Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
in eerste instantie niet fijn afgehandeld, later na telefoontje All Secur alles na tevredenheid.
Toen ik een andere auto kocht heb ik meteen online een een offerte bij AllSecur aangevraagd en die was heel concurrerend met andere aanbieders, maar niet de goedkoopste.
Echter omdat Tim & Tom Coronell ook reclame voor AllSecur maken en hun naam niet zomaar ergens aan verbinden ben ik voor AllSecur gegaan.
Alles was binnen enkele minuten geregeld en na een paar dagen kon ik ook inloggen op mijn persoonlijke pagina met alle verzekerings gegevens.
Je krijgt ook elk jaar een voorstel m.b.t. je verzekerings dekking of die nog bij jou auto past.
Kort geleden helaas een voorruit schade opgelopen door een grote steen die uit een kapot stuk snelweg onder een vrachtauto vandaan kwam :-(
Ik ben toen bij een vestiging van CarGlass hier in de buurg langs gegaan en die hebben alles geregeld zonder dat ik zelf ook maar iets heb moeten regelen.
Blijkt dat ze een overeenkomst met AllSecur hebben en een klant dan zelf niets hoeft te doen.
Helemaal top geregeld dus!
Afspraak gemaakt voor vernieuwen van de voorruit en ik kon er op wachten tijdens de vervanging.
Na een paar dagen kreeg ik een mail van AllSecur dat alles was afgehandeld met en ik verder niks hoefde te doen.
Kijk, dat is nog eens SERVICE met hoofdletters.
Kortom, AllSecur is een verzekering waar je geen gezeur hebt, en alles snel en makkelijk wordt geregeld!
Goede ervaring met de verzekering. Ook telefonisch.
De beste prijs en voorwaarden. Zeer snelle en makkelijke online aanmelding.
premieverhoging door postcode.
Vind ik oneerlijk.
In mei 2015 had ik nog 17 schadevrije jaren. Na een lichte aanrijding waarbij ruim een half jaar heen en weer gemaild werd over de schuldvraag, hebben beide betrokken verzekeringsmaatschappijen besloten ieder voor 50% schuld te erkennen. Ja lekker makkelijk, want nu zijn beide bestuurders dus fout en zakken ze terug in schadevrije jaren. Op 1 januari 2016 is de schadevrije jaren tabel bij iedere verzekeraar gelijkgetrokken. Nu ga je dus na 1 schade terug naar 10 schadevrije jaren. Maar nee hoor, geen enkele coulance vanuit Allsecur naar ons toe, gewoon pats naar 6 teruggezet! gewoon 4 jaar lang extra premie betalen!
Goed dat er een verzekering is die rekening houd, met ieder persoon en geen onderscheid maakt.
Goed verzekerd voor een mooie prijs. Wordt altijd netjes op de hoogte gehouden van wijzigingen.
Zonder enige reden werd de premie voor mijn autoverzekering met ruim 15% verhoogd. Ook een uitgebreide mailwisseling gaf geen duidelijkheid. De verzekering snel opgezegd.
Omdat ik EEN keer lichte schade veroorzaakt had ging mijn premie met 150% omhoog.....dat zal dan wel de keerzijde van een goedkope verzekering zijn.voor mij geen allsecur meer !
Ik heb zojuist vorige week mijn autoverzekering afgesloten.
Allsecur geeft waar je voor betaalt; geen eigen risico, handelt schade goed af en geeft een goede dekking. Je mag alleen niet bij bedrijven naar keuze gaan, dat is jammer. Anderzijds zou Allsecur dan ook niet zo betaalbaar zijn. Dus: betaalbaar, dekkend, maar geen vrije keuze.
BEN AL HEEL WAT JAREN KLANT BIJ ALLSECUR EN NOG NOOIT SCHADE OPGELOPEN . MAAR HET AFGELOPEN JAAR IS MIJN POLIS MET 40 % GESTEGEN . DAN WORDT ER GEZEGD DAT DIT ALGEMENE STIJGINGEN ZIJN . ZOU JIJ DAN IEMAND ANDERS DIT BEDRIJF AANBEVELEN . DENK HET NIET .
online snel geregeld
was makkelijk te doen
de premie is niet duur
kan nog niks zeggen over het schade/klachten behandeling.
tot nu toe alles is prima.
Wij hebben bij AllSecur een autoverzekering en deze was voor ons betaalbaar. En toch ook met alles erop en eraan. Geweldig.
Vroeger was ik jaren verzekerd bij Allsecur. Door de goede service heb ik besloten weer bij jullie te verzekeren.
Ik hoop dat nu nog beter is geworden, want de klant is altijd koning.
Groet,
Floris Cicilia
Onlangs een All risk verzekering afgesloten voor mijn nieuwe auto.
AllSecur was één van de voordeligste, met voor mij passende extra modules.
Alles snel en helder en duidelijk geregeld, kan ik een ieder aan bevelen.
Ben sinds kort bij Allsecur ingestapt, betaal voor een betere verzekering 30 euro per maand goedkoper !
Ik heb via independer aangevraagd en kreeg afwijzing van zelf ivm technische redenen.
Independer is toen zelf met all secure gekomen. Ondertussen heb ik all secure gebeld en de mevrouw heeft me telefonisch geholpen. Uiteindelijk is alles goed gekomen.
Vooral het telefonisch contact met all secure heb ik als betrokken gevoeld.
Allsecur is een goede verzekering, als je ze nooit nodig hebt.
Aangereden op de snelweg, auto werd weggesleept naar een klein dorp. Ik heb 3 uur moeten wachten op mijn taxi, die alleen kwam omdat ik ging bellen. De melding van mijn ongeluk was nergens te vinden voor meerdere dagen. Vervolgens dus 3 dagen moeten wachten op vervangend vervoer. Vervangend vervoer betrof een auto die onderhoud nodig had (ruitenwissers stuk, niet uitgelijnd). Vervolgens heeft de reparatie ruim 3 weken geduurd, de datum is 5x verplaatst. En bij ophalen was er toch nog iets stuk waardoor ik nog een keer langs moet gaan!
O ja, en informatie verstrekking, wat is dat? De tegenpartij had mij nog eerder gebeld dan Allsecur zelf. Allsecur heeft mij in totaal 1x gebeld, ik heb nog steeds geen idee van de status van de schade afhandeling. De garage zou mij ook informeren van alle stappen die uitgevoerd werden, ik ben nooit gebeld.
Oftewel, per direct overgestapt naar de concurrent, service is echt 3x niks!