Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik heb na vergelijking van premies gekozen voor AllSecur. Dat ging het eerste jaar goed, het 2e jaar werd al duurder omdat, volgens AllSecur, ik een jaar ouder was geworden en dan een potentieel groter gevaar op de weg ben (dat laatste maak ik er van). De laatste premieverhoging was met bijna 25% reden om de premies weer eens te vergelijken. En dan is AllSecur zeker niet meer de goedkoopste. Dat kunnen die racebroertjes op TV wel beweren maar dat is dus gewoon niet waar. Binnenkort er weer eens induiken, er valt best te besparen op de autoverzekering als je de prijzen en voorwaarden op eenvoudige wijze op internet kunt vergelijken.
Na een total loss schade waaraan ik slechts een verfrommelde auto overhield prima op weg geholpen door de schade coach. Wel enig geharrewar met tav het vervangend vervoer door de schadehersteller. Binnen zeer korte tijd is de schade afgehandeld en de aanschafwaarde uitgekeerd. Gedurende de periode die ik nodig had om een andere auto te kopen kon ik beschikken over vervangend vervoer (30 dagen na de schade melding) De lopende verzekering is geschorst en overgesloten naar de nieuwe auto. Dikke vette aanrader !
Rond maart een autoverzekering afgesloten bij Allsecur via independer. Bij thuiskomst van een lange vakantie merkte ik een brief op van het RDW dat mijn auto niet verzekerd zou zijn. Gelijk contact opgenomen met de klantenservice van Allsecur. Vriendelijk werd mij verteld dat de autoverzekering afgesloten zou zijn vanwege een betalingsachterstand. Raar want ik betaal via automatische incasso. Ik wist ook zeker dat de afgelopen maanden afgeschreven waren (wat dus ook gewoon het geval was).
Schijnbaar is er iets foutgegaan bij de automatische incasso bij één maand na het afsluiten van de verzekering. Ik denk vervelend, ik ben zelf ondernemer dus ik weet hoe vervelend het kan zijn als facturen niet betaald worden. Ik wilde dit dan dus ook zo snel mogelijk oplossen. Helaas kreeg ik te horen dat het niet mogelijk was om de verzekering weer te activeren. Dit creëert voor mij als ondernemer een groot probleem, bovendien maak ik nu kans op een boete van €400,- voor het bezitten van een auto zonder verzekering.
Na een lang gesprek werd duidelijk dat een oplossing niet mogelijk was. Ik hield een vervelend gevoel over aan het gesprek en heb nogmaals gebeld met de klantenservice. Ik kreeg een aardige mevrouw aan de lijn die adviseerde om het openstaande bedrag over te maken en na het weekend nogmaals contact op te nemen.
Ik heb gelijk het bedrag overgemaakt en na het weekend wederom gebeld met de klantenservice met helaas hetzelfde resultaat. Een klantenservice die niet wil kijken naar een oplossing, maar zich strikt houdt aan een protocol. De verzekering kon niet meer geactiveerd kon worden.
Ik ben teleurgesteld in een bedrijf waar ik in eerste instantie goede verhalen van heb gehoord. Ik begrijp heel goed dat er opgetreden moet worden tegen wanbetalers, maar hier is sprake van een eerlijke fout. Een fout waarvan ik niet eens weet of het wel daadwerkelijk mijn schuld is. Een fout die ik meermaals heb willen oplossen, maar waar geen gehoor aan wordt gegeven.
Zeker wanneer ik vanuit een ondernemersblik kijk op deze klantonvriendelijke manier van handelen, is dit op zijn minst een zelfdestructieve wijze van ondernemen. Ik had graag samen gekeken met Allsecur naar een oplossing. Als consument had ik mezelf gehoord gevoeld en was ik waarschijnlijk nog vele jaren klant gebleven. Ook had ik jullie aanbevolen aan anderen. Het bieden van goede service kan het verschil zijn tussen rode en zwarte cijfers op de lange termijn.
Doordat we zo teleurgesteld zijn gaan we alle lopende verzekeringen bij Allsecur stopzetten. Het moge duidelijk zijn dat we jullie bij niemand meer zullen aanbevelen.
Bij negatieve recensies van bedrijven denk ik vaak dat dit een eenzijdig (negatief) beeld geeft van de ervaringen. Een zoektocht op internet geeft aan dat er veel meer negatieve ervaringen zijn bij Allsecur. Helaas moet ik concluderen dat Allsecur inderdaad een absolute afrader is.
Goede service. Prima telefonisch bereikbaar
Kom kiezen uit herstel in een garage of aan huis. Tot nu toe snelle en vriendelijke oplossing.
In principe redelijk tevreden. De elektronische communicatie kan alleen wat beter. Bellen werkt beter dan een wachten op reply van een e-mail.
Daarnaast vind ik de site erg traag als het gaat om beheer van gegevens; geregeld werkt het niet. Ook hier werkt bellen beter.
Wat duidelijker in de regels mag worden gezet is dat bij terugbetaling van de schade je teveel betaalde premie niet cash terugkrijgt. Dit wordt als buffer gebruikt om vervolgpremies te betalen.
Afgelopen mei stonden we met pech ergens midden in Duitsland. Binnen een uur was er al hulp. Helemaal toppie !
Onze ervaringen met All Secur is zonder meer positief
AllSecur heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding. Ook het meedenken met de dekkingsgraad is een goede service.
Ik ben al jaren verzekerd en had een schade veroorzaakt door ongeluk . Is snel geregeld
Ik ben net lid geworden. Ze hebben mij er goed en snel doorheen geholpen. Ben zeer tevreden tot nu toe.
Ik heb nu al een tijd allsecur en zou hem iedereen aan raden ze zijn goedkoop en staan je vriendelijk te woord aan de telefoon ga zo door jullie zijn de best auto verzekering
Toen ik pech had (kapotte accu) dacht ik allsecur pechhulp on demand te gebruiken. Dus ik bel naar allsecur, krijg ik te horen dat ik daarvoor de app moet downlaoden. Ik leg uit dan mijn iphone 4 hiervoor te oud is en ik daarom bel. Ik word doorverbonden met iemand die mij zou moeten kunnen helpen. Voor de tweede keer discussie over het niet kunnen downloaden van de app. Dan moet ik mijn pech melden via de website.
Dus ik naar de website van allsecure pechhulp, kan de website mijn locatie niet vinden (zit gewoon in Utrecht). De website geeft aan dat ik een nummer moet bellen. Dus voor de derde keer leg ik uit dat ik de app niet kan downlaoden en dat de website die als alternatief zou moeten werken mij doorverwijst naar dit nummer. Om mij toch te helpen zal hij wel de gegevens invullen op de website. Locatie, check! Maar volgens de website bestaat mijn kenteken niet.
Kortom allsecure kan mij niet helpen. Of ik misschien iemand ken die lid is van de anwb en kan deze op haar verzekering mijn auto van pechhulp voorzien? Ik wordt dus door personeel van allsecur doorverwijzen naar de concurrent.
Niet nodig gehad nog
De jaar op jaar korting is vrijwel afwezig en een kleine schade wordt meteen afgestraft.
Snelle dienst. En ben goed geholpen
Positief tav afskuiten van een verzekering.
Vriendelijk behulpzaam snel aan de buurt
Allemaal goed geregeld en snel
Low price in others