Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Na drie uur aan de telefoon met medewerkers van dat zo gezegde goede kpn zijn we na en week nog steeds niet verder zit nog steeds zonder aansluiting wat en waardeloos stelletje prutsers
Volgens de advertentie is de KPN box 12 en 2 x Super Wifi gratis bij elk nieuwe KPN abonnement. Je zou zeggen als je weer tekent voor een nieuwe termijn ben je een nieuwe klant. Maar natuur is dit niet waar, volgens KPN ben je gewoon een oude klant en heb je nergens recht op. Je mag gewoon door gaan met je oude apparatuur jaren oud. niks geen betere WIFI in het hele huis. Dit de dank van KPN voor trouwe klanten. Geen wonder dat mensen elk jaar opstappen naar een andere provider. Is dus ook heel verstandig wil je aanspraak kunnen maken op betere app. die wel al geschikt zijn voor de toekomst. Ik weet wat de volgende stap is.
Oorspronkelijk jaren geleden KPN abonnement afgesloten op eigen adres zonder KPN alles in een. Abonnement bestaat uit onbeperkt bellen/sms+ 2000MB + Spotify Premium.
Op den duur een eerste keer kort samen gewoond waarbij ex alles in 1 had. Mijn abonnement bleef op mijn naam, maar omdat we op zelfde adres stonden beiden 5euro korting, dubbele MBs en hij koos voor extra tv Pakket. Hij had geen Spotify Premium, ik wel uit eigen pakket. Na breuk terug op eigen adres en overgezet naar dit adres. Oude abonement voor oude bedrag inclusief Spotify Premium. Later nog een zelfde soort situatie. Weer bij persoon met Alles in 1, dezelfde kortingen etc. Ook deze persoon geen Spotify Premium, ik wel. Nu kom het. Ik terug naar eigen adres en netjes overgezet zoals het hoort. Ik luister Spotify en hoor ineens reclame. Dus check mijn abonement en weg is de Spotify Premium. Ik kijk naar bedrag en dat is hetzelfde. Gebeld en ze beweren stellig dat mijn Spotify Premium dus is vervallen, door dat ik korte tijd bij iemand anders op adres heb gewoond met ieder individueel abonnement maar dus wel recht op de korting en dat daardoor nu mijn rechten op Spotify Premium zijn vervallen. Aangegeven dat ze een oorsponkelijk abonnement toch niet kunnen aanpassen zonder mij op de hoogte te stellen dit niet zomaar kunnen doen of de kosten van Spotify eraf dienen te halen. Dit weigeren ze nu. Ze zijn nu mij en mijn laatste samenwoon adres kwijt als klanten. Waarschijnlijk doen ze dit om mensen te Pushen alles in 1 op nieuwe adres te nemen, want daar zeurde de betreffende persoon continu over. Iets wat hier niet mogelijk is gezien zij hier geen glasvezel leveren en ik dat kijk.
Kon ik maar 0 sterren geven. Na 20 keer bellen nog steeds geen glasvezelverbinding thuis terwijl mijn andere internet al een week is stopgezet. Nooit nooit nooit meer kpn
Na vele jaren trouwe klant te zijn geweest zijn wij om financiële redenen overgestapt naar een andere provider. De afsluiting en aansluiting zijn perfect verlopen maar toen.
Kpn blijft facturen sturen voor maandelijkse termijnen terwijl we al lang geen gebruik meer maken van hun diensten. Als je hiervoor belt om te informeren wordt je ronduit schofterig behandeld. Eerst wordt er van alles gezegd wat naar hun mening klopt terwijl je de mail van opzeggingsbevstiging voor je neus hebt. Datums, ach die veranderen ze gewoon ter plekke. Als je dan een keer uit je slof schiet omdat er niks meer van klopt gooien ze gewoon heel simpel de hoorn op de haak en krijg je vervolgens een sms om alles online maar op te zoeken en op te lossen.
Bedankt KPN voor de goed service, ons zie je nooit meer terug!
Kpn zijn een stelletje oplichters, als je van telfort naar kpn over gaat verlies je al je voordelen en bellen van kpn in 1 huishouden is ook helemaal niet gratis zoals ze adverteren. Bij overzetten van telfort naar kpn beloven ze dat je alle voordelen van Telfort houdt en dat je onderling Kpn in een huishouden gratis kan bellen. Einde van de rit kon ik vet na betalen en zegt die boerin van de klantenservice dat het niet zo is dat kpn in 1 huishouden gratis is omdat volgens haar is nu wel kpn maar hoort nog bij telfort. Ze maken het zo moeilijk dat je er niks mer van begrijpt. Ze weten het zo te draaien dat je fors meer gaat betalen, .Nu al spijt dat ik niet was overgestapt naar een andere provider toen het nog kan.Mensen blijf weg bij kpn dat zal je veel geld en ellende besparen. Wat een oplichters zooitje, zodra ik de kans heb ben ik zeker weg. tv en internet is nog steeds van telfort dus ik ga gauw een andere provider zoeken wantbinnekort gaat dat ook over naar Kpn en dat wil ik koste wat het kost voorkomen.
Oplichters slecht ervaring
3 keer moeten bellen, constant meer dan een halfuur tijd kwijt om alles op te lossen. ik heb een kleinzakelijk abonnement en ineens is het een consumenten abonnement. super vaag mijn contract is een jarig in KPNs systeem is het ineens een 2 jarige contract. constant fouten maken en klanten aan het lijntje houden dat is mijn ervaring met KPN
Wil abonnementen wijzigen, verhuizing en koppeling niks werkt online wat een ruk systeem
Vorig jaar had ik in een vrijstaande woning alleen een analoge telefoon lijn en internet van Online. Alles draadloos i.s.m. Google WiFi. Toen kwam er glasvezel in de wijk. Alles zou sneller en beter worden. Zou super samengaan met Google WiFi. Sindsdien alleen maar ellende. Internet valt weg om de haverklap. En dan weet KPN niets meer van alle beloften. Van kastje naar de muur gestuurd. Toezeggingen door klantenservice voor oplossingen worden niet in het systeem gezet. Monteur kan alleen een router verwisselen. Dan de WiFi specialist. Die doet een speedtest op zijn telefoon, poeh poeh wat een specialist. Verder mag hij niks. Ja hij mag de super WiFi punten aansluiten, maar dan wel tegen betaling. Ik heb er mijn buik van vol. Nog een half jaar aanklooin en dan z.s.m abonnement opzeggen.
Wat een klote organisatie is kpn.
Al 3 dagen geen tv internet en telefoon.
Naar de kpn winkel geweest, storing was bekend maar ze konden er niets aan doen.
5000 keer 0800 0402,gedraaid, maar dat nr kan je beter NOOIT meer bellen, want daar kom je totaal niet verder mee.
Niemand die wat doen of luistert aan de telefoon alleen maar die computerstemmen.
WAARDELOOS BEDRIJF.
Veel beloven weinig tot niks doen.
Monteur die half werk levert en zich er met een jantje van leien eraf brengt, Twee keer een doos afleveren en vervolgens het verkeerde abonnement annuleren waardoor we een korting krijgen in plaats van de twee super wifi boosters, Overstap gemaakt van Ziggo naar KPN glasvezel. monteur beweerd dat de ziggo kabels passen op de nieuwe TV kastjes mooi niet dus nu twee tv kastjes in huis zonder dat ik de boel kan aansluiten en de bijgeleverde kabels zijn te kort. Bellen met KPN en vervolgens de les gelezen worden dat wij iets fout hebben gedaan. een fysiek probleem in huis met niet werkende spullen wordt afgewimpeld met een korting op de maandkosten en je moet zelf maar de spullen kopen om de aansluiting in orde te maken. kort om heel veel fouten en een zeer teleurgestelde nieuwe klant. was ik maar bij Ziggo gebleven
Zondag een abonnement afgesloten
Toen ik later de orde In mijn mail bekeken zag ik dat ze de verkeerde kleur besteld hadden dezelfde avond nog contact opgenomen met KPN na 27 minuten in de wacht te staan werd mij gezegd dat ze de order uit zouden halen
Maandag Geen mail dat de order uit was maar wel een sms dat de kleur die ik besteld had niet leverbaar was op dat moment
Ik weer gebeld na uiteindelijk 43 minuten kreek een vrouw aan de telefoon die zei me dat de order gecanceld moest worden en ik dan opnieuw een aanvraag kon doen met de goede kleur telefoon zij zou dat voor mij doen en de volgende dag om 12:00 uur mij terugbellen omdat nieuwe abonnement opnieuw af te sluiten
Dinsdag niemand gebeld woensdag niemand gebeld donderdag zelf weer contact opgenomen weer bijna drie kwartier in de wacht gestaan kreken man aan de telefoon die mij het zelfde zei orde moest gecanceld worden en dan kom ik hem opnieuw aanvragen en hij zou van mij dat in de gaten houden en mij terugbellen
Nu krijg ik wel een mail dat de order niet doorging en ben vrijdagmiddag inderdaad terug gebeld door die man
Weer schrik niet drie kwartier in de wacht gestaan
Hij had goed nieuws en slecht nieuws voor mij het goede nieuws was dat het toestel op voorraad was en het slechte nieuws was dat de eigen bijdrage van het toestel van € 24 die ze bij de eerste orde al af hadden geschreven verhoogd was naar € 254 omdat dat het systeem aangaf
En daarbij de maandelijkse termijn hetzelfde zou blijven heel raar want mijn man heeft voor zijn zoontje het zelfde abonnement afgesloten ook op zondag en daar is ook € 24 afgeschreven en hij kan zijn telefoon vandaag wel ophalen we hebben allebei dezelfde gegevens ingevuld dus heel raar dit al met al KPN superslecht
Dus na bijna een week in totaal 2 1/2 uur in de wacht te hebben gestaan bij KPN heb ik nog niks Als ik de kleur had gepakt die hun geordend hadden was er niks aan de hand geweest en had ik hem vandaag binnen gekregen
Sinds een week zitten wij bij KPN. Gistermiddag valt ineens het hele internet weg. Niet alleen wifi, maar ook het vaste internet en tv weg (alleen telefoonlijn doet het nog). Dan maar met klantenservice bellen. Na lang wachten eindelijk iemand aan de lijn. De meldt dat hij kan zien dat de lijn het doet. U moet de modem dan maar resetten (ik meld: dat hebben we natuurlijk zelf ook al enige malen geprobeerd, maar we zullen het nogmaals doen). Nog steeds niets, dan maar weer bellen, weer wachten. Dan volgt een ander verhaal dat wellicht een ander apparaat stoort. Ik meld dat het al de hele week heeft gewerkt en er niets bij ons is veranderd en dat we zelf echt niets kunnen doen. Met veel pijn en moeite kan er dan een monteur worden geregeld, die moeten we dan zelf maar betalen. Dit is natuurlijk vreemd want KPN levert zelf een product dat binnen 1 week al niet functioneert. Pas volgende week kan dat dan en in de tussentijd zoekt u het maar lekker uit.
Kortom, als u moet beslissen of het KPN wordt of niet, doe maar niet. Jeroen, Bergen L
Telfort wordt kpn. Ik kpn bellen voor de actie. Maart zou het telfort contract dat ik nog heb eindigen. Kpn vertelde mij dat er glasvezel ligt moest alleen aangesloten worden. Contact zou dan van kpn maart ingaan. In februari belde kpn mij om te vertellen dat het nog niet aangesloten kon worden omdat de glasvezel nog niet van de straat naar huis was doorgetrokken en pas in juli aangesloten wordt. Ook in juli kon de aansluiting nog niet voldaan worden. Ik kpn bellen! De medewerker vertelde mij dat de aansluiting pas in 2021 doorgang kan hebben. Toen ik dit hoorde heb ik het contract van kpn wat nog niet aangesloten was per direct te beëindigen. De medewerker van kpn kon dat begrijpen en was er eigelijk ook klaar mee. Kpn zijn met partijen in zee gegaan die niet aan de eisen van kpn kon voldoen. Ik heb het over aanleg en aansluiting in huishouding kunnen realiseren. Niets te maken met de corona. Alleen loze woorden van kpn. Woorden die kpn niet kan waarmaken.
Kpn verplicht jou als klant ook nog te bellen als je niet de telefoon op kan nemen.
Wat een ontzettend bagger bedrijf is KPN.
Na een toestelverzekering te hebben afgesloten en de mobiel omgeruild te worden, is door KPN een verkeerde kleur aan ons gegeven. I mei nummer klopte wel, dus ze hebben gewoon een verkeerde achterkant op de iPhone gezet. ( toch maar aangenomen aangezien de andere telefoon niets meer deed ). Uiteindelijk gebeld en deze zou weer omgeruild moeten worden door #DYNALOGIC . Tijdsbestek aangegeven tussen 17.00 - 22.00 uur. Nou je raad het wel die kwamen niet opdagen. Nieuwe afspraak ingepland voor de volgende dag tussen 08.00-13.00 je raad het wel te laat en met het verkeerde kleur toestel. Dat was frustratie 1.
Na een maand wachten konden we afgelopen zaterdag het juiste kleur mobiel omruilen. Weer tussen 08.00 - 13.00 uur aangegeven, eindstand waren ze er om 15.30. Nou top, geen probleem, na 1 maand wil je dan toch je mobiel.
Mijn man ging naar de kamer om zijn mobiel te wissen en ja hoor. hij hoort een klap. gelukkig hebben wij camera beelden hiervan en mijn man gaf aan “ liet je nou mijn mobiel vallen” ja hoor die man die de mobiel wou geven heeft hem laten vallen. Oftewel WEER NIKS!
Wij weer gebeld naar KPN , ja ja heel vervelend allemaal. Blablablabla. ja super maar daar hebben wij na een maand nog niets aan. Ze komen niet met oplossingen en de service is ver te zoeken.
Wij hadden aangegeven dat wij de mobiel wel om zouden ruilen in Arnhem, als zij de mobiel daarheen sturen zouden wij hem daar rustig kunnen omruilen. Hier kan dan weinig aan mis gaan en het scheelt ons weer dagen thuis blijven. maar nee dit kon allemaal niet geregeld worden en was allemaal moeilijk.
Wij betalen €169 eigen risico aan KPN voor 0,0 service. Deze gaan wij zeker niet betalen ondanks de aanbetalingen die wij van jullie krijgen.
Dus bij deze willen wij een oplossing per direct!
Experiabox is een waardeloos ding zonder enig bereik. Je bent altijd verplicht om een versterker bij te plaatsen voor enig bereik. Is er dan bereik dan zijn de upload snelheden dermate bedroevend (<1Mbps) dat streamen of gamen een utopie is. Er wordt niets aan gedaan, glasvezel wordt niet uitgerold of aangesloten en de smoesjes zijn talrijk en eindeloos. Gewoon waardeloos dus begint u er alstublieft niet aan als u zich de frustraties wilt besparen.
Wat een waardeloze onderneming is dit zeg. Hoe kun je een consument frustreren. KPN komt hun afspraken niet na.
Geprobeerd om via KPN een nieuwe internet aansluiting te krijgen. Bij het invoeren van alle gegevens online, krijg je te zien vanaf wanneer je internetaansluiting online zal komen. Bij het verzenden van de aanvraag, kreeg ik een paar dagen later de bevestiging in mijn mailbox.
De datum waarop de internetaansluiting actief zal worden is met ruim 5 dagen overschreden. En er moest perse een monteur langskomen. De klantenservice gebeld, de eerste die ik aan de lijn kreeg kon het niet veel schelen, de datum staat en daarmee klaar. Bij deze persoon opgehangen en nog eens de klantenservice gebeld, toen kreeg ik iemand die wel mee wilde denken ( achteraf bleek dit ook gewoon onzin te zijn ), hij ging regelen dat de monteur geannuleerd werd, en dat ik de spullen thuis zou krijgen zodat ik per 1 juli online zou zijn. Paar dagen later kreeg ik een sms dat de monteur op de niet afgesproken datum voor de deur zou staan ( alleen nu 30 dagen later, dus nog eens overschreden met 25 dagen ).
Weer met KPN gebeld, hierbij aangegeven dat ik zelf wel capabel genoeg ben om een modem op te hangen en mijn WiFi te activeren ( dit zou niet de eerste keer zijn voor mij ). Echter hield men vol dat er een monteur MOEST langskomen. En ze konden ook niet goed uitleggen waarom een monteur noodzakelijk is. Dus dan maar van mijn recht van 14 dagen bedenktijd gebruik gemaakt en de hele bende geannuleerd!
Echter houdt KPN nu de lijn bezet, waardoor een andere aanbieder de lijn niet kan claimen / reserveren.
Klantenservice een dikke nul, men denkt niet mee. Het enige wat je te horen krijgt is "zo staat het in het systeem"kan er helaas niets aan veranderen. Slaap lekker verder arrogante KPN.
Wees op je hoede bij deze organisatie. 1 ster is nog teveel. Bespaar je de frustraties en zoek eerst goed uit of een organisatie capabel genoeg is om met klanten om te gaan.
Ik had een vraag over wifi, eerst moet je dit via je scherm selecteren, vervolgens moet je het inspreken, daarna krijg je een standaard antwoord dat niet op de vraag slaat, tenslotte wordt je doorverbonden met de mededeling dat de wachttijd meer dan 15 minuten is. En dat noemt zich het meest duurzame telecombedrijf van Nederland.
Al een paar jaar geleden wilden wij een film kijken via On Demand, wij wisten de code niet meer. Even bellen en wij konden kijken.