KPN reviews

2.2
Positief10%
Neutraal0%
Negatief90%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Alice
09-02-2021

Komt beloftes niet na

Diverse keren vergeefs gebeld. Constant van kastje naar de muur gestuurd. Op mijn klacht wordt niet gereageerd. Klantencontact is echt waardeloos. Ik zou begin vorige week binnen 48u gebeld worden. Uiteraard weer niet gebeurd en op onderstaande klacht komt geen reactie.

Hierbij dien ik OPNIEUW onze klacht in. Wij zouden namelijk over onderstaande al binnen 48 uur teruggebeld worden vorig week en dat is helaas ook niet gebeurd. Ons leven lang ziggo gehad en nooit problemen gehad. Maar ivm een zoon met ict studie toch overgestapt naar kpn, omdat dit volgens hem toch beter zou zijn. Telefonisch contact gehad hierover met KPN. De een zei dit, de ander dat. Maar uiteindelijk samen met een mevrouw kortgesloten dat we ALLEEN een nieuw abonnement afsluiten bij KPN als we wel binnen het jaar al dan niet tijdelijk kunnen opzeggen.

We zijn namelijk een nieuw huis aan het bouwen welke ongeveer september 2021 klaar zal zijn en ons huidige huis is eerder verkocht. Per 1/4/21 wonen wij niet meer op onderstaand adres en komen we in een tijdelijk huurhuis. Bij het afsluiten had ik al aangegeven dat we mogelijk KPN niet mee konden verhuizen hiernaar toe. Deze verhuurder heeft ZELF een kpn abonnement afgesloten voor ons en voor volgende huurders.

Onlangs telefonisch contact met een man van kpn gehad. Hij gaf me een mailadres waar ik even de bewijzen heen moest sturen van de verkoop, aankoop en een document waaruit blijkt dat in het tijdelijk huurhuis een kpn of ziggo verbinding bestaat. Deze raakte ik kwijt dus belde weer. Kreeg ik te horen dat ik helemaal niet op kon zeggen zonder boete, terwijl bij het afsluiten duidelijk was gezegd dat in zulke gevallen echt geen boete wordt opgelegd en je gewoon (tijdelijk) op kunt zeggen. Het plan was uiteraard om gewoon in september weer KPN glasvezel aan te vragen.

In de bijlagen stuur ik de contracten (soms deels ivm 40 pagina’s of id) van aankoop verkoop en huur. Erop vertrouwend dat hier vertrouwelijk mee om wordt gegaan.

Jan-Willem
09-02-2021

Superwifi werkt voor geen meter

Meerdere superwifipunten aan proberen te sluiten op modem experiabox v10. Niet gelukt, monteur uiteindelijk geweest en een uur bezig geweest met de installatie. Nog geen twee maanden later vliegt de supervisie eruit. Na zo'n 23 keer bellen en 5 uren aan de telefoon en minstens zoveel tijd proberen in de meterkast nog steeds geen oplossing. Modem werkt wel, maar supervisie neemt de wifi niet over maar maakt er arcadian default netwerk van wat 1 niet de bedoeling is en 2 niet op ingelogd kan worden.

Bij de klantenservice de een na de andere incompetente en niet meedenkende medewerker gesproken. Okay op een paar naar, maar krijg die maar eens weer aan de lijn.

Kees
08-02-2021

Slechte ervaring met klantenservice

Geen bonus ontvangen bij opwaarderen prepaid. Heb bonus ongeveer gelijk geactiveerd met het aanschaffen van beltegoed. Geen enkele empathie voor iemand die al meer dan 50 jaar klant is. Valt zo tegen.

Giel
08-02-2021

Wat een drama!

Ben overgestapt van Vodafone naar KPN Mobiel. Daarbij kon ik bij het bestellen kiezen voor een eSIM. Lekker handig, dacht ik. nou niet dus. Kom in een oerwoud terecht van onduidelijke mails, medewerkers die elkaar tegenspreken en het zelf ook niet weten. Na veel bellen met de KS blijkt dat het helemaal niet mogelijk is om over te stappen en direct voor eSIM te kiezen (je moet altijd eerst een fysieke SIM krijgen). Waarom bieden jullie dat dan aan? Gevolg is dat ik op de datum van overstap naar de winkel moet om daar mijn SIM op te halen. Eerder opsturen kan namelijk niet, want een lopende order kan niet worden aangepast. pfff. Hoop dat het netwerk beter is dan het aanvraagproces.

Carla
08-02-2021

WiFi valt steeds weg

WiFi valt steeds weg, en KPN wil het liefste dat je alles via internet oplost of hun telefonische computer. Probleem blijft onopgelost. Ik moet bijv. wifimanager doorlopen, maar die doet het niet op de verdiepingen, omdat ik daar geen WiFi meer ontvang. En zo blijf je hangen in een probleem die zich niet oplost.

Timothy
07-02-2021

Zoveelste storing

Alweer storing. Is laatste tijd wel erg vaak, en zo nu en dan krijg ik zwart scherm en probeert hij hem opnieuw te herstellen. Ben niet zo tevreden over kpn.

Jolande
07-02-2021

4 weken geen tv

Dat past hier niet op zo boos ben ik nu. Ik wil gewoon televie zeker nu

Gerjan
06-02-2021

Ik ga liever dood dan KPN gebruiken

Ik heb GTA V gekocht en gedownload (105GB) het koste 2 dagen om te downloaden, een vriend van had het ook gedownload en bij hem was het klaar binnen 3 uurtjes. Dit betekent dat de KPN service zo goed zijn dat het mij 16X langer duurde.

Dennis
05-02-2021

Prima provider

Ik zie allemaal slechte recensies van KPN, maar dat herken ik eigenlijk niet echt. Ik ben nu al een tijdje klant van KPN en het is weliswaar niet de goedkoopste, maar Internet en TV is wel stabiel. ook mobiel netwerk is stabiel.

Wat mij vooral zo heeft verrast is dat ze het TV menu van de TV boxen eerst hebben verbeterd qua gebruiksgemak, en toen het langzamer werd hebben ze dat later ook opgelost. Werd netjes gecommuniceerd en zo en helemaal geen last van gehad tijdens deze werkzaamheden. Dat is toch top? Meestal doen providers helemaal niks meer met de software op die boxen nadat het eenmaal geleverd is, dat was mijn ervaring met Ziggo in ieder geval. Jarenlang dezelfde interface gehad die behoorlijk begon te dateren na een paar jaar.

Ook MB's delen tussen telefoons is super simpel en handig. Zou nog handiger zijn als ik dit automatisch zou kunnen doen elke maand :)

Mo
05-02-2021

SLECHTE SERVICE!

Abonnement verlengt met een nieuwe telefoon. Heb de telefoon nooit ontvangen! Ondertussen al 6 keer gebeld met KPN, met belofte om teruggebeld te worden dit is helaas pas gebeurd na herhaaldelijk bellen, mailen en facebook bericht.

Uit eindelijk teruggebeld door Frea met het bericht dat ik een onderzoek moet afwachten terwijl ik hier niks mee te maken heb. Het is de verantwoordelijkheid van de aanbieder dat de telefoon goed aankomt bij de klant, daarom vind ik het onterecht dat de klant hiervoor op de blaren moet zitten. Nu zit ik zonder goedwerkende telefoon maar wel moet ik betalen voor mijn abonnement die al is ingegaan.

Ze gaf ook aan dat het namelijk ook zo zou kunnen zijn dat ik de telefoon wel heb ontvangen maar zeg dat ik deze niet ontvangen heb! Vooral als je al decennia een trouwe loyale klant bent, netjes betaald en niks op je kerfstok hebt.

Dit ben ik niet van KPN gewend en vind het niet netjes hoe ik behandeld wordt door jullie.

Marielle
04-02-2021

Al bijna 3 weken geen tv en internet

Op19 januari is hier een monteur geweest om KPN aan te sluiten. Aardige man die enorm zijn best deed, maar het geheel niet aangesloten kreeg.

De dag erop kregen we een noodpakket, tv kijken op 1 tv en internet.

Nu bijna 3 weken verder is er nog steeds niets geen aansluiting. Iedere dag bel ik en iedere dag moet ik mijn verhaal opnieuw doen. Iedere dag krijg ik te horen we plannen een monteur, maar helaas de monteur komt steeds maar niet op de afgesproken tijden. Vandaag gedreigd met overstappen naar een andere provider, Een uur later werd ik terug gebeld dat ze het probleem hadden gevonden. Een fout in de internetkabel. het wordt zo snel mogelijk opgelost maar kan nog 1 a 2 weken duren.

Ik wordt er helemaal gek van.

Ik ga uitzoeken of ik nog onder het contract uit kan want dit beloofd niet veel goeds voor de toekomst. zeker als ik al die slechte berichten hier lees.

Edward
04-02-2021

Storing

Sinds de Corona pandemie hebben wij voortdurend storing. De vraag is of de covid 19 in het KPN systeem terecht is gekomen?! Ondertussen betalen wij voor een pakket wat niet geleverd wordt. Bedrog derhalve. Het word je moeilijk gemaakt een klacht in te dienen, vandaar deze resentie. KPN=waardeloos

Judith
04-02-2021

Super geholpen door Jeroen

Wij zijn super goed geholpen door Jeroen met het overstappen van analoog telefoneren naar telefoneren via internet.

Super betrokken! ??

Gérard
04-02-2021

Overstap naar glasvezel wel/niet doen

Zit nu bijna een uur in de wachtstand omdat ik overstap naar glasvezel. Abonnement is als een speer omgezet van koper- naar glasvezel. Maarrrr:

1.

De door KPN gestuurde overeenkomst klopt niet met de begeleidende brief waardoor ik digitenne terug moet sturen en dus het overeengekomen bonnement uit de overeenkomst toch niet krijg.

2.

Het abonnement ging 3 februari over van koper naar glasvezel, maar de monteur komt pas 10 februari aansluiten. Daardoor kan ik het abonnement slechts 1 week uitproberen en niet de 2 weken uit de overeenkomst.

3.

Uiterlijk 2 weken na ingaan abonnement op 3 februari kun je er wel van afzien, maar je kunt niet terug naar je oude abonnement!

4.

Intussen betekent “voordelig gratis overstappen” dus: zelfde prijs maar zonder vaste telefoon, zonder pluspakket en zonder opneempakket

Het uur wachten is nu voorbij, deze ervaring opgeschreven en ik ga hangen.

Hoe noemen ze zo’n verkoop truc?

Johan
04-02-2021

Pas op voor KPN

IVM emigratie netjes voor de officiele emigratiedatum mijn Telfort (tegenwoordig KPN)abonnement (Internet/TV opgezegd via de KPN website. Dan blijkt dat KPN een maand opzegtermijn wil handhaven, dus mij wil laten betalen voor diensten die ik niet "kan" afnemen. KPN blijkt praktisch onbereikbaar en in de uiterst schaarse mogelijkheid contact met iemand van KPN te hebben, blijkt KPN, onwrikbaar vasthouden aan de door hen bepaalde datum. Ik ben op 12 01 officieel geemigreerd en daarvan KPN ook een uittreksel gestuurd maar wil dat ik ze maar blijf door betalen tot 7 februari. Ik heb het wel met ze gehad em zal KPN een rekening moeten sturen voor de tijd en kosten die ik inmiddels aan ze heb moeten besteden. 't is echte een puur technocratische bedrijf wat ook haar medewerkers volledig in de tang.

Neal
04-02-2021

KPN laat me zomaar dubbele kosten maken en overstapservice werkt niet.

Ik wilde een internetabonnement nemen bij KPN. Helaas is die van Ziggo niet op te zeggen door KPN. De winkels van KPN zijn dicht in Corona.

KPN belt anoniem en stuurt noreply mails.

Geen enkele mailadres.

In ieder geval is Ziggo-abonnoment niet opgezegd en heb ik nu twee abonnementen tegelijkertijd.

KPN kan mijn abonnement niet opzeggen bij Ziggo en wil niet mijn oude abonnement opzeggen. KPN houdt zich niet aan de beloftes. Ze denken vooral aan geld.

Ella
04-02-2021

Wat een arrogant en respectloos bedrijf!

Door alles telefonisch af te handelen, niets schriftelijk vast te willen leggen, een goede batterij aan advocaten in huis te hebben, komt kpn overal mee weg. Ze hebben zelfs de arrogantie om niet eens te reageren op aangetekende brieven van de jurist. Daar kan je als vaste klant, trouwe kpn rekening betaler niet tegen op.

Had schriftelijk onze verhuizing doorgegeven, vervolgens telefonisch (na verhuizing) het contract omgezet (want dat kan zo handig). Wat blijkt, ze hebben nooit het oude contract stop gezet, en de brieven hierover zijn altijd naar het oude adres verstuurd. En dan ligt de fout alleen bij mij, de klant. En een klantenservice die mij doodleuk verteld dat het bedrag voor kpn peanuts is. maar wij niets zullen terug zien. Respect KPN ga zo door! Helaas kan ik ze geen nul geven in de score, 1 is nog te veel.

WY
03-02-2021

Slechte internet

KPN heeft hele slechte internetverbinding en slechte service. Ik houd normaal niet van om zomaar overstappen naar andere provider maar in dit geval had ik geen keus.

Miranda
02-02-2021

Belachelijk slechte customer service

Belachelijk slechte customer service. Ze bellen je met een mooi aanbod om over te stappen en bieden aan om alles voor je te regelen. Trap er niet in! kpn regelt helemaal niets voor je. Bij de klantenservice wordt er naar je geschreeuwd of je wordt in de wacht gezet / doorverbonden waarna de verbinding wordt verbroken. Het is onmogelijk om iets geregeld te krijgen, zelfs als nieuwe klant. Aan de telefoon is ons zelfs al meerdere keren aangeboden om alles maar te annuleren, dit is blijkbaar makkelijker voor ze dan een probleem oplossen. Echt te triest.

Boudewijn
02-02-2021

Dramatische dienstverlening

Dramatische dienstverlening. Werkelijk met geen pen te beschrijven. Product wordt niet geleverd en KPN-medewerkers hebben geen enkele belangstelling om het probleem daadwerkelijk op te lossen. Ze zetten je gewoon weer in de wacht en hopen dat je zelf ophangt. Ook via KPN webcare of het KPN forum kom je niet verder dan de bekende geveinsde empathie en gestandaardiseerde antwoorden met loze beloftes. KPN is af!