Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik heb 27 mei een ervaring gedeeld die op 28 mei werd beantwoord door het webcareteam en ondertekend door Cynthia. Het één en ander was niet lekker gelopen en er werd gevraagd om mijn gegevens te geven want dan gingen ze dat graag voor mij na. Dat heb ik gelijk gedaan en begin deze week nog eens met een ander e-mailadres Ik heb echter niets meer gehoord.
Het staat natuurlijk heel erg leuk om te bedanken voor al de complimentjes van tevreden klanten die een ervaring delen maar als er wat mis gaat en dat gebeurd bij Allsecur,zeker als er wat verrekend of verdeeld moet worden geven ze niet thuis.
Wees nu ook eens fair stuur een mailtje of bel me even.
Jullie hebben al mijn gegevens.
Alvast bedankt
was verzekerd via van Kampen advies groep, NOG NOOIT ZO,N ZOOITJE meegemaakt
Ik heb een nieuwe auto gekocht en heb de prijzen en voorwaarden van de verschillende verzekeraars vergeleken. Hierbij kwam AllSecur als een van de voordeligste naar voren. ik heb uiteindelijk voor AllSecur gekozen o.g.v. de polisvoorwaarden. Geen eigen risico en schadeherstellers net om de hoek. Mijns inziens de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Bij een schadegeval, veroorzaakt door een andere automobilist zijn we door all secur keurig begeleid bij het schade herstelproces. Geen blabla, gewoon adequaat geholpen en dat tegen een premie waaraan menig andere verzekeraar niet kan tippen.
Eerst telefonisch keurig ter woord gestaan en een afspraak ingepland.
Daarna erg goede ervaring in de garage in DB. Vriendelijk personeel, kreeg een leenfiets mee en toen ik de auto kwam haken was deze gemaakt en van binnen en van buiten schoongemaakt. Super! Erg tevreden
Vlekkeloos over gegaan naar allsecur. Alles wordt keurig geregeld.
Zeer gemakkelijk en snel geregeld
Prima dekking voor goede prijs. Geen verborgen kleine lettertjes. Prima service.
Ben onlangs verhuisd, waardoor ik 15 euro meer per maand moest gaan betalen. Ik ben letterlijk 3 minuten verderop gaan wonen. Er werd mij utigelegd dat dit aan de postcode kan liggen. Snap ik maar letterlijk 3 minuten verder en 15 euro per persoon meer betalen vind ik erg veel! Ik had daarom een google maps kaartje doorgemaild op het aan te geven maar hier heb ik geen reactie op gehad!
Zeer concurrerende premie en vlotte verwerking van de aanvraag. Als dit representatief is voor een eventuele schade ben ik zeer tevreden
de beste prijs kwaliteit verhouding.
allsecur zijn oplichters mijn premiee gaat van 62 euro naar 92 euro met een schade vrije jaar zomaar zonderschade t hebben gereden ofzo zijn jullie hellemaal gek geworden ik ben weg bij jullie
ik heb nu een wa verzekering zelfde 40 euro per maand
bij een ander verzekeraar
heb geen klachten verder nog geen ervaring gehad mag ieder aan bevelen mag dus zeggen te vrede klant.
Ik heb 2 auto's verzekerd onder de zelfde naam, jammer dat mijn schadevrije jaren alleen maar over 1 vd 2 auto's geld en de korting op de 2e auto is ook minimaal. Het mijn allsecur gebeuren is wel overzichtelijk.
Mijn zaken worden heel goed gedaan en optijd.,
Tot nu toe geen problemen gehad, die noodzaakte Allsecur in te schakelen voor schades e.d. Maar wel telefonisch contact gehad voor enige vragen. Weren snel en accuraat afgehandeld.
Mijn ervaring met Allsecur is dat zij niet klantvriendelijk denken. Ik heb 2 polissen op 1 adres die zij gescheiden hebben in hun systeem. Ik betaal dus 2 maal op basis van 2 digitale acceptgiro 's . Ik betaal mobiel dus via app, dus lekker makkelijk. Ik geef alleen akkoord, zij hebben tenslotte alles al ingevuld! Nu kreeg ik 3 maanden geleden een herinnering terwijl ik betaald had. Nog 1 en toen bijna schorsing. Bellen en na veel tijd probleem verholpen. Mooi klaar denk je dan. Het kan ook een keer gebeuren. Nu volgende kwartaal precies hetzelfde. Ik betaal netjes met het door Allsecur gegeven referentie en weer ben ik bijna geschorst omdat ze betaling niet met factuur kunnen plaatsen. Ze erkennen fout en uit coulance wordt ik niet binnen 3 dagen, maar 9 dagen geschorst? Geen excuses. Geen begrip. Het bedrag is gevonden maar wordt teruggestort ipv intern gealloceerd. Dit is niet klantvriendelijk en vandaar mijn reactie hier.
Gemakkelijk te regelen via internet. Scherpe prijs, goede dekking en geen eigen risico.
Na een tel was alles al bijna geregeld.Toppie zoals het totaal is verlopen. duidelijke info. Ga zo door.
Snelle en zeer correcte behandeling en afhandeling, deskundig personeel..