Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ervaring betreft verhuizing vaste telefoon van mijn vader, 89 jaar.
Installatie 6 dagen uitgesteld zonder ons op de hoogte te brengen.
Bij contact: ruim 1,5 uur aan de telefoon door afbreken contact en doorverbinden naar andere medewerkers. Dus 3 of 4x hetzelfde verhaal vertellen.
Istallatie weer uitgesteld, nu 5 dagen. Weer niet op de hoogte gebracht.
Bij contact, idem als hierboven beschreven.
Onze vader in deze coronatijd zonder bezoek, geen telefoon om contact te houden met de buitenwereld.
Istallatie: nieuw kastje.
Doet het 1 dag.
Weer contact. Idem als hierboven beschreven.
Klacht ingediend. Er wordt gezegd: u wordt gebeld. Niet gebeurd. KPN sluit zelf klacht af vanwege geen contact kunnen krijgen.
Monteur tussen 10 en 12. Er komt geen monteur. Weer bellen. Er komt een monteur tussen 12 en 14. Is niet naar ons gecommuniceerd.
14.45 komt monteur. Weet van niets. Plaatst een nieuw kastje.
Hopelijk blijft de telefoon het doen.
Wat esn DRAMA!
Een dikke 1.
Wifi val op werkkamer 1e V steeds weg.
Er heeft me van KPN iemand teruggebeld en aangegeven dat wifi gemeten inderdaad te traag is en dat ik,
- wifi manager helemaal moet doorlopen
- aan het einde dan gratis experia wifi versterker kan bestellen.
Ik kom echter niet door het proces heen en nimmer tot een (gratis) bestelpunt.
Ik kan ook op geen enkele ander manier contact vinden.
Lekker service :(
Goed en snel internet al 17 jaar klant
KPN doet er alles aan om het klanten zo moeilijk mogelijk te maken. Maar m.n. de onbeschoftheid van de medewerkers. Als het het servicenummer belt wordt er beloofd terug te bellen, hetgeen vervolgens niet gebeurd. Via het chatkanaal doen ze er vervolgens alles aan om de vraag niet te beantwoorden en je vervolgens door te verbinden. Waarna de laatste medewerkster zonder opgave van reden de chat beeindigd.
Ik wist niet dat kpn hun klanten zo makkelijk weg jagen echt heel slecht geholpen en dan zeggen dan stap je maar over nou goed dan
Na onduidelijkheden over mijn nieuwe pakket ben ik doorverbonden met de afdeling verkoop. Meneer heeft mij erg goed geholpen. Duidelijke uitleg gegeven over mijn pakket. Geduldig en vriendelijk. Complimenten voor de goede service. Bedankt Yassine!
Vreselijk trage wifi verbinding. Klantenservice diverse malen gebeld, krijg elke keer weer hetzelfde slechte verhaal " resetten, instellingen veranderen, nog eens instellingen veranderen, enz." Het is nog steeds bar slecht.
KPN, wanner ga je er iets aan doen?
Na een fantastische update op de tv ontvanger, is deze zwaar irritant traag.
Na een aantal keer chatten met de klantenservice waar mensen met verstand zitten: de 1 stuurde een nieuwe afstandsbediening, de andere had zelf slechte Internet verbinding, gebruikte zelf Ziggo?.
Resets allemaal gedaan maar werkte uiteraard niet.
Nu is de WiFi erg traag, doe je een speed test voor een update aan de xperia box, zie je gewoon dat hij daarna nog 3x langzamer is.
Dan maar bellen met klantenservice, moet je wel geduld hebben, want hier moet je 20 minuten wachten.
Wat een afgrijselijke ballentent
Nu telfort kpn is heb ik anders niks dan ellende traag internet en valt vaak uit
Lang genoten van Kpn maar liep uiteindelijk mis bij probleem. Ik verhuiste naar een locatie waar alleen Ziggo een coax verbinding had lopen. Kpn kon alleen leveren als ze toestemming konden krijgen wat aanpassingen te maken. Die toestemming kon ik niet krijgen( vond het sowieso gek dat ik die moest regelen terwijl ik niet wist wat ze wilden aanpassen ). Omdat ik voor werk thuis moest werken ivm corona, heb ik daarom gekozen het contract te beëindigen zodat ik een partij kon pakken die wel kon leveren. De contact verbreking koste mij 260 euro. Het gesprek was misschien nog het ergste. 3 x 15 min in de wacht gezet. En toen half uur lang de berekening moeten aanhoren. Die in het begin nog eindige op 120 maar uitgroeide naar 260 euro. ( inclusief belasting). Leuk maar elk ander bedrijf had gezegd. Jammer we kunnen niet leveren binnen aantal maand. Dus je mag contact pijnloos opzeggen.
Had al internet en telefoon van KPN denk pak de tv erbij
monteur kwam zegt hij de tv is oud pas 5 jaar afstandsbedieng was zg defect.Moest hem terug laten komen
voor 10 minuten vragen ze 50 euro belachelijk
Storing in mijn verbinding, monteur word ingepland. monteur komt pas over 4 dagen! kpn helpt niet mee naar het zoeken voor een alternatief dus de komende 4 dagen zonder televisie en internet!
Door Telfort/KPN heb ik nu hart klachten weken bezig om opzeggen maar bij KPN ontvangen wel geld elke maand maar voor oplossing moet je naar Telfort en niemand neemt telefoon op jammer nooit meer KPN/TELFORT
Ik ben vanaf medio augustus bezig mijn KPN abonnement te stoppen. Nu is ook oktober weer geincasseerd. Men is niet gevoelig voor mails en telefoontjes. Elke medewerker geeft aan niet bevoegd te zijn.
Meneer Jorg Kramer, directeur Klantenservice is natuurlijk niet te bereiken. Die verschuilt zich. Een medewerker gaf alaan dat hij alleen geinteresseerd is in cijfers en nog nooit een klant aan de telefoon heeft gehad. Daar blijft hij ver van weg. En dat is dan een directeur Klantenservice. Bah!
Betalen voor een alarmlijn die allang niet meer bestaat, nog nooit een factuur ontvangen van hen. Een lijn waarvan ik het telefoonnummer nog nooit had gezien. Inmiddels €2100 voor niks betaald. Ze geven toe dat ze weten dat de lijn niet meer gebruikt werd. Totaal niet transparant. Een andere medewerker zei al dat er nog zoveel andere mensen hetzelfde hadden meegemaakt als ik. Vergoeding in coulance €150, waarvan ik wel nog n maand moet doorbetalen wegens wettelijke opzegtermijn. Ik vind dit gewoon diefstal en machtsmisbruik van een multinational. Waardeloos bedrijf en de reviews liegen er niet om!
Gisteren zijn mijn ouders naar een verzorgingshuis verhuisd. De KPN monteur zou langs komen om de aansluiting over te zetten. Om 16 uur, nog geen KPN monteur. Gebeld, monteur komt tussen 14 en 20 uur. Hele tijd gewacht, geen KPN. Vandaag weer gebeld, er stond gisteren geen monteur ingepland. Heeft hier iemand een potje staan te liegen. Wordt waarschijnlijk morgenochtend. Dat het kwetsbare dementerende oudjes zijn, interesseert hun geen ene moer. De factuur is al wel afgeschreven. Mensen trap niet in de mooie praatjes van de KPN, mooie praatjes, maar niets waarmaken.
Na zoveel slechte reviews toch iets positiefs zetten.
Abonnement afgesloten na dramatische ervaring met Ziggo.
Wilde een monteur erbij om alles goed aan te sluiten en na te lopen.
Eerste afspraak ivm corona kon niet doorgaan, maar in overleg met de planning volgende dag een monteur.
Ze zouden een goede technische man sturen.
Beste man heel vriendelijk, nam meteen paar dingen door en vroeg naar mijn wensen.
Ik vraag alles maar hij is netjes en moet realistisch blijven.
Na 10 min overleggen, en kosten besproken betreft de super wifi is hij meteen aan de slag gegaan.
Signaal zat er nog niet op, maar dat kon hij meteen oplossen. KPN monteurs kunnen ook de infra gelijk controleren en herstellen.
20 min later signa erop en toen ging het vrij snel.
Ik had al voor de monteur kabels gelegd, maar door super wifi moest er nog 2 kabels erbij.
Zo gezegd zo gedaan, voor paar euros extra.
Hij was 2 uur bezig geweest, kop koffie tussendoor bij updaten super wifi en tv.
Op einde van de rit, alles perfect in dienst en loopt als een tierelier.
De meeste klagers willen alles gratis van KPN, ik investeerd liever, want niets is gratis.
En kabels trekken doe ik liever zelf zodat ik weet hoe de kabels lopen als er storing is.
Al met al, kpn kan het heel druk hebben, maar bij de juiste monteur kom je heel ver.
Vraag om een echte service monteur, geen installatie monteur. Die zijn technisch veel verder en mogen de infra herstellen.
Jaren bij Telfort gezeten en geen problemen gehad met glasvezel, sinds overname KPN alleen maar ellende, WiFi signaal die weg valt. Klantenservice die niets voor je kan betekenen. Monteur inhuren voor 50 euro. Helpt allemaal niets. Als vaste klant besta je al helemaal niet, wifi versterker kun je kopen.
Dus conclusie, overstappen naar?
Gisteren is monteur Hamid bij ons geweest voor een gecompliceerde klus: wij dachten dat het aan de Experia Box V10 lag, maar de instellingen op de computer bleken de oorzaak, dat mails niet binnenkwamen al weken. Hamid heeft het gefikst en bleef geduldig van alles proberen, tot het weer helemaal in orde was. Heel erg fijn, Hamid!
Betrouwbaar, rustig persoon en wij zijn erg blij met het resultaat! Wát een service, dank je wel.
Ik heb nu al 2 dagen geen Internet verbinding. Op de website staat niets over een storing, maar dan ineens krijg ik een mail dat de storing in Zoetermeer opgelost is! Daar klopt niets van en als je de klantenservice belt krijg je gewoon een melding dat het te druk is, bel later terug! Ik zat jaren bij Telfort en heb heel af en toe een storing gehad van hooguit een paar uurtjes. Ben dus geen tevreden klant!