Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Let erop dat bij een schade de BM korting behoorlijk terug valt bij Allsecure.
Ze hebben nogal een afwijkende Bonus/Malus (BM) lader ten opzichte van de meeste andere verzekeraars. Zeker voor personen die een behoorlijk aantal jaren schadevrij hebben gereden. Je valt direct terug naar nog maar 6 jaar schadevrije jaren. Zelf had ik 30 schadevrije jaren. Door een gedeelde schuldschade, (tegenpartij en ikzelf reden beiden achteruit), val ik terug naar 6 schadevrije jaren. Hierdoor valt de korting terug van 80% naar 75%. Vervolgens duurt het 6 jaar om weer op een korting van 80% te komen. Bij andere verzekeraars val je ook terug, maar blijf je over het algemeen 80% aan bonuskorting houden.
Bij het afsluiten van een autoverzekering let je hier meestal niet op. Vandaar dat ik hier mijn ervaring wil delen. Het oversluiten naar een andere verzekeraar wordt hierdoor meestal duurder. Dit is natuurlijk een methode om je klanten te houden. Ik weet alleen niet of het verstandig is, in deze tijd van duidelijkheid en transpiratie, dit soort polisvoorwaarden erop na te houden. Zeker niet als je als Allsecure in je polisvoorwaarden opneemt (artikel 31)
Wij (allesecure) verwachten het volgende van u: “U bent redelijk”. ja ja…
Inbraak schade aan m'n auto. Ruit kapot en dure navi eruit. Ruit binnen 2uur hersteld en 1 telefoontje naar Allsecur was voldoende om 3 dagen later weer een nieuwe navi te hebben me dit keer een zgn navilock ! Zelfs de navilock is keurig vergoed door Allsecur. Geld binnen week op de rekening. Kortom ik ben zeer tevreden over de afhandeling en de premie die ik betaal. Hebben ook geen hoge eisen over zinloze alarmen. Pas vanaf €50000 of meer is klasse 3 verplicht. (Kost al gauw €700)
Toen ik een aanvraag voor een auto verzekering mailde naar Allsecur kreeg ik als antwoord .....niets! Nog 2x gedaan ...geen antwoord. Toen heb ik gebeld. Tja, meneer, u bent te oud as het antwoord. Pure leeftijds discriminatie! Dat kan hier gewoon. Schande! Ook als je 20 jaren schadevrij hebt gereden maar ouder bent dan 70 jaar dan word je niet geaccepteerd. Waarom maken zij dat niet duidelijk in hun TV reclame ? Gewoon schofterig.
Situatie : aantal opgebouwde schadevrije jaren was 36 dus 80% no-claim.
Onlangs een niet verhaalbare schade geclaimd (betonnen paaltje) en laten repareren. Daardoor teruggevallen naar 6 schadevrije jaren.
Een terugval van n.b. 30 schadevrije jaren !!
Door afgesloten bonus-garantie gelukkig geen terugval in no-claim (blijft 80%).
Overstappen is geen optie omdat slechts 6 schadevrije jaren een grote terugval in no-clain percentage zal betekenen.
Ze maken veel reclame op de radio dat ze een geweldige verzekering zijn....Ik heb het gemerkt. Zo heb ik me aangemeld via independer.nl Alles bevestigd gekregen en zelfs inlogcode gehad. Toevalligerwijs kijk ik twee dagen later op de site van allsecur en log mezelf in. Zie ik tot mijn verbazing dat mijn polis niet meer online staat. Dus ik bel op en in eerste instantie snapten ze niet wat er aan de hand was. Toen ze het e.e.a. hadden nagetrokken bleek mijn aanvraag GEWEIGERD te zijn. De reden: ik had teveel schaden gereden. Het maakt daarbij niet uit wie er schuld is. Ik had naar mijn weten maar 2x schade (niet schuld) maar ze tellen een kapotte ruit ook mee en die had ik in drie jaar dus 3x. De kans dat er een ruitje sneuvelt met 170.000 km gereden in drie jaar is natuurlijk aanwezig, maar vind het sowieso belachtelijk dat ze dit mee tellen.
De afwijzing vind ik tot daar aan toe, maar het feit dat ik dus drie dagen alleen met een basis verzekering rond reed ipv de aangevraagde casco verzekering, zonder dat ik het wist vind ik ZEER kwalijk. Als ik niet toevallig op mijn inlogsite had gekeken had ik het nu nog niet geweten!
Het is me duidelijk geworden dat ze bij allsecur liefst klanten hebben die tot 10.000km per jaar rijden en geen schadeverleden hebben.
Ik heb een top ervaring met de allsecur autoverzekering. Vorig jaar was ik overgestapt naar allsecur omdat hun premie kosten lager waren dan bij mijn oude verzekeraar. Jammer genoeg had ik deze maand flinke schade aan mijn auto. Dat heb ik gemeld via de allsecur website. En vandaag is alle geregeld en afgerond. Mijn auto is gerepareerd en allsecur heeft mij netjes geholpen. Dikke pluim!
Helaas heb ik een zeer nare ervaring met deze verzekeraar. Toevallig (?) staat een zelfde klacht hier al eerder genoemd. Er wordt beweerd dat er brieven of emails verstuurd zijn die niet aankomen. Met automatisch incasso gaat het ook mis. En nu blijkt de verzekering opgezegd te zijn, zo melden zij 10 dagen later per email. Zeer zeer slechte ervaring dus en geen aanrader voor een klant die geen zorgen wil hebben over zijn verzekering.
Idd, je kunt een verzekeraar pas beoordelen als je er echt mee te maken krijgt.
Wij hebben zo ook onze ervaringen, en helaas voor Allsecure schrijf ik alleen een recentie als iets weer eens niet goed loopt.
De communicatie van de administratie is gewoonweg belabbert, ik wacht al vanaf begin december op een fatsoenlijk antwoord.
Telefonisch kunnen ze je niet helpen, alleen via mail. Dan krijg je een mail terug, dat je binnen 2 weken antwoord krijgt. Nopes dus.
Hopelijk dat ze de boel snel recht zetten, dan zal ik mijn frustratie bijstellen.
Ik ben al meer dan 3 jaar verzekerd bij Allsecur. Naar mijn weten kan je alleen weten of een verzekeraar goed is als je ervaring hebt aanspraak doen op je dekking. En helaas is onze auto in het water terecht gekomen en was total loss. Al vanaf moment een was het contact met Allsecur goed en verliep alles smooth. Inclusief krijgen van huurauto, de schadeexpert en tussentijds contact. Helemaal top! Als eerst krijgen wij even een auto van de garage en na 5 dagen moesten wij die omruilen voor een auto van een verhuurbedrijf. We kregen een kleine auto maar omdat het slechts tijdelijk is vonden we dat niet erg. Echter nam Allsecur even later contact met ons op een bood een grotere auto aan mdat die aansloot op het segment waar onze auto zich in bevond. Dat noem ik nou service! De financiële afhandeling ging ook vlekkeloos wij kregen de volledige nieuwaarde op onze rekening gestort waarmee er inmiddels een nieuwe auto is aangeschaft.
ik had mijn verzekering geweizigd via internet,later bleek dat mijn verzekering was stop gezet (waar ik toevallig achter kwam) geen schrijven van Allsecure gekregen.
Gebeld kreeg te horen dat er iets was fout gegaan met afd financien.
Oorzaak ik moest 24 euro betalen ,maar ze waren vergeten om een accept giro te sturen. ik zou terug gebeld worden hoe dit zou worden opgelost (nog steeds niks gehoord)ik heb wel door hun een tijdje onverzekerd rond gereden,ben in die tijd zelfs nog op vakantie geweest in de veronderstelling dat we goed verzekered waren. Wacht nu nog op de accept giro . Gisteren maar weer een mail gestuurd,
op deze manier kan ik niet zeggen dat Allsecure betrouwbaar is ,wel goedkoop maar??
Ik ken allsecur van de reclame en een vriend van mij was ook bij hun verzekerd.
Voordelen van Allsecur: Ik ging op internet op zoek naar een autoverzekering voor een 2deurs auto. Met allsecur in het achterhoofd ging ik eerst naar allsecur zoeken en zodoende kwam ik uit op deze website. Door het mooie overzicht met meerdere autoverzekeringen kon ik zelf mijn premie berekenen en deze was het goedkoopste bij InShared en allsecur. maar omdat ik inshared niet kon en allsecur wel heb ik mijn verzekering online afgesloten bij allsecur. Dit ging vlekkeloos en ben nu volledig goedkoop verzekerd met mijn tweedeurs auto.
Nadelen van Allsecur: Website van allsecur vind ik een beetje gek uit zien, maar ach het gaat om de verzekering zelf...
De website van Allsecur vond ik erg makkelijk werken. Ik kwam op hun website terecht, ik vulde mijn kenteken in en direct was alles duidelijk wat Allsecur mij kon bieden. Hun premie en voorwaarden waren veel beter dan mijn huidige autoverzekering bij de Anwb. Om er zeker van te zijn dat ik Allsecur de goedkoopste is heb ik nog bij twee andere autoverzekeraars de premie berekend. Maar ook deze konden niet tippen aan het aanbod van Allsecur.
Nu heb ik mijn autoverzekering bij de ANWB opgezegt en ben ik nu verzekerd bij Allsecur. Tot zo ver geen problemen. Het afsluiten van de verzekering kon super eenvoudig online!
Voordelen van Allsecur: Makkelijke website met een (voor mij in ieder geval) goedkope premie.
Ergens in het begin van december zag ik in het tv programma Kassa Allsecur positief voorbij komen. En toevallig wou ik overstappen naar een verzekeraar voor mijn autoverzekering omdat me huidige nogal duur bleek te zijn. Daarom ging ik naar de website van Allsecur. De website was niet een standaard website zoals alle anderen. Zelf vind ik het een overzichtelijke website met leuke effecttjes. Maar het gaat natuurlijk om de premie die ik kon berekenen op de website. Dit ging eenvoudig en ik hoefde alleen me nummerplaat op te geven en ik kreeg een voorstel. Inmiddels ben ik overgestapt naar Allsecur en tot op heden geen problemen ondervonden. Prijs van premie was oke, mijn ervaring is dus positief.