friends te laten zien. Niet zon klein stukje dat nog over blijft, maar echt de volledige aflevering. Kan nu al niet wachten op de dag dat de kleine van 5 besluit pokemon terug te gaan kijken op Fox kids/ disney XD of hoe dat tegenwoordig heet, en dan een afleveringen van Gotham voor zijn neus krijgt.
Mijn 76-jarige moeder is klant geworden van KPN (internet, tv, telefoon). 23-feb heeft ze de router etc ontvangen en op 28 feb. zou dan de overstap van Ziggo naar KPN plaatsvinden.
Inmiddels zit mijn moeder al een tijdje zonder internet, telefoon en tv, want Ziggo heeft de boel uitgezet en er is nog niets geactiveerd door KPN. Volgens de servicedesk kunnen we niets anders dan wachten op een mailtje en / of een sms.
Kennelijk is het enorm ingewikkeld om te achterhalen wanneer die activatie is ingepland (tenminste, ik mag aannemen dat KPN een planning heeft). Dus we zijn enigszins aan de goden overgeleverd. Waarom wordt bovendien niet 's nachts geactiveerd? Lijkt me een te automatiseren actie.
Tot die tijd kan mijn moeder niet bellen noch gebeld worden. Dus mocht er wat gebeuren dan is zij niet in staat om hulp te vragen.
Top geregeld KPN!
Drama!,
Sinds ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN heb ik alleen maar spijt. het internet is zeer matig over de wifi boosters. Monteur is langs geweest en heeft het probleem nog niet opgelost. Als je vraagt om Devolo Power Over Internet dan wordt er eerst gezegd dat ze ze niet meer hebben en vervolgens oh wacht toch wel maar dat kost je 45 euro.
Te zot voor woorden! met Ziggo hadden we dit probleem niet.
Zat altijd bij XS4ALL (was het allerbeste), maar ook bij KPN erg goede service en internet valt vrijwel nooit weg (Glasvezel). Ik was van plan om over te stappen naar Tweak. Maar vooraf gebeld met KPN om de kans te geven om mij als klant te behouden. Ik had een 3 tal eisen voordat ik zou blijven, KPN gaf aan dat het prima was en ben nu inmiddels alweer 10 maanden lid. Ook telefonisch contact heb ik als zeer vriendelijk en service gericht ervaren. Wie weet blijf ik nog een jaar.
Als ik internet problemen heb wil ik na een keuzemenu geholpen worden. Niet via een beroerd ontwikkelde chatbox vastlopen voor iets simpels als ondersteuning voor WiFi problemen. Wees gewoon bereikbaar als je de hoofdprijs vraagt voor je product.
Wat slecht!
Mooie verkooppraatjes zoals alle andere providers! Beloven je een hoop, maar komt niks van terecht. Abonnement van 1000mb aangeschaft met belofte dat mijn internetsnelheid meer dan 600mb ging worden met WiFi verbinding. Geloof me het is niet waar, ik mag blij zijn als ik net 100mb binnenhaal. Als je ze hierover belt zeggen ze dat bij een WiFi verbinding zij enkel verplicht zijn 20mb hoeven te leveren op een abonnement van 1000mb. Echt lachwekkend!
KPN, zodra ik van mijn abonnement af kan zal ik dat direct doen.
KPN schrijft onrechtmatig €99 van mijn rekening. Ze geven de fout toe maar een creditnota kan niet. Ik moet een maand wachten op nieuwe nota zodat ze kunnen verrekenen. Te slecht dat ze geld afschrijven wat niet van KPN is en vervolgens een maand wachten met terugstorten. Door naar consumentenbond en Radar.
Zeer slechte wifi vaak gebeld naar klanten service. Zeer slecht geholpen. Stap over naar een beter bedrijf.
Tot 2 jaren geleden gedurende 6 weken vele monteurs op bezoek gehad. Uiteindelijk hadden wij weer goede tv ontvangst.
Ongeveer vanaf december 2022 weer iedere avond stilstaand of blauw beeld. - verbinding is verbroken. Vele malen gebeld en zelf e.a. weer aan de praat gekregen. Gisteren 2.30 uur monteur aan huis gehad en na vertrek is de tv ontvangst nog slechter geworden.
Na 45 jaren abonnee van KPN stop ik ermee.
Super slechte klantenservice sommige hebben totaal geen respect en als je niet uitkijkt wordt je uitgescholden ook nog. Ik heb gesprekken opgenomen en zal het op social media posten ook nog. Subay ruisman 505 een van de mensen die totaal geen respect heeft. Later in de toekomst zal ik sws overstappen met het hele gezin wij hoeven niks met jullie onzin.
KPN is het slechtste bedrijf dat ik ooit heb ontmoet, het zijn leugenaars en ze willen gewoon hun product koste wat het kost verkopen. Ze helpen nooit wanneer je ze nodig hebt. En ze laten je altijd wachten.
Uur in wacht . drie keer er uit gegooid. geen enkele kennis van product en nog steeds geen internet
Had geen wifi omdat zelf heb tussen 2.3Hz en 5Hz verbinding geklooid. Om 1:30 s nachts gewoon binnen paar mintuten een medewerker kunnen berijken die gaf duidelijke instructies over wat moet ik doen om weer wifi te hebben. Binnen kwartier weer wifi!
Glasvezel aangevraagd begin November 2022, 12 januari en nog steeds geen schot in de zaak, trieste bedoening.
WAARDELOOS! Zijn 2 maanden geleden geweest om glasvezel aan te sluiten…. Lukte niet i.v.m. vloerverwarming. Zou dezelfde dag iemand langs komen om probleem te beoordelen. Tot vandaag de dag niemand gezien. Telefoonnummer van netwerkbeer van KPN winkel gekregen. Net gesproken met een zeer onbekwaam en onaardig persoon. Hij kan er ook niets aan doen en verbrak de verbinding. Wat een ongelikte boer!
Wifi sowieso al jaren slecht bij ons.
Een grote nachtmerrie. Op 30-12-22 monteur langs geweest. Die bleek het niet kunnen aansluiten via kabel. KPN ging zorgen dat alles in orde kwam. Helaas regeld KPN niets. Uren met klantenservice aan lijn. Beloven van alles maar ze doen niets. Klanten kunnen gewoon stikken.
Enorme spijt dat ik voor KPN heb gekozen.
Neem nooit een tv abbonement bij KPN.