Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Na de aankoop van mijn nieuwe auto zowel bij mijn bestaande verzekeraar als bij AllSecur offerte gevraagd.
AllSecur was telefonisch goed en snel bereikbaar en de offerte was ongeveer 50% goedkoper dan die van mijn oude verzekeraar. Bovendien met een uitgebreidere dekking. De jongeman van de helpdesk vertelde mij dat met een all risk + ongevallen inzittenden een rechtsbijstand dekking niet echt nodig was, dus zo wordt de maandpremie weer eeen beetje lager.
Na 10 dagen had ik alle documenten via e-mail 'in de bus' Uistekende service dus!
heb gelukkig nog geen schade gehad maar als ik bel geen lange wacht tijd en altijd goed geholpen
Snel overgestapt met weinig moeite.
Moest mijn autoverzekering afsluiten , dit kon gewoon in de avonduren erg prettig !
Bij het aanvragen van mijn verzekering heb ik heel duidelijk aangegeven dat ik geen overbodige mails wil ontvangen, de dame aan de telefoon zei nog dat dat absoluut niet zou gebeuren ... Welnu, in de korte tijd dat ik een polis heb bij Allsecur heb ik dagelijks een zeer overbodige mail ontvangen. Hoogst irritant!
Snelle afhandeling van mijn schade.
Goed. Ben tevreden.
Met AllSecur heb ik een hele scherpe verzekering met prima voorwaarden, zo nu en dan een verrassing (zoals de een gratis check van mijn auto bij Kwikfit) en prima service (toen er bijvoorbeeld een gat in mijn voorruit zat).
Ga zo door AllSecur
Ik heb tijdens het afsluiten van mijn autoverzekering de vraag gekregen of ik mijn auto alleen WA of WA+beperkt casco wilde verzekeren. Ik had me hier niet in verdiept dus zei dat ik op dit moment alleen WA wilde. Heb ook gevraagd of ik dit later nog kon veranderen. Ze zei dat dat geen probleem was. 5 weken later toch besloten om de beperkt casco er bij te nemen en werd toen verteld dat dat niet mogelijk is omdat hier te veel misbruik van gemaakt werd. Ik was het hier niet mee eens en belde nog eens, dit keer kreeg ik de vrouw aan de lijn die mij de verzekering had afgesloten en vertelde mij dat ze nooit had gezegd dat ik dit later nog kon veranderen. Vervolgens ben ik afgesnauwd omdat ik 2 keer op dezelfde dag had gebeld. In mijn ogen wordt de klant het dupe omdat deze verzekeringsmaatschappij hun policy niet op orde heeft en hun klanten voorliegt.
Allsecur laar duidelijk blijken dat voorzichtige bestuurders beloond worden. Niet alleen door de scherpe premie maar ook door zoals vorig jaar één maand premie te restitueren. Alle lof daarvoor!
Er was in mijn auto ingebroken, zonder gedoe alle schade vergoed
Tot nu toe zijn mijn ervaringen goed, naast mij zijn ook mijn zoon en dochter bij AllSecur verzekerd. Het zou tof zijn als AllSecur voor meerdere verzekerden binnen de familiekring een korting zou instellen.
Eén ding vindt ik wel, de TV reclame gaat te ver, vernielend aan komen rijden om te wijzen op een goedkopere verzekering is wat niet bij een verzekering hoort die tot doel moet hebben schadepreventie na te streven en adviserend preventief onderhoud stimulerend wil promoten.
Mijn vrouw heeft een voorruitschade gehad waardoor deze vervangen moest worden, een telefoontje en het perfect geregeld TOPPIE.
Goed bereikbare klantenservice. Beleefd en meedenkend personeel. Benodigde verzekeringspapieren snel ontvangen.
Nooit problemen met AllSecur!
Ik zit nu een tijd bij Allsecur en het bevalt tot nu toe goed, nog geen slechte ervaring gehad. Goedkope auto verzekering en ze hebben regelmatig leuke acties voor klanten!
Binnen een dag reactie en auto verzekerd en daarnaast nog gratis advies
Helaas zijn wij net als ons complete dorp getroffen door de hagelschade. onze auto was dusdanig toegetakeld dat hij economisch total loss verklaard werd.
Enorm vervelend zeker omdat het een technisch prima auto is. Tot dusver kan all secure hier natuurlijk ook niets aan doen.
Wat echter nog vervelender is dat we nu bijna 2 weken verder zijn en nog steeds geen duidelijkheid hebben hoe de afhandeling van total loss verklaring gaat verlopen.
Veel gebeld en steeds een ander antwoord door verschillende werknemers. Dit zorgt voor verwarring en vooral enorme frustratie !
Nu weten we welk (ongeveer....want ook dit is nog altijd onduidelijk) bedrag we uitgekeerd krijgen en dat we de auto moeten afgeven bij het schadeherstel bedrijf MAAR nog altijd geen duidelijkheid wanneer we het geld gestort krijgen. Niemand kan hier antwoord op geven.
Ondertussen zitten wij straks wel zonder auto terwijl ik momenteel hoog zwanger ben en vanwege medische redenen met regelmaat naar het ziekenhuis moet...(niet echt bevoordelijk voor je gemoedsrust dit...) en wij nog niets anders kunnen kopen omdat we simpelweg ons geld nog niet hebben.... :(
Als je belt wordt je niet oneindig in de wacht gezet, maar snel en vakkundig te woord gestaan. De premie op de verzekering scheelt ongeveer 25% met voorgaande verzekeraar! Duidelijke en heldere communicatie. Gewoon zoals het hoort dus!
Ik werd meteen doorverwezen, geholpen en de ruit was binnen 10 min besteld. Helaas hadden ze de ruit niet op voorraad en ben ik nog steeds aan het wachten. Ook heb ik geen bevestiging gehad dat de ruit besteld is en of wat de vorderingen zijn oid. Een bevestigingse-mail is altijd prettig.