Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Door een administratieve fout van de collega's van Ziggo was er per ongeluk een account aangemaakt waardoor ze bij Ziggo dachten dat ik klant wilde worden. Dit is doorgezet naar KPN en deze hebben mij netjes een mailtje gestuurd. Echter door drukte en omdat ik het niet verwachte deze mail totaal gemist met alle gevolgen van dien. Door het missen van dit mailtje werd (welliswaar onterecht) mijn TV en internet abonnement stopgezet. Omdat ik een eigen bedrijf heb is internet een onmisbare tool en ik was aardig in paniek want geen internet betekend geen inkomsten. Na een telefoontje naar KPN werd er door de medewerkers super meegedacht wat ze konden doen om mij toch zo snel mogelijk weer van internet en tv te voorzien. Ze hebben echt alles uit de kast gehaald om het probleem wat door Ziggo is veroorzaakt op te lossen en ik kan niet anders zeggen dan dat ik daar heel blij mee ben. Kosten nog moeite werden er gespaard!
Ik heb niet naar mijn omgeving geluisterd die vonden dat ik feller mocht zijn en meer op mijn strepen moest gaan staan en zelfs KPN eruit moest gooien als ik niet binnen 1 dag alles weer werkend had. Dit heb ik niet gedaan, simpelweg omdat niet KPN maar Ziggo de veroorzaker was van dit probleem en het tegenwoordig niet zo simpel is om dit weer snel terug te draaien. Je hebt te maken met systemen en een netwerkbeheerder en iedere aanbieder is afhankelijk van de netwerkbeheerder. Dus hoe graag ze ook zouden willen het is niet altijd mogelijk om te doen wat wij consumenten van ze vragen. Dan heeft boos worden geen enkele zin, het kost negatieve energie en je bereikt er niets mee! Juist doordat ik rustig, begripvol en vriendelijk ben gebleven hebben ze in mijn ogen meer voor ons gedaan dan ze hadden hoeven te doen! Ik ben ze dan ook erg dankbaar dat ondanks dit lastige probleem ik geen inkomsten derving heb gehad en ik zelfs eerder dan verwacht weer volop gebruik kan maken van hun diensten! Kortom: na jaren trouwe klant te zijn geweest blijf ik ook een trouwe klant! De diensten werken hier goed en de klantenservice is vriendelijk en behulpzaam! KPN bedankt voor deze super service! Met vriendelijke groet, Judith Verhagen
Normaal gezien ben ik nooit van het kritiek uiten op social media, maar ik ben nu op z'n zachtst gezegd niet tevreden.
20 september heb ik een nieuwe telefoon gekocht bij een KPN winkel. Twee weken later kwam ik terug omdat de telefoon niet goed werkte. Hij werd opgestuurd, prima, dat hoort erbij.
3 weken later kreeg ik bericht dat ik hem op kon halen. De week erna vertoonde hij dezelfde fouten. Weer teruggebracht. Moest nóg een keer opgestuurd worden. Nu zeiden ze dat het voor de lange duur moest.
Ik wachtte en wachtte. 4 weken later vond ik het wel genoeg en belde ik de facturatieafdeling.
Zij gaven aan dat er fouten gemaakt waren door de KPN winkel door het verkeerde mailadres in te voeren, zodat ik geen mails kreeg met updates en wanneer hij opgehaald kon worden. Bleek hij al 3 weken klaar te zijn en bij de vestiging te liggen!
In de tussentijd ben ik niet opgebeld door de vestiging, hebben ze niet opgelet dat zij de mailtjes zelf ontvingen die ik zou moeten krijgen met stand van zaken.
Ik ben een gloednieuwe telefoon nu al 2 maanden onnodig kwijt, met alle ongemakken van dien. Hier zie ik graag een tegemoetkoming naar verhouding voor terug!
Dit is toch werkelijk ongelooflijk!
Ik heb al meer dan een half jaar problemen met de vaste analoge telefoonlijn van KPN. Er zit namelijk een kabelbreuk onder een doorgaande weg hier 50 meter verderop. Om die breuk te kunnen herstellen moet de weg open, maar omdat dit de belangrijkste doorgaande weg van Amsterdam Noord is, is het lastig toestemming te krijgen van de gemeente deze tijdelijk af te sluiten voor verkeer. Opdat ik toch een vaste telefoonlijn nodig heb, is er een by-pass gemaakt. Dat werkte een week en daarna was ook de bypass dood.
Maar nu komt het: Iedere keer als het niet werkt dan begint het feest weer van voren af aan:
Ik maak melding bij de KPN dat mijn telefoonlijn er weer mee op is gehouden, dan sturen zij monteur 1. Waarschijnlijk de man (slechts 1 keer was het een vrouw) met de minste strepen op de revers. Dit is de man die komt kijken of de stekker wel in de contactdoos zit, zeg maar. Soms kijkt deze ook naar de telefoonpaal in de tuin. Als ik geluk heb heeft hij de juiste sleutel bij zich deze paal te openen, maar in de praktijk is dat meestal niet het geval. Dan moet er op een ander moment een andere komen met de juiste sleutel. Deze concludeert dan dat het probleem zich niet bij de paal, noch in mijn huis bevindt. Dus dan wordt het volgende mannetje langs gestuurd: de onderaannemer, die met meer kennis en betere apparatuur precies kan meten waar de storing zit. Inderdaad, onder de weg 50 meter verderop. En als het goed is wordt er dan iets aan gedaan.
Het vervelende is dat ik voor al deze mannetjes vrij moet nemen en hoe ik de telefonist ook deelgenoot maak van mijn inmiddels enorme frustraties en opgedane kennis, iedere keer weer, moet ik toch weer door die hele nachtmerrie van mannetjes heen, inclusief – ondanks vele waarschuwingen- die met de verkeerde sleutel…
Wat een totale verspilling van geld, niet alleen van de KPN maar ook ik, want ik ben ZZP-er en verdien dus niks als ik niet werk. Wie verzint zo iets? En die telefonisten zijn gedrild tot en met, want hoe ik ook verzoek hun manager te spreken, ze geven geen krimp; ze begrijpen mijn frustratie, willen ook alleen maar het beste voor mij, maar aan het protocol kunnen ze niks veranderen. Mijn god, wie bedenkt dit protocol?!
Ik ben er alweer helemaal klaar mee. Vanwege een alarminstallatie heb ik hun lijn nog nodig anders was ik natuurlijk allang vertrokken…. Morgenochtend, first thing, komt mannetje 1…
Er wordt bij mij iedere maand 2 abbo's afgeschreven. Ik weet niet waarvan. Na ruim een uur gebeld te hebben er achter gekomen dat het Digitenne betreft. Mijn vraag waarom ik nooit een factuur zie. Mederwerker: kan ik niet zien, ik verbind u door. na 12 minuten verbinding verbroken en kan weer opnieuw bellen. Ben alweer ruim een uur bezig en -tig medewerkers gesproken, maar er is niemand die mij kan vertellen waarom ik geen facturen zie. Medewerekr: In uw Mijn KPN met uw KPN ID, maar heb ik niet. moet ik aanmaken, gedaan , zie ik geen 1 produkt. wakt een K. bedrijf
Bijna 20 jaar hetzelfde mailadres, na glasvezel aansluiting met behoud van mail adres komt de mail bij de ontvanger in de spambox terecht, kan ook geen mail beantwoorden komt ook in de spambox terecht.
Hierover gebeld kon niets aangedaan worden.
Ik neem maar een ander mailadres, wat een waardeloos bedrijf.
Al maanden geen goed werkende wifi in huis + televisies die geen verbinding meer maken en het dus niet doen. Verschillende keren gebeld met KPN (wachttijden van 40min) en niemand die het op kan lossen. Wordt er een monteur langsgestuurd, komt deze monteur (natuurlijk) niet opdagen. Nu zitten we nog steeds met slechte wifi en twee televisies die niet werken en wordt er op korte termijn geen monteur meer langsgestuurd. Mijn geduld raakt een beetje op KPN.
Al meerdere malen komen jullie je afspraak niet na. Vandaag weer. Begin oktober onze verhuizing doorgegeven en nu nog steeds geen aansluiting. 2 maal laten jullie op het laatste moment weten dat de monteur niet komt.
Zowel het wifi als het 4g is zo ongelooflijk slecht. Neem gewoon een andere provider, doe jezelf dit niet aan.
Jaren lang klant geweest zonder problemen. Heb een samsung S8 met AVG virusscan erop. Toch bleek er na een update van google of wat er voor door moest gaan een virus op gekomen te zijn. Deze virus verzond in rap tempo sms berichten naar Japan tussen half 6 en half 10 in de ochtend. Na de eerste dag (want je wist zelf van niets) kreeg ik een email van KPN dat mijn rekening 417 euro hoger was als normaal gebruikelijke 15 euro. Ik heb de sms service direct stop laten zetten nadat ik een half uur in de wacht had gestaan. Na deze melding was het de dag daarna weer precies hetzelfde. KPN beloofde beterschap, nu was het echt geblokkeerd. Omdat we nog niet precies wisten waar te zoeken wat het probleem zat was het de dag daarna weer raak. KPN gaf aan dat het tempo zo hoog lag dat ik dit onmogelijk zelf gedaan kon hebben. Waarom de sms functie niet door hun zelf geblokkeerd kon worden konden ze me niet vertellen. KPN liet wel weten dat ze verder niets voor me konden beteken maar dat de gemaakte kosten wel mijn verantwoordelijkheid waren en dat ze me niet verder wilde helpen. Na een officiële klacht te hebben ingediend bij KPN was het antwoord dat men mijn klacht NIET ging behandelen. Na 4 dagen heb ik mijn mobiel terug gezet op fabrieksinstellingen en alles gewist omdat we toen wisten waar te zoeken. Onkosten zijn nu opgelopen naar ongeveer 2000 euro. Ik wordt dus als klant afgerekend per sms. Verwacht niets van de KPN. Als men mij alleen de data transfer kosten zou laten betalen zou het bedrag er heel anders uit zien. Maar KPN wil geen kant op en coulant zijn ze zeer zeker niet. Nu rechtsbijstand ingeschakeld en zien waar dit verhaal eindigt. Voor 2000 euro kan ik heel veel klanten van KPN bewust maken dat hun keuze niet de beste is. Ik wil in ieder geval niets meer met deze organisatie te maken hebben. Service laat zwaar te wensen over. De mensen die mij te woord hebben gestaan hebben geen inlevingsvermogen en zijn rond uit brutaal en kortzichtig.
Wat een drama bedrijf. Wat een onbeschofte klantenservice laten zij je eerst een uur aan de telefoon hangen en dan van
het kastje naar de muur sturen (verschillende afdelingen ) en dan onbeschofte opmerkingen maken terwijl zij niet goed luisteren naar het probleem van de klant . Luisteren naar de klant is vast heel erg moeilijk. Zit nu helaas vast aan een contract als deze afgelopen is ren ik terug naar T-mobile.
Omdat ik nog een oude ISDN kabel had waren er wat veranderingen na de zomervakantie (bonding).
Verschillende monteurs zijn enkele keren langst geweest (ook omdat ik het aansluitpunt in de eerste instantie niet kon vinden).
Ik ben iedere keer ontzettend vriendelijk en behulpzaam geholpen zowel door de telefonist(te) als door de vriendelijke monteurs.
Voor mij een hele dikke pluim en complimenten voor KPN!
Micro soft ondersteunt Windows niet meer.
Nu ontvang en verstuur ik e-mails via KPN. Maar ik kan de inkomende- en uitgaande mail niet printen en bij het afdrukken krijg ik de melding dat er een configuratiefout in de printer is opgetreden.
Ook heeft KPN voor de KPN- mailbox geen handleiding voorhanden.
De KPN hulpdesk adviseerde mij om via KPN webmail te printen en dat lukt, met dank. Maar als er documenten bijgevoegd zijn bij de mail b.v. een foto of een pdf e.d. dan krijg ik ook de configuratiemelding fout in de printer en kan dus geen print maken.
De KPN-helpdesk zei me, dat ik hiervoor bij HP (mijn printer) moest zijn of bij mijn software helpdesk?
Let wel: naast de KPN-mail kan ik wel alle mogelijke documenten uitprinten via mijn HP printer.
KPN webmail; daar kun je wel het bericht maar niet de bijlagen vinden.
De oplossing in 2 minuten koffiepauze gefikst en hij was bekend met het probleem.
Een toevallige aanwezige monteur van een totaal ander soort bedrijf was hier en heeft het volgende aangegeven: beetje omslachtig maar het werkt
1. sla het document/bijlagen dat je wil printen op, op het bureaublad.
2. Ga naar Adobe ReaderX
3. Zoek het document op je bureaublad
3. Open dit document/foto,pdf o.i.d. en printen maar.
dus via Adobe niet alleen pdf openen maar ook printen en overige documenten printen.
Het bericht kun j via KPN-webmail uitprinten.
Doe er je voordeel mee, misschien een tip naar de KPN helpdesk als service richting hun klanten of nog handiger, een handleiding leveren aan de gebruiker van de KPN mailbox.
Snel en stabiel internet(glasvezel)
goede klantenservice
Al jaren klant en nooit problemen
Ik ben nu al een maand bezig om een particulier account om te zetten naar een zakelijk account. Begin oktober zijn alle benodigde documenten en formulieren hiervoor bij KPN aangeleverd. Na ruim twee weken nog niets gehoord dus maar een mail gestuurd. Geen reactie. Vijf dagen later geprobeerd via de chat en telefonisch een update te krijgen maar niemand kan me verder helpen dus nog maar een mail gestuurd. Geen reactie. Een paar dagen later een klacht ingestuurd via het klachtenformulier. Ook daarop geen reactie. Telefonisch kan opnieuw niemand mij informatie omtrent de status geven dus heb ik nu het abonnement maar opgezegd. En nu afwachten of daar een reactie op komt.
Mijn vader had zijn vaste telefoonlijn opgezegd, echter zit op zijn adres ook ons autobedrijf gevestigd met een eigen telefoonnummer. U raad het al, het zakelijke nummer van het autobedrijf is nu afgesloten in plaats van het privenummer. Ik ben nu al 2,5 dagen bezig om het te lossen, krijg echter steeds een andere randdebiel aan de telefoon die er geen ruk van begrijpt.Onvoorstelbaar wat een stelletje sukkels, zeldzaam.
Na uitval van een experiabox, nadat ik een WiFi check via kpn had uitgevoerd , een nieuwe gekregen. Bij installatie in ons huis werden er 2 zwarte WiFi Experia kastjes bijgeleverd omdat wij een splitlevel woning hebben. Ze garanderen overal wifi en dit was de enige oplossing. Deze communiceren niet met de nieuwe experia box ( V10 a). Gebeld en dan krijg ik na 12 minuten (!) een dame aan de lijn waar ik mijn verhaal aan uitleg. Niet 1 x maar wel 6 x! Wat is een split level woning? Al meer dan 20 jaar klant bij kpn en nooit geen problemen gehad. Resultaat : werkt nog steeds niet en dan moet er maar monteur komen. Er komt inderdaad een monteur maar dan van een andere provider want de service bij kon is helemaal ruk
Heb nooit problemen met KPN, hebben TV, internet, telefoon, mobiel, echt alles via KPN Altijd snel geholpen, zowel bij de KPN winkel, als aan de telefoon Vandaag storing op de TV Ligt meer aan onze verbindingen dan aan KPN Maar toch geduldig geholpen door ene Victor en het werkt weer Echt een topper!
Als je bij KPN zit en je wilt online gamen, dat zit er helaas niet in. Je kunt beter even goede vrienden worden met je buurman en hopen dat hij niet bij KPN zit.
Heb nu ivm. een verhuizing helaas tijdelijk KPN, en dit is echt verschrikkelijk. Op het hoogtepunt zit ik op gemiddeld 8 mbps, waar ze in landen als Afghanistan mij vierkant om zouden uitlachen. Die 8 mbps is dan ook het "hoogtepunt", dit zeg ik omdat ik gemiddeld op 0,7 mbps zit. Trieste provider, mag wat mij betreft zo snel mogelijk failliet gaan want in Somalië hebben ze nog sneller internet.
Opeens (zonder geïnformeerd te worden) geen recht meer op dubbele data bij verlenging van mijn abonnement, waardoor ik te weinig MB's heb en in vergelijking met andere providers veel teveel betaal.
Met hussel ben ik duurder uit en verdwijnt o.a. dubbele dat, kortom wee een -verborgen- prijsverhogong.