Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
De afhandeling worst snel opgenimen afgehandeld.
Vriendelijk duidelijk en snel
Dame in kwestie was erg vriendelijk en gaf zeer goed advies
Ronduit onbeschofte medewerkers, slecht geholpen (niet geholpen) met schadeafhandeling. Waardeloos.
erg vreemd dat na 1 jaar verzekerd te zijn de premie van mijn autoverzekering mega omhoog gaat. Lijkt op we halen de klant binnen en dan verzinnen we een reden om te premie te verhogen. Erg jammer dus volgend jaar elders verzekeren.....
Heb het afgelopen jaar 2 keer (!) schade gehad en beide keren ben ik uitstekend geholpen. Ook daarna is heel transparant overlegd wat voor mij een goede (goedkope) oplossing was voor het wegvallen van een deel van mijn bonus/maluskorting.
even bellen zij kijken wat best bij je past en klaar
Ik dacht eerst dat dit een grap was ...
(Dit is mijn mail naar allsecur)
een week geleden kreeg ik een mail met hoe blij jullie waren dat ik klant ben en ik krijg bij de 12e maand een maand terug !
dit is de grap denk u , maar nee...
de broertjes Coronel kwamen langs en vertelde mij dat ik een jaar schadevrij heb gereden en dan als beloning ruim 30% meer premie moet gaan betalen !
dit kan volgens mij niet en ik beroep dus op een controle of vergissing .
ik snap dat als er veel schade is geweest bij een maatschappij dat wij dat gaan betalen en net zoals mijn andere auto die elders verzekerd is 1 hele euro duurder is geworden...
maar ik ga nu ...lees het goed:
Uw nieuwe premie
U betaalt nu per maand: € 59,39
U betaalt straks per maand: € 78,09
U betaalt meer per maand: € 18,70 incl. assurantiebelasting
U snapt dat hier geen mens mee eens kan zijn!
Ik heb vanmiddag een vrouwelijke collega van u gesproken en die vertelde dat ze er niets aan kon doen , ik vind dit maar een laf antwoordt en kan mijn klanten ook niet zo afwimpelen.
U zal snappen dat dit geen goede tv commercial is en hoop dat dit berust op een misverstand.
Schade buiten schuld maar de schuldige was ook bij AllSecur verzekerd dus toch hun verantwoordelijkheid en dan schepen ze je af met een respectloze vergoeding en zit je zonder auto.
Het omzetten is snel en correct gebeurt.
Verder is er weinig van te zeggen , zolang er geen incidenten zijn.
Want dan kom het er op aan.
Verder hoopt ik dat Klik en Go , ook zo snel reageerd.
Maar vooralsnog zie ik niets voorbij komen.
de aanmelding voor een nieuwe verzekering verliep vlot
Goed bereikbaar, duidelijke uitleg, goed advies, snel geregeld, kortom TOP !
Bij een kleine bumperschade, veroorzaakt bij het achteruitrijden in een parkeergarage, belde ik All Secur met de vraag of zij de reparatie zouden vergoeden en, zo ja, of dat financiële consequenties voor mij zou hebben. Het antwoord was nee, want ik had immers de bonus maluskorting. Na reparatie en vergoeding bleek echter dat de premie weliswaar niet omhoog ging, maar dat het aantal schadevrije jaren op papier wel naar beneden was gegaan zodat de premie de eerstvolgende jaren niet zou dalen. Daarover was niets gezegd toen ik vroeg naar de financiële consequenties. Als dat eerlijk was gezegd, had ik de schade niet via All Secur laten repareren.
gewoon een verzekering die doet wat er op papier staat geschreven
Het eerste telefooncontact was zoals de titel aangeeft, verder nog geen reden tot contacten.
1 jaar mogen profiteren van de zoals geadverteerde lage premie, daarna werd de premie met €15 verhoogt.
Telefonisch om uitleg gevraagd, geen duidelijk antwoord gekregen. Dus na een jaar afscheid genomen, en bij een andere maatschapij voor de zelfde lage premie mijn auto verzekerd.
Digitaal en telefonisch informatie uitgewisseld,
direct antwoord en digitaal de documenten snel ontvangen. Duidelijke polisvoorwaarden en een scherpe prijs, kortom een aanrader!
Tevreden over duidelijke communicatie en snel en adequaat opstarten van de verzekering.
we hadden pech zijn prima geholpen en alles is keurig geregeld zo als afgesproken
Voor het eerst in mijn leven een auto gekocht en verschillende verzekeringen via Independer vergeleken!
Allsecur kwam toch het beste uit en daar vertrouw ik op. Voor een internetbedrijf ben ik supergoed geholpen (zelfs beter dan in de winkels van tegenwoordig).