Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik zie nu pas de belabberde beoordelingen van kpn op deze site. Als ik geweten had wat ik nu weet, zou ik nooit voor internet & televisie van kpn hebben gekozen. Ik heb besteld op 11 april; het is nu 2 juni en er is nog niets geleverd, nog niets gedaan. Bij de helpdesk zeggen ze dat er iets mis is met de glasvezelaansluiting, en wijzen ze voortdurend met het vingertje naar 'kpn netwerk', omdat die afdeling het zou moeten oplossen. Talloze keren gebeld, nooit wordt er actie ondernomen. Ik heb nog niets gehoord, weet ook niet of er ooit nog een monteur gaat langskomen. Bestel nooit iets bij kpn.
Verschrikkelijk bedrijf! Niemand heeft enig idee, 7 weken en 25 telefoontjes verder, nog steeds geen internet, laat staan tv. Valse beloftes en continue wisselende informatie. Ze hebben werkelijk geen idee van hun eigen bedrijfsvoering. Ik dacht dat Ziggo erg was, maar KPN spant werkelijk de kroon!
Contact met kpn, uitgelegd wat er was. TV ontvanger s te oud? Antw. We zoeken het uit, u krijgt voor morgen een e-mail. Na 2 dagen nog eens bellen. Techn.dienst is dit nog aan het uitzoeken. U krijgt morgen een e-mail. Na een week nog maar eens bellen. Antw, Geen nieuwe tv ontvangers. Techn.dienst neemt morgen tel.contact met u op om het probleem op te lossen. Uiteraard weer niets gehoord. Wa t weer een waardeloze actie van kpn.
Ik betaal nu 55 euro voor internet thuis (geen tv), glasvezel 500Mbit/s. En heb daarnaast mobiel met alles onbeperkt 4 en 5G voor iets van 28 euro. Daar zitten de kortingen enzo dus al bij.
Nu kreeg ik een brief binnen dat ze dat voor dit geld echt niet meer konden doen en er toch echt 1,60 per maand bij ging komen.
Heb toen de klantenservice gebeld en uitgelegd dat ik daar echt niet van gediend ben. Dat ze het voor dat geld niet meer kunnen aanbieden, tja, lijkt me sterk, maar goed, zou kunnen. Stuur dan een brief met de mededeling dat het abonnement afloopt en de vraag of ik akkoord zou gaan met een ander abonnement!
Ik ga nu T-mobile proberen. 50 euro voor internet thuis (1000Mbit/s dus het dubbele!) EN onbeperkt mobiel (bellen sms 4G). Scheelt 33 Euro per maand!
Ik ben al best lang klant bij KPN, jaar of 8 geloof ik. En in al die tijd heeft alles altijd gewerkt en als vrachtwagenchauffeur ook echt overal goed ontvangst gehad in Nederland. Vandaar dat ik zolang bereid ben geweest om daarvoor de hoofdprijs te betalen.
Dramatische en onbeschofte klantenservice, erg vaak storingen. En dan claimen fat je bij KPN komt voor de service, wat een grap dit bedrijf.
Uit de door mij bij KPN zelf ingediende klacht:
Geachte heer, mevrouw,
Nieuw te plaatsen KPN simkaart (ter vervanging van Telfortsimkaart, die tot op heden goed werkte) werkt niet: er zou na plaatsing van de weliswaar geactiveerde KPNsimkaart een onjuiste kaart zijn. In de KPN winkel hebben ze hier naar gekeken, maar ook geen oplossing gevonden probleem zou volgens hen kunnen zijn een simlock, waarvoor evenwel geen aanwijzingen zijn dat die er was, maar waarvan navraag bij uw klantenservice heeft geleerd dat van uw kant daarvoor ook geen oplossing zou zijn (zeker niet bij een prepaidtoestel) waar het op neer komt is dat de actie van het vervangen van de simkaart, die mijn voorgeschreven werd, betekent heeft dat een weliswaar oud, maar tot gisteren goed werkend toestel nu onbruikbaar is geworden de mogelijkheid om nog mijn oude simkaart terug te plaatsen en te gebruiken lijkt ook niet meer mogelijk. Let wel, in de brief met betrekking tot de nieuwe simkaart werd op geen enkele wijze vermeld de mogelijkheid dat de kaart niet zou werken voor een oude (GSM) telefoon. Ik vind dat ik hiermee door de door u voorgeschreven actie gedupeerd ben. Ik zie het liefst dat u het probleem oplost (waarvan de medewerker aan de telefoon van de klanten'service' aangaaf dat dat zeker voor een prepaidtoestel niet meer zou gaan), het toestel zoals ik dat heb weer doet werken. Ik vind het evenwel van stuitende vorm van werken dat u kennelijk op deze manier het eigendommen van een ander van een ander in het ongerede kan doen geraken en ik daar bij een KPNwinkel en bij de klantenservice met lege handen en een nu niet meer werkend toestel wordt gelaten. Onder voorbehoud van alle rechten en weren.
C.J.C. Broer
Ervaring met de klantenservice van KPN was evenmin geweldig: medewerkster herhaalde haar riedeltje dat er geen oplossing was, en dat was het; raakte geirriteerd toen ik van zowel het optreden van KPN als ook haar (gebrek aan) bereidheid tot een oplossing te komen wat vond. Een klacht wernste ze niet op te nemen, maar moest via de website.
- medewerker van klantenservice verbreekt zonder mededeling de lijn terwijl ik bezig ben haar (geirriteerd) uit te leggen dat ze niet de juiste conclusie trekt (en wat ook echt niet klopt)
- Mijn punt is dat ik vraag naar informatie, zij aangeeft dat dit besproken is, terwijl ik slechts alleen een mededeling in de mail heb ontvangen en dit niet beschouw als besproken en dat ik hierdoor iets niet snap.
Kortom dit gaat behoorlijk kort door de bocht!
Ik heb een mobile abbonement met iphone X en verzekering totaal by kpn since 2018.
Telephone batterij geeft het op voor de tweede keer binnen 7 manden. Chuub KPN verzekering wil de toestel repareren en niet vervangen, reden toestel onder garantie. KPN klantenservice heeft me terug gebeeld en geeft aan dat ik recht op nieuwe toestel met lean toestel hebt, Chuub geeft aan van niet. Chuub verzekering gebeeld en lang discusie blijkt dat ik gelijk hebt en de toeslet niet onder reperatie of fabriek garantie valt. Dus toestel wordt vervangen maar geen lean toestel, hebben en geven geen lean toestelen. Geen vriendelijk klantenservice geen lean toestel en weet ik niet waar een vervang toeslet vandan zal komen, iphone X wordt niet meer gemaakt.
Klacht ingediend bij kpn, kpn klantenservice bel me terug en geeft alle schuld aan me en dat ik moet blij zijn voor zijn help en voor Chuub verzekering help.
Dit is niet mijn eerste keer maar moet wil de laatste keer met kpn en zijn asocial klantenservice.
Niet meer KPN, dus niet meer hoofdpijn.
Ik heb besloten om hier geen enkele uitleg te geven betreffende mijn ervaring met de kpn omdat er betreffende mijn hoeveelheid klachten waarschijnlijk niet voldoende ruimte is ,maar ik de kpn met zijn jaren lange asociale beleid volledig zat ben wil ik mij alleen beperken tot 1 ding,wie op het punt staat een abo te nemen bij de kpn zal de grootste fout van zijn leven maken.Haal diep adem en kijk nog eens rond en vergelijk,vraag ook bij andere mensen die bij andere bedrijven een abo hebben maar blijf weg bij de kpn.Het is het slechste en meest asociale bedrijf ooit.
K heb eind april de hussel abonnement opgezegd en de apparatuur geretourneerd.
Van KPN kreeg ik een bevestiging van de opzegging.
Intussen krijg ik geen statusupdate over de afronding.
Week geleden een retourdoos ontvangen (erg vreemd). Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en krijg te horen dat ze geen update hebben over de afwikkeling (retour apparatuur, terugbetaling abonnementsgeld etc.). Heel slecht!
Afscheid nemen doet pijn, probeer tenminste opzegging goed te regelen KPN!
KPN service is heel slecht!
Contract afgesloten, 3 uur bellen. Geen reactie, veel beloften en ondeskundig personeel. Onbegrijpelijk
Kpn digitenne, Kijk binnen no time volgens de website. Nou niet dus. Gisteren digitenne besteld. Vandaag kastje binnengekomen maar nu is het wachten tot 25 mei. Ze hebben dus volgens de klantenservice 5 dagen nodig om op het knopje op de computer te drukken voor activeren. Waarom omdat kpn de klant niet wil laten wachten totdat de mensen alles binnen hebben. Dat ik zeg aan de telefoon dat het hier al is maakt niks uit. Nog steeds is het schuifje op aan zetten moeilijk. Ik kan dus 5 dagen wachten voordat ze hem willen activeren. Snap er niets van, alles kan digitaal op je account,
maar dit niet. Ben zeer ontevreden hierover en vindt het misleiding. Ps als je zegt dat je hierdoor denkt om alles maar op te zeggen r
Is de reactie ook nog onverschillig dat je dat maar doe moet.
Slechte zaak Kpn
Ps het cijfer betreft deze situatie
Heb het wifi pakket glasvezel van 65 euro afgesloten, oprecht de meest slechte wifi OOIT. Mijn ping is nog nooit zo hoog geweest, ik lag tijdens het gamen, alles is haperig. mijn glasvezel / modum is letterlijk 2 meter van mijn tv vandaan dus daar kan het niet aan liggen.
In de 2 maanden dat ik bij hen een abonnement hebt afgesloten, al 2x keer storing gehad.
Hopeloos, spijt dat ik niet naar ziggo ben gegaan.
Via telefoon benaderd, contract afgesloten echter na ontvangen documenten en afspraken was ik niet tevreden met de contractduur.
Na een telefoontje met KPN waarbij ik NIET in de wacht heb gestaan was alles binnen 10 min geregeld zonder gejammer.
Echt klasse!
Zojuist gesproken met medewerker en daar moest ik alles er uit trekken. Een vrije toelichting of betekenis ergens over geven. Nee. trekken aan een dood paard. Vervolgens geef je deze feedback.
Ik bel op opnieuw met de zelfde vraagstelling en dan blijkt, ondanks 4 herhalingen, dat mijn vraag alleen door de week van 8 tot 5 te stellen is.
Oftewel de medewerker heeft een knop omgezet om te kunnen jennen. Dat een klootzak
Klantenservice liet me half uur in de wacht hangen en toen ik ze eindelijk weer aan de telefoon had werd de verbinding gewoon verbroken! datum dat de monteur zou komen was ineens naar een week later verschoven en kon volgens de klantenservice niet meer verandert worden, aangezien mijn dochter studeerd kan zij geen week zonder internet! wat een slechte service! zal niemand aanraden klant te worden bij KPN!
Zo'n slecht bedrijf maak je zelden mee. Je kunt ze niet mailen (want dan heb je bewijs van hun falen in handen). Je kunt alleen bellen met ongelooflijk incompetente medewerkers, die onderling niet communiceren, die geen kennis van zaken hebben, die de eenvoudigste (administratieve) zaken niet weten op te lossen. Geven foutieve informatie. Sturen idiote hoge aanmaningskosten wanneer niet ONMIDDELIJIK na een eerste rekening wordt betaald Zelfs het herstellen van een eenvoudig administratief probleem is teveel gevraagd. Medewerkers aan de schatservice zijn volstrekt incompetent, geven foute informatie waar de klant de dupe van is. Het is echt om te huilen, de incompetentie. Ook als ze zelf meerdere fouten maken draait de klant op voor de hoge kostgen die daarmee gepaard zijn. Zijn al erg veel geld kwijt geweest aan het mis-functioneren van dit bedrijf. Wat een baggerbedrijf!
Al 9 jaar abonnement. 2 wk geleden ziggo sportpakket erbij afgesloten. Toen hebben ze per ongeluk ons oude pakket verkeerd gewijzigd. Geen opnamepakket meer. Gevraagd dit weer goed te zetten. Ben al mijn opnames kwijt. 4 uur klantenservice aan de lijn gehad. Kunnen het terugzetten maar dan betalen we 5 euro per maand extra. Het kan toch niet gekker. Hun maken een fout en Kunnen die alleen herstellen als wij 5 euro per maand extra gaan betalen. Een schande
Vanaf januari 2021 al bezig een verbinding te krijgen op ons nieuw adres via KPN. Nu eindelijk glasvezel ligt krijgt KPN het niet voor elkaar een signaal met data naar ons adres te sturen.Inmiddels meer dat twintig KPN medewerkers aan de telefoon gehad met allerlei beloftes maar to op heden nog steeds geen internet/TV/wifi en vaste telefoon. Eenzijdig wordt gewoon onze verhuisdatum verzet met als gevolg veel frustratie. Er is niemand bij KPN die kennis heeft om een fatsoenlijke verbinding te realiseren. De eertse monteur wordt naar ons oude adres gestuurd (nooit meer gezien) tweede monteur wist ons te vertellen dat hij het probleem niet kon oplossen - hup ook weer weg. Inmiddels zijn wij maanden verder. Helaas zijn moderne huizen afhankelijk van glasvezel en wie legt deze kabel in in onze regio aan - ja hoor KPN netwerk!
Wat een een hopeloos bedrijf. Ik vindt het jammer dat Ziggo in onze regio geen glasvezel heeft!
Bar slecht bedrijf kpn
Geen klantenservice ook al noemen ze het zo.
Ze doen dingen die verboden zijn.
Tijd voor een politie inval bij kpn!