Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Slecht abonnement, geen service -die vrouw aan de telefoon nam al op met een toon alsof zij de klant was- ik betaal me elke maand suf. €55. Ik was er klaar mee, hing op met is goed doei, en die vrouw zit gewoon te lachen. Good job kpn! Ik raad jullie zeker af! Het was omdat mijn kleur mobiel er niet met een andere provider was anders had ik nooit voor jullie gekozen. :)
Problemen met stilstaand tv-beeld zijn snel en goed verholpen door monteur Hellegering uit Wageningen. Bedankt!
Als je klant wil worden dan doen en kunnen ze alles maar wil je opzeggen na het aflopen van je abonnement dan begint de ellende!
Mensen,begin er niet aan,ze weten dat ze de grootste zijn en hebben geen benul wat klantenservice inhoud.
Heb geruime tijd problemen met internet, zouden het oplossen maar heb dat niet gedaan . Tweede keer hebben ze gezegd we gaan u WiFi versnellen en betere verbinding overal in huis.nou werdt van kwaad tot erger. Derde keer gebeld en gezegd dat wij over stappen naar Ziggo.toen kon ineens alles voor ons gedaan worden ,we moesten eerst WiFi verstrekkers kopen voor €80 bij KPN terwijl wij daar jaren klant zijn en nu kregen we ze ineens gratis. Werdt van alles beloofd .snellere internet,korting voor een jaar ,download snelheid wordt verhoogd ,de monteur komt gegarandeerd langs op dinsdag tussen 12:00 en 14:00 en die gaat niet weg alvorens de internet verbinden optimaal is blablablabla allemaal mooie beloften. De monteur zou dinsdag langs komen tussen 12:00 en 14:00 en ze belden om 13:30 dat de monteur vandaag niet meer langs kan
komen ,morgen kan niet maar misschien donderdag?. Ik heb gebeld en gezegd per direct zeg ik mijn contract op en er werd niet eens moeite gedaan om mij tegemoet te komen , ik denk na 30 minuten had ik geen internet meer , dat kan dus wel heel snel maar service verlenen ho maar dat duurt maanden als je geluk hebt anders jaren .in mijn geval
Dus wie erover nadenk om KPN te nemen NIET DOEN! Ze komen hun beloften niet na en hun service voor klanten die al jaren bij hun zijn is SUPER SLECHT
Veel storingen
Monteur komt en fixt het voor 1 maand en dan de volgende moet hij er weer zijn
Slecht internet zelfs met versterker van kpn
Itv werkt zo goed als niet en als je online wilt streamen bijv voetbal dan moet je half uur van te voren klaarzetten want de site is ook waardeloos
Ik krijg van KPN een brief dat mijn Digitenne insteekkaart ( die in mijn tv zit ) vervangen dient te worden. Op zich niet erg. Maar dat dit dus niet meer werk in mij tv en ik dus VERPLICHT om zo een LELIJKE "KASTJE" Te huren vind in schandalig! Ik heb direct mijn abonnement opgezegd bij deze oplichters. Niets anders dan weer een manier om hun klanten extra te laten betalen voor een huur kastje!
In ons nieuwe huis hadden wij slechte wifi vooral op de zolder. KPN gebeld en monteur gestuurd. Deze heeft zijn uiterste best gedaan en is pas weggegaan totdat we in het hele huis WIFI hadden, inclusief zolder. Top service.
Ik ben al zeker 15 jaar klant bij KPN en ben eigenlijk altijd erg goed geholpen. Ik raad KPN zeker aan.
Klant geworden oktober 2018 elke maand netjes betaald in februari ook netjes factuur betaald in april krijg ik een brief aankondeging afsluiting de maand februari niet betaald op mijn afschriften stond natuurlijk dat het bedrag wel was afgeschreve meerdere malen gebeld afgesproken om het toch te betalen en dat ik het terug zou krijgen dit om afsluiting te voorkomen factuur dus 2x betaald volgende dag toch afgesloten na kpn gebeld na kpn winkel gegaan ze zouden me bellen hun verhaal
Mevr het bedrag wat u in februari heeft betaald was voir de factuyr september 2018 toen was ik geen klant volgens hun wel enigen dat ze konden doen was het bedrag van 25 euro niet in kosten te brengen voor het aansluiten prima vanmorgen krihg ik een sms morgen wordt u afgesloten omdat u niet betaald heeft voir de zoveelste x gebeld met kpn reactie sorry mevr ik kan niets voor u doen
Asociaal hoe er met klanten wordt om gegaan
Heb alles zwart op wit staan maar kpn blijft volhouden dat hun gelijk hebben contract beindigen gen optie kost paar honder euro dus zit vast aan hun t/m oktober
Advocaat is niet gratis maar dit pik ik niet
Kpn wat een asociaal zooitje
Ze bieden op hun site een D link buitencamera aan met een levertijd van 1 dag. Na 4 dagen nog niets ontvangen. Gebeld en nu blijkt dat camera niet meer leverbaar is. Wel gecascht maar klant niet informeren!
Super traag en slecht internet. Helpdesk telefoon kost veel euro's. Prijzen gaan iedere keer omhoog, kwaliteit omlaag. Geen alternatieven.
Slechte wifi, laten je zelf je problemen oplossen.
Geachte mijnheer/mevrouw,
Ik kan mijn bestelling BASI651001niet via de KPN klanten service (medewerker R. B.) of via het KPN web annuleren (werkt niet). De bestelling is op dit moment niet leverbaar en kan door de medewerker in de administratie niet worden teruggevonden. Een ongunstig punt van deze firma is dat de advertentie van de KPN voor snelle levering niet is aangepast. Klachten kunnen door een particulier via de website niet (schriftelijk) worden ingediend.
1. Het kost je enorm veel geld bijv. in Mexico (al 2 x ruim €.60), voordat je lokaal een SIM kunt kopen, los vd €.9,90 die je betaald voor 100Mb.
2. Nu in Jordanië kun je KPN niet eens bereiken om die 100 Mb te kopen. Op twee verschillende dagen ligt hun systeem er zogenaamd uit! ??.
3. Zullen we het hebben over de Helpdesk, waarmee ik deze problemen heb kortgesloten? ???????
Voor reizigers naar het buitenland . bezint eer ge .!
K. Claassens
In november Videoland on-demand aangevraagd, omdat ik mocromaffia wilde kijken. Hier misleidt KPN de klant want via Videoland on-demand heeft KPN geen toegang tot de meest populaire series, maar communiceert dit niet.
Toen ik hier achter kwam contact opgenomen met de klantenservice. Medewerker belooft Videoland stop te zetten en te crediteren. Nou dat stopzetten dat lukt KPN goed, maar ze laten me wel gewoon doorbetalen.
Wederom klantenservice gebeld, zij draaien de boel om, KPN heeft geen fout gemaakt dus helaas dus weg geld!
Ben sinds kort op de 50mb glasvezel , daarvoor 20mb dsl. Als er altijd 25mb zou zijn was zou ik r niet over zeuren maar 5mb .sorry dat is total crapppp!
Heb al bijna 7 jaar kpn internet en tv en middels 2 jaar mobiel van het zooitje .nooit geen probleem geweest maar nu ik al 10 jaar onder bewind heb gestaan omdat ik dat zelf wou heb ik 6 jaar zelf alles kunnen regelen met kpn want ze wisten dat mijn bewindvoerder dat goed vond . beginnen ze te sodemiederteren terwijl ik onder bewind weg ga gerechtelijk geregeld .en nu behandelen ze mij als een downie .ha ga nu naar andere provider ben er klaar mee .die gasten denken dat ze een monopoliepositie hebben maar dat is zelfs in holwerd niet zo .
groet frits bosgraaf uit holwerd
WI-FI KPN is dramatisch. Al 2 monteurs geweest. Van alles en nog wat vervangen. Nu weer K.U.T. 3e monteur besteld. Betaal bijna 100 euro per maand. Schandalig. KPN FAIL!
op zoek naar een andere internet provider!
Volgens mij werken er bij KPN alleen maar mensen met een geestelijke stoornis en zijn ze ook nog slecht horend. Mensen met het Syndroom van Down begrijpen nog beter wat je tijdens een telefoongesprek bedoelt. Misschien hebben ze in het Delta in Portugaal nog plaats voor de medewerkers van KPN.Je belt tig keer en nog snapt niemand wat je wilt. Hele slechte service.! Hoe moeilijk is het als er op de site wordt aangegeven ''je krijgt wat je nu in huis hebt"!
Weinig kennis, onvriendelijk en lomp.
Televisie en internet in januari aangevraagd. Sindsdien gebruik ik een noodpakket van KPN. Half mei krijg ik een e-mail dat mijn bestelling is geannuleerd en dat zij mij hierover niet konden bereiken terwijl ik niet ben gebeld. Vervolgens bel ik de klantenservice en daar wordt verteld dat ik alles terug moet sturen en alles opnieuw aan moet vragen. Kortom, ik raad KPN af.