KPN reviews

2.2

Edwin
22-01-2020

Klanteservice slecht te bereiken

We hebben al een paar keer contact gezocht met kpn klanteservice.

het komt regelmatig voor dat je als je belt je minimaal een half uur moet wachten voordat je een medewerker aan de telefoon krijgt.

En als je dan iemand aan de telefoon krijgt kunnen ze geen antwoord geven of weten ze het niet.

Ik zou al diverse keren worden teruggebeld . word ook niet gedaan .

Heb gemaild geen antwoord terug gehad.

Wat is dit voor een bedrijf zeg!

groeten Edwin

22-01-2020

Overstappen

Vandaag 22e komt de monteur om t mobile aan te sluiten.

Normaal gesproken heb je dan nog de hele dag tv.

Kpn niet! Smorgens vroeg al afgesloten. gren tv. geen internet. geen telefoon! Schandalig. de laatste tijd sind bekend is dat ik overstap al meer problemen met ontvangst op de andere kpn kastjes.

Net of ze het er voor doen!

Blokkeren mobiel prepaid nummer

Mijn partner heeft een mobiele telefoon van KPN voorheen Tefort. Omdat ik door omstandigheden (ziekte) 6 maanden niet gebeld heb wordt het Prepaid nummer geblokkeerd en vervalt het tegoed. Ik vind dit heel erg onredelijk Het minste wat ze kunnen doen is het tegoed terugstorten lijkt mij. Ik had een contract met Telfort en heb nooit akkoord getekend of gegaan met KPN voor deze werkwijze. Wat kan ik doen?

21-01-2020

Nummer geblokkerd om administratieve redenen

Ik heb een prepaid KPN toestel met een beltegoed van meer dan 10 Euro. Helaas door omstandigheden ziekte (kanker) dit toestel 7 maanden niet gebruikt.

Vervolgens wordt het nummer geblokkeerd en het beltegoed vervalt en wordt ook niet teruggestort.

vroeger was het een telfort contract en bij overgang naar KPN nooit akkoord verklaard met de manier van werken van KPN

Carmen

Pluim voor KPN.

Ben al sinds lange tijd klant van KPN zowel voor mobiele telefonie als voor TV en Internet.

Ben zeer tevreden over KPN.Nu ook weer, gisteren middag een nieuwe afstandsbediening voor de tv aangevraagd omdat de oude niet meer goed werkte en vanmorgen al via de post binnen gekregen.

Bedankt KPN.

Me

Slechte ervaring

Het leek in eerste instantie allemaal zo mooi in de KPN winkel, maar nu ik wijzer ben zou ik het niemand aanraden: je krijgt onvolledige/foutieve informatie (abonnement is duurder dan dat mij verteld is in de winkel), KPN komt afspraken niet na (klacht ingediend en ik zou binnen 48 uur gebeld worden, na 3 weken wacht ik nog steeds). Nee, erg jammer, ik had meer van KPN verwacht, erg teleurstellend allemaal.

20-01-2020

Komen telefonisch afspraken niet na

Heb klantenservice gebeld

afspraak gemaakt zouden een tv

ontvangen opsturen

maar na een week niks gehoord te

hebben weer gebeld

stuurden ze niet op want dat ging meer

geld kosten

dat vindt ik niet erg maar had mij terug gebeld

je moet zelf erachter aan en ze reageren

zo van wij doen toch niks voor je

Jack
19-01-2020

Veel telefoongesprekken via hussel gaan fout

Minstens 20% van alle inkomende gesprekken komen niet tot stand. Beller hoort mij wel ik hun niet.

18-01-2020

Bijna niet te temmen!

Onwaarschijnlijk slechte organisatie. Om te zorgen dat de zaken goed lopen ben je genoodzaakt om echt tientallen telefoontjes te plegen naar de klantenservice die steeds weer iets moeten herstellen. Zetten zonder overleg en geheel onnavolgbaar ineens je contract van een jaar om in een contract voor twee jaar, halen ineens de korting eraf. En een gratis pluspakket wat je alvast annuleert omdat je de bui al voelt hangen, om te voorkomen dat ze na 3 maanden gratis, ineens in rekening gaan brengen, voeren ze ineens weer op, deze maal voor onbepaalde tijd. Het gaat maar door! Het voelt als een wild dier dat zich niet laat temmen. Steeds als je één fout van KPN hebt hersteld komt er weer een andere fout aan het licht. Niet te doen en slecht voor de bloeddruk.

Saar
17-01-2020

Klantenservice klantentreiters!

Na het afsluiten van een televisie, internet en mobiel abonnement en het foutief invullen van mijn geboortedatum ontstond het bekend kastje-naar-de-muur-sturen.

De gegevens kunnen niet worden aangepast zolang de order nog niet is afgerond, maar de order kan pas worden afgerond als de telefoon is afgeleverd.

ruim twee uur met de klantenservice gebeld (tip: spreek in bij de computer dat je een medewerker aan de lijn wilt, spreek vooral je klacht niet in!) met de ene onwaarheid na de andere, is tenslotte mijn abonnement zonder mijn toestemming geannuleerd. Ik wachtte op een mail waarin ik daadwerkelijk geholpen zou worden. Achteraf is dat ook wel zo: beter af zonder KPN!

11-01-2020

KPN bedondert de klanten

Ik heb een bestaand KPN "Internet + Bellen" abonnement en ik betaal EUR 44,- voor de vDSL lijn. Ik krijg een downloadsnelheid van 80 Mbps en een uploadsnelheid van 22 Mbps.

Als ik echter een TV aansluiting wil, wordt mijn bestaande uploadsnelheid gereduceerd van 22 naar naar 10 Mbps en daarvoor moet ik zelfs EUR 3,50 meer voor betalen.

Op het moment dat ik de medewerker vraag of hij het wel bij het juiste eind heeft, geeft hij aan dat hij mijn vraag beledigend vindt en dat hij intern een klacht gaat registreren.

Wat een prutsers.

Alles in 1 pakket

Goedendag,

We hebben per direct de mogelijkheid voor een aansluiting via de glasvezel.

Pakket besteld bij KPN, en bij bestelling werd ons een noodpakket beloofd ( tot 2x aan toe).

Na drie dagen wachten toch maar een gevraagd waar het nood pakket blijft.

Nu blijkt dat wij niks krijgen, en wij gewoon twee weken maar moet wachten. Zonder internet met twee kids geen WiFi.

Mooie service KPN!

We wilde zelfs voor het noodpakket betalen.

Maar nee, dan wordt het moeilijk he!

We laten daarom liever nieuwe klanten gewoon in de kou staan. Want dat schijnt heel normaal te zijn bij jullie.

Gefeliciteerd met jullie score.

Toch met vriendelijke groet;

Akkie

Foute rekening

Ik ben overgestapt met de belofte 4 maanden korting .bij KPN. Maar i p v 42 euro werd er gister 89 euro afgehouden .foutje als ik bel maar moet 1 maand wachten voor ik het verschil terug krijg

Schandalig ik wil dat t nu recht gezet word .voor mij is t vertrouwen weg dag k p n

Anoukj

Slecht, slecht

Ben al jaren klant bij KPN. Na overstappen op alles in 1 digitaal een pak ellende! Traag internet. Zit je tijdens de kerst zonder tv. Kan ik in het nieuwe jaar niet meer bellen of gebeld worden. Medewerker via de chat, ronduit onbeleefd! Enige wat ik ontvang is voorstellen om abonnement te wijzigen. Dit vat ik dus op als, proberen mij een nieuwe telefoon met duurder abonnement aan te smeren. Maar ns op zoek naar een nieuwe provider.

06-01-2020

Wat een in en in slechte organisatie

In oktober van Telfort overgaan na Kpn. nooit moeten doen. Binnen 2 weken kpn opgezegd maar dan wordt het alleen maar ellende, tv en internet is stopgezet maar ze zijn mijn mobiel abonnement vergeten. na 7 telefoontjes en 18 keer te zijn doorverbinden dacht ik eindelijk iemand te hebben gesproken die het zou oplossen. maar helaas.

Wat volgt is een mail/ sms dat ik direct moet betalen( gelukkig heb ik een mail waaruit blijkt dat ik geld terug krijg ipv betalen) na nogmaals te hebben gebeld en mijn ongenoegen heb geuit, verteld de kpn medewerker dat hij ziet dat kpn het niet goed heeft gedaan, maar dat ik wel moet gaan betalen want zij verkopen de “probleemgevallen” aan een incassobureau en dan moet ik het met hun maar oplossen. schandalig, nooit weer kpn!

Danielle
02-01-2020

Slechtste service ever

Nog nooit zo’n waardeloze service en tv gehad! ?????

Hele kerstvakantie verpest door KPN! Uren aan telefoon niks opgelost en geen compensatie!

23-12-2019

Opzegging

Via Ziggo opgezegd. Alles in 1. Twee weken na de opzegging nog extra betalen fout van kpn. Pas op voor kpn ze problemen nog je geld afhandig te maken. Bij mij 2 weken

Hilal
19-12-2019

Slechte klanten service

Ik zag een leuke actie en dacht hee dat wil ik wel, dus ik bellen naar kpn voor info en het klonk wel goed. Na 14 dagen van de dag van bestelling zou ik een track en tracé krijgen voor een tv die ik erbij zou krijgen. Er is beloofd geen bedrading van af de meter kast naar de woonkamer ( wat achteraf wel kan maar met extra apparaatje erbij dus extra kosten wat mij niet is verteld )en er zou een monteur komen op de 25e van december wat ik ook vreemd vond maar het kwam mij goed uit. Nou ik ben akkoord gegaan hiermee, dus ik bellen na bijna 3 weken om te vragen hoe het zit. Bleek dat dit dit helemaal niet klopt en dat dit veel langer zou duren. Ik vond dit niet zo fijn en heb dit laten merken, waarop ik zei ik wil het opzeggen het hoeft niet meer. En meneer kwam enkele minuten later terug en vertelde me dat ik die week de tv thuis zou hebben, dus zei ik als dat zo is prima dan zal ik niet opzeggen en gaan we gewoon door. Nou weer een week later belde ik op om te vragen hoe het zit, kreeg ik een woordenwisseling met een medewerker. Dit vond ik zo een heftige ervaring, meneer wilde mij niet doorverbinden met een andere collega en ik moest ophangen om opnieuw te bellen. Ik heb een klacht ingediend bij een college van deze meneer en werd terug gebeld, toen bleek ook nog eens dat er helemaal geen monteur stond gepland. Eerst instantie zou die 25ste komen en nu kon het alleen op 2 januari dus ik moest vrij nemen. Meneer adviseerde mij om het zelf te proberen, mocht het lukken dan kun de monteur van 2 januari annuleren. Ik ging daarmee akkoord en later kreeg ik een mail over de monteur. Daarin stond dat er een monteur zou komen op 2 januari en dat dan de activatie van mij abonnement dan begint. Maar dat was eerst 27 december, dus ik weer bellen met de vraag van waarom begin mijn aansluiting 2 januari zo kan ik tot niet weten of ik het wel of niet goed heb aangesloten.

Op dit moment ben ik al gefrustreerd door alle gedoe en verteld mevrouw mij dat niet meer kan terug draaien ook al annuleer ik de monteur het blijft 2 januari. Waarop ik reageerde ik heb zo spijt dat ik ben overgestapt al deze gedoe heeft mij zover stres bezorgt, waarop mevrouw doodleuk zegt je kan ook annuleren. Nou dit is wel

laatste wat je wilt horen, en ik heb toen gezegd oké doe dat maar dan. Ik heb al jaren Kpn mobiel maar dit heeft er gewoon voor gezorgd dat ik niks met kpn te maken wil hebben. ik zal proberen op te zeggen, en mocht dit niet lukken dan zal ik zeker niet meer via kpn verlengen

Jessica
18-12-2019

Aansluiting

Wat een slecht bedrijf! Begin november tv&internet aangevraagd, aansluiting zou half november plaats vinden. Krijg je eerst een bericht dat het helaas niet gelukt is, en je een bericht krijgt wanneer het wel kan. Omdat ik eind november mijn woning in ging heb ik ze gebeld dat ik wel tv en internet wil. Na een lange discussie toch een noodpakket gekregen. Waarbij je 50GB krijgt die je elke keer moet opwaarderen, hiervoor moet je bellen, telkens sta je gemiddeld 10 min in de wacht voor een handeling van 1minuut. Het noodpakket is een digitenne aansluiting, als het waait of er komt een auto voorbij stoort je hele beeld. Uiteindelijk half december bericht gekregen dat de aansluiting kan plaatsvinden. Ik moest dit zelf doen, terwijl ik wel voor een monteur had gekozen, maar het moest eerst zelf en als het niet lukte dan moest ik bellen. Nou alles ingeplugd etc, doet het kastje het alsnog niet. Weer gebeld, weer een aantal minuten in de wacht. Ja mevrouw, dan sturen we een monteur langs, want bij u moet die anders aangesloten worden, hiervoor heeft u ook een monteur nodig, waarom heeft u daar niet voor gekozen? Aangegeven dat ik daar ook voor had gekozen, maar dus uiteindelijk vanuit jullie niet kon. Maar goed, weer een week verder voordat er überhaupt tijd was om te komen aansluiten. Tussen 8 en 10uur zouden ze komen. Sta je je tanden te poetsen ben je 2 x onbekend gebeld, bel je gelijk terug naar KPN sta je weer 6 minuten in de wacht, krijg je uiteindelijk te horen dat de monteur het adres niet kon vinden, en hij ook niet meer terug komt, en de planning contact met je opneemt. Nou KPN ga je schamen! Nu ben ik al zeker bijna 2 maanden verder, en heb ik nog geen normaal TV en Internet! Ik ben er klaar mee en ga over naar een andere provider. Ik beveel KPN dan ook zeker niet aan!

Sophie
17-12-2019

Hoe ga je heel snel door je bundel? Door klant te zijn bij de KPN, om de haverklap doet de wifi het ALWEER niet. Hoe vaak je er ook naar beld.