Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Prima autoverzekering, goede prijs, ik mis alleen een basis verzekering waarbij je een glasverzekering kan nemen voor een oudere auto.
Niet aan te bevelen! een beetje voor de gek gehouden.
Goede service lage premie. Zeer goede verzekering.
Na lang zoeken en vergelijking is mijn keuze toch Allsecur geworden, snel geregeld en af en toe extra voordelige aanbiedingen ontvangen.
Ik zit nu in mijn 2e jaar bij allsecur. Ondanks dat het verkeer steeds drukker wordt, waardoor je meer kans hebt op ongelukken, betaal ik nog steeds erg weinig. Ik zie allsecur op tv steeds vaker voorbij komen, en ze laten een goede en sterke indruk achter. Ik heb de verzekering gekozen omdat het simpelweg de goedkoopste was, maar ook om het gezicht van Tim en Tom als scherpe ogen voor de autowereld.
In no time was m'n autoverzekering geregeld, super service!
Na een aantrekkelijk instap aanbod is de prijs na 1 jaar aanzienlijk verhoogd. Dankzij het aantal schadevrije jaren valt het nog mee, echter wanneer deze jaren weg zouden vallen dan zijn de tarieven vele malen hoger.
Sinds 24 januari 2017 ik werd heel goed geholpen en op vriendelijke toon en niet op klantgerichte toon, daar voel ik mee volle begrip.
Vorig jaar overgestapt naar Allsecur. Na enkele maanden een mooie lage premie te hebben betaald, zie ik opeens dat ze meer dan het dubbele zijn gaan incasseren. Gebeld; bleek in de schadevrije jaren te zitten. Die waren nog in gebruik bij de vorige verzekeraar. De vorige verzekeraar geeft echter aan dat ze vrij zijn. Elke keer moest ik afwachten en nog eens proberen. Elke keer was het de schuld van de vorige verzekeraar. Na ruim een half jaar heb ik via mail aangegeven de premie niet te betalen tot de fout was gevonden. Uiteindelijk bleek er nog een formulier te moeten worden ingevuld omdat ik de vorige verzekering samen met mijn ex had afgesloten. Hier heb ik zelf achter moeten komen, Allsecur heeft in ruim 6 maanden tijd en nadat ik hen ruim 20 keer heb gebeld niet tot de ontdekking kunnen komen dat daar het probleem lag. Terwijl ik nu met mijn ex bezig ben deze kwestie eindelijk op te lossen, krijg ik vandaag een mail dat ze mijn verzekering hebben stopgezet omdat ik mijn premie niet heb betaald. Ze bellen me vandaag op (alleen maar omdat ik op Facebook had geklaagd) met de boodschap dat ik mijn auto maar moet schorsen om geen boete te krijgen van de RDW. De schorsingskosten worden niet door hen vergoed. Nul empathie of begrip voor de situatie van hun kant. Had ik mijn kop maar niet in het zand moeten steken. (Letterlijke quote!)
Aardige mensen aan de telefoon die je kunnen helpen
Makkelijk en snel geregeld, duidelijk hoe en wat je moet doen.
Snelle af handeling van je schade
Ik heb een paar weken geleden een verzekering afgesloten, dit was super makkelijk om te doen en komt proffesioneel over. Dat zorgt ervoor dat ik een veilig gevoel heb en weet waar ik aan toe ben.
Ik ben nog maar enkele weken verzekerd bij jullie maar zoals alles verloopt is het prima in het begin.
Duidelijke en overzichtelijke website , waar je zelf snel en makkelijk een nieuwe verzekering af kan sluiten !
Dag Allemaal, Ik schrijf deze review in verband met een poging tot het verzekeren van mijn auto bij All Secur. Na aanleiding van het kopen van mijn nieuwe auto. Na telefonisch mijn tijdelijke polis afgesloten te hebben kreeg ik 10 minuten voor sluitingstijd van het kantoor (Vrijdag 20:50). Een SMS dat mijn aanvraag was afgewezen zonder enige vorm van uitleg. Na aanleiding hierven per direct gebelt om verhaal te halen waarom mijn polis was afgewezen. Ik heb tenslotte in al mijn jaren nog nooit zelf schade gereden of door eigen schuld ongelukken veroorzaakt. Wat wel het geval was is dat mijn vorige verzekeringen hebben moeten uitkeren omdat mijn Motorfiets twee maal gesloten is. (De tweede uit een afgesloten garage met ketting, alarm & stuurslot). Wat blijkt nou, All Secur wil dus geen verzekering afsluiten omdat ik geen winstgevend product ben. Het hele concept van een verzekering is nou eenmaal wel dat je premie betaald om onverwachte gebeurtenissen en onverwachte kosten die je zelf niet kan betalen collectief af te dekken door samen premie te betalen. (Niet een heel gek concept toch?). Helaas is All Secur het hier niet mee eens. Deze maatschappij is dusver gecommercialiseerd dat jij als klant alleen nog maar een zak met geld bent waarvan ze kunnen plukken. Er wordt niet gekeken naar de omstandigheden, er is geen intentie om mensen te helpen. nee, er is alleen intentie om winst te maken. Los van het feit dat de verzekering geweigerd is besloten ze ook dat 10 minuten voor sluitingstijd mijn tijdelijke polis (die 7 dagen gelig was) per 12 uur s'avonds beëindigd zou worden. Dit dwong mij om mijn plannen voor de avond af te zeggen en direct naar huis te rijden om online een nieuwe verzekering af sluiten. Of ze een goede service hebben. tja, daar kan ik je weinig over vertellen. Wat ik wel weet is dat enige vorm van morele verantwoordelijkheid ontbreekt en dat jij door deze verzekerings maatschappij doel bent van de enorme graai cultuur zodat er iemand in een te groot huis of een te dure auto kan rijden. Als je dusver nog steeds aan het lezen bent dank ik je hartelijk voor je aandacht! Al zullen de andere maatschappijen net zo erg zijn, betaal alsjeblieft een euro meer en sluit je verzekering ergens anders af. Met vriendelijke groet, Tim
Ik rij in vol vertrouwen wetende dat ALLSecur mij snel en betrouwbaar van dienst zal zijn bij Pech onderweg
Klacht wordt snel opgelost
Gebeld over de schade Reparatie garage toegewezen gekregen, (wel een beetje ver van mijn woonplaats) Sterretjes gerepareerd en. Mijn wagen door de wasstraat gehaald. Daar word ik blij van Niet direct een verdienste van allsecure maar wel een goed reparatie bedrijf uitgezocht
Ik heb gelukkig nog geen ervaring met schadeafhandeling maar ben zeer tevreden over de wijze waarop de wisseling van mijn vorige verzekeraar naar Allesecur is verlopen. Alles werd snel behandeld en afgewerkt tegen een concurrerend tarief